Merida 2004

Komplektsed jalgrattad. MTB, Road, Trekk, CC, BMX. ...
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kasutaja avatar
Rom
Testisõitja
Postitusi: 1778
Liitunud: 18. 02. 2003. 13:54

Postitus Postitas Rom » 26. 05. 2004. 16:46

N kirjutas:
Ruve kirjutas:
vaikija kirjutas:Eriti jõhker näide valetamisest on ka antud ratta raami kaal,mis lubatud 1300 asemel on 1800
kust selle 1800 võtad? arvan, et raam on siiski ca 1400-1500 g
Konkreetsemaid avaldusi mitte tehes tahaksin küsida, kas on eestis mõni Superkerge (1200-1300g) raam, mis on paar aastat vastu ka pidanud?
Mõni Scott ehk?
Isiklikult mulle tundub, et need paarsada grammi, mis tavaliselt 1500-st grammist võidetakse tuleb millegi arvelt. Ja see on :
1)vastupidavus
2) ostja rahakott
Et rahakotid on õrn teema, siis pigem esimene variant valdav.
Minu arvamus siis.
tõestuseks kodanik N väitele,
nägin pärast mulgi sõitu ühe värske magnesium raami "vastupidavust".

Merida!.......uuel aastal uue mudeliga uue hooga raame vahetama!?

Kasutaja avatar
Corrosion
Rattur
Postitusi: 846
Liitunud: 02. 04. 2003. 16:58

Postitus Postitas Corrosion » 26. 05. 2004. 18:10

No igast 100 kiloseid pekke ei ole mõtet ka magnesiumile lasta. Ka head asjad ei pea jõhkrat retsimist vastu. Jäik on ta rsk küll :wink:
No Pain No Gain

Kasutaja avatar
Rom
Testisõitja
Postitusi: 1778
Liitunud: 18. 02. 2003. 13:54

Postitus Postitas Rom » 26. 05. 2004. 19:12

Corrosion kirjutas:No igast 100 kiloseid pekke ei ole mõtet ka magnesiumile lasta. Ka head asjad ei pea jõhkrat retsimist vastu. Jäik on ta rsk küll :wink:
silma järgi 75 kg rattur ei ole just pekk ....või mis?

Kasutaja avatar
Ereliukas
Testisõitja
Postitusi: 788
Liitunud: 18. 02. 2003. 12:26

Postitus Postitas Ereliukas » 26. 05. 2004. 21:34

kas see oli 2003 v 2004 aasta raam? (2004 on 2 värvikombinatsiooni - leekidega ja keskelt roheline ja ühekordne merida kiri). Väidetavalt on 2003 tehase projekteerimisveaga, mis peaks olema 2004 muutunud geomeetriaga kõrvaldatud.

Kasutaja avatar
Rom
Testisõitja
Postitusi: 1778
Liitunud: 18. 02. 2003. 13:54

Postitus Postitas Rom » 26. 05. 2004. 23:09

Ereliukas kirjutas:kas see oli 2003 v 2004 aasta raam? (2004 on 2 värvikombinatsiooni - leekidega ja keskelt roheline ja ühekordne merida kiri). Väidetavalt on 2003 tehase projekteerimisveaga, mis peaks olema 2004 muutunud geomeetriaga kõrvaldatud.
selleaasta raam
mõned sõidud teinud,meie oma klubi mees
sadulaposti kinnituse juurest nagu siin ennemgi nähtud

N
Testisõitja
Postitusi: 520
Liitunud: 07. 02. 2003. 10:00

Postitus Postitas N » 27. 05. 2004. 13:31

Rom kirjutas:
Ereliukas kirjutas:kas see oli 2003 v 2004 aasta raam? (2004 on 2 värvikombinatsiooni - leekidega ja keskelt roheline ja ühekordne merida kiri). Väidetavalt on 2003 tehase projekteerimisveaga, mis peaks olema 2004 muutunud geomeetriaga kõrvaldatud.
selleaasta raam
mõned sõidud teinud,meie oma klubi mees
sadulaposti kinnituse juurest nagu siin ennemgi nähtud
Palju õnne Veloplussi meestele. Neil ei ole ka kerge...

Aga kliendi seisukohast - sitt küll kui pead raami ostes teadma, kas tohib olla leekidega või mitte ja isegi kui seda tead ja müüja juttu kuulad, kuidas kõik on Nüüd korras, avastad, et oled tünga saanud ja pragu jookseb raamis.

