Tartu Rattaralli 2004
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
minul läheb umbes 5 pudelitäit trassile ja läheks rohkemgi kui oleks võtta
aga
naine ei jõua rohkem kätte anda
2 stardist kaasa
1 vahetus otepää sissesõidul
2 vahetus otepää väljasõidul
3 vahetus elvas
ja kahjuks ei õnnestu vahetada 2 pudelit korraga ilma hoogu maha võtmata.
mul võiksed pudelid kah need maanteka peenikesed pudelid vist mingi 300 ml vist ainult
aga
naine ei jõua rohkem kätte anda
2 stardist kaasa
1 vahetus otepää sissesõidul
2 vahetus otepää väljasõidul
3 vahetus elvas
ja kahjuks ei õnnestu vahetada 2 pudelit korraga ilma hoogu maha võtmata.
mul võiksed pudelid kah need maanteka peenikesed pudelid vist mingi 300 ml vist ainult
harjutamisega saab heaks harjutajaks.võitjaks sünnitakse
Ära nüüd joogikotti sellepeale kohe ostma torma . Ise olen seni kolm korda sõit ainult pudelite peal, aga mul on olnud ka õnne omada abipersonali raja ääres, kes pudeleid vahetab. A muidu saab edukalt ka TP-des juurde võtta kui vaja. Tõenäoliselt on jook jälle pudelites pakkumisel.Peeter kirjutas:Nii, et joogikott selga või taskud joogipudeleid täiserikr kirjutas:üldine tarkus netist ja raamatutest on ca 0,7l tunnis, eks sa ise arvuta oleneb muidugi konkreetse kodaniku füsioloogilistest eripäradest.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
pudelite täitmine
Olen tagumise otsa mees, kuid siiski kannan kaasas kahte 0,7pudelit. Olen neid rajal täitnud kaks korda - Otepääl ja Palu punktis. Seega üle ühe toidupunkti ja saab hakkama. Kui võimalus, siis võib Elvas 'lennult' haarata selle väikese lisapudeli, mida saab taha taskusse pista. Söök on omal kaasas ja selle rabamiseks aega ei raiska.
Planeeritud aeg alla 4:30 ja valgel tagataskul klubi embleem.
Planeeritud aeg alla 4:30 ja valgel tagataskul klubi embleem.
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...
Hakkan kohe punast teipi otsima...erikr kirjutas:ma võin rabada küll kuid ainult niikaua kuni jaksan.Peeter kirjutas:Punane torkab kõige paremini silmaspl kirjutas:sadulapulga ümber mingitvärvi riba ,sest seda ka tagasõites näha
Stardin viimasest grupist,nii et ei tea palju ma vce punase teibiga
sadulaposte näha üldse saan,aga sama siin et võin kah rabada ja tööd
teha,aga ainult nii kaua kuni jaksan
Kes tasa sõuab, sellel mädanevad aerud ära
Jubeda januga siin mehed, olen 2 tundi trennis ka ilma veeta sõitnud, maratonidel 0,5 ja piisab, TRR eelmine aasta oli 0,5+0,7 ja korra otepääl võtsin laualt lisa (enam seda viga ei tee, grupi püüdmine tahtis ää tappa), ja finisisse jõudes oli veel korralik suutäis pudelis alles.
Kui nagu 4*0,7 juua, siis ma pole kindel, et ma ilma metsapeatuseta asja läbi sõidaks.
Kui nagu 4*0,7 juua, siis ma pole kindel, et ma ilma metsapeatuseta asja läbi sõidaks.
Teisi ei tea, kuid minul kui suure kerega mehel läheb väntamine vaevalisemalt ja higistan rohkem. Hoolimata vedeliku sissekallamisest pole välja tilgutada midagi!Gunnar kirjutas:Jubeda januga siin mehed, olen 2 tundi trennis ka ilma veeta sõitnud, maratonidel 0,5 ja piisab, TRR eelmine aasta oli 0,5+0,7 ja korra otepääl võtsin laualt lisa (enam seda viga ei tee, grupi püüdmine tahtis ää tappa), ja finisisse jõudes oli veel korralik suutäis pudelis alles.
Kui nagu 4*0,7 juua, siis ma pole kindel, et ma ilma metsapeatuseta asja läbi sõidaks.
Ja ega toidupunktis tühja pudelit ei täideta, seal lisatakse niipalju, et uuesti täis oleks!
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...
Ässad stardis
133km startlist
1 Pütsep Erki 1976 Tartu
5 Tombak Janek 1976 Jõgeva
6 Kirsipuu Jaan 1969 Tartu
7 Austa Caspar 1982 Tartu
8 Terenin Ivan 1982 Venemaa
11 Oras Allan 1975 Tartu
17 Coyot Arnaud 1980 Prantsusmaa
No nii mehed saate end siis võrrelda maailma tasemega
1 Pütsep Erki 1976 Tartu
5 Tombak Janek 1976 Jõgeva
6 Kirsipuu Jaan 1969 Tartu
7 Austa Caspar 1982 Tartu
8 Terenin Ivan 1982 Venemaa
11 Oras Allan 1975 Tartu
17 Coyot Arnaud 1980 Prantsusmaa
No nii mehed saate end siis võrrelda maailma tasemega
Kes tasa sõuab, sellel mädanevad aerud ära
Re: Ässad stardis
Miks siis ülejäänud 100 supermeest nimekirjast välja jätsid. Rattarallil võib ükskõik kes neist super tulemuse teha. Tuletage meelde lätlase võitu TRMil.careras kirjutas:133km startlist
No nii mehed saate end siis võrrelda maailma tasemega
- Väntan visaduse levialas -
tagaots
huh-huhcareras kirjutas:Hakkan kohe punast teipi otsima...erikr kirjutas:ma võin rabada küll kuid ainult niikaua kuni jaksan.Peeter kirjutas: Punane torkab kõige paremini silma
Stardin viimasest grupist,nii et ei tea palju ma vce punase teibiga
sadulaposte näha üldse saan,aga sama siin et võin kah rabada ja tööd
teha,aga ainult nii kaua kuni jaksan
jumal tänatud. et siit veel meha tagaotsagrupist läheb, kellega korda lüüa ( surfar )
ja norm ajaga koju jõuda (nõka üle nelja)
et sis 2x0,75 jooki ja punane teip toru külge.
ps ärge minu tuulde seekord võtke ma jube nõrk- 500km põhja
mnjah.kukkumisi ei ninud ühtki,sõit oli kerge ja aeg oli 3.42.55 koht 262/263 (mitteametlikus protokollis).ei viitsi pikemalt rääkida,eks kaaskõnelejad räägivad täpsemalt, et kuda oli ja mis oli
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Viimati muutis erikr, 30. 05. 2004. 20:26, muudetud 1 kord.
