Karksi VI rattamaraton

Infot ja muljeid võistluste kohta
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
taavid
Rattur
Postitusi: 366
Liitunud: 31. 03. 2003. 13:14

Karksi VI rattamaraton

Postitus Postitas taavid » 03. 06. 2004. 18:38

Oskab keegi kommenteerida seda sõitu? Eelmine aasta oli vist vihma tõttu päris porine olnud. See aasta on espordi järgi rada muudetud? Mis suunas? Algul oli mõte sealkandis maal olles lühikest rada sõitma minna. Kuna aga tegelt kodust minek, ei viitsi ju ainult lühikese pärast minna :P Samas pikal maal ei taha päris viimane kah ju olla :oops: TRRi lühikese aeg oli 2:30 - mida oodata on? Oskab keegi kohvipaksu pealt ennustada? :)

Kasutaja avatar
UrmasL
Testisõitja
Postitusi: 2048
Liitunud: 10. 02. 2003. 08:58

Postitus Postitas UrmasL » 03. 06. 2004. 19:24

Üle-eelmine aasta oli eriliselt porine. Eelmine aasta polnud asi üldse hull. Ka rada oli eelmine aasta huvitavamaks tehtud. Muidu on Karksi sõit üks pikemaid maratone mida eestis peetakse. Eks ise otsusta, kumba distantsi valid. Mina pikka ei kardaks ;) Ei kartnud ka siis kui rattasõiduga ise algust tegin. Sel aastal jääb paraku vahele :cry:

Kasutaja avatar
Ereliukas
Testisõitja
Postitusi: 788
Liitunud: 18. 02. 2003. 12:26

Postitus Postitas Ereliukas » 04. 06. 2004. 08:30

tunamullu oli vihmade tõttu väga porine krossiraja osa, st vo kokku paar km. Ülejäänu on kruusateed(vihmaga pehme osaliselt) metsarajad rutu mägedel(väga lahedad ja vahelduva maastikuga) ning siis jälle pikad kruusalõigud grupiga uhamiseks. Kuna olen sealtkandist pärit, siis olen selle sõidu patrioot. Kuna laupäeval stardin krossietapil, siis otsustan maratonistardi pühaba hommikul vastavalt tervisele.

Kirsa
Rattur
Postitusi: 4002
Liitunud: 24. 02. 2003. 23:38

Postitus Postitas Kirsa » 04. 06. 2004. 10:04

Ereliukas kirjutas:tunamullu oli vihmade tõttu väga porine krossiraja osa, st vo kokku paar km. Ülejäänu on kruusateed(vihmaga pehme osaliselt) metsarajad rutu mägedel(väga lahedad ja vahelduva maastikuga) ning siis jälle pikad kruusalõigud grupiga uhamiseks. Kuna olen sealtkandist pärit, siis olen selle sõidu patrioot. Kuna laupäeval stardin krossietapil, siis otsustan maratonistardi pühaba hommikul vastavalt tervisele.
Kõlab päris hästi. Mul on jäänud sellest maratonist selline lage mulje.

Aga kui otsustada laupäevase krossi ja pühapäevase maratoni vahel, siis kumb oleks parem/tehnilisem rada. Ma mõlemat kahjuks ei jõua.

Kasutaja avatar
Ereliukas
Testisõitja
Postitusi: 788
Liitunud: 18. 02. 2003. 12:26

Postitus Postitas Ereliukas » 04. 06. 2004. 10:59

Kirsa kirjutas: Aga kui otsustada laupäevase krossi ja pühapäevase maratoni vahel, siis kumb oleks parem/tehnilisem rada. Ma mõlemat kahjuks ei jõua.
No karksi krossid on alati omaette maasikad olnud:) - muidugi kui valida harrastajate sõiduaja max 1h ning raja ja maratoni vahel, siis ilmselt eelistaksin 2.15 - 2.30 maratoni.

Kasutaja avatar
LauriA
Rattur
Postitusi: 790
Liitunud: 11. 04. 2003. 18:35

Postitus Postitas LauriA » 04. 06. 2004. 12:46

Mulle endale meeldis eelmise aasta rajal kõige rohkem see metsalõik, mis ühendas maantee ja Taagepera mõisa. Tekkis tunne, nagu oleks .... LOTR filmis või Sherwoodi metsas :D .

Aga kui Rakvere TEC meeldis, siis meeldib see Rutu mäe piirkond ka.
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.

Multik
Rattur
Postitusi: 63
Liitunud: 03. 04. 2003. 14:43

Postitus Postitas Multik » 04. 06. 2004. 14:31

Karksi maratoni kohta öeldakse mtb kohtub mnt-ga. Siledad ja sirged metsavaheteed. Üksikud künkad ka tee peal. Sellel rajal võib pikka aega mõne endast palju tugevama tuules vastu pidada. Rattale see rada erilisi nõudeid ei esita. Käiguvahetused pole väga sagedased, amort on meeldiv lisavidin, sest hüplikke metsavahesid või heinamaid pole. See kõik kehtib muidugi juhul kui korraldajad pole rada oluliselt ümber teinud.
Ainsa ebameeldiva asjana jäid mullusest meelde matkajad, kes umbes 10. kilomeetril ette tekkisid ja neist möödumine oli kohati päris keeruline. Paraku kannatasid aga matkajad võistlejatest veelgi enam.

Loom
Rattur
Postitusi: 177
Liitunud: 15. 06. 2003. 08:06

Postitus Postitas Loom » 06. 06. 2004. 17:27

See aasta pole enam mingit kerget rada seal. Rada pidi ikka korralikult raske ja tehniline olema, sõber käis täna rajaga tutvumas.