Merida seisukohast - kuidas krt saab üks selline firma endale lubada 2 aastat järjest fataalset apsu. Kui tõesti 2 aastat järjest on selline viga ja see ei ole mingi erand, ei tohiks nende mainest palju alles jääda...
Porter Lifts Your Ranking

N
Testisõitja
Postitusi: 520
Liitunud: 07. 02. 2003. 10:00

Postitus Postitas N » 27. 05. 2004. 13:36

Corrosion kirjutas:No igast 100 kiloseid pekke ei ole mõtet ka magnesiumile lasta. Ka head asjad ei pea jõhkrat retsimist vastu. Jäik on ta rsk küll :wink:
Mis põhimõte see on? Aga kui on 100km liha mitte pekki? Ma pole kohanud raami kirjaga kuni 80-kilostele.

Okey, teatud loogika on et teras ja titaanraam peab raskete all rohkem vastu aga piiranguid ikkagi ei seata ja raam peab seda kannatama.

Üleüldse on arusaamatu kuidas Eesti tingimustes ja maratoni radadel raam saab puruneda, kui ta peaks kannatama ka sellist valu mida pakuvad näiteks Tahko tüüpi rajad jne..
Porter Lifts Your Ranking

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12105
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 27. 05. 2004. 14:44

Corrosion kirjutas:No igast 100 kiloseid pekke ei ole mõtet ka magnesiumile lasta. Ka head asjad ei pea jõhkrat retsimist vastu. Jäik on ta rsk küll :wink:
Nats OT, aga mis arvad palju kaaluvad tõsised trekisõitjad :?: See kaalukategooria pole rattasõidus ainult pekk :!:
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 27. 05. 2004. 14:50

oimaeivõi. :twisted: mis on trekisõitjate kaalul pistmist merida 2004 teemaga. saaks ju ikka uue teema ka teha kui teema huvitab. :roll:
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12105
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 27. 05. 2004. 15:01

erikr kirjutas:oimaeivõi. :twisted: mis on trekisõitjate kaalul pistmist merida 2004 teemaga. saaks ju ikka uue teema ka teha kui teema huvitab. :roll:
Minu point oli selles, et sõitja kaal pole oluline, eriti kui suur kaal kohe pekiga seostatakse. Ja trekk oli lihtsalt parim võrdlus/näide, seal vist rattamaailma raskeimad mehed. Sama kurjalt oleks võinud ka kosta selle algse 100kg jutu peale, kuna sõitja (ja kaal) isik polnud kirjutajale teada. Lihtsalt lahmiti. Minu poolest võib admin alati Del nuppu kasutada (postitatud jutu asemel) :idea: , ei solvu :!:
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

Kasutaja avatar
Dan
Rattur
Postitusi: 103
Liitunud: 22. 01. 2004. 16:54

Postitus Postitas Dan » 27. 05. 2004. 19:45

njaa......norm rattas... :?

Kasutaja avatar
Corrosion
Rattur
Postitusi: 846
Liitunud: 02. 04. 2003. 16:58

Postitus Postitas Corrosion » 27. 05. 2004. 20:44

fakt on see, et asjad ei lähe niisama lihtsalt katki, sõitja pidi kas raske olema või harrastama räigeid sõiduvõtteid. Praak raam on ka variant aga enamus raamitootjad ei vastuta oma toodete eest kui kodanik kaalub 80+.
Eks see kaaluteema ole kahjuks siin hell teema :roll:
No Pain No Gain

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 27. 05. 2004. 20:59

Corrosion kirjutas:fakt on see, et asjad ei lähe niisama lihtsalt katki, sõitja pidi kas raske olema või harrastama räigeid sõiduvõtteid. Praak raam on ka variant aga enamus raamitootjad ei vastuta oma toodete eest kui kodanik kaalub 80+.
Eks see kaaluteema ole kahjuks siin hell teema :roll:
tegu on täiesti harju keskmise alla 80 kg mehega kes oskab rattaga sõita. ka pole ta mingi poisike kes mingeid tobedusi teeb, sõidab siiski oma teenitud raha eest ostatud rattaga. fakt on see, et ei maksa oletada.

mina ntx ei tee Giantile mingeid etteheiteid, läheb kolmas hooaeg mu 85-87 kg kere all 1300g raamil, ei ägise ka teine...
Viimati muutis erikr, 27. 05. 2004. 21:13, muudetud 1 kord.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
Marti
Rattur
Postitusi: 272
Liitunud: 10. 07. 2003. 17:33

...

Postitus Postitas Marti » 27. 05. 2004. 21:03

1) Miks proffidel need rattad nii hästi vastu peavad?