Sõit siis seljataga. Startisime koos sõbraga kõige lõpust. Peale stardipauku sai ikka pikalt oodata enne kui liikuma hakkasime. Esimesed tõusud läksid lubinal ja pidevalt kohta parandades. Töötasime sõbraga kordamööda ja valdavalt olime ikka pisikeste grupikeste eesotsas. Tõusudel kippusid need grupid tagant pudenema ja nii sai sii uutele järgi jõutud ja mõned kokku veetud. Otepä teel leidsime veel ühe kaaslase, kes ka tööd viitsis teha (tänud siis number 1243-le) ning pagi jõudsime esimese suurema pundi sappa ja peale pisikest vegeteerimist tõmbasime sellest gruist lahku ning järgmisele sappa. Enne otepääd oli sõbral väike põiekas ning sai hoog maha võetud ning ta jäele oodatud. Need kaks gruppi läksid muidugi omateed. Aga Otepääl olime juba vanas kohas tagasi. Sealt sai siis ka peatselt lahku löödud ning meiega liitus veel üks maanterattaga vend. Nii siis neljakesi kimasime, kordamööda vahetades. Kuni uuesti otepääle jõudsime. Mäefinish oli ok, kuid peatselt peale seda purunes mul esikumm. Ja järgmises kurvis panin kohe ka külje maha tänu sellele. Kummivahetusele kulus ca 10minti. Kaks kaaslast läksid omateed ning edasi hakkasime kahekesi punnima ja nii lõpuni. Aeg siis 4:26 ja koht 608. Üldjoontes sõiduga väga rahul, kui kummipurunemine välja jätta. Mingeid ektsesse ka teepel ei tekkinud ja keegi selga ja ette ei keeranud. Päris tore oli.
urlis on see .ee järel olev velo nagu üleliigne. ja tulemused suht poolikud veelerikr kirjutas:http://velo.clubbers.ee/velo/tulemused/ ... ]Tulemused 69 km aegade järgi Exceli fail[/b]
Sõit läbi ja hea elamus käes. Maantee sõit on ikka hea vaheldus metsas kolistamisele, kuigi maanteekaga oleks vist veel parem, üritan järgmiseks aastaks muretseda. Eriti nauditavaks teebki selle grupisõit (tirri undamised, korralikud kiirused, tähelepanu, strateegia). Sel korral sõitsin baigiga poolslick kumidega. Erilist vedajat minust polnud grupis, mis finisheris 3:33-34 (kohad vastavalt 130-223) ja millega õnnestus mul sõita peaaegu Elvani. Järsku tundsin, et vajun ja vajun ja midagi teha pole. Mõtlesin, et juu siis maaneteekas ikka allatuult nii palju paremini liigub ja pean paratamatusega leppima. Olles mitu head kohukest Elva TP-s sisse ajanud, hakkasin üksi minema. Raudtee ülesõidul tundsin, et amort kuidagi liiga pehme. Sõitsin veel 2-4 km ja siis sain aru, et esikumm katki. Ei uskund oma silmi. See võis olle tegelik grupist maha jäämise põhjus. Selles grupis sõitjad ehk oskavad õelda, kas enne Elvat 5-10km hakati siis paugutama eelnevast rohkem Võtsin siis, ette kummivahetuse, mis kulges suht vaevaliselt 15min, kuna ei leidnud imepeenet auku üles, et kontrollida, et midagi väliskummi sisse pole jäänud. Paar suuremat gruppi möödusid kummivahetuse ajal ja edasi pidin 15km üksi vurama, kuni agessiivsete 69km vendadega jälle hoo üles sain ja lõpuni veeresin.
Aeg 4:02, koht 426, mis võrreldes eelmise aastaga enamvähem sama. Järelikult on grupist 500-1000 startimine võrdne 300-500 grupist startimisega koos kummi purunemisega Selleaastane sõit tundus veel pisut kiirem olevat, kui eelmine. Üldiselt vinge, järgmisel aastal kindlasti uuesti
Aeg 4:02, koht 426, mis võrreldes eelmise aastaga enamvähem sama. Järelikult on grupist 500-1000 startimine võrdne 300-500 grupist startimisega koos kummi purunemisega Selleaastane sõit tundus veel pisut kiirem olevat, kui eelmine. Üldiselt vinge, järgmisel aastal kindlasti uuesti
Peale reedest avariid võtsin sõitu rahulikult ja üritasin liikuda enam-vähem sobivates gruppides. Laenatud rattaga esimest sõitu tehes ei julge sõita ning ei tunneta käiguvahetusi - ennem oli 24 käiguga , täna 16. Endast (502) eriti vedajat ei olnud ja vabandused neile kelle tööd kurjalt kasutasin . Peale Elvat, kui erikr (690?) kokku saime, sai temaga koos mõnda aega ees veetud. Kuna mul veel kere valus, siis lõpuks koos Erikuga otsustasime "heategevuse" lõpetada ja võtsime kõrvale. Peale seda läks veel aega, kui lõpuks grupp hoogu hakkas koguma ja uued vedajad ette tulid. 15 km märgi juures tundsin, et lenks hakkab kuidagi käsi taguma ja ratas kolistama ning väsimus tungib jalgadesse. Grupp kadus eest ja hiljem veel mitu väikest punti. Peale raudtee ülesõitu sain lõpuks veast aru - esikumm tühi . Aga no selle maa peale vahetusega enam midagi ei võida (pump oli ka minust Otepää lähistel lahkunud ) ja pressisin lõpuni. Aeg 4:15:44,5 ja koht 548. Eks midagi jääb nüüd järgmiseks aastaks varuks ...Rainer Kuhi kirjutas:Mõtlesin, et juu siis maaneteekas ikka allatuult nii palju paremini liigub ja pean paratamatusega leppima. Olles mitu head kohukest Elva TP-s sisse ajanud, hakkasin üksi minema. Raudtee ülesõidul tundsin, et amort kuidagi liiga pehme. Sõitsin veel 2-4 km ja siis sain aru, et esikumm katki. Ei uskund oma silmi. See võis olle tegelik grupist maha jäämise põhjus.
