pidurid
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
pidurid
Tervist! ja täname korraldajaid loomulikult
No hakkame siis ilusasti peale ja õpetame algajaid siis edasi.....
Küsimus on järgmine:
Kas ja kuipalju on vahet pidurilinkidel ja pidurdajatel (hea väljend sai) näit. deore v. LX või siis LX v. XT
Ise pole peale TEKTRO 1.1 proovida saanud aga tahaks paremaid.
Rom
No hakkame siis ilusasti peale ja õpetame algajaid siis edasi.....
Küsimus on järgmine:
Kas ja kuipalju on vahet pidurilinkidel ja pidurdajatel (hea väljend sai) näit. deore v. LX või siis LX v. XT
Ise pole peale TEKTRO 1.1 proovida saanud aga tahaks paremaid.
Rom
on väääääga suur vahe. nii linkides pui pidurdajates. väga lai teema ja konkreetsemaks minemata on raske kommenteerida. infoks veel, et viimases mba-s testiti uut xtr groupset?i ja kõige vähem oldi rahul pidurdajatega. ehk siis klotside braking power testijaid ei rahuldanud ning selle asemel kasutati teisi klotse. kodus vaatan järgi mis need olid ja siis ütlen.
Re: pidurid
mul kogemus Tektro 821 millele modisin Promaxi vahetatavate kummidega klotsid, kummid olid ritchey. ajasid asja ära küll. kui vahetasin SRAMi 9.0 vastu oli vahe tunda. ahjaa , lingid LX mis on tiba kehvakesed.Rom kirjutas:Tervist! ja täname korraldajaid loomulikult
Küsimus on järgmine:
Kas ja kuipalju on vahet pidurilinkidel ja pidurdajatel (hea väljend sai) näit. deore v. LX või siis LX v. XT
Ise pole peale TEKTRO 1.1 proovida saanud aga tahaks paremaid.
Rom
pole midagi hullu, ma ei plaani ise neid ka veel välja vahetada. LX link on lehtmetallist (Al) stantsitud, XT on alumiiniumist külmvormitud/sepistatud.Rom kirjutas:Mis mõttes "LX ja kehvakesed" ........mõtlesin just et võiks LX-i soetada
aga lehega on vaeva nähtud.....natuke tahab harjumist midagi muud pole küll kobiseda................praegalt olen enamasti sellises olekus aga küll varsti ka selline nägu ette tuleb
XT jäikus on parem. ka on modulatsioon sujuvalt reguleeritav, LX lingil 3 fikseeritud asendit. kuid LX ajab asja vabalt ära.
ma vaidleks nats vastu staaride koha pealt. kui eelmise hooaja xc world cupi esimestel etappidel polnud kettaid näha, siis viimasel etapil Les Getsis paistis teleekraanilt selline pilt kus 3 mehel esimese viie seas oli ketaspidurid. uued xtr kettad on iga väga hea kaaluga juba, nii et xc kaalufriigidki osaliselt usaldavad neid. aga hinnast ärme siinkohal räägi.
eestis võib-olla tõesti ärme räägi maastikust, küll aga võiks rääkida ilmaoludest. võin vabalt üles lugeda sügiskrosse ja muid sõite, kus ketaspidur oleks andud enesekindlama tunde ja oluliselt parema performance?i ning kus v pidurid oleks võinud maha kruvida, sest nendest polnud kasu. kulutavad pöida ainult.
eestis võib-olla tõesti ärme räägi maastikust, küll aga võiks rääkida ilmaoludest. võin vabalt üles lugeda sügiskrosse ja muid sõite, kus ketaspidur oleks andud enesekindlama tunde ja oluliselt parema performance?i ning kus v pidurid oleks võinud maha kruvida, sest nendest polnud kasu. kulutavad pöida ainult.
Kui pidur enam ei võta siis tuleb sõita ilma pidurdamiseta ja uskuge kiirus suureneb oluliselt.
velosiped kirjutas:ma vaidleks nats vastu staaride koha pealt. kui eelmise hooaja xc world cupi esimestel etappidel polnud kettaid näha, siis viimasel etapil Les Getsis paistis teleekraanilt selline pilt kus 3 mehel esimese viie seas oli ketaspidurid. uued xtr kettad on iga väga hea kaaluga juba, nii et xc kaalufriigidki osaliselt usaldavad neid. aga hinnast ärme siinkohal räägi.
eestis võib-olla tõesti ärme räägi maastikust, küll aga võiks rääkida ilmaoludest. võin vabalt üles lugeda sügiskrosse ja muid sõite, kus ketaspidur oleks andud enesekindlama tunde ja oluliselt parema performance?i ning kus v pidurid oleks võinud maha kruvida, sest nendest polnud kasu. kulutavad pöida ainult.
Staarid maailmas valivad vastavalt trassile oma ratta(hard-t.,full-susp.,soft-t.)kui ka pidurid(ketas või v).Eesti trassid absoluutselt ei vaja kettaid ega full-suspi võistlejaile.Niisama kaifijatele on need mõnusad asjad(ketas peab olema õli),peab ka arvestama varuosade saadavusega ja kalli hinnaklassiga.Mul olid Hayes Hydr. Disc ja olid ülihead aga VAJA neid ei olnud.
lx ja xt pidurilink
Üle pika aja vaatasin seda foorumit siin ja ehk pole liiga hilja veel sõna võtta. Mina olin ka alguses LX lingi suhtes skeptiline, kuid hiljem asja lähemalt uurides hakkas mulle õudsalt sümpatiseerima trossi kinnitusviis lingi külge. Samasugust kinnitust kasutas vana legendaarne STX-RC. Sisuliselt ongi uus LX vana STX-RC koopia. XT puhul (ise kasutan kombokahva koos käigushifteriga) häiribki kõige rohkem trossi kinnitusviis. See trossi pea kipub keerduma oma klambri taga ja viltuses asendis olles hakkab vastu korpust käima. Võibolla aitaks siin väiksema peaga trossid kuid igatahes oluliselt meeldivam oleks kui see tross oleks lingi küljes jäigalt kinni nagu LX puhul. Aga võibolla on mul lihtsalt kehvad trossid. Võibolla kui trossi pea oleks täpselt õige suurusega, siis istuks ta oma klambri taga ka paremini. Kaalust niipalju, et LX lingipaar on 188g, XT 161g ja XTR 166g.
