Randvere/ 4. etapp (lubatud ka E-MTB)
Randvere/ 4. etapp (lubatud ka E-MTB)
Škoda We Love Cycling kutsub: Škoda Kolmapäevakute neljas etapp 10.05.2023 Randveres.
Võõrustab velo clubbers. Rajale on lisaks tavaratastele seekord lubatud ka E-MTB rattad. Info asukoha ja raja kohta SIIN.
Kõigi osalejate vahel loositakse välja Škoda Enyaq kasutusõigus üheks nädalavahetuseks.
Registreemise telgist on võimalik ka prooviks laenata Škoda E-MTB-d (suurus M). Ratta laenamiseks võta kaasa ID kaart.
Võõrustab velo clubbers. Rajale on lisaks tavaratastele seekord lubatud ka E-MTB rattad. Info asukoha ja raja kohta SIIN.
Kõigi osalejate vahel loositakse välja Škoda Enyaq kasutusõigus üheks nädalavahetuseks.
Registreemise telgist on võimalik ka prooviks laenata Škoda E-MTB-d (suurus M). Ratta laenamiseks võta kaasa ID kaart.
Viimati muutis AndreK, 13. 05. 2023. 06:44, kokku muudetud 7 korda .
Re: Randvere/ 4. etapp (lubatud ka E-MTB)
Korraldajad ei suuda sel korral piisavalt rõhutada etapile tuleku ja lahkumise liiklusskeemi olulisust.
Samal päeval toimub Randvere teel Filter Temposarja etapp, mis tähendab, et Randvere teel liigub hulgaliselt 40+ km/h liikuvaid rattureid. Lepime kokku, et MTB etapile saabujad ja lahkujad jälgivad liikluse reguleerijate märguandeid, annavad teed võistlevatele ratturitele ega tekita liiklusohtlikke olukordi. Parkimiseks on saadaval parklad Randvere kooli ja lasteaia juures. Randvere tee äärde on parkimine keelatud. Stardi juurde viiv kruusatee (mahapööre Randvere teelt) on võistluspäeval autodele suletud.
Samal päeval toimub Randvere teel Filter Temposarja etapp, mis tähendab, et Randvere teel liigub hulgaliselt 40+ km/h liikuvaid rattureid. Lepime kokku, et MTB etapile saabujad ja lahkujad jälgivad liikluse reguleerijate märguandeid, annavad teed võistlevatele ratturitele ega tekita liiklusohtlikke olukordi. Parkimiseks on saadaval parklad Randvere kooli ja lasteaia juures. Randvere tee äärde on parkimine keelatud. Stardi juurde viiv kruusatee (mahapööre Randvere teelt) on võistluspäeval autodele suletud.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Randvere/ 4. etapp (lubatud ka E-MTB)
Pole Randvere kolmapäevakul kunagi käinud...kas keegi viitsib lühidalt selgitada kas see kattub eelmise aasta Tammneeme ringiga...st isiklik küsimus et kas tasub minna või mitte
Eelmise aasta Tammneeme väga meeldis, kui elamus on samaväärne siis olen kohal
Eelmise aasta Tammneeme väga meeldis, kui elamus on samaväärne siis olen kohal
Re: Randvere/ 4. etapp (lubatud ka E-MTB)
Suht sarnased on - juurikapeod mõlemad. Randveres lihtsalt tõuse sisuliselt pole.
https://www.youtube.com/watch?v=Vk2oM0Pq-dc
https://www.youtube.com/watch?v=Vk2oM0Pq-dc
Re: Randvere/ 4. etapp (lubatud ka E-MTB)
Randvere ja Tammneeme on kõrvuti aga mitte sama. Märksõnaks on Randveres juurikad.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Randvere/ 4. etapp (lubatud ka E-MTB)
Parkimisest veelkord eelistuste järjekorras:
1. Pargi kodus ja tule rattaga
2. Pargi Randvere kooli või Randvere lasteaia parklasse ja tule sealt rattaga starti
1. Pargi kodus ja tule rattaga
2. Pargi Randvere kooli või Randvere lasteaia parklasse ja tule sealt rattaga starti
Re: Randvere/ 4. etapp (lubatud ka E-MTB)
Tükk aega ei ole vihma sadanud, kas olete juba rada vaatamas ka käinud? Et kas on kuiv või tuleb jälle pasakross?