Viimati muutis mart2, 30. 05. 2004. 20:54, muudetud 1 kord.
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...
erlilist soojendust ei saanud teha, külmalt peale, kõik mis ringteeni võitsin kaotasin võru maanteel, totaalne haamer liiga kõva alguse kohta. otepää teel sain enne pangodit elu normi, siis rabasin tööd eri puntides kuni ote taguse parempöördeni enne tõuse, siis loksusin rohkem puntides kuni peaaegu elvani, tõmbasin pundi läbi elva ja siis olin enam-vähem süsi, enne nõod oli taas kõvem haamer kui koos mart2-ga olime ludrisid vedanud jupi aega, enam vähem kellegi abita siis lõpuni välja. 4:13:28, 0, koht 522.
punast teipi märkasin stardis paaril rattal kuid sõidu ajal polnud küll mahti vahtida, vist ka 2 x märkasin.
raja pikkuseks sain polari abiga 133,9, kumm michelin pro race 8 atti ja mõõduks 2100
punast teipi märkasin stardis paaril rattal kuid sõidu ajal polnud küll mahti vahtida, vist ka 2 x märkasin.
raja pikkuseks sain polari abiga 133,9, kumm michelin pro race 8 atti ja mõõduks 2100
Viimati muutis erikr, 30. 05. 2004. 21:06, kokku muudetud 2 korda .
No nii sõit läbi.Startisin 2 sõbraga kõige lõpust,kuna otsustasime sooja teha
viimase hetkeni.Nr oli nii kui nii viimaste hulgast 1207.Kui pauk käis sõitsime stardiväravast sisse.Sooja jalaga oli päris hea tulistama hakata.
Algul varbad külmetasid,kuni Otepääni sai grupist gruppi liigutud ühe soomlase abiga.Pangodi kandis sõitis ilma numbrita kutt(unox särgiga),kes pakkus abi ja vedas mu järgmisse gruppi,suured tänud.Siis aga sattusid grupid,kes ei viitsinud või ei jõudnud tööd teha.Elvast oli päris paras vastutuul,aga õnneks sattusid ilmselt esimesed lühimaa sõitjad mulle ette ja nende pundis ma lõpuni tiksusin. aeg 4:18 ja koht 567.Igati rahul.Ah jaa
distantsiks näitas 136,4 km.
viimase hetkeni.Nr oli nii kui nii viimaste hulgast 1207.Kui pauk käis sõitsime stardiväravast sisse.Sooja jalaga oli päris hea tulistama hakata.
Algul varbad külmetasid,kuni Otepääni sai grupist gruppi liigutud ühe soomlase abiga.Pangodi kandis sõitis ilma numbrita kutt(unox särgiga),kes pakkus abi ja vedas mu järgmisse gruppi,suured tänud.Siis aga sattusid grupid,kes ei viitsinud või ei jõudnud tööd teha.Elvast oli päris paras vastutuul,aga õnneks sattusid ilmselt esimesed lühimaa sõitjad mulle ette ja nende pundis ma lõpuni tiksusin. aeg 4:18 ja koht 567.Igati rahul.Ah jaa
distantsiks näitas 136,4 km.
Kes tasa sõuab, sellel mädanevad aerud ära
Sõin ja jõin seal minagi
Sel aastal tegime sõbraga valiku ning tulime tandemiga - mõned kogemused rajalt:
1. tandem pole ratas millega saaks kuskil grupi sees, grupi järel või kõrval tuules sõita
2. Tandem lihtsalt läheb eest ära
Ma olen kindel, et kõik te siin kasutasite suuremal või vähemal määral tuules sõitmist, kuid tandemiga on see täiesti välkistatud - mis tähendab et kogu raja ulatuses - 133km tegime kõvasti tööd. Ja vedasime oioioi kui paljusid gruppe - kohati ka päris suuri gruppe - vähemalt sajamehelisi.
Omadused:
Kui on sirge tee või ka juba veidike allamäge, olime meie kindlad liidrid/grupijuhid - kuid ülesmäge minnes läheb pea iga soolomees tandemist mööda.
Otepääni vedasime ühe päris suure - nii 100 mehelise grupi - full-time vedaja rollis - kuid sealsetel tõusudel meist enam grupil kasu polnud. Ja nii nad mööda läksidki.
Kuid tagasitee oli selline mõnus - kus me korjasime järjest riburadapidi kõik teelolijad endale sappa ja taas olime mingi üüratu grupi vedajad - aegajalt muidugi tekkis vendasid, kes arvasid et nad on nii kõvad tegijad ja tõmbavad grupist uttu - kuid üldjuhul jäid need sellisteks max 5km üritusteks - ja poisid olid jälle meie taga ilusti tagasi.
Viimasel 5 km andsime lõpuks ka veits talda, sest kartsime et kui seal soolomehed paugutama hakkavad, siis pole meil midagi teha ja nad lähevad meist ikka mööda - kuid selgus et kõik olid nii tühjad, et vaid viimasel meetril hüppas üks tuules sõitja meist ette.
Rõõma oli nende ratturitega koos sõita, kes meie tööd väärtustasid ja hiljem ka tänasid.
Tagumine mees muidugi ajas raja peal "tuuleäri" - et iga 5km tuules sõitmist = finisis ük õlu.
Toredaid juhtumeid oli rajal palju
Näiteks üks mees ühes kohas ütles, et sõitke nendele autodele vähe lähemale - tuulde - et nii saame teda koos meie taga oleva grupiga ühele suurele grupile järgi tõmmata. Me kostsime selle peale, et seda auto tullt meil küll vaja pole - võta aga rahulikult sapa ja võid kindel olla, et varsi me jõuame sellele grupile järgi ja läheme mööda. - Selle peale tegi mees küll väga suured silmad - kuid mõnede kilomeetrite järel nägi ta reaalsust..
Koht ka - 516 - aeg 4:12.
Vaatasin et millegipärast pole veel paarilist protokollis näha ?
Sel aastal tegime sõbraga valiku ning tulime tandemiga - mõned kogemused rajalt:
1. tandem pole ratas millega saaks kuskil grupi sees, grupi järel või kõrval tuules sõita
2. Tandem lihtsalt läheb eest ära
Ma olen kindel, et kõik te siin kasutasite suuremal või vähemal määral tuules sõitmist, kuid tandemiga on see täiesti välkistatud - mis tähendab et kogu raja ulatuses - 133km tegime kõvasti tööd. Ja vedasime oioioi kui paljusid gruppe - kohati ka päris suuri gruppe - vähemalt sajamehelisi.
