Giant Defy 2024 kruusarattana
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
-
- Rattur
- Postitusi: 4
- Liitunud: 04. 03. 2024. 13:38
Giant Defy 2024 kruusarattana
Tere klubilised
Pikaaegne lugeja, esmakordne postitja siin
Olen n.ö. allroad ratta otsingul ehk siis pill, mis tunneks end suhteliselt koduselt nii asfaldil kui ka siledamal kruusal ning millega kannataks läbida keskmisest kuivem TRM.
Hetkel on peamise kahtlusalusena sõelale jäänud Giant Defy Advanced Pro (0/1) 2024 mis peaks tootja sõnul mahutama kuni 38mm rehvi.
Paraku on tegu tellitava mudeliga ja ei ole võimalik uurida kuidas reaalne tolerants 38 või 40mm rehvi korral jääb.
Kas siinolijatest on kellelgi kogemust mõnel Defy'l max laiusega rehvi ja/või kruusarattana kasutamisel? Või endurance ratas kruusarattana laiemalt: Trek Domane, Specialized Roubaix, Ridley Grfn jne.
Pikaaegne lugeja, esmakordne postitja siin
Olen n.ö. allroad ratta otsingul ehk siis pill, mis tunneks end suhteliselt koduselt nii asfaldil kui ka siledamal kruusal ning millega kannataks läbida keskmisest kuivem TRM.
Hetkel on peamise kahtlusalusena sõelale jäänud Giant Defy Advanced Pro (0/1) 2024 mis peaks tootja sõnul mahutama kuni 38mm rehvi.
Paraku on tegu tellitava mudeliga ja ei ole võimalik uurida kuidas reaalne tolerants 38 või 40mm rehvi korral jääb.
Kas siinolijatest on kellelgi kogemust mõnel Defy'l max laiusega rehvi ja/või kruusarattana kasutamisel? Või endurance ratas kruusarattana laiemalt: Trek Domane, Specialized Roubaix, Ridley Grfn jne.
Re: Giant Defy 2024 kruusarattana
Pilt internetist, 2020 Defy koos 38mm rehviga.
Ma soovitaks tõsisemalt mõelda graveli peale. Geomeetria on üldjuhul pigem väga sarnane nö endurance rattale, saad panna veel laiema rehvi ja porilapakad lisaks, et läbida ka keskmisest niiskem TRM.
Ma soovitaks tõsisemalt mõelda graveli peale. Geomeetria on üldjuhul pigem väga sarnane nö endurance rattale, saad panna veel laiema rehvi ja porilapakad lisaks, et läbida ka keskmisest niiskem TRM.
Re: Giant Defy 2024 kruusarattana
Kui Gianti vaadata siis miks mitte Giant revolt advanced 2, saab üsna laia rehvi alla panna ja saab hästi hakkama nii kruusal kui asfaldil.
Re: Giant Defy 2024 kruusarattana
Huvitav, kas gravel näeks 25/28 mnt rehviga väga ebardlik välja? Kiire pildiotsing eriti häid tulemusi ei andnud. Vanasti kui mõni pani 26'' MTB-le siledad tollised rehvid alla, oli küll päris naljakas.
Samas maanteel ei saa esteetikat ka täielikult ignoreerida. Gravelid oma laiade harkide, supitaldriku suuruste kassettide ja harali lenksudega on ikka täiesti teisest ooperist, kui endurance maantekad.
Samas maanteel ei saa esteetikat ka täielikult ignoreerida. Gravelid oma laiade harkide, supitaldriku suuruste kassettide ja harali lenksudega on ikka täiesti teisest ooperist, kui endurance maantekad.
Re: Giant Defy 2024 kruusarattana
Aga miks gravelile 25/28 üldse panna kui olemas ka 30/32/35 mnt rehvid, mis ka väga heade veereomadustega.
