Hawaii Expressi 26. Tartu Rattamaraton
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
-
- Rattur
- Postitusi: 180
- Liitunud: 08. 05. 2013. 09:12
Hawaii Expressi 26. Tartu Rattamaraton
Üks video tänasest Tartu Rattamaratonist, start 10.07 ehk kolmandast lainest
https://www.youtube.com/watch?v=E53ijbtB7XA
https://www.youtube.com/watch?v=E53ijbtB7XA
Re: Hawaii Expressi 26. Tartu Rattamaraton
52 sekundil möödud päris stiilsest ratturist.MarkoAa222 kirjutas: ↑17. 09. 2023. 20:25Üks video tänasest Tartu Rattamaratonist, start 10.07 ehk kolmandast lainest
https://www.youtube.com/watch?v=E53ijbtB7XA
Re: Hawaii Expressi 26. Tartu Rattamaraton
Panin meesteka stardijoonele, et vaadata, milleks ta suuteline on poolmaratonis.
https://www.youtube.com/watch?v=G4aFBQZnTFc
https://www.youtube.com/watch?v=G4aFBQZnTFc
Rattasöit ise ei ole raske, rattasöit on minu jaoks raske.
Re: Hawaii Expressi 26. Tartu Rattamaraton
Mis rõhkudega graveli/cyclo jms täisjäigamehed peale läksid? Siis, kui metsa vahel vähe rohkem raputama hakkas, oli mu 68kg ja 2bar esirehviga päris rõve
Re: Hawaii Expressi 26. Tartu Rattamaraton
Rõhk on üks osa potist. Kehakaal ja rehvilaius on teised muutujad. Challenge Getaway, ees 45mm 1,7 bar, taga 40mm 1,9bar, kaalu üle 85kg.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Hawaii Expressi 26. Tartu Rattamaraton
Miks 3km jupp välja jäeti peale Ande TP-d Keeni oja kandis? Varemalt oli see mõnus pundilõhkuja.
Re: Hawaii Expressi 26. Tartu Rattamaraton
Kaal 86kg, 45mm, 2.0bar, gravel, enamuse raja jaoks hea, juurikatel võis kobiseda, kuid ei midagi hullu.
Re: Hawaii Expressi 26. Tartu Rattamaraton
Kui uskuda Silca rehvirõhu kalkulaatorit, siis panin ma ikka selgelt liiga madala rõhuga. Enne unustasin öelda, et mul on mõlemas rehvis ka nuudel sees.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Hawaii Expressi 26. Tartu Rattamaraton
Kuskil poolel maal hakkas kimbutama vana tervisehäda - Äkiline pulsitõus ja jõukadu. Natukene rahulikult tiksumist aitas liikuma saada, aga endist minekut enam polnud ja viiesaja sekka jõudmine kustus. Sõidu ajal sai korralikult söödud-joodud. Kiirus kukkus täiega ja üle 100 koha andsin ära finishiks.
Rada oli loodetust parem ja kiirem. Ära jäetud 3km tekitas endalegi küsimusi, millele põhjendust pole siiani teada.
Vanakooli 26" kõvakahvliga baik 2.1 kummiga ja rõhk 3bar. Tehnilisemas kohas raputas korralikult, aga kruusal püsib 29" ja cyclo/gravel ratastel ilusti järel, kuid 44x11 ülekanne sai kõvasti kasutust
Rada oli loodetust parem ja kiirem. Ära jäetud 3km tekitas endalegi küsimusi, millele põhjendust pole siiani teada.
Vanakooli 26" kõvakahvliga baik 2.1 kummiga ja rõhk 3bar. Tehnilisemas kohas raputas korralikult, aga kruusal püsib 29" ja cyclo/gravel ratastel ilusti järel, kuid 44x11 ülekanne sai kõvasti kasutust
Re: Hawaii Expressi 26. Tartu Rattamaraton
~75kg ja 40mm Pirelli Cinturato H. Katse-eksitus meetod on näidanud, et sõidetav rõhk (hea pehme, aga läbi veel ei löö) on 1,8-1,9 bar. Üle selle hakkab juba liiga põrkama. Mingil määral sõltub ka pöia (sise)laiusest. Mul 23mm.
Re: Hawaii Expressi 26. Tartu Rattamaraton
Raie? Eraomand (omanik enam ei lubanud)?
If everything's under control, you're going too slow!
-
- Rattur
- Postitusi: 19
- Liitunud: 11. 06. 2018. 12:27
Re: Hawaii Expressi 26. Tartu Rattamaraton
Minu teada keelas 1 eraisik oma maaüksuse ületamise ära
Re: Hawaii Expressi 26. Tartu Rattamaraton
2,4 ees ja 2,7 taga, 40mm rehv pigem semi slick ja kirusin ennast kõvasti.
Järgmine aasta alla 50mm ei tule.
Re: Hawaii Expressi 26. Tartu Rattamaraton
Konarlikemate kohtade jaoks panin 45mm Cinturato M sisse 1.4 ette ning 1.8 taha. Seda 98kg kehakaalu juures. Asfaldil kiireid kurve sellega võtta ei tahaks, aga metsavahel ja kruusal tundus väga hea. Jooksu siselaius võiks olla 23mm (303S).
Grupist nr 2 startides tundusid kõik sõitjad väga viisakad ja liiklesid turvaliselt, seega väga nauditav sõit.
Grupist nr 2 startides tundusid kõik sõitjad väga viisakad ja liiklesid turvaliselt, seega väga nauditav sõit.