Karksi VI rattamaraton
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Karksi VI rattamaraton
Oskab keegi kommenteerida seda sõitu? Eelmine aasta oli vist vihma tõttu päris porine olnud. See aasta on espordi järgi rada muudetud? Mis suunas? Algul oli mõte sealkandis maal olles lühikest rada sõitma minna. Kuna aga tegelt kodust minek, ei viitsi ju ainult lühikese pärast minna Samas pikal maal ei taha päris viimane kah ju olla TRRi lühikese aeg oli 2:30 - mida oodata on? Oskab keegi kohvipaksu pealt ennustada?
Üle-eelmine aasta oli eriliselt porine. Eelmine aasta polnud asi üldse hull. Ka rada oli eelmine aasta huvitavamaks tehtud. Muidu on Karksi sõit üks pikemaid maratone mida eestis peetakse. Eks ise otsusta, kumba distantsi valid. Mina pikka ei kardaks Ei kartnud ka siis kui rattasõiduga ise algust tegin. Sel aastal jääb paraku vahele
tunamullu oli vihmade tõttu väga porine krossiraja osa, st vo kokku paar km. Ülejäänu on kruusateed(vihmaga pehme osaliselt) metsarajad rutu mägedel(väga lahedad ja vahelduva maastikuga) ning siis jälle pikad kruusalõigud grupiga uhamiseks. Kuna olen sealtkandist pärit, siis olen selle sõidu patrioot. Kuna laupäeval stardin krossietapil, siis otsustan maratonistardi pühaba hommikul vastavalt tervisele.
Kõlab päris hästi. Mul on jäänud sellest maratonist selline lage mulje.Ereliukas kirjutas:tunamullu oli vihmade tõttu väga porine krossiraja osa, st vo kokku paar km. Ülejäänu on kruusateed(vihmaga pehme osaliselt) metsarajad rutu mägedel(väga lahedad ja vahelduva maastikuga) ning siis jälle pikad kruusalõigud grupiga uhamiseks. Kuna olen sealtkandist pärit, siis olen selle sõidu patrioot. Kuna laupäeval stardin krossietapil, siis otsustan maratonistardi pühaba hommikul vastavalt tervisele.
Aga kui otsustada laupäevase krossi ja pühapäevase maratoni vahel, siis kumb oleks parem/tehnilisem rada. Ma mõlemat kahjuks ei jõua.
No karksi krossid on alati omaette maasikad olnud:) - muidugi kui valida harrastajate sõiduaja max 1h ning raja ja maratoni vahel, siis ilmselt eelistaksin 2.15 - 2.30 maratoni.Kirsa kirjutas: Aga kui otsustada laupäevase krossi ja pühapäevase maratoni vahel, siis kumb oleks parem/tehnilisem rada. Ma mõlemat kahjuks ei jõua.
Karksi maratoni kohta öeldakse mtb kohtub mnt-ga. Siledad ja sirged metsavaheteed. Üksikud künkad ka tee peal. Sellel rajal võib pikka aega mõne endast palju tugevama tuules vastu pidada. Rattale see rada erilisi nõudeid ei esita. Käiguvahetused pole väga sagedased, amort on meeldiv lisavidin, sest hüplikke metsavahesid või heinamaid pole. See kõik kehtib muidugi juhul kui korraldajad pole rada oluliselt ümber teinud.
Ainsa ebameeldiva asjana jäid mullusest meelde matkajad, kes umbes 10. kilomeetril ette tekkisid ja neist möödumine oli kohati päris keeruline. Paraku kannatasid aga matkajad võistlejatest veelgi enam.
Ainsa ebameeldiva asjana jäid mullusest meelde matkajad, kes umbes 10. kilomeetril ette tekkisid ja neist möödumine oli kohati päris keeruline. Paraku kannatasid aga matkajad võistlejatest veelgi enam.
