Palun jagage rehvisoovitusi parema torkekindlusega graveli rehvidele, millega kannatab sõita ka graniitkillustikuga kaetud kergliiklusteedel.
Suvel olen kasutanud 700x45C (45-622) tubeless Maxxis Rambler rehve, kuid arvan, et kevadel graniitkillustikuga kaetud kergliiklusteedel nendel rehvidel pikka kestvust pole.
Parema torkekindlusega graveli rehvid
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Re: Parema torkekindlusega graveli rehvid
Panaracer GravelKing EXT Plus TLC, Rene Herse Hurricane Ridge TC näiteks. Tubelessina.
Põhjamaade ratturid näikse terava graniitkilluga rohkem hädas olevat, mul pole õnneks Tallinnas sellist libedusetõrje kildu kohanud mis kummi kipub torkima. Kui rattateid üldse graniiditatud on, kesklinnas rohkem nagu lume alla jäänud. See mingi eriline graniit mis purustades teravad tükid jätab, pinnatud on sellisega mõnikord küll. Aga muidugi ega vaid kild kummi ei lõhu.
Põhjamaade ratturid näikse terava graniitkilluga rohkem hädas olevat, mul pole õnneks Tallinnas sellist libedusetõrje kildu kohanud mis kummi kipub torkima. Kui rattateid üldse graniiditatud on, kesklinnas rohkem nagu lume alla jäänud. See mingi eriline graniit mis purustades teravad tükid jätab, pinnatud on sellisega mõnikord küll. Aga muidugi ega vaid kild kummi ei lõhu.
Re: Parema torkekindlusega graveli rehvid
Panaracer GravelKing EXT on pisut vale muster kergliiklusteede jaoks.
Samuti pakuks et selle rehviga ei juhtu midagi kui kevadel edasi sõita. Üsna raske üldotstarbeline kruusarehv.
Vastupidavus on üldiselt väiksem rehvidel mis on võistlusotstarbelised ja/või mõeldud kiireks sõiduks ning mille puhul on kaal selline kuni 450g.
Samuti pakuks et selle rehviga ei juhtu midagi kui kevadel edasi sõita. Üsna raske üldotstarbeline kruusarehv.
Vastupidavus on üldiselt väiksem rehvidel mis on võistlusotstarbelised ja/või mõeldud kiireks sõiduks ning mille puhul on kaal selline kuni 450g.
Müüa Veloflex MNT rehvid: viewtopic.php?f=144&t=84505&p=387357#p387357
Re: Parema torkekindlusega graveli rehvid
Graniitkillustikul tagab parema torkekindluse pigem spetsiaalse kaitsekihiga rehv.
Ise olen aastaid kasutanud Marathon GT 365 rehve (mõeldud vaid sisekummile) mis veerevad suht pehmelt ja pole kunagi killustikul alt vedanud.
Korralikumad/kergemad aga panen alla alles peale tänavate puhastamist...
Ise olen aastaid kasutanud Marathon GT 365 rehve (mõeldud vaid sisekummile) mis veerevad suht pehmelt ja pole kunagi killustikul alt vedanud.
Korralikumad/kergemad aga panen alla alles peale tänavate puhastamist...
Re: Parema torkekindlusega graveli rehvid
Panaracer GravelKing EXT Plus-i pole kasutanud, aga 33mm laia Panaracer GravelKing EXT -iga(ilma plussita) eelmine suvi sõitsin. Algul tundus et olen leidnud ideaalse rehvi, sest vaatamata mustri tüübile, se ei kulunud kohe ära asfaldil. Isegi taga pidas väga hästi. Ma arvan vabalt saaks 3000km läbi sõita enne kui tagumine täitsa siledaks kuluks, aga torke kindlus oli sellel kehv. Ja õhukummiga kruusa pidi ka, hamuustas kohe läbi, kui kummi rõhk natukenegi liiga madal oli. Tubelessiks ei tahtnud teha. Ei mäleta enam mis rõhuga ma sõitsin, aga ma ei jõudnud kumme ära lapida. Lõpuks loobusin.. ma arvan, mingi peale 2000km vast sõitsin küll nendega.
Re: Parema torkekindlusega graveli rehvid
Plus versioon erinebki tavalisest torkekindluse poolest.HardiE kirjutas: ↑26. 02. 2022. 01:34Panaracer GravelKing EXT Plus-i pole kasutanud, aga 33mm laia Panaracer GravelKing EXT -iga(ilma plussita) eelmine suvi sõitsin. Algul tundus et olen leidnud ideaalse rehvi, sest vaatamata mustri tüübile, se ei kulunud kohe ära asfaldil. Isegi taga pidas väga hästi. Ma arvan vabalt saaks 3000km läbi sõita enne kui tagumine täitsa siledaks kuluks, aga torke kindlus oli sellel kehv.