Kasutaja avatar
SL
Rattur
Postitusi: 1023
Liitunud: 31. 07. 2003. 09:12

Postitus Postitas SL » 09. 06. 2004. 11:03

Espordist lugesin, et Karksi polegi enam E2 kategoorias. Samas UCI lehel on ilusti kirjas - on keegi lähemalt üritusega seotud, oskab ehk valgustada?

gandalf
Rattur
Postitusi: 525
Liitunud: 02. 06. 2003. 13:55

Postitus Postitas gandalf » 09. 06. 2004. 21:43

SL kirjutas:Espordist lugesin, et Karksi polegi enam E2 kategoorias. Samas UCI lehel on ilusti kirjas - on keegi lähemalt üritusega seotud, oskab ehk valgustada?
Ei ole jah. Ei olevat mõtet - kalliks läheb ja toetajaid ei ole piisavalt.

Vahur

Kasutaja avatar
LauriA
Rattur
Postitusi: 790
Liitunud: 11. 04. 2003. 18:35

Postitus Postitas LauriA » 09. 06. 2004. 21:57

Kas tavalise harrastaja jaoks midagi oluliselt muutub? Eelmise aasta põhjal ei tundunud Karksi RM näiteks TEC-i etappidest küll oluliselt kvaliteetsema korraldusega olevat.
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.

maanus
Rattur
Postitusi: 570
Liitunud: 23. 05. 2003. 10:30

Postitus Postitas maanus » 09. 06. 2004. 22:04

Ei muutu muud kui UCI punkte pole sul enam võimalik suure arvu eliidi katkestamisel saada, sry. Tegelt võib oht korralduses kvaliteedi langemist esineda aga mine tea.

arx
Rattur
Postitusi: 24
Liitunud: 02. 01. 2004. 01:02

Postitus Postitas arx » 09. 06. 2004. 22:21

Multik kirjutas:Karksi maratoni kohta öeldakse mtb kohtub mnt-ga. Siledad ja sirged metsavaheteed. Üksikud künkad ka tee peal. Sellel rajal võib pikka aega mõne endast palju tugevama tuules vastu pidada. Rattale see rada erilisi nõudeid ei esita. Käiguvahetused pole väga sagedased, amort on meeldiv lisavidin, sest hüplikke metsavahesid või heinamaid pole. See kõik kehtib muidugi juhul kui korraldajad pole rada oluliselt ümber teinud.
Ainsa ebameeldiva asjana jäid mullusest meelde matkajad, kes umbes 10. kilomeetril ette tekkisid ja neist möödumine oli kohati päris keeruline. Paraku kannatasid aga matkajad võistlejatest veelgi enam.
Selle aasta rada 67 km pikk. Tuleb palju tõuse ja laskumisi. Äsja hööveldatud kruusakad on peale vihma pehmed ja mudased. Enne lõppu on korraldajatel lõik, kus paljud oma viimased mahlad rajale jätavad ja lõpujooneni endid veavad.

Lasse
Rattur
Postitusi: 207
Liitunud: 14. 04. 2003. 11:15

Postitus Postitas Lasse » 09. 06. 2004. 22:28

tahaks juba rajal olla :lol: :P

Kasutaja avatar
tarmo
Testisõitja
Postitusi: 3035
Liitunud: 06. 02. 2003. 16:48

Postitus Postitas tarmo » 09. 06. 2004. 22:30

maanus kirjutas:Ei muutu muud kui UCI punkte pole sul enam võimalik suure arvu eliidi katkestamisel saada, sry.
sa ei saa neid punkte ka siis kui kogu eliit katkestab.

Kasutaja avatar
UrmasL
Testisõitja
Postitusi: 2048
Liitunud: 10. 02. 2003. 08:58

Postitus Postitas UrmasL » 09. 06. 2004. 23:43

LauriA kirjutas:Kas tavalise harrastaja jaoks midagi oluliselt muutub? Eelmise aasta põhjal ei tundunud Karksi RM näiteks TEC-i etappidest küll oluliselt kvaliteetsema korraldusega olevat.
Minu arust on Karksi mehed üldse loonud maratoni korraldamise standardi. TEC/EEC hakkab nüüd vaikselt järele jõudma alles. Meenutage neid pikkasid loosiauhindade laudu. Parkimine, raja tähistus, rada , rattapesu - kõik ideaalilähedane. Ja veel need tantsutüdrukud..... :lol:

Kasutaja avatar
LauriA
Rattur
Postitusi: 790
Liitunud: 11. 04. 2003. 18:35

Postitus Postitas LauriA » 10. 06. 2004. 07:59

UrmasL kirjutas:Minu arust on Karksi mehed üldse loonud maratoni korraldamise standardi. TEC/EEC hakkab nüüd vaikselt järele jõudma alles. Meenutage neid pikkasid loosiauhindade laudu. Parkimine, raja tähistus, rada , rattapesu - kõik ideaalilähedane. Ja veel need tantsutüdrukud..... :lol:
Mis mind eelmine aasta häiris (on natuke noriv, kuna sa mainisid, et sinu meelest oli ideaali lähedane):

1. Parkimine - no kusagil mudasel murukamaral parkimine on nüüd küll ideaalist kaugel, kui võrrelda TEC, TRM või isegi Värska võistlustega (2003 siis)

2. Raja viimane jupp - kui mina hakkasin Pärnu-Valga mnt-d ületama, siis ei olnud seal julgestajaid küll näha; tuli ise vaadata, kuidas selle suhteliselt tiheda liiklusega tee ületad; samuti käis selle asfaldi lõigu peal, mis Kiigemäe juurde viib, juba hoogne liiklus. Kuna aeg oli mul, mis ta oli, siis ma loomulikult kuhugi pisaraid valama ei läinud. Aga väita seda ideaalilähedaseks :shock:

3. TP - need tundusid küll kasinad olevat, võrreldes siis TRM või TEC-ga. Kuna ma ise TP-des enam viimasel ajal ei peatu, siis ei teinud ma sellest ka probleemi nii kaua kuni keegi ei väida, et tegemist on ideaalsetega.