2) Jätke pagan võtaks ükskord roostmees rahule! :evil:
Raske Õppustel, Kerge Lahingus!
Twisted Mind Bikers

N
Testisõitja
Postitusi: 520
Liitunud: 07. 02. 2003. 10:00

Postitus Postitas N » 28. 05. 2004. 08:37

Corrosion kirjutas:fakt on see, et asjad ei lähe niisama lihtsalt katki, sõitja pidi kas raske olema või harrastama räigeid sõiduvõtteid. Praak raam on ka variant aga enamus raamitootjad ei vastuta oma toodete eest kui kodanik kaalub 80+.
Eks see kaaluteema ole kahjuks siin hell teema :roll:
Tore on lugeda, et asjad tõepoolest niisama katki ei lähe. :lol: Kaalu osa juba käsitlesime. Veel üks seik - palun copy/paste-i kasutusjuhendist lause, mitte üle 80 kilostele.
MIS ASJAD on räiged sõiduvõtted sadulatoru kallal? :shock: Sellel istumine??
Porter Lifts Your Ranking

Kasutaja avatar
Corrosion
Rattur
Postitusi: 846
Liitunud: 02. 04. 2003. 16:58

Postitus Postitas Corrosion » 28. 05. 2004. 09:48

No kui sadulapost on liig pikalt väljas, siis see võib põhjustada raskema tüübi all raami mõranemist, mis siin imestada. Lihtsalt mõne näite põhjal ei maksa arvata, et Merida si.t veel oleks :roll:
No Pain No Gain

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 28. 05. 2004. 09:59

Corrosion kirjutas:No kui sadulapost on liig pikalt väljas, siis see võib põhjustada raskema tüübi all raami mõranemist, mis siin imestada. Lihtsalt mõne näite põhjal ei maksa arvata, et Merida si.t veel oleks :roll:
teoorias oled tugev. aga kas omad täpset infot mitu mm oli konkreetsel mehel max märk sadulatoru sees või väljaspool seda? mitme mehega juba püüame selgeks teha, et isend ei olnud mõni raskem mees. kui raam on disainiveaga või valmistusveaga siis võid kasvõi sadulaposti täiesti lõpuni sisse lasta ja raam läheb ikka katki. kõik on suhteline, kustmaalt lugeda purunemised üksikjuhtumiks ja kustmaalt süstemaatiliseks. kunagi lagunesid meil classicud, nüüd on merida selle au üle võtnud.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
Ereliukas
Testisõitja
Postitusi: 788
Liitunud: 18. 02. 2003. 12:26

Postitus Postitas Ereliukas » 28. 05. 2004. 10:05

Corrosion kirjutas:No kui sadulapost on liig pikalt väljas, siis see võib põhjustada raskema tüübi all raami mõranemist, mis siin imestada. Lihtsalt mõne näite põhjal ei maksa arvata, et Merida si.t veel oleks :roll:
minu mullu sadulaklambri juurest purunenud 2003 raamil oli 35 cm sadulapost väljas u 15 cm, st sees 20 cm. kaalun u 73 kg. sõidan xc-d kõige sinna juurde kuuluvaga - aga selleks ju see raam tehtud ongi. Praegu palvetan, et raam otsad otsustaks trennis anda - annab ta need juba nagunii.

Peeter
Rattur
Postitusi: 227
Liitunud: 16. 04. 2003. 16:09

Postitus Postitas Peeter » 28. 05. 2004. 10:29

Ereliukas kirjutas:Praegu palvetan, et raam otsad otsustaks trennis anda - annab ta need juba nagunii.
Kaalun hetkel ca 75 kg ning on samuti "au" omada sellistraami. Kas tuleks kah palvetama hakata :? :?:

Kasutaja avatar
Ereliukas
Testisõitja
Postitusi: 788
Liitunud: 18. 02. 2003. 12:26

Postitus Postitas Ereliukas » 28. 05. 2004. 12:05

Peeter kirjutas:
Ereliukas kirjutas:Praegu palvetan, et raam otsad otsustaks trennis anda - annab ta need juba nagunii.
Kaalun hetkel ca 75 kg ning on samuti "au" omada sellistraami. Kas tuleks kah palvetama hakata :? :?:
mul 2003 raam, mis tean, et veaga.
2004 raamide purunemise kohta siiamaani andmed puudusid.

N
Testisõitja
Postitusi: 520
Liitunud: 07. 02. 2003. 10:00

Postitus Postitas N » 30. 05. 2004. 11:06

kuidas garantiijuhud on lahenenud veloplussis? Huvi pärast küsin kogemusi..
Porter Lifts Your Ranking

Kasutaja avatar
Ermo
Rattur
Postitusi: 893
Liitunud: 21. 04. 2003. 14:44

Re: ...