Omadused:
Kui on sirge tee või ka juba veidike allamäge, olime meie kindlad liidrid/grupijuhid - kuid ülesmäge minnes läheb pea iga soolomees tandemist mööda.
Otepääni vedasime ühe päris suure - nii 100 mehelise grupi - full-time vedaja rollis - kuid sealsetel tõusudel meist enam grupil kasu polnud. Ja nii nad mööda läksidki.
Kuid tagasitee oli selline mõnus - kus me korjasime järjest riburadapidi kõik teelolijad endale sappa ja taas olime mingi üüratu grupi vedajad - aegajalt muidugi tekkis vendasid, kes arvasid et nad on nii kõvad tegijad ja tõmbavad grupist uttu - kuid üldjuhul jäid need sellisteks max 5km üritusteks - ja poisid olid jälle meie taga ilusti tagasi.
Viimasel 5 km andsime lõpuks ka veits talda, sest kartsime et kui seal soolomehed paugutama hakkavad, siis pole meil midagi teha ja nad lähevad meist ikka mööda - kuid selgus et kõik olid nii tühjad, et vaid viimasel meetril hüppas üks tuules sõitja meist ette.
Rõõma oli nende ratturitega koos sõita, kes meie tööd väärtustasid ja hiljem ka tänasid.
Tagumine mees muidugi ajas raja peal "tuuleäri" - et iga 5km tuules sõitmist = finisis ük õlu.
Toredaid juhtumeid oli rajal palju
Näiteks üks mees ühes kohas ütles, et sõitke nendele autodele vähe lähemale - tuulde - et nii saame teda koos meie taga oleva grupiga ühele suurele grupile järgi tõmmata. Me kostsime selle peale, et seda auto tullt meil küll vaja pole - võta aga rahulikult sapa ja võid kindel olla, et varsi me jõuame sellele grupile järgi ja läheme mööda. - Selle peale tegi mees küll väga suured silmad - kuid mõnede kilomeetrite järel nägi ta reaalsust..
Koht ka - 516 - aeg 4:12.
Vaatasin et millegipärast pole veel paarilist protokollis näha ?
Ise parandasin endale üllatuseks tunduvalt eelmise aasta aega - 5h13min peaks tulema ... 4h50min ligi. Aga Võru mnt peal oli küll lootusetu tunne - kõik veeresid mööda, endal jalad jäätusid ning minekut, isegi heas grupis, ei olnud. Pangodis arvasin, et hea kui eelmiste aastatega sarnane aeg tuleb; aga pärast seda tuli eluvaim tagasi ning järgmised segmendid tundusid tunduvalt lihtsamad võrreldes eelmise aastaga, eriti viimane Elva - Tartu ots, kus sain enda kohta väga head kiirused.
Kuidas kukkumistega oli? Ise nägin selles Otepää nn allamäge-üles-vasakule kurvis, kuidas 2 selli külje maha panid ja kraavis olid - õnneks vist ilma probleemideta.
Lisaks muidugi üks, kes Ereliukase moodi rattaga oli ja vahepeal must nagu postist mööda pani ja kostümeeritud tegelased, kes tuju stardis tõstsid.
Nii et jäin rahule.
Kuidas kukkumistega oli? Ise nägin selles Otepää nn allamäge-üles-vasakule kurvis, kuidas 2 selli külje maha panid ja kraavis olid - õnneks vist ilma probleemideta.
Lisaks muidugi üks, kes Ereliukase moodi rattaga oli ja vahepeal must nagu postist mööda pani ja kostümeeritud tegelased, kes tuju stardis tõstsid.
Nii et jäin rahule.
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.
Enda esimene RR ka seljataga ja peab rahul olema. Eesmärk oli alla 4h ja järgmiseks aastaks alla 500 stardimuber. Tänane stardinumber lubas mul startida viimasest stardikoridorist. Sooja jõudsin normaalselt teha (mingi 17km vist) ja stardikoridori sättisin ennast suht varakult. 30 min enne starti ja olin vist kolmandas reas. Stardikanga alt sain läbi 2 min peale pauku. Võru maanteele jõudes oli võimalus juba kellegi tuulde end sättida. Enne seda olid kõik ratturid vaid vastutulevad. Suurt punti jätkus kuni võru mnt.lt sai Otepää poole keeratud. Seal tegin väikest soolot puntidest läbi sõites ja lõpuks tekkis selline normaalne ~10 meheline punt kus peaaegu kõik jõudumööda tööd tegid. Stiimuliks ees veerev suurem seltskond. Paraku hakkas see aga varsti kaugenema. Otepääle jõudes ja esimeset mäest üles pressides lagunes nii ees veerev suur punt kui ka meie punt. Hiljem Otepäält väljas, kusagil 10km vist, formeerus aga uus ja suurem punt. Osad tulid tagant osad tilkusid eest, ja nii see punt tekkis. Kokku mingi 50-60 ratast vist. Oma osa oli ka suht alla lastud tempos. Sisuliselt kestis see punt kuni Elvani. Elvas tõmmati hoog jälle üles ja eraldusid seltsimehed kes viitsisid ilusti ka tööd teha. Tartu poole keerates venis rivi pikemaks aga korralikust töö tegemisest pundi peas midagi välja ei tulnud. Ei saadud aru, et vedama minnes ei panda litrit vaid jätkatakse samas tempos. Nüüd oligi, et see kes ette sai pani kohe litri, keegi järgi ei läind ja siis see vedaja sõitis teistest 10-15m eespool, kuni väsis. Lõpuni jäi kokku 30 meheline punt. Endal oli kindel plaan pundi finish ära võtta ja positsioon 300m enne lõppu oli ideaalne. Oli jõudu ja oli võhma. Kuid just siis andsid endast kõige valusamalt märku jalakrambid mis olid kimbutanud juba poolest distantsist alates. Ei jäänd muud üle kui jalg sirgu lasta. Lõpetasin pundi keskel. Tasuks 366 koht ja aeg 3:56:54.8.