Urmas
Urmas
Avid
Tean mitut rattaomanikku kellel Avid Ti peal on. Tundub väga hea pidur. Nad on kerged ja väga kerge käiguga. Kummaline on see, et ka suure pori ja saasta korral ei lähe nuudel sodi täis ja tross käib hästi läbi. Reguleeringus püsivad samuti hästi.
Urmas
Urmas
nuudel
Nuudel- spageti sarnane süsivesikurikas toit, ainult spagetist mitu korda lühem. Kasutatakse laialdaselt idamaade köökides, kus erilisteks delikatessideks on muna ja riisinuudlid .
Antud foorumis peetakse "nuudli" all silmas trossi kõri.
Antud foorumis peetakse "nuudli" all silmas trossi kõri.
ok, kui nuudel siis nuudel. aga mis seos on avid Ti-l ja nuudlil? urmas ütles et avidil Ti-i on hea nuudel, ei lähe paska täis. ehk eesti keeli kõrisse ei lähe paska. minu arust ei saa kõri kvaliteedi järgi pidureid hinnata, kuna neid asju müüakse eraldi. või räägib urmas tõesti itaalia köögist? et avid pidurab hästi kui oled enne makarone söönud?
nuudel
Nuudel on see metallist kõver kaarjas toru V-pidurite korral. Reeglina on seal sees veel plastist 'kõrs' mis on siis seest mingi määrdega koos. Et ära hoida saasta sattumist nuudlisse on V-piduritel nuudli lukupoolses otsas veel kummist 'boots'. Teises otsas on kõri.
Urmas
Urmas
- 5TH ELEMENT
- Rattur
- Postitusi: 250
- Liitunud: 07. 04. 2003. 01:22
arvan ka seda, et tehnoloogiaarengust ei pääse ja ketaspidurid on paratamatu tulevik (olevik). rohkem küll levinud aladel, kus kaal niivõrd tähtsust ei oma (DH, FR jne), kuid tehnoloogiaarenguga on ka XC jaoks vastavaid (XT, XTR jne) olemas. iseasi muidugi, kas tasub sellist raha nende alla paigutada, kui otsest vajadust pole.
muidugi sõltub ka palju pidurist, võib olla ka, et hea v-pidur on halvast ketaspidurist üle, kuid seda juhtub aina harvem.
ise sai oma kasutatud 2001a gary fisher hoo koo e koo peale genesis geomeetria samuti suuresti tänu esiketaspidurile valitud, kuna nägi esiteks juba stiilne välja;) kuid paraku polnud avid mehaaniline just suurem asi, ehk oli asi kulunud klotsides, kuid nende vahetuseni ma ei jõudnudki enne ratta müüki.
samuti olen sõitnud tagumise SHIMANO DEORE 2002a mehaanilise ketaspiduriga ja vahe oli SUUR. hoopis tugevam, sujuvam ja kindlam, samuti lumes ja vihmas ning poris palju stabiilsem. (hetkel mul müügifoorumis 700kr kogu tagumine komplekt:)
olen ka saanud proovida DH/FR meeste HAYES 205mm ketastega hüdraulilisi ja esimest korda pidin üle lenksu käima ca 5km/h kiirusel vajutades esilinki 1 näpuga!!! KARM VÄRK:)
mis aga v-sse puutub, siis sain ise tunda vahet, kui vahetasin noname v koos kulunud tavaliste klotsidega uue paralleelsüsteemiga LX V (900kr)vastu ja panin uued Ritchey sinised extreemklotsid (parim pidamine, kuid kuluvad ka kõige kiiremini, 220kr).
muidugi sõltub ka palju pidurist, võib olla ka, et hea v-pidur on halvast ketaspidurist üle, kuid seda juhtub aina harvem.
ise sai oma kasutatud 2001a gary fisher hoo koo e koo peale genesis geomeetria samuti suuresti tänu esiketaspidurile valitud, kuna nägi esiteks juba stiilne välja;) kuid paraku polnud avid mehaaniline just suurem asi, ehk oli asi kulunud klotsides, kuid nende vahetuseni ma ei jõudnudki enne ratta müüki.
samuti olen sõitnud tagumise SHIMANO DEORE 2002a mehaanilise ketaspiduriga ja vahe oli SUUR. hoopis tugevam, sujuvam ja kindlam, samuti lumes ja vihmas ning poris palju stabiilsem. (hetkel mul müügifoorumis 700kr kogu tagumine komplekt:)
olen ka saanud proovida DH/FR meeste HAYES 205mm ketastega hüdraulilisi ja esimest korda pidin üle lenksu käima ca 5km/h kiirusel vajutades esilinki 1 näpuga!!! KARM VÄRK:)
mis aga v-sse puutub, siis sain ise tunda vahet, kui vahetasin noname v koos kulunud tavaliste klotsidega uue paralleelsüsteemiga LX V (900kr)vastu ja panin uued Ritchey sinised extreemklotsid (parim pidamine, kuid kuluvad ka kõige kiiremini, 220kr).