Postitus Postitas Ermo » 31. 05. 2004. 10:00

.
Viimati muutis Ermo, 08. 03. 2011. 12:45, muudetud 1 kord.
Sõida, aga ära mölise :twisted: .

Ruve
Rattur
Postitusi: 844
Liitunud: 04. 04. 2003. 18:33

Postitus Postitas Ruve » 31. 05. 2004. 10:23

N kirjutas:kuidas garantiijuhud on lahenenud veloplussis? Huvi pärast küsin kogemusi..
pole probleeme olnud! ja minult ratta ostnud Rivo'l kehtis ka minu käest saadud ja minu nimele tehtud garantii paber. seega garantii asi nagu vägagi korras seal :!:

kaaren
Rattur
Postitusi: 148
Liitunud: 18. 03. 2004. 16:15

Postitus Postitas kaaren » 31. 05. 2004. 11:16

Corrosion kirjutas:No igast 100 kiloseid pekke ei ole mõtet ka magnesiumile lasta. Ka head asjad ei pea jõhkrat retsimist vastu. Jäik on ta rsk küll :wink:
Sõna võtma inkognito oled kõva mees küll, kuidas mulgi sõit läks?
raam läks minul katki, ja kehakaal on ka normis(83) ja arvan et sõita oskan piisavalt hästi, sadulapost oli 20 cm väljas ja nii edasi
arvan et ?vennad kes asjast suurt midagi ei tea aga tahate hirmsalt sõna võtta siis võite omavahel privas arutada kui palju teil pekki on või kui kõvad sõidumehed olete
ja MTB on sõitmiseks maastikul mitte lapiga puhastamiseks
ja tänud Veloplusile kes suutis ühe päevaga uue raami muretseda

Kasutaja avatar
Corrosion
Rattur
Postitusi: 846
Liitunud: 02. 04. 2003. 16:58

Postitus Postitas Corrosion » 31. 05. 2004. 11:36

ma rääkisin 100 kilostest :roll: Tunned ennast puudutanuna, no offence..
Mulgi läks nagu läks, 337 vms oli see kohake. Seda siis minu tavalise kõvakahvliga mariniga..Ega mtb ei meeldigi mulle eriti ning ma arvan, et vennad, kes just palju asjast teavad ei sõida kuigi hästi :roll: On ka muidugi erandeid.
No Pain No Gain

Kasutaja avatar
Rivo
Rattur
Postitusi: 2845
Liitunud: 19. 05. 2003. 11:02

Postitus Postitas Rivo » 31. 05. 2004. 11:52

Ruve kirjutas:
N kirjutas:kuidas garantiijuhud on lahenenud veloplussis? Huvi pärast küsin kogemusi..
pole probleeme olnud! ja minult ratta ostnud Rivo'l kehtis ka minu käest saadud ja minu nimele tehtud garantii paber. seega garantii asi nagu vägagi korras seal :!:
Täpsustaks veidi...sain küll uue raami, kuid juppide ümber lappamine tuli kinni taguda endal (600.-), mille sees oli ka amordi hooldus. Uuele raamile enam garantiid ei antud, põhjendusega, et ma pole ei ratast ega raami V+ -st. ostnud.
Viimati muutis Rivo, 08. 06. 2004. 17:40, muudetud 1 kord.

N
Testisõitja
Postitusi: 520
Liitunud: 07. 02. 2003. 10:00

Postitus Postitas N » 31. 05. 2004. 12:01

Rivo kirjutas:Täpsustaks veidi...sain küll uue raami, kuid juppide ümber lappamine tuli kinni taguda endal (600.-) ja uuele raamile enam garantiid ei antud, põhjendusega, et ma pole ei ratast ega raami V+ -st. ostnud.
Minu teooria leiab kinnitust - bränd kus huvi on - tegutsetakse aktiivselt.
bränd kus huvi (enam) pole - seal ...
Porter Lifts Your Ranking

Kasutaja avatar
Rom
Testisõitja
Postitusi: 1778
Liitunud: 18. 02. 2003. 13:54

Postitus Postitas Rom » 31. 05. 2004. 12:12

Rivo kirjutas:Täpsustaks veidi...sain küll uue raami, kuid juppide ümber lappamine tuli kinni taguda endal (600.-) ja uuele raamile enam garantiid ei antud, põhjendusega, et ma pole ei ratast ega raami V+ -st. ostnud.

ajuvaba värk :?