Veel. Sain oma spido järgi distantsiks 131,9 km. Maks kiirus 55.5, keskmine kadus ära aga peaks olema midagi 33-34kmh. Jooki kulus 0.7 isotoonilist ja 0.6 vett. Lisaks kaks kisselli ja üks banaan. Viimase joogitilga kallasin sisse 10km enne lõppu. Seega veits jäi nagu puudu. Jalakrambid on piinanud terve selle hooaja. Eelmisel hooajal mitte kordagi. Ei saa aru milles asi. Rattad samad, passatka sama. Muutnud pole midagi ja treeningkilomeetrid ka piisavalt. Ilmselt teen mingi vitamiinikuuri ja katsetan miskeid teisi spordijooke.
Veel. Sain oma spido järgi distantsiks 131,9 km. Maks kiirus 55.5, keskmine kadus ära aga peaks olema midagi 33-34kmh. Jooki kulus 0.7 isotoonilist ja 0.6 vett. Lisaks kaks kisselli ja üks banaan. Viimase joogitilga kallasin sisse 10km enne lõppu. Seega veits jäi nagu puudu. Jalakrambid on piinanud terve selle hooaja. Eelmisel hooajal mitte kordagi. Ei saa aru milles asi. Rattad samad, passatka sama. Muutnud pole midagi ja treeningkilomeetrid ka piisavalt. Ilmselt teen mingi vitamiinikuuri ja katsetan miskeid teisi spordijooke.
Kui võistlus koju kätte tuuakse siis võib ka asfaldil sõita.
Ühesõnaga käisin baigiga lühikese peal paugutamas. ;)
Startisin teise stardigrupi (500-1000) lõpust, mis ei olnud möödasõiduvõimalusi arvestades siiski väga paha. Kuna matkasõidu stardijärjekorda ei panda paika tugevuse, vaid regamise järgi, siis käis muidugi üks browni liikumine kogu riia tänava - kes põrutas ettepoole, kes vajus tahapoole. Enam-vähem leidsid kiiremad sõitjad üksteist ja moodustasid grupi.
Järgemööda sai siis end uutesse gruppidesse spurditud.
Tatra orust kuni Elvani oli hea minek - sai rahvast veetud ja vahespurte tehtud. Grupis mängiti ka ikka lohet. Peale pangodit lohises grupp 28-ga, minul pulss 130, ukerdasin siis kuidagi äärde ja startisin grupi tagant minema - ~48km/h ja 190bpm. Paarisaja meetri pärast vaatasin selja taha - kõik kenasti hanerivis järel. ;o) Enam ma selliseid lollusi ei teinud ning ülejäänud sõit kuni lõpuni läks ühtlasemalt.
Lõpuks koht umbes 87 ja aeg 2:08. Keskmine pulss kahtlaselt madal - 162.
Ühesõnaga käisin baigiga lühikese peal paugutamas. ;)
Startisin teise stardigrupi (500-1000) lõpust, mis ei olnud möödasõiduvõimalusi arvestades siiski väga paha. Kuna matkasõidu stardijärjekorda ei panda paika tugevuse, vaid regamise järgi, siis käis muidugi üks browni liikumine kogu riia tänava - kes põrutas ettepoole, kes vajus tahapoole. Enam-vähem leidsid kiiremad sõitjad üksteist ja moodustasid grupi.
Järgemööda sai siis end uutesse gruppidesse spurditud.
Tatra orust kuni Elvani oli hea minek - sai rahvast veetud ja vahespurte tehtud. Grupis mängiti ka ikka lohet. Peale pangodit lohises grupp 28-ga, minul pulss 130, ukerdasin siis kuidagi äärde ja startisin grupi tagant minema - ~48km/h ja 190bpm. Paarisaja meetri pärast vaatasin selja taha - kõik kenasti hanerivis järel. ;o) Enam ma selliseid lollusi ei teinud ning ülejäänud sõit kuni lõpuni läks ühtlasemalt.
Lõpuks koht umbes 87 ja aeg 2:08. Keskmine pulss kahtlaselt madal - 162.
Teiega oli päris hea koostöö (olin 1243), nägin su käbarat veel seljatagant, aga tundus, et maandusid õnnelikult. Eelnev jutt juba veiko poolt kirjas. Edasi väntasin üksiku hundina, kuni pikk ja lühike rada kokku said, siis saabusid ka mõned ärksamad lühikese otsa sellid, kellega sai lõpuni kimatud.veiko kirjutas:Otepä teel leidsime veel ühe kaaslase, kes ka tööd viitsis teha (tänud siis number 1243-le) ning pagi jõudsime esimese suurema pundi sappa ja peale pisikest vegeteerimist tõmbasime sellest gruist lahku ning järgmisele sappa.
See aasta esimest korda pikal ja väga rahul. Omalt poolt tänaks Veikot (1212) ja ta sõpra nr 1213, kellega oli mõnus koos grupist gruppi kimada.
Kokkuvõttes rahul. Aeg 4:18 vms.
Esimene punt sõitis üsna tempokalt kuid üksmeelselt Hellenurmeni. Enne seda vist pidevalt keegi pudenes ära aga midagi suurt ei toimunud. Hellenurmes läks peapunt küljetuulega ribadeks. Enda andmed siis sellised: aeg 3:15, avs kuskil 41 km/h, max 68.5 km, keskmine pulss 157 ja kulutatud energia 3542 kcal.
Minu imetlus kuulub kahele mehele. Üks neist oli Ruve, kes pidas peapundis vastu MTB ja traktori kummidega Hellenurmeni ja oli ilmselt kiireim MTB rattaga sõitja. Teine huvitav vend oli nr. all 810 sõitnud tegelane, kes läbis distantsi täisvarustuses temposõidu rattaga (taga ketas, ees karbonpöiaga jooks, spets lenks jne). Grupisõidust ei teadnud ta halligi, võimaeitea tahtis ise tuule käes üksi pressida. Kuigi sellise rattaga ei tohi gruppi sõita siis kedagi ta otseselt ei seganud. Sõitis rohkem oma sõitu, aga päris kahju oli kohati vaadata kuidas ta oma kettaga konkreetselt kruusale pressiti. Kuskil raskemate kohtade peal jäi maha aga siis mingi hetke pärast hakkas jälle ketta hääl tagant kostuma ja järel ta oligi. Pull vend oli. Lõpetas koos minuga samas pundis ja oli meil tänuväärne vedur.