4. Loosiauhinnad - neid oli päris palju ka Rakke TEC-del (2002, 2003). Ise nende pärast sõitmas ei käi.

Ma loodan, et seda pikka teksti korraldaja väga südamesse ei võta - kokkuvõttes eelmise aasta võistlus meeldis nii raja kui ka fiilingu poolest.
Samuti oli juba kevadel selge, et see aasta tuleb uuesti minna. Eks siis pühapäeva hommikul näeb; kuna see aasta ma erinevalt eelmisest, kui sai alles kell ... 4 Kiigemäel telki magama/kainenema mindud, ööbin ... kontrolli 8) all , siis äkki tuleb aeg ka parem.
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.

Kasutaja avatar
Ereliukas
Testisõitja
Postitusi: 788
Liitunud: 18. 02. 2003. 12:26

Postitus Postitas Ereliukas » 10. 06. 2004. 08:58

LauriA kirjutas:
UrmasL kirjutas:Minu arust on Karksi mehed üldse loonud maratoni korraldamise standardi. TEC/EEC hakkab nüüd vaikselt järele jõudma alles. Meenutage neid pikkasid loosiauhindade laudu. Parkimine, raja tähistus, rada , rattapesu - kõik ideaalilähedane. Ja veel need tantsutüdrukud..... :lol:
Urmasega nõus - esimesed korralikult tehtud maratonid, mis lõid standardi.

Mis mind eelmine aasta häiris (on natuke noriv, kuna sa mainisid, et sinu meelest oli ideaali lähedane):

1. Parkimine - no kusagil mudasel murukamaral parkimine on nüüd küll ideaalist kaugel, kui võrrelda TEC, TRM või isegi Värska võistlustega (2003 siis)
Kas oleks pidanud sinu jaoks platsi asfalteerima v stardi kuskile lennuvälja lähedale viima?

2. Raja viimane jupp - kui mina hakkasin Pärnu-Valga mnt-d ületama, siis ei olnud seal julgestajaid küll näha; tuli ise vaadata, kuidas selle suhteliselt tiheda liiklusega tee ületad; samuti käis selle asfaldi lõigu peal, mis Kiigemäe juurde viib, juba hoogne liiklus. Kuna aeg oli mul, mis ta oli, siis ma loomulikult kuhugi pisaraid valama ei läinud. Aga väita seda ideaalilähedaseks :shock:
Sõida lihtsalt kiiremini - ise ei sõitnud seal ka mullu just hästi, kuid mingeid probleeme ei näinud.

3. TP - need tundusid küll kasinad olevat, võrreldes siis TRM või TEC-ga. Kuna ma ise TP-des enam viimasel ajal ei peatu, siis ei teinud ma sellest ka probleemi nii kaua kuni keegi ei väida, et tegemist on ideaalsetega.

Kas lähed rajale sööma v sõitma - selle maa peaks ilma läbi vabalt saama.

4. Loosiauhinnad - neid oli päris palju ka Rakke TEC-del (2002, 2003). Ise nende pärast sõitmas ei käi.

karksimehed lõid standardi juba 1999, millele teised tegijad järele tulid.
kohalikel korraldajatel on veneaegsed pikaajalised moto - ja autokrosside(ka N Liidu MV) tegemise kogemused(olid kõige paremini korraldatud võistlused eestis, tean oma kogemustest), mis siis jalgrattale ümber kohandati. Peakorraldaja Andi Sõmmer oli 70-ndate lõpus päris kõva ja lootustandev käpp krossitsiklil - kahjuks jäi ta areng pärast vene sõjaväge pidama.

tp
Rattur
Postitusi: 609
Liitunud: 08. 06. 2004. 09:41

Postitus Postitas tp » 10. 06. 2004. 09:32

osalesin isegi eelmisel aastal karksis, minu arvates igavesti lahe võistlus, mingiks virisemiseks kyl põhjust pole. mis puudutab rada siis üldjoontes oli huvitav. võibolla nats tyytud olid lõpusas olevad pikad kruusatee lõigud aga see vist rohkem maitseasi. endale lihtsalt ei meeldi see sirgetel täiega andmine, rohkem mägedes kangutaja tyyp. kes pole käind siis eelmise aasta kogemusele tuginedes soovitan osaleda.

Kasutaja avatar
Alvaro
Rattur
Postitusi: 1251
Liitunud: 11. 02. 2003. 08:39

Postitus Postitas Alvaro » 10. 06. 2004. 09:46

LauriA kirjutas: Mis mind eelmine aasta häiris (on natuke noriv, kuna sa mainisid, et sinu meelest oli ideaali lähedane):
Oled sa sõitnud kõik Karksi Maratonid? Vaevalt, sest siis sa sellist juttu ei ajaks. Urmas rääkis just sellest, kuidas Karksi korraldus andis teistele standardi ette ja nüüd on juba tõesti talle võrdväärseid konkurente tekkinud. Viis aastat tagasi oli aga see üritus koos Tartu Maratoniga EV lagi, sest seda on alati tehtud suure pühendumusega.
Hakata virisema parkimise üle - no ma ei tea. Mis sellel muruväljakul viga oli? Mis TM parkla parem on? Samasugune sopaauk, kui korralikult vihma tuleb nagu Karksis on viimastel aastatel tulnud.

