Elektriline rummumootoriga linnaratas nt miski selline poeversioon võrdluseks:
https://www.tõuksimaailm.ee/shop/lancia ... jalgratas/
Ostuhind Eestist ca 1700€.
Mida jälgisin omatarbeks:
Tagamootor 250W > sama kinnituslaiusega ja tiba suurema läbimõõduga on võimalik soetada võimsamat– 500W või 750W (hiinlaste 1000W on bluff).
Aku pinge ja mahtuvus poeversioonil mainimata , poest küsida ei viitsi, loodetavast vähemalt 48V ja ca 17Ah.
Jooksud 27,5“ - ei muuda (kummilaiuseks max mis mahub hargi vahele nt 2.3“võiks olla piisav).
Esiamort vedru > asemele õhkamort (kaaluvõit ca 1,5kg+reguleerimisvõimalus)
Pidurid mehaaniline ketas > õlipidur oleks kindlapeale minek, kuid kui tahta lenksu laiuse ja kõrgusega mängida, siis lihtsam vaid vahetada mehaaniline sadul õlisadulaga.
Sadulapost jäik > kui soov muuta lenksult kõrgust , siis asemele dropper post koos õhkpadruniga vedrustuseks.
Käiguvahetus 7 käiku > taha vähemalt 9 ja ette võimalusel 2. Ette 2, sest kui vaja ilma akuta liikuda, kergendab oluliselt vastutuult ja künkaid rühkida. (taha läks mul 9-ne 11-36 ja ette 2-ne 46/56).
Ja tulemus sai selline:
elektri linnaratas tagumise rummumootoriga - mõtted ja valikud
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
elektri linnaratas tagumise rummumootoriga - mõtted ja valikud
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: elektri linnaratas tagumise rummumootoriga - mõtted ja valikud
stiilne tuuning väga sümpaatne ratas
Re: elektri linnaratas tagumise rummumootoriga - mõtted ja valikud
Kaal on koos tulede ja viledega 28 kg. Trepist tassimisel annab tunda, aga tassimiseks pole õnneks tihedat põhjust. Ratta raskuskese on täpselt keskkohas, niiet mahalangenud puude ületus konti ei murra.
Tabasalu jalakäijate tõusust läheb kiirusega 30 km/h üles ilma vasturääkimata. Sama kiirusega (tean-tean, et lubatust tiba suurem) on sõiduvälp ca 65 km koos kergelt pingutades väntamisega. Kui sõita kiirusega 25km/h tuleb ca 12 km lisaks.
Kui on mittesõidetav tõus, siis sörgid ratta kõrval kiirusega 6km/h vajutades nuppu Walk Assist.
Kuidas nt see lahendus 120 km läbib, ei kujuta väga ette (vbl rattur 50 kg ja kiirus 18km/h):
https://altan.ee/et/jalgratas/elektrira ... PEQAvD_BwE
Tabasalu jalakäijate tõusust läheb kiirusega 30 km/h üles ilma vasturääkimata. Sama kiirusega (tean-tean, et lubatust tiba suurem) on sõiduvälp ca 65 km koos kergelt pingutades väntamisega. Kui sõita kiirusega 25km/h tuleb ca 12 km lisaks.
Kui on mittesõidetav tõus, siis sörgid ratta kõrval kiirusega 6km/h vajutades nuppu Walk Assist.
Kuidas nt see lahendus 120 km läbib, ei kujuta väga ette (vbl rattur 50 kg ja kiirus 18km/h):
https://altan.ee/et/jalgratas/elektrira ... PEQAvD_BwE
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.