Minu imetlus kuulub kahele mehele. Üks neist oli Ruve, kes pidas peapundis vastu MTB ja traktori kummidega Hellenurmeni ja oli ilmselt kiireim MTB rattaga sõitja. Teine huvitav vend oli nr. all 810 sõitnud tegelane, kes läbis distantsi täisvarustuses temposõidu rattaga (taga ketas, ees karbonpöiaga jooks, spets lenks jne). Grupisõidust ei teadnud ta halligi, võimaeitea tahtis ise tuule käes üksi pressida. Kuigi sellise rattaga ei tohi gruppi sõita siis kedagi ta otseselt ei seganud. Sõitis rohkem oma sõitu, aga päris kahju oli kohati vaadata kuidas ta oma kettaga konkreetselt kruusale pressiti. Kuskil raskemate kohtade peal jäi maha aga siis mingi hetke pärast hakkas jälle ketta hääl tagant kostuma ja järel ta oligi. Pull vend oli. Lõpetas koos minuga samas pundis ja oli meil tänuväärne vedur.
Sõit oli hea, viperusi ei juhtunud. Koht oli 159, seda tänu talvistele sõitudele, Karksi kevadlaagrile, Grisha loengule ja raseeritud jalgadele:-).
Alguses oli jalgadel külm ja ei saanud kuidagi mägedest üles. Otepäält esimest korda läbi sõites läks soojemaks ja ka enesetunne paranes.
Finishisaginas panid minu ees olevad mehed korra küljed kokku ja pidurdasid. Pidin samuti hoo maha võtma ning siis uuesti kiirendama.
Meie pundis (aeg 3:33) sõitis suht algusest saadik üks ilma numbri ja kiibita baigivend mingite karvasemat sorti kummiga. Müts maha tema ees.
Lõpus näitas pulsokas rekordilist max pulssi - 216.
Õhtul käisin veel Kraftweki kuulamas. Tour de France jt lood panid päevale väärika punkti
Alguses oli jalgadel külm ja ei saanud kuidagi mägedest üles. Otepäält esimest korda läbi sõites läks soojemaks ja ka enesetunne paranes.
Finishisaginas panid minu ees olevad mehed korra küljed kokku ja pidurdasid. Pidin samuti hoo maha võtma ning siis uuesti kiirendama.
Meie pundis (aeg 3:33) sõitis suht algusest saadik üks ilma numbri ja kiibita baigivend mingite karvasemat sorti kummiga. Müts maha tema ees.
Lõpus näitas pulsokas rekordilist max pulssi - 216.
Õhtul käisin veel Kraftweki kuulamas. Tour de France jt lood panid päevale väärika punkti
-
- Rattur
- Postitusi: 156
- Liitunud: 21. 07. 2003. 16:17
Nujaa, ilm oli nagu ta oli ja kui kukkumise taha jäin ja peapunti enam ei jõudnud, siis tekkis mõte, et pööraks vaapse 69km ringile (ilm ei olnud just liiga meeldiv) aga noh see mõte sai maha maetud ja õigesti tegin, sest kuivaks läks ju lõpuks aeg natuke alla 3.30
aga siuke palve et kui keegi mu mustades prillidest üle sõitis või üles korjas, siis ma oleks tänulik kui mulle ka keegi teataks...(arvatavasti rohkem alguse poole)
aga siuke palve et kui keegi mu mustades prillidest üle sõitis või üles korjas, siis ma oleks tänulik kui mulle ka keegi teataks...(arvatavasti rohkem alguse poole)
1289-320 andis ikka sõita sinna ettepoole Aga jah oma punt oli nii turiste täis ja kui ma vedasin, siis pidin mõne aja pärast jälle gruppi järgi ootama Eriti mage oli rollerirajal, aga suht lõdva oli.
Lõpu poole jäi teele ka üks Decalthoni rattaga ja Cofidise riietes vend, et tea kas tegu oli turisti paneva profiga või väga tegija harrastajaga? Finisisse vedas ta päris kiirelt ja kõik varustus tundus ka audentne olevat...
Lõpu poole jäi teele ka üks Decalthoni rattaga ja Cofidise riietes vend, et tea kas tegu oli turisti paneva profiga või väga tegija harrastajaga? Finisisse vedas ta päris kiirelt ja kõik varustus tundus ka audentne olevat...
No Pain No Gain
Tere
jJanno
hmm... Kas kiiver ei olnudki kohustuslik? Kodanik Toomas Savi lehvitas igatahes rõõmsalt kaamerasse ilma kiivrita. Ja mingi tema kõrval olev kodanik oli ka vaid mütsilotuga.taavid kirjutas:täna siis kl 00.10 lühike saade üritusest etv-s (on ka kellaaeg valitud), homme peale kuute kordus.
jJanno
Sõitsin esimest korda RR-lt, varem polegi üle 100 km korraga sõitnud. Startin grupist 500-1000 ja täitsa külmalt s.t. soojendust üldse teha ei jõudnud . Esimene raskem koht tekkis peale Otepää peale keeramist, kuid õnneks tuli mõne aja pärast tagant suurem punt, kus sai veidi taastuda. Pundis toimus paras vänderdamine ja 30-ndal km-l oligi esimene kukkumine, kus paar meest panid minu ees külje maha ja keegi sõitis ka mulle tagarattasse aga õnneks jäin püsti ning sain neist mööda manööverdatud. Kõigil see vist ei õnnestunud, sest tagant oli kostis hiljem veel paras "ragin" . Edasi läks enam vähem normaalselt s.t. siblimine käis edasi aga õnneks kukkumisi rohkem ei olnud. Peale rollerirada ja ka edaspidi jäi punt väiksemaks ja need kes jäid sõitsid ka korralikult v.a. üks kollase maantekaga ja kollaste kummidaga vanem härrasmees, kes suutis veel mõnel korral päris ohtlikke olukordi luua. Raskemaks läks nii paarkümmend või nii km-t enne Tartut, kus hakatati küljekaga tempot tegema ja nii kuni Tartuni välja. Suutsin siiski selle ära kannatada ja lõpetasin ajaga 3:56:54,2 ning koht oli 364. Ise olen rahul, sest eesmärk alla 4h sõita sai täidetud . Polariga sain distantsiks 133,2 km, SLS 163/180, kiirus 33,7/56,3 ja ascent 750.
Viimati muutis Peeter, 31. 05. 2004. 09:11, muudetud 1 kord.