Kasutaja avatar
alar
Rattur
Postitusi: 507
Liitunud: 03. 01. 2004. 21:48

Postitus Postitas alar » 31. 05. 2004. 12:50

Rom kirjutas:
Rivo kirjutas:Täpsustaks veidi...sain küll uue raami, kuid juppide ümber lappamine tuli kinni taguda endal (600.-) ja uuele raamile enam garantiid ei antud, põhjendusega, et ma pole ei ratast ega raami V+ -st. ostnud.

ajuvaba värk :?
Samas enda ratast ostsin sattus kah jututeema kuidagi garantii peale ja müüja üles, et tegelikul kehtib (eluaegne) raami garantii vaid esmaomanikule ja kui ratas/raam vahetab omanikku, siis see katkeb, kuid ta lisas kah, et siinai pole probleemi olnud, kui kõik paberid uuel omanikul olemas jne. Samas ütles, kah, et alati võib ju selle esimese omaniku ülesse otsida ja tal paluda korra katkise ramiga garantiis ära käia.

N
Testisõitja
Postitusi: 520
Liitunud: 07. 02. 2003. 10:00

Postitus Postitas N » 31. 05. 2004. 14:13

Rivo kirjutas:
Ruve kirjutas:
N kirjutas:kuidas garantiijuhud on lahenenud veloplussis? Huvi pärast küsin kogemusi..
pole probleeme olnud! ja minult ratta ostnud Rivo'l kehtis ka minu käest saadud ja minu nimele tehtud garantii paber. seega garantii asi nagu vägagi korras seal :!:
Täpsustaks veidi...sain küll uue raami, kuid juppide ümber lappamine tuli kinni taguda endal (600.-) ja uuele raamile enam garantiid ei antud, põhjendusega, et ma pole ei ratast ega raami V+ -st. ostnud.
Ilma varjamata - see "garantiiraamile garantii ei kehti" loogika ei ole erandjuhus, ka siis kui sul on kõik ametlik - poest ostetud, võib nii minnas.

Facts remain facts. Nothing personal.
Porter Lifts Your Ranking

Kasutaja avatar
margo
Rattur
Postitusi: 288
Liitunud: 09. 04. 2003. 12:26

Postitus Postitas margo » 08. 06. 2004. 16:31

Vabandan varem ülesriputatud piltide ja teksti pärast, mis halvustasid Merida mainet.

Kasutaja avatar
Gunnar
Rattur
Postitusi: 1194
Liitunud: 11. 04. 2003. 14:33

Postitus Postitas Gunnar » 08. 06. 2004. 16:46

margo kirjutas:Vabandan varem ülesriputatud piltide ja teksti pärast, mis halvustasid Merida mainet.
:?: Oli ju merida ja oli ju puruks, mis siis juhtus? Et enda süü? :?

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3809
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Postitus Postitas mart » 08. 06. 2004. 16:56

margo kirjutas:Vabandan varem ülesriputatud piltide ja teksti pärast, mis halvustasid Merida mainet.
Oot-oot, kui sinu Merida Magnesium Comp raam sadulatoru keevise juurest katki läheb, kas siis seda ei tohi siin foorumis mainida. Tegemist pole ju firma nime mustamisega, vaid konkreetse mudeli raami äralagunemisega, millest sul ka pilt oli tehtud.
Samas, kui sul on miski diil Merida-ga, siis pead ka selle pildi ära kaotama. Parafraseerides vene ütelust: Pole ratast, pole probleemi!
:wink:

Tundub, et Magnesium raamidel on sadulatoru keevisega miskit mäda. Spekuleerin, et sadulatoru hülss, mis ca 10 cm pikk, jätab ikkagi sadulapostile liig palju "kiikumise" ruumi. Kas oleks näiteks abi, kui valida jämedam sadulapost ? Selline, mis pinguga ja ilma hülsita sadulatorusse mahuks. :? :!:
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.

Kasutaja avatar
Kuldar
Trendirattur
Postitusi: 3637
Liitunud: 28. 05. 2003. 18:49

Postitus Postitas Kuldar » 08. 06. 2004. 17:31

margo kirjutas:Vabandan varem ülesriputatud piltide ja teksti pärast, mis halvustasid Merida mainet.
?! Kui kuningas on alasti, siis on ta ju alasti!? Või on minu nägemine korrast ära? Või ma tahan teda kuidagi mustata? Või moonutan fakte?

Kasutaja avatar
smile
Rattur
Postitusi: 121
Liitunud: 31. 03. 2003. 13:56

Postitus Postitas smile » 08. 06. 2004. 17:43

margo kirjutas:Vabandan varem ülesriputatud piltide ja teksti pärast, mis halvustasid Merida mainet.
Tähendab, et ilmselt siis Margo eksis, ja tema ratta raam ei olnudki purunenud... :wink:
Tegelikult on ju terve see "Merida 2004" teema Merida Mag raame halvas valguses näidanud...