Kasutaja avatar
LauriA
Rattur
Postitusi: 790
Liitunud: 11. 04. 2003. 18:35

Postitus Postitas LauriA » 10. 06. 2004. 12:05

Ereliukas kirjutas:kohalikel korraldajatel on veneaegsed pikaajalised moto - ja autokrosside(ka N Liidu MV) tegemise kogemused(olid kõige paremini korraldatud võistlused eestis, tean oma kogemustest), mis siis jalgrattale ümber kohandati. Peakorraldaja Andi Sõmmer oli 70-ndate lõpus päris kõva ja lootustandev käpp krossitsiklil - kahjuks jäi ta areng pärast vene sõjaväge pidama.
Karksi-Nuiast on pärit vist .... ka Ilmar Raissar/<kes ta paarimees nüüd oli... Rein Talvar?> rallitiim, kes sai päris häid tulemusi nii Lada kui ka tema järglaselt Old Thomas rallilt.

Kõik sõltub ju sellest, millega võrrelda. Enda meelest ma kirjutasin SELGELT, et konkreetsel RM-l ei olnud häda midagi. Aga väita, et tegemist on IDEAALSE-ga.... ju ma olen siis eeskujulikult korraldatud üritustega ära hellitatud.

Nendel TEC-del, kus olen olnud (11 tk), on parklad olnud küll suhteliselt kõva pinnasega maastikul. Eelmine aasta ise TP-sid ei kasutanud - aga kui algaja sõitja küsib minu käest, et kas TP-d on sama rikkalikud, kui TRM-l, siis.... mina ikkagi hoiataks, et ära looda sealt rootsi lauda leida.

Samas kui keegi küsib, et kus saab parema sõiduelamus, kas TRM-l või Karksi RM-l, siis vastaks et Karksi; põhjuseks see, et algaja on pärast Karksi rada kindlasti omadega läbi 8)
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.

Kasutaja avatar
LauriA
Rattur
Postitusi: 790
Liitunud: 11. 04. 2003. 18:35

Postitus Postitas LauriA » 10. 06. 2004. 12:08

Alvaro kirjutas: Hakata virisema parkimise üle - no ma ei tea. Mis sellel muruväljakul viga oli? Mis TM parkla parem on? Samasugune sopaauk, kui korralikult vihma tuleb nagu Karksis on viimastel aastatel tulnud.
TRM puhul saab ju auto vabalt asfalt kattega teele jätta???

Lauri, ei tee probleemi, kui auto ei ole pargitud stardijoone kõrvale.
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.

Kasutaja avatar
tarmo
Testisõitja
Postitusi: 3035
Liitunud: 06. 02. 2003. 16:48

Postitus Postitas tarmo » 10. 06. 2004. 12:32

kuulge mehed, jätkaks nüüd selle parkimise teema. ausalt, piinlik on lugeda seda :oops: keskendume ikka sõidule, karksi maraton on kindlalt üks parimaid nii korralduse kui ka rajapikkuse poolest. pole mõtet tähti närida mis on ideaalne ja mis ei ole, kellele muru, kellele asfalt. autoga parkimist saab harjutada ka kadaka autoturu platsil nädala sees. :wink:

Kirsa
Rattur
Postitusi: 4002
Liitunud: 24. 02. 2003. 23:38

Postitus Postitas Kirsa » 10. 06. 2004. 13:05

Oot ma ei saa nüüd ikkagi aru kui väärt rada see Karksi on?
Eelmise aasta kommentaarid vihjasid millelegi siledale ja laugele.
Palju teda siis muudetud on ja kas ntx Porteri mehed arvavad rajast hästi? :)

Ise otsustasin hetkel ainult laupäevase krossi kasuks.

Kasutaja avatar
Ereliukas
Testisõitja
Postitusi: 788
Liitunud: 18. 02. 2003. 12:26

Postitus Postitas Ereliukas » 10. 06. 2004. 13:14

LauriA kirjutas:Karksi-Nuiast on pärit vist .... ka Ilmar Raissar/<kes ta paarimees nüüd oli... Rein Talvar?> rallitiim, kes sai päris häid tulemusi nii Lada kui ka tema järglaselt Old Thomas rallilt.
Neid mehi ma küll ei tea, kohaliku teami all sel ajal rallit eriti ei sõidetud ja need mehed polnud seal kindlasti.
Rohkem on see kant tuntud bagide ehitamise poolest: jaanus ligur - 3 kordne euroopa meister. 60 - 70 -ndatel oli sealne motoklubi eesti motokrossis parimate seas.
Eesti sõitude teenidnuspunktidega pole väga kursis, kuna pole tavaliselt sõidu ajal aega seal maiustama hakata.
Olen ka ise käinud paremini korraldatud(asfaltparkla ja rikkalikuma söögilauaga) üritustel, kus teeninduspunktides pakutakse ka ntx grillvorsti, eneriageeli jne ning pärast sõitu on toitlustamine restoranis.
- aga seal on osavõtutasu suurusjärk 700+ kr.
Tekibki küsimus, kas seda on vaja ja mida rattavõistluselt oodatakse, kas suppi, praadi ja marinaadi koos asfalteeritud joonitud parklaga või elementaarseid hästitoimivaid süsteeme ja head sõitu ja ajagraafikutest kinnipidamist ning korraldajate heast tahtest pungil olevat positiivset suhtumist.