Koht 198. aeg miski 3:33 -ga. Enne Pangodit oli tunne veel petlikult nii kõva, et käisin ikka 5-6 korda pundi eest läbi, alla 40 km/h ei tahtnud tempot lasta. Pärast töölkäimist enam nii kõva tunne ei olnud. Jõin korralikult, aga viimane vedamine läks väga pikaks ja haamer oligi käes. Vajusin suure 70-pealise karja taha, keel ninast väljas ja toru tühi. Vahe grupi sabaga kasvas müstilise kiirusega. Tänud TÜ ja Elva SK kostüümides vendadele, kes mind ree peale korjasid ja punti tagasi lohistasid: "munema tulid vä? sõida!" Lasin siis rehepapi kombel teiste turjal liugu kuni fini?ini. Fini?itegijat minust ei ole, käblahirm kammitseb.
Olin peale Otepääd samas pundis ja sa erik trügisid kogu aeg ette . Üritasin ka korraks vedama minna, kuid see sulle ei meeldinud ja varsti olid must jälle ees. (olin see, kes sulle enne tagasipööret hoiatas sisekurvi lahtiste kivide eest). Peale kurvi veel ütlesin, et nüüd on pikad jalauged tõusud, kuid läinud olidki ja enne Elvat sind enam ei näinud .erikr kirjutas:...otepää teel sain enne pangodit elu normi, siis rabasin tööd eri puntides kuni ote taguse parempöördeni enne tõuse, siis loksusin rohkem puntides kuni peaaegu elvani, ...
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...
Startisin 301-500. Algus oli vist seekord natuke rahulikum. Igal juhul olin linnast väljudes kenasti peagrupis, kuni ... . Võru mnt. rdt. ülesõidu lähistel kukkumine oli sellised mõõtmed omandanud, et kuidagi mööda ei mahtunud. Panin ikka külje maha ka. Ja nii see esiots läks.
Rohkem kui 100 pealises grupis erilisi kukkumisiei märganud.
Pärast Hellenurmet oli teatud tempotõus küll. Elvast Tartusse oli kiirus ikka 40-55. Linnas kiirus veel suurem. Lõpp läks õnneks suuremate kukkumisteta. Pärast finishit paar venda olid siiski pikali. Loodame , et midagi hullu ei juhtunud.
Keskmine kiirus 37,5, pulss (keskmine) 146, max 176, kaloreid 3550.
Eesmärk 200 hulka jõuda sai täidetud.
Rohkem kui 100 pealises grupis erilisi kukkumisiei märganud.
Pärast Hellenurmet oli teatud tempotõus küll. Elvast Tartusse oli kiirus ikka 40-55. Linnas kiirus veel suurem. Lõpp läks õnneks suuremate kukkumisteta. Pärast finishit paar venda olid siiski pikali. Loodame , et midagi hullu ei juhtunud.
Keskmine kiirus 37,5, pulss (keskmine) 146, max 176, kaloreid 3550.
Eesmärk 200 hulka jõuda sai täidetud.
Tuleb rohkem treenida,sellisele arusaamisele jõudsin.Kuni Elvani oli OK,sai ka karussellis vedamas käidud,kuid lühiajaliselt,võhmale võttis.Mida lähemale finisile,seda suurem hoog üles tallati ja 1km enne lõppu jäin Turu tn pundist maha,jõud lõppes.Punt lõpetas 3.33,ise siis natuke hiljem.Täna ei saa aru,kuidas vaim nii nõrk oli,et viimast km enam ära ei kannatanud.Treeningud pikemaks!
omateada ma eriti ei ropendanud, sest ma jõudsin selle katkise kummi mõttega umbes 15 km harjuda. Sest just niikaua sai veel selle sisiseva kummiga sõitta. Seisma jäin 30 km enne lõppu, seal kus rada Valga - Tartu mnt peale läks (oli vist seal selline tee?).vic kirjutas:üks 3h33 pundist kellel kumm läx hakkas täiega ropendama, ega see ometi sina ei olnud..
Siis veeresime prakt. kõrvuti üle lõpujoone. Pundis tundus olevat veel üks clubberslane - punane teip sadulatoul. Hiljem protokollist vaatasin, et Gunnar vist..... Kas oli keegi siinolijatest veel kes selles ~30 mehelises pundis lõpetas?Peeter kirjutas:Suutsin siiski selle ära kannatada ja lõpetasin ajaga 3:56:54,2 ning koht oli 364. Ise olen rahul, sest eesmärk alla 4h sõita sai täidetud .
See jutt vist nüüd minu kapsaaeda läheb . Olin selles pundis ja tõesti juhtus, et tuli paar ebasobivat sõna kummipurunemise peale. Samas ei olnud ju enam energiat millegi muu peale kulutada .vic kirjutas:üks 3h33 pundist kellel kumm läx hakkas täiega ropendama, ega see ometi sina ei olnud..
Ehk siis ärge Andre otsa etteheitva näoga vaadake.
Sõidust veel niipalju, et kummi vahetamise lõppedes olid kiired grupid läinud, sellega koos ka suured lootused. Lõpuks aeg 3:52 ja koht 322. Tagapool sõitmise eelis oli siiski see, et sai rohkem tööd teha ja ennast tegijana tunda. Ehk siis oma grupi lõpuspurdis oli täiega tunne, et olen ettepoole trügimise välja teeninud.
TEAM ALEXELA
Pärast protokollist vaatasin jah, et lõpetasime koos aga sõidu ajal küll kellelgi punast teipi sadulatorul ei märganud. Kui punt Tartusse jõudis siis oli mul juba väga hea tunne aga kuna ma ei kuulunud sinna tempotegijate (pakun, et Sina olid seal üks põhitegijatest ) hulka siis arvasin, et pole viisakas ka lõpus spurtima hakata ja veeresin rahulikult üle lõpujoone.UrmasL kirjutas:Siis veeresime prakt. kõrvuti üle lõpujoone. Pundis tundus olevat veel üks clubberslane - punane teip sadulatoul.
P.S. Selles teemas oli eelnevalt juttu ka söömisest-joomisest: mina tulin oma kahe 0,75l pudeli, 200 ml kisselli ja 1,5 extrani energiabatooniga ilusti välja.
Viimati muutis Peeter, 31. 05. 2004. 11:39, muudetud 1 kord.