Re: Randvere/ 4. etapp (lubatud ka E-MTB)
Täna käisin. On 1-2 niisket kohta aga mingit paska pole küll kuskil. Aga eks vihmaga võib kõik kiirelt muutuda.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Randvere/ 4. etapp (lubatud ka E-MTB)
Aitäh. Loodame siis, et peab ilma
Re: Randvere/ 4. etapp (lubatud ka E-MTB)
Täna rada kuiv mis kuiv. Va veetakustus (väike veenire), kust osavam sõitja saab üle kuivalt
Maasikaid veel ei ole aga sääsed on valmis!
Maasikaid veel ei ole aga sääsed on valmis!
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Randvere/ 4. etapp (lubatud ka E-MTB)
Kas saaks palun lisainfot ka selle kohta, et kui suures osas lasterada tavarajaga kattub. Arvestades sellega, et täna on ka 'tsiklid' rajal, siis tõsiselt paneb kõhklema kas lubada enda noorsportlane rajale või mitte.
Re: Randvere/ 4. etapp (lubatud ka E-MTB)
Lasterada ja põhirada kattuvad orienteeruvalt 10 meetri ulatuses ja vaid ajavõtumati ületamise kohas. Korraldajad teevad põhirajale sisse ka "liiklust rahustava elemendi", et enne radade ühinemist hoog maha võtta.
If everything's under control, you're going too slow!
-
- Rattur
- Postitusi: 7
- Liitunud: 26. 07. 2019. 19:45
Re: Randvere/ 4. etapp (lubatud ka E-MTB)
Kuigi rada oli väga kuiv, oli suhteliselt raske rada nullilähedase tõusumeetrite kohta.
Video kõhult: https://www.youtube.com/watch?v=SYDnRZWaY4E
Video kõhult: https://www.youtube.com/watch?v=SYDnRZWaY4E
Re: Randvere/ 4. etapp (lubatud ka E-MTB)
super-rada, vingelt loksutav ja rappiv. E-bike jaoks väga hea ajamine! Kõik sujus ja kõik mahtusid rajale ära.
E-bike arvestuses on vaja luua erisus veel standard ratastele, mis siis aitab kuni 25 km/h ja vabaklass, millel piiraja puudub. Seega vabaklassi mehed panid sirge peal ligi 50 km/h ning piirajaga eriti palju üle 30 ei jõua 23 kg edasi suruda
Suht kitsad olud kenasti näitasid, et mahuvad kõik rajale ära ja seega e-bike lubamine kindlasti tooks ka rattahuvilise juurde võistlustele. Ilma elektrita ei saaks sellist rada ma ise pooltki nii palju nautida, sest pole aega trenni teha! Aegalselt seda rada sõita oleks lihtsalt kulgemine.
Jõudu ja tänud!
E-bike arvestuses on vaja luua erisus veel standard ratastele, mis siis aitab kuni 25 km/h ja vabaklass, millel piiraja puudub. Seega vabaklassi mehed panid sirge peal ligi 50 km/h ning piirajaga eriti palju üle 30 ei jõua 23 kg edasi suruda
Suht kitsad olud kenasti näitasid, et mahuvad kõik rajale ära ja seega e-bike lubamine kindlasti tooks ka rattahuvilise juurde võistlustele. Ilma elektrita ei saaks sellist rada ma ise pooltki nii palju nautida, sest pole aega trenni teha! Aegalselt seda rada sõita oleks lihtsalt kulgemine.
Jõudu ja tänud!
