Deore vs LX
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Deore vs LX
Kas keegi peale hinna ka mingit vahet on täheldanud. Nimelt otsustasin talverattale Deore intalleerida. Ka kaaluvahe oli minimaalne.
Re: Deore vs LX
puudutab su tähelepanek tervet groupsetti või mingeid üksikuid osiErikT kirjutas:Kas keegi peale hinna ka mingit vahet on täheldanud. Nimelt otsustasin talverattale Deore intalleerida. Ka kaaluvahe oli minimaalne.
Re: Deore vs LX
Vaid taguvahetaja sai vahetatud. Ja nüüd peale täppisreguleerimist võin öelda, et ka töös puuduvad vahed LX vahetajaga. Kuid kindlasti on parem XT ja XTR ist vist pole mõtet rääkida.
erikr kirjutas:puudutab su tähelepanek tervet groupsetti või mingeid üksikuid osiErikT kirjutas:Kas keegi peale hinna ka mingit vahet on täheldanud. Nimelt otsustasin talverattale Deore intalleerida. Ka kaaluvahe oli minimaalne.
Ma olen sõitnud aasta otsa Deore vahetajate ja shifteritega ning teise aasta XT vahetajate ning shifteritega. Deore esivahetaja oli tõeline kräpp. Väga raske oli teda täpseks saada ja siis vajus ka kiirelt ära. Kogu süsteem oli kuidagi väga pheme ja veniv. Tagavahetaja oli parem aga võrreldes XT'ga mitte nii 'kiire' ja täpne. XT esivahetaja (minu puhul rippuv) aga rokib täiega. Vahetab igast asendist ja väga täpselt. Isegi pinge all toiminb. Shifterite kohapealt ei ole ka Deorele väga palju ette heita. Ehk siis ka suhteline 'phemus' võrreldes XT'ga. Muuseas siin mängivad suurt rolli ka trossid ja eriti kõrid. Pehme kõri võib kogu süsteemi pehmeks teha. Shifteritel on peale kaalu ka selline erinevus, et XT puhul piisab väikseimalt hammakalt suurimale vahetamiseks kahest vajutusest aga Deore puhul vist tuli isegi neli korda vajutada.
Urmas
Urmas
Silma järgi on raske hinnata. Trossidel pole eriti vahet. Paremad trossid on teflonkattega, et paremini libiseks kõri sees. Kõridega on keerulisem. Nn stock kõrid on kõik suht kehv tase. Paremateks loetakse Jagwire pakse punutud kõrisid, kuid ka need lähevad ajapikku pehmeks. Hea käiguvahetuse/pidurduse kohapealt on oluline, et kõri otsad oleks kaitstud 'bootsidega' mis takistavad sodil kõri sisse minemast. Päris head on Shimano XTR kirjadega hallid kõrid (vist ainult komplektis trosside ja kõri otsa 'bootsidega'). Meil on nad aga üle mõistuse kallid. Hawaiis oli (mälu järgi) pidurikõride/trosside komplekt letihinnaga 800 krooni!! Kuskil USA netipoes nägin XTR komplekte vist 18$ piduri ja 22$ käigukomplekti eest.Rom kirjutas:tore......veel üks vigur juures mida uurida
mismoodi ära tunda pehme tross-kõri
Urmas
Niinii, ma olen üks suur kõrv. Kus poest küsida? Kellega kaubelda?indrek kirjutas:to UrmasL
XTR kõrid/trossid on võimalik märksa odavamalt saada, kusjuures Eestist.
Endal kulus kogu rattajao, nii pidurite kui ka käigukate peale u 300eeku. Poest sai igast pikkusega tükikesi võetud ja kodus kokku komponeeritud.
Aga iseenesest on toode väga hea.
Urmas
tegemist oli siis teada-tuntud poega Kalevi kommivabriku kõrval ja ei toimunud seal isegi mingit kauplemist. Läksin, küsisin (tegelikult tahtsin avid Flash jack'i, mis parematel Meridatel peal oli, neid aga poldud nõus maha kruvima ) siis laoti igast pikkusega juppe letile ja küsiti, et mitu ja kui pikka. Valisin siis 7-8 juppi ja siis anti mulle kuskilt laest mingi hind, et a la no teeme mingi 250 ja nii nad mu rattale jõudsidki
kõrid
I see....eelmisel aasta küsisin ka sealsamas haitek kõride ja trosside kohta. Ei osatud mulle midagi pakkuda. Võibolla oleks pidanud laskma endale näidata kõike mis neil on ja siis valima....Uued müüjad olid ka just tulnud kes võibolla veel oma kaubavalikut ei tundnud.
Urmas
Urmas