69km results
Tegin 69km lõpetajatele järjestuse tabeli ka,keda huvitab,saab aegade võrdlust vaadata http://www.hot.ee/careras/69kmfinishlist.xls
Kes tasa sõuab, sellel mädanevad aerud ära
Kommenteeriks kah natuke: Kuna minu rattasõidud on viimasel 2 aastal toonud kaasa raske kukkumise RR-il ja sügisel RM-il lausa randmeluu murd, siis selle aasta algul ei suutnud kuidagi sundida end rattaselga Seega enne RR-i läbitud alla 1000km ja vorm olematu. Eesmärk oli vaikselt ilma riskimata läbi sõita ja see õnnestus. Gruppides püsida ei julgenud, niivõrd suur oli hirm kukkumise ees. Kuni Sihvani oli kuidagi väga kerge aga siis tuli totaalne mõõn kuni Elvani, mille jooksul ei suutnud mitte kellegi tempos püsida. Mingil määral sundis pingutama vaatepilt, et üks punase erekaga vend kogu aeg must ees on aga peale Otepääd oli temagi läinud, 622 oli tema number vist, ise olin 633 Kahju et aeg oli 30 min viletsam kui eelmine aasta kuid mis parata. Ilm oli väga hea jahe ja juua kulus alla 1 liitri.
Re: 69km results
Ikka ja jälle samad näod seal ees - Kübar, Sammal jms. Nad ka ei väsi sellest lühikesest distantsistcareras kirjutas:Tegin 69km lõpetajatele järjestuse tabeli ka,keda huvitab,saab aegade võrdlust vaadata http://www.hot.ee/careras/69kmfinishlist.xls
Re: 69km results
Panen htm variandi ka ylesse,kel pole exelitcareras kirjutas:Tegin 69km lõpetajatele järjestuse tabeli ka,keda huvitab,saab aegade võrdlust vaadata http://www.hot.ee/careras/69kmfinishlist.xls
http://www.hot.ee/careras/69kmfinishlist.htm
Siia veel 133km lõpuprotokoll
http://www.hot.ee/careras/133kmfinishlist.htm
Viimati muutis careras, 01. 06. 2004. 14:16, muudetud 1 kord.
Kes tasa sõuab, sellel mädanevad aerud ära
Tõin lõpuspurdiga clubberlased selle pundi esimeseks ühe läti vanahärra ja tüdrukute ees. Sorry kui keegi seda kohta endale kuuluvaks pidas , aga lõpu kilomeetritel hakkas ees käima mingi pidev sebimine ja adrenaliin ronis mul mööda keha laiali.Peeter kirjutas:Kui punt Tartusse jõudis siis oli mul juba väga hea tunne aga kuna ma ei kuulunud sinna tempotegijate hulka siis arvasin, et pole viisakas ka lõpus spurtima hakata ja veeresin rahulikult üle lõpujoone.UrmasL kirjutas:Siis veeresime prakt. kõrvuti üle lõpujoone. Pundis tundus olevat veel üks clubberslane - punane teip sadulatoul.
P.S. Selles teemas oli eelnevalt juttu ka söömisest-joomisest: mina tulin oma kahe 0,75l pudeli, 200 ml kisselli ja 1,5 extrani energiabatooniga ilusti välja.
Startisin tagant teise grupi keskelt, kuna see oli minu rattatralli esimene start pärast aastate pikkust pausi. Alguses sai ikka antud väga lõbusalt. Passisin tagant tulevaid kahureid, kellele sappa võtta ja peaaegu õnnestuski kui väljaarvata seik, et alati jõudis enne mind keegi vahele trügida, kes mingi aja pärast tempot vastu ei pidanud ja rahvasummas järje kahuritega ära kaotas. Kahjuks aga sai võhm ees oleva (3.33 ?) grupi tagaajamisest (minimaalne vahe oli ca 15-20 meetrit) otsa mitu kilomeetrit enne Tartust Otepääle keeravat teeristi nõnda, et lasin mööda veel paar väiksemat kiirrongi ja maandusin pärast pikemat kosumist siis samas grupis kus lõpetasin. Otepää teel kuulsin küll tagant poolt raginat aga vist polnud nende sellide kukkumine väga hull, sest eriti emotsionaalseid hüüdeid kuulda ei olnud.
Joomisest: 2 liitrit vett 1,5 tunni jooksul enne starti, 1,3 l morssi ja 0,65 l vett ja 100g glükoosigeeli.
Viimati muutis tarts, 28. 06. 2004. 11:22, kokku muudetud 2 korda .
Jah, Võru tn. raudteeülesõidu koha lähedal see mats oli. Kukuti päris ees otsas ning õnnetuseks juhtusin ka mina nende vahel olema. Natuke jõudsin kiirust maha pidurdada ja oli kerge lootus, et järsku jään veel püsti. Siis tulid aga tagant vennad selga nagu üldse poleks pidurdanud ning nõnda kuhjus sinna ikka paarkümmend meest. Kui lõpuks selle rahva koorma alt välja ronisin, siis tagaratas enam raami vahelt läbi ei käinud. Nõnda luhtuski lootus heale tulemusele sõita.AndreK kirjutas:Seal oli umbes 10 meest pikali. Üks lõhkise per..ga Arcticu vormis mees kihutas edasi meie grupis. Mis täpsemalt juhtus, ei näinud.SL kirjutas:Kuuldavasti oli linna piiril olnud suurem kukkumine, kuhu taha paljud kõvad sõidumehed jäid - keegi näigi/kuulis midagi?
- Väntan visaduse levialas -
Sai lõpetatud kah seal pundis (nr. 969), aeg oli 3:56:55,2. Sõiduga võib suht rahule jääda. MTB-ga olulist ajavõitu ei ole vist lootust enam saada. Kuigi kummid olid vahetatud kitsamate vastu oli Nõost tartu poole sõites tunne, et ei jõua enam nii kiiresti siblida Lõpusirgel aga oli jalg nii pehme, et mingisugust kiirendust enam välja ei imenud sealt Vägev üritusUrmasL kirjutas:Siis veeresime prakt. kõrvuti üle lõpujoone. Pundis tundus olevat veel üks clubberslane - punane teip sadulatoul. Hiljem protokollist vaatasin, et Gunnar vist..... Kas oli keegi siinolijatest veel kes selles ~30 mehelises pundis lõpetas?Peeter kirjutas:Suutsin siiski selle ära kannatada ja lõpetasin ajaga 3:56:54,2 ning koht oli 364. Ise olen rahul, sest eesmärk alla 4h sõita sai täidetud .