Tubeless või Aerothan?

Rattadetailid ja abiained. Raamist õlideni.
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Vasta
VIR
Rattur
Postitusi: 34
Liitunud: 17. 07. 2022. 16:39

Tubeless või Aerothan?

Postitus Postitas VIR » 29. 01. 2023. 15:26

Eelmises teemas (Ostuabi: Non-boost + Micro Spline veljed) räägitud jooksud jõudsid kohale, aga nüüd olen kahe vahel, kas minna tubeless lahenduse teed või panna Schwalbe Aerothan (https://schwalbe.com/aerothan/en ), täpsemalt siis mudel: "AEROTHAN ALLROUND | SV17E | 37-622 to 50-622 | 61 g"

Rehvid, mis alla valitud said on: Specialized Pathfinder Pro 2bliss Ready 700c Gravel 700 x 47C ette ja sama mudeli 700 x 42C taha.

Tubeless lahendus tuleks muidugi veidi raskem, aga see vahe on nii väike, et ei puhu suurt pilli. Pigem tekitab tubelessi koha pealt kõhklust see, et seda tihendusmastiksit tuleks soovituste kohaselt iga kolme kuu tagant vahetada (https://www.notubes.com/support-center/ ... %2C%20etc.), aga eriti nagu ei viitsiks aastas kaks-kolm korda rehve alt kiskuda, koos pöidadega puhtaks küürida ja uuesti kokku panna. Samuti tekkis küsimus, kas see rehvi sees loksuv vedelik jooksu tasakaalust välja ei aja? (Autorehvi, mille sisse ona pandud parandusmastiksit ei saa tasakaalupingis küll ühegi nipiga tasakaalu.) On muidu mingeid tugevaid argumente, miks siiski tubeless valida?

Kasutaja avatar
dh
Rattur
Postitusi: 709
Liitunud: 22. 03. 2005. 14:14

Re: Tubeless või Aerothan?

Postitus Postitas dh » 29. 01. 2023. 15:36

Tubelesspiima loksumine rehvi sees on pseudoteema. Isegi Kirsa ei mõtle selliste asjade peale.

Kasutaja avatar
DeeJott
Rattur
Postitusi: 805
Liitunud: 21. 08. 2005. 18:26

Re: Tubeless või Aerothan?

Postitus Postitas DeeJott » 29. 01. 2023. 18:28

Lihtsalt kalla rehvipiima ventiiliavause kaudu sisse ja anna ainult minna.

Kasutaja avatar
KaupoR
Rattur
Postitusi: 7994
Liitunud: 10. 03. 2005. 14:11

Re: Tubeless või Aerothan?

Postitus Postitas KaupoR » 29. 01. 2023. 18:51

Minu näide on küll valimi suurusega 1, kuid kogemus oli, et sain termoplastikust sisekaga sõita maanteel ca 30 km ja siis kutsusin kodust auto järgi. Paranduskomplekti mul ka pole ja nii see õnnetu oraanž sisekas kuskil kastis vedeleb.
If everything's under control, you're going too slow!

Kasutaja avatar
Rivo
Rattur
Postitusi: 2845
Liitunud: 19. 05. 2003. 11:02

Re: Tubeless või Aerothan?

Postitus Postitas Rivo » 30. 01. 2023. 09:21

VIR kirjutas:
29. 01. 2023. 15:26
Pigem tekitab tubelessi koha pealt kõhklust see, et seda tihendusmastiksit tuleks soovituste kohaselt iga kolme kuu tagant vahetada (https://www.notubes.com/support-center/ ... %2C%20etc.), aga eriti nagu ei viitsiks aastas kaks-kolm korda rehve alt kiskuda, koos pöidadega puhtaks küürida ja uuesti kokku panna. Samuti tekkis küsimus, kas see rehvi sees loksuv vedelik jooksu tasakaalust välja ei aja? (Autorehvi, mille sisse ona pandud parandusmastiksit ei saa tasakaalupingis küll ühegi nipiga tasakaalu.) On muidu mingeid tugevaid argumente, miks siiski tubeless valida?
Piisab, kui iga paari-kolme kuu tagant veidi latexit juurde lisad. Ega sa mnt kummidega ja kahte hooaega ikka sõita ei saa, kui ratast vähegi sihtotstarbeliselt kasutad :wink:
....._0
....\<,
(-)/ (-) ProKLUBI - ProShop - Estonian Cup

Vasta

Mine “Jupid”