Re: Randvere/ 4. etapp (lubatud ka E-MTB)
Õde elab seal samas ligidal ja lasin tal korra vaatamas käia. Ütles, et ei ole näha ja küsis ka koolist, kas keegi on sisse toonud, kahjuks ei olnud.Kristjanroo kirjutas: ↑24. 05. 2023. 21:13Andsin peale sõitu Randvere kooli parklas rajale minejale näpunäiteid ja suure ähmiga jätsin ratast autosse tõstes esiratta poldi sinnasamasse parklasse vedelema. Ega keegi hea hing juhuslikult märganud ja üles korjanud?
Umbes selline näeb välja
Märkisin punase ristiga koha, kust seda leida võis.
Re: Randvere/ 4. etapp (lubatud ka E-MTB)
Tänud tagasiside eest, see on oluline. Mis puudutab e-bike erinevaid võistlusklasse, siis nende loomine pole mingi probleem. Küll aga puudub korraldajatel võimekus selle kontrollimiseks. Kas ratturid on nii ausad, et märgivad ise regades ära kas nad on piiraja maha häkkinud või mitte?parmaat kirjutas: ↑25. 05. 2023. 07:55super-rada, vingelt loksutav ja rappiv. E-bike jaoks väga hea ajamine! Kõik sujus ja kõik mahtusid rajale ära.
E-bike arvestuses on vaja luua erisus veel standard ratastele, mis siis aitab kuni 25 km/h ja vabaklass, millel piiraja puudub. Seega vabaklassi mehed panid sirge peal ligi 50 km/h ning piirajaga eriti palju üle 30 ei jõua 23 kg edasi suruda
Suht kitsad olud kenasti näitasid, et mahuvad kõik rajale ära ja seega e-bike lubamine kindlasti tooks ka rattahuvilise juurde võistlustele. Ilma elektrita ei saaks sellist rada ma ise pooltki nii palju nautida, sest pole aega trenni teha! Aegalselt seda rada sõita oleks lihtsalt kulgemine.
Jõudu ja tänud!
Re: Randvere/ 4. etapp (lubatud ka E-MTB)
Randvere etappi korraldava velo clubbersi poolt suur tänu kõigile, kes juurikakatsumuse vastu võtsid. Palun 10-12 aastaste laste vanematelt tagasisidet, kas laste ring võiks olla pikem ja tehnilisem? Mul on üks mõte aga enne kui hakkame muutma, tahaks teada, kas on probleem, mis vajab lahendamist. Meil oleks võimalik lisada lasteringile veel üks metsavahesingel (mitte nii tehniline kui see, mis eile sees oli) ja venitada sellega ringi pikkus 2 km peale. Teisalt tähendaks see, et kaks ringi kattuksid veidi pikemas osas kui eile (suure ringi viimased ca 250 m sh viimane mudasem auk oleksid ühised).
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Randvere/ 4. etapp (lubatud ka E-MTB)
Uuriks ega keegi ei leidnud stardi ligidalt pikkade varrukatega
Porter Racingu laste jakki?
Porter Racingu laste jakki?
Re: Randvere/ 4. etapp (lubatud ka E-MTB)
Üks Porteri särk või jakk oli küll - ma nägin eemalt, et läks koos nooltega Riho autosse. Ilmselt sõidab see koos nendega Keila etapile.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Randvere/ 4. etapp (lubatud ka E-MTB)
Kas tulemused on nüüdseks filtreeritud? Mõtlen jalgrattad ja elektrirattad. Sisetunne ütleb, et kunagine tubli jalgrattur hr. Takel oli ka eile rajal liikuriga, millega oleme teda viimastel aastatel liikumas näinud. Ehk siis e-bikega. Vabandused ette ja kiidusõnad, kui ta 37:07-ga kondijõul liikus.
Re: Randvere/ 4. etapp (lubatud ka E-MTB)
Siiani küll ausad kõik olnud ja päris nõme oleks sellise asjaga valetada ning siis parem tulemus saada! See ju ei lähe mitte! Kalle oli jah väga kiire liikuriga, mis liigub kontide raksudes aga elektri abiga!