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3809
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Postitus Postitas mart » 08. 06. 2004. 18:01

smile kirjutas: ... halvas valguses ...
Kes teeb, sel juhtub. Pole see Merida magnesium esimene, ainuke ega viimane, kus tootmises/tehnoloogias miskit nihu läinud. Siin on ntx kaks nimekirja defektsetest ratta mudelitest ja komponentidest (kahjuks ainult kuni 2002 aastani) >
http://www.fa-technik.adfc.de/Ratgeber/Rueckruf/
http://gdbclub.org/gdb/recall.htm
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.

Kasutaja avatar
Ermo
Rattur
Postitusi: 893
Liitunud: 21. 04. 2003. 14:44

Postitus Postitas Ermo » 09. 06. 2004. 09:44

.
Viimati muutis Ermo, 08. 03. 2011. 12:46, muudetud 1 kord.
Sõida, aga ära mölise :twisted: .

kaaren
Rattur
Postitusi: 148
Liitunud: 18. 03. 2004. 16:15

Postitus Postitas kaaren » 10. 06. 2004. 15:30

mart kirjutas:Tundub, et Magnesium raamidel on sadulatoru keevisega miskit mäda. Spekuleerin, et sadulatoru hülss, mis ca 10 cm pikk, jätab ikkagi sadulapostile liig palju "kiikumise" ruumi. Kas oleks näiteks abi, kui valida jämedam sadulapost ? Selline, mis pinguga ja ilma hülsita sadulatorusse mahuks. :? :!:
probleem ongi selles et sinna ei mahu jämedam sadulapost, juba katsetatud variant

MarkoS
Rattur
Postitusi: 55
Liitunud: 06. 04. 2004. 09:01

Postitus Postitas MarkoS » 10. 06. 2004. 16:33

...aga sadulatoru hülsi võib ju ka pikema lasta teha või ???

Kasutaja avatar
Andres
Rattur
Postitusi: 36
Liitunud: 11. 05. 2004. 17:34

Postitus Postitas Andres » 10. 06. 2004. 21:02

hülss pikemaks on hea mõte, vaja ainult õige materjal valida, palju sinna seina paksust jääb - hülsile siis?

N
Testisõitja
Postitusi: 520
Liitunud: 07. 02. 2003. 10:00

Postitus Postitas N » 11. 06. 2004. 09:20

kaaren kirjutas:
mart kirjutas:Tundub, et Magnesium raamidel on sadulatoru keevisega miskit mäda. Spekuleerin, et sadulatoru hülss, mis ca 10 cm pikk, jätab ikkagi sadulapostile liig palju "kiikumise" ruumi. Kas oleks näiteks abi, kui valida jämedam sadulapost ? Selline, mis pinguga ja ilma hülsita sadulatorusse mahuks. :? :!:
probleem ongi selles et sinna ei mahu jämedam sadulapost, juba katsetatud variant
Kas keegi oskab ennast korra Merida raamidisaineri positsiooni sättida ja põhjendada mulle mõne lihtsa lausega -
1) MIks on hea kasutada mingit ebamäärast "hülssi" selle asemel, et
a) leida/toota sobiv sadulatoru
b) valmistada raam sobiva sisemõõduga torust

2) Kui 2003 aasta oli tõeline raamifiasko (vähemalt eesti muljete põhjal), miks kuradi pärast ei ole seda 2004 aastaks siis parandatud (vist on näiteid juba tuua mulgist)?

IMHO peegeldub siin teatud määral võhiklikust, kui keegi just ei too näiteid mõnest (ma ei tea küll mille poolest) õnnestunud hülsiga sadualtoru disainiga tehaseprojektist.
:?:
Porter Lifts Your Ranking

Kasutaja avatar
tarmo
Testisõitja
Postitusi: 3035
Liitunud: 06. 02. 2003. 16:48

Postitus Postitas tarmo » 11. 06. 2004. 09:44

N kirjutas: Kas keegi oskab ennast korra Merida raamidisaineri positsiooni sättida ja põhjendada mulle mõne lihtsa lausega -
1) MIks on hea kasutada mingit ebamäärast "hülssi" selle asemel, et
a) leida/toota sobiv sadulatoru
b) valmistada raam sobiva sisemõõduga torust

2) Kui 2003 aasta oli tõeline raamifiasko (vähemalt eesti muljete põhjal), miks kuradi pärast ei ole seda 2004 aastaks siis parandatud (vist on näiteid juba tuua mulgist)?
minu meelest on merida siiani pakkunud üsna soodsa hinnaga rattaid, mis tähendab seda, et millegi arvelt peab see hind madalam olema. antud juhul tundub, et on kokku hoitud tootearenduse ja testimise pealt, mis teadupärast ei ole odav töö. loodan siiski et aasia insenerid end kokku võtavad ja uute toodete kallal rohkem vaeva näevad. poodidest on isegi veits kahju, kes peavad purunenud tooteid garantiikorras vahetama, langeb ju ostjate pahameel ikka poe peale, mitte aasias asuva tehase peale ja üks kehv toode ning selle ümber toimuv sebimine võib kergelt kogu poe maine alla viia.