kaaren
Rattur
Postitusi: 148
Liitunud: 18. 03. 2004. 16:15

Postitus Postitas kaaren » 10. 06. 2004. 14:14

tarmo kirjutas:kuulge mehed, jätkaks nüüd selle parkimise teema. ausalt, piinlik on lugeda seda :oops: keskendume ikka sõidule, karksi maraton on kindlalt üks parimaid nii korralduse kui ka rajapikkuse poolest. pole mõtet tähti närida mis on ideaalne ja mis ei ole, kellele muru, kellele asfalt. autoga parkimist saab harjutada ka kadaka autoturu platsil nädala sees. :wink:
aga võib olla on ka kadaka turu juures midagi parkimisega lahti,
ei ole tasuline, või liiga sile vms ?
kes karksis jõuab sõita jõuab mujal ka, vot nii

Loom
Rattur
Postitusi: 177
Liitunud: 15. 06. 2003. 08:06

Postitus Postitas Loom » 10. 06. 2004. 15:38

Kirsa kirjutas:Oot ma ei saa nüüd ikkagi aru kui väärt rada see Karksi on?
Eelmise aasta kommentaarid vihjasid millelegi siledale ja laugele.
Palju teda siis muudetud on ja kas ntx Porteri mehed arvavad rajast hästi? :)

Ise otsustasin hetkel ainult laupäevase krossi kasuks.
See aasta on tõsine ja raske rada...loe kasvõi espordist kirjeldust.

Kasutaja avatar
LauriA
Rattur
Postitusi: 790
Liitunud: 11. 04. 2003. 18:35

Postitus Postitas LauriA » 10. 06. 2004. 16:04

Ereliukas kirjutas: Tekibki küsimus, kas seda on vaja ja mida rattavõistluselt oodatakse, kas suppi, praadi ja marinaadi koos asfalteeritud joonitud parklaga või elementaarseid hästitoimivaid süsteeme ja head sõitu ja ajagraafikutest kinnipidamist ning korraldajate heast tahtest pungil olevat positiivset suhtumist.
Ma olen täiesti nõus. IMHO arvestades osavõtumaksu suurust on Karksi kindlasti väga hea hinna/kvaliteedi suhtega. Mul ei oleks midagi selle vastu kui näiteks TRM hind oleks 150 ja selle tõttu antaks TP-des ainult jooki ja banaani. Aga ma arvan, et RM-dega läheks Eestis tervikuna pahasti, kui kõik võistlused reklaamida välja kui kõigile sobivad, aga reaalselt on nad jõukohased ainult esisajale. Olles ise oma esimestel võistlustel ka TP-dest sõltunud, mõistan neid, kes põhjendatult mõne võistluse TP-sid sarjavad.


Juhul kui korraldaja minu juttu(sid) loeb, siis loodan, et ta ei tee sellest järeldust, et ma Karksi RM-le virisema tulen - ma ei oleks ennast reganud, kui ei loodaks head elamust.
:D
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.

Kasutaja avatar
tarmo
Testisõitja
Postitusi: 3035
Liitunud: 06. 02. 2003. 16:48

Postitus Postitas tarmo » 10. 06. 2004. 16:10

Kirsa kirjutas:Oot ma ei saa nüüd ikkagi aru kui väärt rada see Karksi on?
Eelmise aasta kommentaarid vihjasid millelegi siledale ja laugele.
Palju teda siis muudetud on ja kas ntx Porteri mehed arvavad rajast hästi? :)

Ise otsustasin hetkel ainult laupäevase krossi kasuks.
karksi kant on minu meelest laheda mtb auraga. ükskõik millises formaadis see üritus seal toimub - meie klubi mehed on ikka kohal :D
xc rada on seal eesti raskemaid, maratonirada eesti pikim. eelmisel aastal hakati rada läbi viima rutu mägedest, mis oli igati õige otsus. sel aastal on kuuldavasti veel midagi põnevat lõppu lisatud. lisaks ladus korraldus, mille pealt on paljudel veel siiamaani õppida :!:
kindlasti tasub kohale tulla ja proovida mõlemat üritust 8)

Nastix
Rattur
Postitusi: 54
Liitunud: 28. 09. 2003. 17:17

Postitus Postitas Nastix » 10. 06. 2004. 20:15

LauriA kirjutas: 2. Raja viimane jupp - kui mina hakkasin Pärnu-Valga mnt-d ületama, siis ei olnud seal julgestajaid küll näha; tuli ise vaadata, kuidas selle suhteliselt tiheda liiklusega tee ületad; samuti käis selle asfaldi lõigu peal, mis Kiigemäe juurde viib, juba hoogne liiklus. Kuna aeg oli mul, mis ta oli, siis ma loomulikult kuhugi pisaraid valama ei läinud. Aga väita seda ideaalilähedaseks :shock:
Lugedes selle aasta juhendit saab teada, et:
6. Võistlus toimub ühisstardist. Rada kulgeb suuremas osas teedeta maastikul ja on tähistatud. Üldkasutatava liiklusega teedel on võistlustrass liikluseks avatud, võistlejad peavad täitma liikluseeskirju.

Sama tekst on ka eelmise aasta juhendis.
Signature not found, please try later!

Kasutaja avatar
LauriA
Rattur
Postitusi: 790
Liitunud: 11. 04. 2003. 18:35

Postitus Postitas LauriA » 10. 06. 2004. 20:48

Nastix kirjutas:Lugedes selle aasta juhendit saab teada, et:
6. Võistlus toimub ühisstardist. Rada kulgeb suuremas osas teedeta maastikul ja on tähistatud. Üldkasutatava liiklusega teedel on võistlustrass liikluseks avatud, võistlejad peavad täitma liikluseeskirju.