Jõudu!
Jõudu!
Re: Randvere/ 4. etapp (lubatud ka E-MTB)
8 aastane neiu ütles, et suusarada võiks olemata olla ja singlit rohkem.KaupoR kirjutas: ↑25. 05. 2023. 14:17Randvere etappi korraldava velo clubbersi poolt suur tänu kõigile, kes juurikakatsumuse vastu võtsid. Palun 10-12 aastaste laste vanematelt tagasisidet, kas laste ring võiks olla pikem ja tehnilisem? Mul on üks mõte aga enne kui hakkame muutma, tahaks teada, kas on probleem, mis vajab lahendamist. Meil oleks võimalik lisada lasteringile veel üks metsavahesingel (mitte nii tehniline kui see, mis eile sees oli) ja venitada sellega ringi pikkus 2 km peale. Teisalt tähendaks see, et kaks ringi kattuksid veidi pikemas osas kui eile (suure ringi viimased ca 250 m sh viimane mudasem auk oleksid ühised).
Lapsevanemana kiidan muidugi lisaks heale rajale võimalust pisematel sõita stressivabalt. Isegi teistega arvestava sõitja puhul on kiiruste vahe ikka väga suur.
Raja kvaliteet on muidugi tähtsam kui eraldi lasterada.
Re: Randvere/ 4. etapp (lubatud ka E-MTB)
Päris suusarajata me kahjuks hakkama ei saa Kui just päris uut trassikoridori ei hakka sisse raiuma.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Randvere/ 4. etapp (lubatud ka E-MTB)
Nukid pisikesele roosade retuusidega pliksile kelle suhtes me Villemiga "liigset empaatiat" üles näitasime.
Nimelt müüsime pliksi empsile maha, et tasuks enne numbriga peale minekut siiski võpsikus oleva rajaosaga tutvust teha. Nii igaks juhuks.
Tehti ring ja pandigi number lenksule. Seletasime, et 1 ringi puhul saab juba tulemuse kirja.
Minek teisele ringile oli igati reibas. Küll aga teiselt ringilt tulles said pliksil 20 m enne joont paagid tühjaks. 50+ vanameestest cheerleaderid andsid instant boosti ja pliks veeres lõpuni. Minu nähtu ja arusaamise järgi oli selle pere jaoks igati tore õhtu.
Nimelt müüsime pliksi empsile maha, et tasuks enne numbriga peale minekut siiski võpsikus oleva rajaosaga tutvust teha. Nii igaks juhuks.
Tehti ring ja pandigi number lenksule. Seletasime, et 1 ringi puhul saab juba tulemuse kirja.
Minek teisele ringile oli igati reibas. Küll aga teiselt ringilt tulles said pliksil 20 m enne joont paagid tühjaks. 50+ vanameestest cheerleaderid andsid instant boosti ja pliks veeres lõpuni. Minu nähtu ja arusaamise järgi oli selle pere jaoks igati tore õhtu.
Re: Randvere/ 4. etapp (lubatud ka E-MTB)
Tänud korraldajatele, lahe rada oli.KaupoR kirjutas: ↑25. 05. 2023. 14:17Randvere etappi korraldava velo clubbersi poolt suur tänu kõigile, kes juurikakatsumuse vastu võtsid. Palun 10-12 aastaste laste vanematelt tagasisidet, kas laste ring võiks olla pikem ja tehnilisem? Mul on üks mõte aga enne kui hakkame muutma, tahaks teada, kas on probleem, mis vajab lahendamist. Meil oleks võimalik lisada lasteringile veel üks metsavahesingel (mitte nii tehniline kui see, mis eile sees oli) ja venitada sellega ringi pikkus 2 km peale. Teisalt tähendaks see, et kaks ringi kattuksid veidi pikemas osas kui eile (suure ringi viimased ca 250 m sh viimane mudasem auk oleksid ühised).