Re: Giant Defy 2024 kruusarattana
Kui soovid TRM-i sõita, siis pigem valiks Revolti. Mul on Revolt. Eesti kruusakatel ja põlluteedel on mugav rehv pigem 40-42. Maantee peal võid kütta 35 mm rehviga. Tegin seda ise aasta tagasi Lõuna - Itaalias, kus asfalt oli tihti väga kehv ja aeg ajalt käisin ka kruusakatel. Ühe aasta sõitsin ka 38 mm rehviga maanteel, kuid see kipub juba aeglasemaks jääma kui sõidad maanteeratastega pundis. Niisama kruiisida on jällegi mugav kui ei pea stabiilselt 30+ kmh suruma.
-
- Rattur
- Postitusi: 4
- Liitunud: 04. 03. 2024. 13:38
Re: Giant Defy 2024 kruusarattana
Tänud kõigile kaasamõtlejatele!
Seis siis selline, et tellisin ikkagi Defy ära. Peamiseid põhjuseid oli kaks - esiteks sõidan 60 asfalti/30 (kõva)kruusa/10 metsateed ja teiseks oli Defy'l pakkumine millest oli raske keelduda - Ultegra Di2, karbon jooksud ja lenks, kahepoolne powermeter jms. kriips alla 5k.
Eks ma annan teada kuidas see 38-40mm rehvi projekt reaalsuses välja nägema hakkab.
Seis siis selline, et tellisin ikkagi Defy ära. Peamiseid põhjuseid oli kaks - esiteks sõidan 60 asfalti/30 (kõva)kruusa/10 metsateed ja teiseks oli Defy'l pakkumine millest oli raske keelduda - Ultegra Di2, karbon jooksud ja lenks, kahepoolne powermeter jms. kriips alla 5k.
Eks ma annan teada kuidas see 38-40mm rehvi projekt reaalsuses välja nägema hakkab.
Re: Giant Defy 2024 kruusarattana
Ma usun, et see Defy on väga hea kõigeks, mida sa loetlesid, välja arvatud TRM. Isegi kuiva ilmaga tundub 35mm mustriga või 38mm sile rehv TRM-il vähemalt ebamugav kui mitte lausa sooritust piirav.
Aga kui sügisel ära käid, jaga ikka kogemust.
Ma ise ka sellest aastast gravel ratta omanik, valisin Giant Revolti, ning plaan on ära proovida kõik graveli üritused ning TRM sellega. Hetkel arvestatavat kogemust kruusal veel ei ole, kokku 2-3 kilomeetrit kruusalõike vaid sõidetud kuid eks hooaja peale saab targemaks.
Aga kui sügisel ära käid, jaga ikka kogemust.
Ma ise ka sellest aastast gravel ratta omanik, valisin Giant Revolti, ning plaan on ära proovida kõik graveli üritused ning TRM sellega. Hetkel arvestatavat kogemust kruusal veel ei ole, kokku 2-3 kilomeetrit kruusalõike vaid sõidetud kuid eks hooaja peale saab targemaks.
Re: Giant Defy 2024 kruusarattana
Tere. Mul Gravel 3 aasta rehv 40 MM Tufo Speedero ja Thundero. Aasta tagasi Flanders sõit poriga,pasaga, vihmaga, munakivid tõusud ja laskumisel no problema. Sangastee Valgeteede nendega sõitsin keskmine oli üle 38 km.Viimased TRM sõitsin nendega no problema. Rääkimata Estoniacup Gravel sõidud. 38 ja 40 mm tubeless .Praegu sõidan mnt sellega 32mm slick veereb hästi.
erko kirjutas: ↑05. 04. 2024. 16:27Ma usun, et see Defy on väga hea kõigeks, mida sa loetlesid, välja arvatud TRM. Isegi kuiva ilmaga tundub 35mm mustriga või 38mm sile rehv TRM-il vähemalt ebamugav kui mitte lausa sooritust piirav.
Aga kui sügisel ära käid, jaga ikka kogemust.
Ma ise ka sellest aastast gravel ratta omanik, valisin Giant Revolti, ning plaan on ära proovida kõik graveli üritused ning TRM sellega. Hetkel arvestatavat kogemust kruusal veel ei ole, kokku 2-3 kilomeetrit kruusalõike vaid sõidetud kuid eks hooaja peale saab targemaks.