Sama tekst on ka eelmise aasta juhendis.
Nõus. Aga... eelmine aasta oli IMHO nii, et lõunast kruusatee ristus selle suure maanteega (kus ei olnud enam kedagi); sealt siis tuli pöörata vasakule ja sõita mööda asfalti siis u 500m-1km ja siis uuesti pööre paremale krossirajale. TEC-l ja TRM-l oleksid sellisel lõigul olnud julgestajad väljas (vähemalt Mulgis ja Rakkes olid).

Samas ei olnud see siiski nii häiriv, nagu mu jutust tunduda võib - järgisin juhendit s.t ootasin, kuni sai rahus tee ületatud. Aega ja kohta see lõik praktiliselt ei muutnud.
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.

Loom
Rattur
Postitusi: 177
Liitunud: 15. 06. 2003. 08:06

Postitus Postitas Loom » 13. 06. 2004. 18:02

Käis ka keegi või? Võiks muljeid jagada.

Kasutaja avatar
Kuldar
Trendirattur
Postitusi: 3636
Liitunud: 28. 05. 2003. 18:49

Postitus Postitas Kuldar » 13. 06. 2004. 18:45

Loom kirjutas:Käis ka keegi või? Võiks muljeid jagada.
Raske oli. Koht 104, aeg 2:45 kopikatega.
Selle aasta kindlalt raskeim sõit. Need Rutu suusarajad alguse poole olid köki-möki, viimased 5km olid korraldajatepoolne üllatus, et mitte öelda ehmatus. Kod. Kasenõmm lihvis seal kummivahetusnippe.
Ja need kruusateed, mida tavaliselt on saanud ludinal lasta, olid kohati nii läbi vettinud, et nutt tuli peale.
Enne sõitu soojatuuril eksisin Rutu metsast välja keerates ära ja panin mööda Valga mnt. täpselt Altjast kaugenevas suunas jugama. Kohalike abiga piirdus soojatuur siiski vaid 34 km-ga. Starti jõudsin napilt 1 min enne pauku, pulss 180 ja üks pudel juba tühi. Seega viimaseid mehi koridoris.

Kasutaja avatar
veiko
Kolimisspetsialist
Postitusi: 1859
Liitunud: 21. 05. 2003. 23:17

Postitus Postitas veiko » 13. 06. 2004. 19:06

Rada oli jahh raske aga huvitav. seda siis singlite osas. Kuna amort on omadega seal kus ta on ja käik on ainult 1cm ning sellesgi osas väga jäik, siis raputas ja kolistas ratast ikka päris tublisti. Kuna suurt kummivalikut seinal ei ripu siis sai kulunud ja poolsiledate Panaracer Speed Plasteritega sõidetud. Pehmel kruusal pidas nii hästi, et vändatagi oli raske :D Tõusud, mis võimaldati, sai ikka kõik sadulas üles võetud. ainult taguotsa ei tohtinud kergitada siis käis ratas kohe ringi. Aeg 3:03 ning koht kehvem kui eelmine aasta, kuid rahul sellegipoolest. Kui jumal vahepeal mõistust ei anna :lol: siis järgmine aasta kindlasti jälle stardis :lol:

gandalf
Rattur
Postitusi: 525
Liitunud: 02. 06. 2003. 13:55

Postitus Postitas gandalf » 13. 06. 2004. 19:23


Kasutaja avatar
priidik
Rattur
Postitusi: 940
Liitunud: 01. 05. 2003. 19:23

Postitus Postitas priidik » 13. 06. 2004. 20:02

:idea:
Viimati muutis priidik, 25. 07. 2004. 22:18, muudetud 1 kord.

Kasutaja avatar
Matkaja
Rattur
Postitusi: 73
Liitunud: 09. 09. 2003. 08:46

Postitus Postitas Matkaja » 13. 06. 2004. 20:23

Rada oli küllaltki pehme, aga ootamatult hästi läks. Sain elu parima koha - 83 :D .

Loom
Rattur
Postitusi: 177
Liitunud: 15. 06. 2003. 08:06

Postitus Postitas Loom » 13. 06. 2004. 20:45

Sõitsin elu esimese maratoni ja seekord ka matkadistantsil. Mingit matkamist seal muidugi polnud, kõik kütsid nii nagu jõudsid ja ma ei saanud ka kehvem olla. Finiširüseluses jäin natuke karpi ja grupi lõppu, aga mind päästis see, et kõik minu ees sõitjad keerasid korraks valele teele ja nii leidsin ennast esikümnes. Sõidu jooksul jõudsid mitu korda ka krambid kimbutada - valu, mida pole enne tundnud. Ei olnud just meeldiv, sain paarist sõitjast mööda ja siis kohe tagurpidi tagasi. :?
Rada oli piisavalt raske, kuigi kindlasti kergem kui põhidistants. Natuke vahest kippusid üksluiseks need pikad ja auklikud kruusateed aga muidu oli norm.

Kasutaja avatar
LauriA
Rattur
Postitusi: 790
Liitunud: 11. 04. 2003. 18:35

Postitus Postitas LauriA » 13. 06. 2004. 21:46

Jee, parandasin tunduvalt kohta võrreldes eelmise aastaga 8) . Aga boonusena jäin eelviimaseks :evil: :oops: Ega ma ise suurt ei põdenudki selle pärast (ülikoolis õpitud tõenäosusteooriast on midagi veel meeles - ebanormaalne olekski olnud, kui oleks sellise treenitusega parem koht olnud), aga kuna naine oli kaasas, siis tema pidas karmi loengu :wink: Et mis sest, et rahvast vähe ja kõik teevad suurusjärk rohkem trenni, 3h tunni aeg oleks tulnud alistada. Ja käskis naerusuiselt vastu vaidlemist mitte sallival toonil rohkem trenni teha. Ei aidanud isegi vabandused raja raskusest. :oops:

Rada oli viimase peal; tundus et rajameistril oli halb tuju juba lossi kandis, kus minusugust singlil koperdajat ootas ees ... tore üllatus tõusu näol kellegi hauaplatsile. Rääkimata sellest viimasest 5km metsarajast. Kruusateed olid samuti ebameeldiv kogemus ... IRC Mythos XC asemel peab vist muud rehvi taga proovima.