Laste klassis tekitab ka 1 aasta vanusevahet päris suure erinevuse nii võimekuses kui ka tehnikas (laps võib aastaga kasvada 15-20cm, ning see on väga suur vahe kas ta sõidab nendest samadest juurikatest üle 16, 20 või 26 tolliste rõngastega). Minu vanem kutt sõitis esmaskordselt kolmapäevakul 6-aastasena ja nüüd aasta hiljem 7-sena on tema kiirused ja oskused tohutult kasvanud. Kui teda nüüd võrrelda 10-12 aastaste poistega, siis ma usun, et see erinevus on kolossaalne. Eks siin tulebki korraldajatel mõelda, et kas kolmapäevakute lasteraja fookus seada 6-8 aastaste uue järelkasvu rajalemeelitamisele, või 10-12 aastaste noorte madallenduritele piisavalt tehniliste ja põnevate radade pakkumisele. Mõlemat korraga saavutada on veidi keeruline, kuigi nii Randvere kui ka Raudalu pakkusid minu arvates head tasakaalu mõlemale.
• Tehnilisus- 7-aastasega sõidame vabal ajal küll ka oluliselt tehnilisemaid radasid, mis talle väga meeldivad, aga kui on aja peale sõit ja väsimus jalas, siis on ka kobistamisi rohkem, ning ma arvan, et selles vanuses on kõige olulisem eduelamuse andmine, et ta tahaks veelgi rohkem rattaga sõita. Kui rada tehnilisemaks kruttida ja lapse kobistamiste limiit täis saab, siis on frustratsiooni rohkem kui rõõmu ja järgmine kord ei pruugitagi tahta osaleda. Ning alati on võimalus peale lasterada minna testima ka suurte raja tehnilisemaid kohti.
• Raja pikkus- võib vabalt olla pikem, aga küsimus, et mille arvelt. Kui alternatiiv on pikendada ühise täiskasvanute raja arvelt, siis pigem ei, kuna tagant sajaga mööda tuhisevate täiskasvanud sõitjate tõmbetuules on endalgi veidi ebamugav seista. Kohale sõites sõitsime mainitud 250m lõigu ka läbi ja see oli igati ok, aga mingi 5x pidi raja serva tõmbama, mis tükeldab noorsportlase enda sõidu täiesti ära. Lühemal ringil on ka eeliseid- kuna siis saab samade rajaelementidega korduvalt tutvuda, siis mina nägin selgelt kuidas 7-aastase sõit juurikate vahel läks iga ringiga järjest sujuvamaks ja kiiremaks, mis tekitas taaskord suurema eduelamuse.
Kokkuvõttes oli 7-aastane kolmapäevakuga väga rahul ja ohkas mõnust, ning 5-aastane (kellele see rada ise sõitmiseks veel keeruline) oli samuti minu ratta kokpitis sõidust rahul (keerulisema raja peale lapseistmega pigem ei kipuks). Ehk siis 6-8 aastaste järelkasvule igati sobilik rada, kuid 10-12 aastastele võib tõesti sellest väheks jääda. It's organizers call, et kuhu see tasakaalupunkt erinevate vanuste ja võimekuste vahele joonistada.
Re: Randvere/ 4. etapp (lubatud ka E-MTB)
Võta minuga ühendust kas 5183800 või riho@hobisport.ee ja lepime kokku kuidas sa oma särgi varem kätte saad.
Re: Randvere/ 4. etapp (lubatud ka E-MTB)
Nii et ongi siis nii et Randvere etapi põhisõit võideti seekord elektrirattaga?
Re: Randvere/ 4. etapp (lubatud ka E-MTB)
Lasterada oli paraja pikkuse ja raskusega 6 aastasele. Vähemalt poiss jäi rahule aga pikem ring oleks vist hetkel liiast talle kuna lõpus oli juba suht kutu. Samas 10 aastased ja vanemad võiks seda lasterada ka 3 korda sõita kuna kiiruste vahe oli suur. Võimaluse korral soovitaks täiskasvanutest eraldi hoida rajad või siis väga minimaalselt mõni laiem lõik koos.