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 11. 06. 2004. 09:50

N kirjutas:IMHO peegeldub siin teatud määral võhiklikust, kui keegi just ei too näiteid mõnest (ma ei tea küll mille poolest) õnnestunud hülsiga sadualtoru disainiga tehaseprojektist.
:?:
julgen paugust välja tulla õnnestunud variandiga - Giant XtC Team. eestis pole neid raame küll kuigi palju kuid sellest ajast kui öösel enne 2002 elva sõitu oma ratta kokku panin pole mul raamile mitte ühtegi etteheidet. vahest kipub küll sadulatoru naksuma kuid siis puhastan ja määrin nii raami sadulatoru, hülsi kui sadulaposti ja jälle vinks-vonks.
sadulapostina kasutasin ritchey pro 27,2x400, sellest hooajast BBB speedpost 27,2x400. olenevalt asjaoludest kaalun 83-88 kg.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

MarkoS
Rattur
Postitusi: 55
Liitunud: 06. 04. 2004. 09:01

Postitus Postitas MarkoS » 11. 06. 2004. 09:54

Andres kirjutas:hülss pikemaks on hea mõte, vaja ainult õige materjal valida, palju sinna seina paksust jääb - hülsile siis?
...Hülss on seal juba originaalis sees (vähemalt minu rattal on) - vaja ainult pikem hülss minumeelest sisse lasta teha. Hülsi enda seinapaksus mingi 1,5 mm umbes.
Muide üks murdumise põhjus võib olla ehk ka see, et hülss ei ole "põhjani" alla surutud. Avastasin, et see täitsa võimalik kui aegajalt sadulatoru üles-alla liigutatakse - nimelt sadulatoru väljatõmbamisega tuleb ka hülss raami seest välja vahest.

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3809
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Postitus Postitas mart » 11. 06. 2004. 10:42

N kirjutas:Kas keegi oskab ennast korra Merida raamidisaineri positsiooni sättida ja põhjendada mulle mõne lihtsa lausega -
1) MIks on hea kasutada mingit ebamäärast "hülssi" selle asemel, et
a) leida/toota sobiv sadulatoru
b) valmistada raam sobiva sisemõõduga torust

2) Kui 2003 aasta oli tõeline raamifiasko (vähemalt eesti muljete põhjal), miks kuradi pärast ei ole seda 2004 aastaks siis parandatud (vist on näiteid juba tuua mulgist)?

IMHO peegeldub siin teatud määral võhiklikust,
Sissejuhatus: Meridal, kui ühel suurimal Hiina/Taivani raamitootjal pole häda midagi, VÄLJAARVATUD magnesium raamide keeviste ümbrus. Magnesium torusid (tegelt Al sulam AZ 61) on rohkelt kasutatud ntx kopteriehituses. Seal neid ei keevitata, vaid needitakse ja kruvitakse omavahel. Merida ise magnesium torusid ei tee, vaid tarnib ühelt aasia torutehaselt. 1998 sai Merida selgeks retsepti, kuidas magnesium torusid kokku keevitada (Merida?s Advanced Tigwelding Technology System).

Nüüd konkreetsest Mag raamist: Tollel on sadulatoru väljast 34.9 mm ja seest 30,0 mm. Et kaalu kokku hoida kasutab tehas Ritchey WCS 27.2 mm sadulaposti. Seetõttu on vaja hülssi.
Miks Merida kasutab raamil just sellist sadulatoru? Arvatavasti lihtsalt toruvalmistajal puudub magnesium valikus sobivam mõõt.