Mõned küsimused targematele:

1. Kas esi10 läbis kogu raja, jalad pedaalide küljes kinni?
2. Miks nii VÄHE rahvast oli (isegi neid, kes muidu EEC-l vabalt 400 sees on)?
3. Kas eesti MTB eliit pani eelmisel õhtul kõvasti pidu või oli TRC laupäevane rada nii raske, et Jass võitis?
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.

Al
Rattur
Postitusi: 54
Liitunud: 23. 07. 2003. 20:43

Läks seekord kehvasti

Postitus Postitas Al » 13. 06. 2004. 22:40

Olin kindel, et põhisõit algab kell 13.00 ja kuna olin u. 10 min. peale 12 kohal, siis panin rahulikult riidesse ja vahtisin stardipaigas ringi . Kui numbrile läksin järgi öeldi, et teiega on eksitus, et matkasõidu asemel on teie number pika distantsi oma. Ma ütlesin, et ma ju tahangi pikal sõita. Sain vastuseks, et juba 26 minutit on sõit käinud. Ei heitnud meel panin siis üksinda järgi. Kahjuks aga asfaldi pealt ärapööramisel politsei juhatas mind valele kruusateele. Sõitsingi mingi 5 km kruusa pidi aga kuna ühtegi märgistust silma ei hakanud siis otsustasin, et üksi ekslemise asemel sõidan parem matkasõitu. Sain parasjagu 10km sooja teha.
Matkasõidule sain kenasti kirja ja sõit algas. Tõmbasin kohe etteotsa ja vedasin suurema sõitjaid samale valele kruusateele. Õnneks tabasid tagumised ära et asi pole õige ja panid edasi. Minulgi siis ots ringi ja järgi. Nii, et kui siis ei vea siis ikka täiega. Kokkuvõttes jäin rahule, parem ikka kui niisama Eestile ring peale teha.

taavid
Rattur
Postitusi: 366
Liitunud: 31. 03. 2003. 13:14

Postitus Postitas taavid » 13. 06. 2004. 23:12

Sai siis matkatud, 65 oleks liigne piin vist olnud. Lühike rada oli väidetavalt 32 km 35 asemel, mis siis välja jäeti? Keegi siin juba kirjeldas, kuidas esimesed ~10 matkajat (vahel on kasulik tagapool olla ;)) valest teeotsast ära keerasid... Lint lohises maas üle tolle tee küll, kaks politseinikku seisid kah seal tee kõrval... Kas politseinikud üritasid siis pulli teha :? Ühe koha peal oleks võinud märgistus kah parem olla, nool näitas paremale küll, samas paar linti oli edasisuunas ning mõned tahtsidki sealt otse panna, ennastki võttis kõhklema. Ja kui juba kodupoole autos kulgesin, oleks asfaldil turvajatelt asjalikumat tegutsemist oodata, autosid lasti liialt vabalt-suvalt läbi. Rada mulle tegelt ei meeldinud, ootasin millegipärast üles-alla kulgevaid mõnusaid metsateid. Esimesed ~10 km oli paras piin, jalad tuimad, nõme kruusatee. Pehmema tee peal oli juba parem tunne ja mõnusam sõita. Rutu mägi (oli vist) ja siis jälle kruus. Huvitavamad lõigud jäid jälle vist pikale maale :) Fini?i poole kulgedes oli tunne, et koht ~40, tegelt üllatav 15, nii et pole hullu. Süüa sai, diplomi sai. Ühes TP-s oli küll ulatatud joogitopsis napp kolmandik jooki (ja ma ei ajanud sealt enne maha midagi).

Kasutaja avatar
OHT
Rattur
Postitusi: 49
Liitunud: 31. 03. 2003. 18:46

Re: Läks seekord kehvasti

Postitus Postitas OHT » 13. 06. 2004. 23:23

Al kirjutas:Tõmbasin kohe etteotsa ja vedasin suurema sõitjaid samale valele kruusateele.
Loodetavasti ei teinud Sa seda meelga, "rajaleidja"...

Al
Rattur
Postitusi: 54
Liitunud: 23. 07. 2003. 20:43

Re: Läks seekord kehvasti

Postitus Postitas Al » 14. 06. 2004. 08:03

OHT kirjutas:
Al kirjutas:Tõmbasin kohe etteotsa ja vedasin suurema sõitjaid samale valele kruusateele.
Loodetavasti ei teinud Sa seda meelga, "rajaleidja"...
:( Ei teinud ma midagi meelega , sest selle manöövriga sõitsid kolm kodanikku pääsmatult eest minema. Ainult ühe neist sain enne finshit kätte.

Algus on alati tulistamine, ka matkasõidus. Mõtlesin sõidu alguses, et jube lugu küll, kui 12-14 aastased poisid kestvalt sihukest tempot arendavad. Aga 10 km peale oli siiski selge, et kruusatõusud nõuavad veidi rohkem füüsist kui pelgad asfaldilangused.