Selle aasta rada 67 km pikk. Tuleb palju tõuse ja laskumisi. Äsja hööveldatud kruusakad on peale vihma pehmed ja mudased. Enne lõppu on korraldajatel lõik, kus paljud oma viimased mahlad rajale jätavad ja lõpujooneni endid veavad.Multik kirjutas:Karksi maratoni kohta öeldakse mtb kohtub mnt-ga. Siledad ja sirged metsavaheteed. Üksikud künkad ka tee peal. Sellel rajal võib pikka aega mõne endast palju tugevama tuules vastu pidada. Rattale see rada erilisi nõudeid ei esita. Käiguvahetused pole väga sagedased, amort on meeldiv lisavidin, sest hüplikke metsavahesid või heinamaid pole. See kõik kehtib muidugi juhul kui korraldajad pole rada oluliselt ümber teinud.
Ainsa ebameeldiva asjana jäid mullusest meelde matkajad, kes umbes 10. kilomeetril ette tekkisid ja neist möödumine oli kohati päris keeruline. Paraku kannatasid aga matkajad võistlejatest veelgi enam.
Minu arust on Karksi mehed üldse loonud maratoni korraldamise standardi. TEC/EEC hakkab nüüd vaikselt järele jõudma alles. Meenutage neid pikkasid loosiauhindade laudu. Parkimine, raja tähistus, rada , rattapesu - kõik ideaalilähedane. Ja veel need tantsutüdrukud.....LauriA kirjutas:Kas tavalise harrastaja jaoks midagi oluliselt muutub? Eelmise aasta põhjal ei tundunud Karksi RM näiteks TEC-i etappidest küll oluliselt kvaliteetsema korraldusega olevat.
Mis mind eelmine aasta häiris (on natuke noriv, kuna sa mainisid, et sinu meelest oli ideaali lähedane):UrmasL kirjutas:Minu arust on Karksi mehed üldse loonud maratoni korraldamise standardi. TEC/EEC hakkab nüüd vaikselt järele jõudma alles. Meenutage neid pikkasid loosiauhindade laudu. Parkimine, raja tähistus, rada , rattapesu - kõik ideaalilähedane. Ja veel need tantsutüdrukud.....
1. Parkimine - no kusagil mudasel murukamaral parkimine on nüüd küll ideaalist kaugel, kui võrrelda TEC, TRM või isegi Värska võistlustega (2003 siis)
2. Raja viimane jupp - kui mina hakkasin Pärnu-Valga mnt-d ületama, siis ei olnud seal julgestajaid küll näha; tuli ise vaadata, kuidas selle suhteliselt tiheda liiklusega tee ületad; samuti käis selle asfaldi lõigu peal, mis Kiigemäe juurde viib, juba hoogne liiklus. Kuna aeg oli mul, mis ta oli, siis ma loomulikult kuhugi pisaraid valama ei läinud. Aga väita seda ideaalilähedaseks
3. TP - need tundusid küll kasinad olevat, võrreldes siis TRM või TEC-ga. Kuna ma ise TP-des enam viimasel ajal ei peatu, siis ei teinud ma sellest ka probleemi nii kaua kuni keegi ei väida, et tegemist on ideaalsetega.
4. Loosiauhinnad - neid oli päris palju ka Rakke TEC-del (2002, 2003). Ise nende pärast sõitmas ei käi.
Ma loodan, et seda pikka teksti korraldaja väga südamesse ei võta - kokkuvõttes eelmise aasta võistlus meeldis nii raja kui ka fiilingu poolest.
Samuti oli juba kevadel selge, et see aasta tuleb uuesti minna. Eks siis pühapäeva hommikul näeb; kuna see aasta ma erinevalt eelmisest, kui sai alles kell ... 4 Kiigemäel telki magama/kainenema mindud, ööbin ... kontrolli all , siis äkki tuleb aeg ka parem.
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.
kohalikel korraldajatel on veneaegsed pikaajalised moto - ja autokrosside(ka N Liidu MV) tegemise kogemused(olid kõige paremini korraldatud võistlused eestis, tean oma kogemustest), mis siis jalgrattale ümber kohandati. