Tubeless maanteerehv
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Re: Tubeless maantekumm
Kui maantee tubeless teema pakub huvi, siis soovitan vaadata värsket BikeRadar'i podcasti - Podcast Ep 1 | Road Tubeless | The What, Why & How
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Tubeless maantekumm
Viimane mohikaanlane on nüüd siis ka rongile astunud.
Michelin tuli välja tubeless ready maanteerehviga - Power Road sarjast. Valikus 25mm, 28mm ja 32mm.
https://www.bikeradar.com/news/michelin ... wCUITWskHA
Michelin tuli välja tubeless ready maanteerehviga - Power Road sarjast. Valikus 25mm, 28mm ja 32mm.
https://www.bikeradar.com/news/michelin ... wCUITWskHA
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Tubeless maantekumm
Goodyear Eagle F1 Tubeless Complete rehvid on ühe arvamuse põhjal parim/täiuslikum valik https://www.cyclingweekly.com/reviews/t ... lete-tyres
Valikus 25mm ja 28mm. Peale saab vaevata ja täis käsipumbaga.
Valikus 25mm ja 28mm. Peale saab vaevata ja täis käsipumbaga.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Tubeless maanteerehv
American Classic on tagasi ... rehvidega - https://www.cyclingnews.com/news/americ ... in-the-us/
100% käsitööna valmistatud, kuid üllatavalt soodsad rehvid maantee ja gravel otstarbeks. Otsemüük, kuid esialgu vaid USA turule.
100% käsitööna valmistatud, kuid üllatavalt soodsad rehvid maantee ja gravel otstarbeks. Otsemüük, kuid esialgu vaid USA turule.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Tubeless maanteerehv
MTB oli mul tubeless ja metsas kännu otsas sain kasulikusest paar korda aru. Tänasest gravel bike omanik ja on eeliseid tubelessil/piimal sisekummi ees? Teekond ~70% asfalt ja ~30% nõmme-harku-järve terviserajad.
Re: Tubeless maanteerehv
Eee ... äkki ka miskid ebastandardsete osakeste poolt tekitatud torked, jne ... isegi asfaldil on tubelessist tolku
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Tubeless maanteerehv
Põhilised plussid ikka samad kui MTB puhul. Eriti just madalamatel rõhkudel snakebite vältimiseks. Optimaalse rõhu pead endale ise leidma. Oleneb enda kaalust ja konkreetsest rehvist. Minul (75kg ja 40mm rehv 23mm siselaiusega pöial) on see kusagil 2at juures. Kui tean et sõidan siledat kruusa või asfaldi, siis 2,5.
Veel üks soovitus. Kui on mitu ratast ja mitu tubeless jooksupaari, siis võiks kodustes tingimustes olla võimekus rehve peale/maha saada. Korralikud heeblid/tangid, tagavara pöiateipi, tubeless piima jms. Kui kompressori võimalust pole, siis on abiks topeltkambriga jalgpump. Keerad pumba lukku, lükkad rõhu üles, ja lased siis ühe matsuga sisse. Siiamaani olen kõik rehvid peale saanud vähese meelitamisega.
Re: Tubeless maanteerehv
Graveliga on minu arvates snakebite oht isegi suurem kui MTBga kui juhtud juurikasele või suuretükilise kruusaga rajale sattuma. Lisaks kui eelmine kevad selline eriti lõikav graniidikillustik oli, siis päästis piim ikka mitu korda ära. Ühe korra pidi nõelaga "ussi" sisse lükkama ja tõe huvides üks kord läks siserehv sisse.
Samas mul on isegi aiakäru rehv piimaga, seega võib-olla olen kallutatud.
PS! tundub, et maanteele mõeldud ruginaid on kah viimasel ajal kõvasti juurde tulnud mis paikavad ka kõrgema surve all.
Re: Tubeless maanteerehv
Mul on kümmekond aastat cyclo olnud (rehvid 32 mm) ja sisekumme läks omajagu, 10+ kindlasti, pisikesed klaasikillud ja snakebited, ja see viskas täiesti üle. Kaks aastat tagasi ostsin TL ready jooksud-rehvid (piima ei ole veel sisse pannud...) ja sellest peale on 0 probleemi olnud.
Re: Tubeless maanteerehv
Piimata TL rehvid klaasikildude (ja muude peenemate torgete/lõigete) vastu küll ei aita.wagner kirjutas: ↑11. 05. 2022. 10:26Mul on kümmekond aastat cyclo olnud (rehvid 32 mm) ja sisekumme läks omajagu, 10+ kindlasti, pisikesed klaasikillud ja snakebited, ja see viskas täiesti üle. Kaks aastat tagasi ostsin TL ready jooksud-rehvid (piima ei ole veel sisse pannud...) ja sellest peale on 0 probleemi olnud.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Tubeless maanteerehv
Misiganes, tarbija tundub rahul olevat.
Re: Tubeless maanteerehv
Wolfpack tegi ka lõpuks tubelessrehvi: https://wolfpack-tires.com/product/road ... r/?lang=en
Nad olid pikalt tubelessi vastu, et mõttetu värk ja nende cotton tavarehvid õhukaga olid kõrgelt hinnatud.
Aga nüüd tundub, et andsid turusurvele alla.
Saadaval on 25 ja 28 laiust ja mõlemad on kohe laos ning hind odavam kui Contil.
Nad olid pikalt tubelessi vastu, et mõttetu värk ja nende cotton tavarehvid õhukaga olid kõrgelt hinnatud.
Aga nüüd tundub, et andsid turusurvele alla.
Saadaval on 25 ja 28 laiust ja mõlemad on kohe laos ning hind odavam kui Contil.
Re: Tubeless maanteerehv
Toote fotodel on ikkagi tavaline Race II (kirjad + ventiil on siseka oma, mitte tubeless)
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Tubeless maanteerehv
ei loe sealt TPI´d välja
"Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride"
Re: Tubeless maanteerehv
Tubeless versiooni pole veel testitud, kuid tavaline RACE on ca 3W aeglasem kui vana GP5000 ja samas klassis kui GP4000S II. Moodsate väikese veeretakistusega TLR temposõidurehvidega ei maksa üldse võrrelda (ei veeretakistuse ega ka torkekindluse osas, loomulikult).
https://www.bicyclerollingresistance.co ... ke-reviews
https://www.bicyclerollingresistance.co ... ke-reviews
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Tubeless maanteerehv
Testis on vana õhukaga versioon - tubeless veereb alati paremini.KaupoR kirjutas: ↑17. 11. 2022. 08:57Tubeless versiooni pole veel testitud, kuid tavaline RACE on ca 3W aeglasem kui vana GP5000 ja samas klassis kui GP4000S II. Moodsate väikese veeretakistusega TLR temposõidurehvidega ei maksa üldse võrrelda (ei veeretakistuse ega ka torkekindluse osas, loomulikult).
https://www.bicyclerollingresistance.co ... ke-reviews
Üldiselt ma ise väga seda plekktrummitesti ei vaata - reaalne maailm koos oma kareda asfaldiga on veidi teine lugu.
Aga muidu mul on ühed schwalbe pro one tt rehvid - veerevad tõesti hästi, aga vihmaga ma neid ei usalda ja ühe metallist kaevukaane peal oli mul vägagi napikas. Nagu ma olen kirjutanud, siis ma ise sõidan maantekaga ainult mägedes ja kurvilisel teel.
Ma kindlasti kevadlaagriks ostan 28mm wolfpackid - eks ma siis kirjutan tagasisidet.
Re: Tubeless maanteerehv
Sinu sõiduprofiili arvestades on TT rehvid väga vale valik. VÄGA VÄGA vale valik.
Aga pane tähele, et ma võrdlesin oma postituses RACE rehvi clincher rehvidega, mitte tubelessidega. Mu point oligi, et kui Wolfpack tuli välja oma RACE rehviga, siis oli ta samal tasemel (veeretakistuse osas) kui konkurendid 4 või isegi 6 aastat varem. Aga ega ka suured tegijad alati asjale täpselt pihta ei saa - Conti GP5000 TL (st vanem) on nt väiksema veeretakistusega kui S TR (uuem). Vahe on samas nii väike, et võibolla ka mõõtetäpsuse piirides.
Aga pane tähele, et ma võrdlesin oma postituses RACE rehvi clincher rehvidega, mitte tubelessidega. Mu point oligi, et kui Wolfpack tuli välja oma RACE rehviga, siis oli ta samal tasemel (veeretakistuse osas) kui konkurendid 4 või isegi 6 aastat varem. Aga ega ka suured tegijad alati asjale täpselt pihta ei saa - Conti GP5000 TL (st vanem) on nt väiksema veeretakistusega kui S TR (uuem). Vahe on samas nii väike, et võibolla ka mõõtetäpsuse piirides.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Tubeless maanteerehv
On vale. Ostsin need rehvid koroona tipphetkel, kui mitte midagi muud polnud saada. Praegu nad maandusid Age carbon aerojooksudele - sinna sobivad hästi, tema ikka sõidab Eestis kah. Ta kevadlaagri madalatel alujooksudel on tavalised pro one TLE-d ja minu ainukestel madalatel on conti 5000S TR-d, aga minu maitsele on conti natuke liiga kõva seguga. Mõtlesin et ostan pro one-d tagasi, aga nüüd proovin kindlasti wolfpackid ära.
Re: Tubeless maanteerehv
Huvitav, see toode on ära kadunud - isegi link ei vasta enam.Kirsa kirjutas: ↑17. 11. 2022. 00:29Wolfpack tegi ka lõpuks tubelessrehvi: https://wolfpack-tires.com/product/road ... r/?lang=en
Nad olid pikalt tubelessi vastu, et mõttetu värk ja nende cotton tavarehvid õhukaga olid kõrgelt hinnatud.
Aga nüüd tundub, et andsid turusurvele alla.
Saadaval on 25 ja 28 laiust ja mõlemad on kohe laos ning hind odavam kui Contil.
Oleks pidanud too hetk kohe ikkagi ära tellima. Või siis avastati tootega mingid probleemid ja võeti müügist maha?
Re: Tubeless maanteerehv
Ega need vastumeelselt tehtud asjad ei pruugi esimese korraga kohe välja tulla jah
Re: Tubeless maanteerehv
Kribasin neile ja sain kohe ka vastuse:
Hope that I have in 3 weeks Road TLR in my warehouse, hope you can wait some days.
Best regards
Wolfgang
Re: Tubeless maanteerehv
Küllap Hiina rehvivabrik jäi koroonasse vms.
Re: Tubeless maanteerehv
Kasutu infokild...
Ma olen väga palju erinevaid rehve tellinud läbi elu ja Wolfpacki maastikurehvide karkass on väga sarnane Vittoria toodetele.
Rehvi külje materjal ja tonaalsus ja seerianumbrite disain ja materjali lõhn . Vähemalt uus vittoria syerra ja wolfpack cross olid täiesti nagu ühest tehasest tulnud. Huvitav on see et vittoria on ülekaaluline ja alamõõduline ja wolfpack on pigem ülemõõduline, alakaaluline ja vetruva poorse küljega nagu conti - teised tootjad on rohkem kilematerjalist. Et liin ei ole sama, aga nagu tehas küll oleks ja Vittoria tehas on Taimaal.
Maxxis, scwhalbe, conti, pirelli, kenda jne näevad täiesti teistsugused välja ja on pigem musta värvi mitte lillakashallid nagu eelnimetatud 2.
Maanteerehve ei tea, aga vaevalt et nad mtb omadest eraldi on.
Ma olen väga palju erinevaid rehve tellinud läbi elu ja Wolfpacki maastikurehvide karkass on väga sarnane Vittoria toodetele.
Rehvi külje materjal ja tonaalsus ja seerianumbrite disain ja materjali lõhn . Vähemalt uus vittoria syerra ja wolfpack cross olid täiesti nagu ühest tehasest tulnud. Huvitav on see et vittoria on ülekaaluline ja alamõõduline ja wolfpack on pigem ülemõõduline, alakaaluline ja vetruva poorse küljega nagu conti - teised tootjad on rohkem kilematerjalist. Et liin ei ole sama, aga nagu tehas küll oleks ja Vittoria tehas on Taimaal.
Maxxis, scwhalbe, conti, pirelli, kenda jne näevad täiesti teistsugused välja ja on pigem musta värvi mitte lillakashallid nagu eelnimetatud 2.
Maanteerehve ei tea, aga vaevalt et nad mtb omadest eraldi on.
Re: Tubeless maanteerehv
Kas selles sõltumatus laboris tuure ka korraldatakse (pealaborandi juhatusel)Kirsa kirjutas: ↑10. 01. 2023. 18:17...Rehvi külje materjal ja tonaalsus ja seerianumbrite disain ja materjali lõhn . Vähemalt uus vittoria syerra ja wolfpack cross olid täiesti nagu ühest tehasest tulnud. Huvitav on see et vittoria on ülekaaluline ja alamõõduline ja wolfpack on pigem ülemõõduline, alakaaluline ja vetruva poorse küljega nagu conti - teised tootjad on rohkem kilematerjalist. Et liin ei ole sama, aga nagu tehas küll oleks ja Vittoria tehas on Taimaal. Maxxis, scwhalbe, conti, pirelli, kenda jne näevad täiesti teistsugused välja ja on pigem musta värvi mitte lillakashallid nagu eelnimetatud 2. Maanteerehve ei tea, aga vaevalt et nad mtb omadest eraldi on.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
-
- Rattur
- Postitusi: 316
- Liitunud: 09. 04. 2007. 17:54
Re: Tubeless maanteerehv
On oļemas väljend "ratta pede" Kas eksisteerib ka "rehvi pede" ?