Kasutaja avatar
Ereliukas
Testisõitja
Postitusi: 788
Liitunud: 18. 02. 2003. 12:26

Postitus Postitas Ereliukas » 14. 06. 2004. 08:21

taavid kirjutas:Rada mulle tegelt ei meeldinud, ootasin millegipärast üles-alla kulgevaid mõnusaid metsateid. Esimesed ~10 km oli paras piin, jalad tuimad, nõme kruusatee.
soovitaks siis jrgm kord meestedistants valida

Kasutaja avatar
tarmo
Testisõitja
Postitusi: 3035
Liitunud: 06. 02. 2003. 16:48

Postitus Postitas tarmo » 14. 06. 2004. 08:29

LauriA kirjutas: 1. Kas esi10 läbis kogu raja, jalad pedaalide küljes kinni?
2. Miks nii VÄHE rahvast oli (isegi neid, kes muidu EEC-l vabalt 400 sees on)?
3. Kas eesti MTB eliit pani eelmisel õhtul kõvasti pidu või oli TRC laupäevane rada nii raske, et Jass võitis?
minu meelest on karksi rada väga hea vaatamata vahepealsetele pikkadele pehmetele kruusa ja liivateedele. ise liikusin küll kehvasti, sest polnud eilsest raskest sõidust vist taastunud, aga häid kohti kaifisin täiega.
mõned asjad mis silma jäid:
- rahva üldine sõiduoskus tundub olevat veits kasvanud, nipleid jäi vähem silma kui tavaliselt
- murelikuks teeb aga see, et suur osa sõitjaid ei proovigi tõuse võtta :shock: , kohe pealt maha ja joostes üles. nagu mingi jooksuvõistlus oleks :idea: kus see parim kogemus siis tuleb kui mitte võistlustelt :?: sellise jooksuga rikutakse ära nii enda kui teiste sõidurütm

Kasutaja avatar
Marti
Rattur
Postitusi: 272
Liitunud: 10. 07. 2003. 17:33

...

Postitus Postitas Marti » 14. 06. 2004. 08:31

LauriA kirjutas:Mõned küsimused targematele:...

...3. Kas eesti MTB eliit pani eelmisel õhtul kõvasti pidu või oli TRC laupäevane rada nii raske, et Jass võitis?
See on ka minule mõistatus, et kuidas Jass MTB võistlusi võidab, kui talle oli Nissan maratongi liiga tehniline, nagu AK's väitis, siis no tõesti, tõelised maastikuvennad nagu Oras ja Maasikmets peaks talle ikka tõelisel maastikul täiega selga näitama ju :roll:
Raske Õppustel, Kerge Lahingus!
Twisted Mind Bikers

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11889
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Re: ...

Postitus Postitas erikr » 14. 06. 2004. 08:41

Marti kirjutas:
LauriA kirjutas:Mõned küsimused targematele:...

...3. Kas eesti MTB eliit pani eelmisel õhtul kõvasti pidu või oli TRC laupäevane rada nii raske, et Jass võitis?
See on ka minule mõistatus, et kuidas Jass MTB võistlusi võidab, kui talle oli Nissan maratongi liiga tehniline, nagu AK's väitis, siis no tõesti, tõelised maastikuvennad nagu Oras ja Maasikmets peaks talle ikka tõelisel maastikul täiega selga näitama ju :roll:
kui õigesti mäletan siis mulluse kõrve sõidu järgses teleintervjuus seletas ta oma taktikat. lühidalt oli see umbes nii, et asi tuleb endale sobivas kohas ära vormistada ja lõppu ei tohi jätta rebimist koos MTB spetsialistidega, st ratas rattas finishi poole koos Orase, Kodara, Massa vms ei tunneta ta enda jaoks erilisi shansse. lõpu eel mees vajutab lihtsalt võimalikes kohtades nii julmalt (jalga, kopsu ja kogemust tal ju jagub), et saab asja vormistamiseks endale vajaliku edumaa. ka rakkes tuli ta esimesena metsast välja ja rakke lõpp on ju eriline kangutamine ja nikerdamine ning kaotas vaid seetõttu, et kukkus enne joont mäenõlval suht tühja koha pealt.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
sileem
Rattur
Postitusi: 94
Liitunud: 31. 03. 2003. 09:02

Postitus Postitas sileem » 14. 06. 2004. 08:42

No Jass ju ise ka väitis, et pikad sirged on need kus ta eest ära läheb, teised teavad ja kardavadki seda.

XTRace
Rattur
Postitusi: 161
Liitunud: 22. 12. 2003. 22:01

Postitus Postitas XTRace » 14. 06. 2004. 08:52

kogu esikümne kohta ei oska öelda, aga 6-10 koha mehed said kõik vähemalt ühe jooksuka. Osad ka rohkem. Ise olin sunnitud ühe korra jooksma. seda distantsi lõpuosas olevast mülkajärgsest tõusust üles.

Kasutaja avatar
tarmo
Testisõitja
Postitusi: 3035
Liitunud: 06. 02. 2003. 16:48

Re: ...

Postitus Postitas tarmo » 14. 06. 2004. 08:57

erikr kirjutas: et asi tuleb endale sobivas kohas ära vormistada ja lõppu ei tohi jätta rebimist koos MTB spetsialistidega, st ratas rattas finishi poole koos Orase, Kodara, Massa vms ei tunneta ta enda jaoks erilisi shansse.
jass võitis orast eile võib-olla poole meetriga kõige rohkem. enne viimast kurvi, kus lõpuni veel ca 100 meetrit oli oras veel mõne meetriga ees - igal juhul tundus et piisav vahe oli orasel võiduks, jass aga....tuli esimeseks.
massa oli ilmselgelt väsinud eilsest sõidust - seda ütles ta ka ise. kodaral oli vist midagi ketiga, keegi mainis vähemalt midagi.

Vasta

Mine “Eesti võistlused”