-------------------------------------
The export value of Taiwan-made complete bicycles and parts
totaled US$622 million between January and October 2002
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12105
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Postitus Postitas Mati » 11. 06. 2004. 11:44

OT :!: Nende üliammendavate vastuste eest peaks publikum ja eriti vaikides foorumit lugevad poodide esindajad varsti Mardile maksma hakkama. Time is money you know :!:

Kas keegi on saanud kunagi asise küsimuse osas midagi sinna kantigi vastust rattaärides :?:
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

Kasutaja avatar
tarmo
Testisõitja
Postitusi: 3035
Liitunud: 06. 02. 2003. 16:48

Postitus Postitas tarmo » 11. 06. 2004. 11:54

mart kirjutas: Miks Merida kasutab raamil just sellist sadulatoru? Arvatavasti lihtsalt toruvalmistajal puudub magnesium valikus sobivam mõõt.

seda ei tahaks hästi uskuda et õiget mõõtu toru ei saa tellida. ülejäänud raami torud saab tellida nii nagu vaja, aga seattube?i ei saa? aga ilmselt me ei saa ka tegelikku põhjust teada :(

vaikija
Rattur
Postitusi: 384
Liitunud: 22. 02. 2003. 17:29

Postitus Postitas vaikija » 11. 06. 2004. 12:04

Ma ei saa mardi pakutud sadulatoruloost hästi aru.Mida tähendab,et kaalu kokkuhoidmiseks kasutatakse WCS 27,2mm sadulatoru :?: Kas on vägagi levinud arusaam,et mida peenem toru,siis seda kergem :?: Ja et seda "kerget"toru kasutada,peab mingi hülsi(mis kaalub kah ühtkomateist)vahele toppima.Miski siin ei klapi.Tahaks tõelist põhjust teada,et miks see raam on sündinud puudega.

N
Testisõitja
Postitusi: 520
Liitunud: 07. 02. 2003. 10:00

Postitus Postitas N » 11. 06. 2004. 12:08

mart kirjutas:Nüüd konkreetsest Mag raamist: Tollel on sadulatoru väljast 34.9 mm ja seest 30,0 mm. Et kaalu kokku hoida kasutab tehas Ritchey WCS 27.2 mm sadulaposti. Seetõttu on vaja hülssi.
Miks Merida kasutab raamil just sellist sadulatoru? Arvatavasti lihtsalt toruvalmistajal puudub magnesium valikus sobivam mõõt.
Arutlen teemal edasi: Kui Magnesiumi keevitamine ei ole just teab mis lihtne protsess, lausa teadus, siis kas tõesti ei ole võimalik toota torule sobivat sadulatoru?
Variandid on, et kogused on liialt väikesed ja hülss on odavam.. :roll: teisi variante vist polegi, sest et miks on 26,8, 27.0. 27.2 jne. torude tootmine raskem kui 30.0?
Huvitav on aga minu arust see, et kui 2004 raam kaalub mõnedel andmetel 1800 g (http://weightweenies.starbike.com/listi ... tailframes), siis miks üldse selle magnesiumiga mehkeldada?

Palju näiteks magnesium jäigem on kui Easton ultralite, scandium või mõni muu sulam?

Kui magnesiumi keevitamine sai selgeks 98 aastal, kas probleemid nende raamidega tekkisid siis alles 2003 aastal ja enne oli kõik magneesium raamidega ok?
Porter Lifts Your Ranking

Kasutaja avatar
Rivo
Rattur
Postitusi: 2845
Liitunud: 19. 05. 2003. 11:02

Postitus Postitas Rivo » 11. 06. 2004. 12:41

N kirjutas: Arutlen teemal edasi: Kui Magnesiumi keevitamine ei ole just teab mis lihtne protsess, lausa teadus, siis kas tõesti ei ole võimalik toota torule sobivat sadulatoru?
Variandid on, et kogused on liialt väikesed ja hülss on odavam.. :roll: teisi variante vist polegi, sest et miks on 26,8, 27.0. 27.2 jne. torude tootmine raskem kui 30.0?
Huvitav on aga minu arust see, et kui 2004 raam kaalub mõnedel andmetel 1800 g (http://weightweenies.starbike.com/listi ... tailframes), siis miks üldse selle magnesiumiga mehkeldada?

Palju näiteks magnesium jäigem on kui Easton ultralite, scandium või mõni muu sulam?

Kui magnesiumi keevitamine sai selgeks 98 aastal, kas probleemid nende raamidega tekkisid siis alles 2003 aastal ja enne oli kõik magneesium raamidega ok?
Veel üks nüanss seoses magneesium raamidega. Nimelt, ei salli magneesium kõike alumiiniumsulameid ja hakkab nendega reageerima. Sellist probleemi täheldati esimeste magneesiumraamide tagumise jooksu kiirkinniti juures. Alates 2003a. on seal mingid lisatükid pandud (samuti ka 2004a. raamidel) Siit võib olla pärit ka tegelik põhjus, miks kasutatakse sadulatoruga hülssi.

Vasta

Mine “Jalgrattad”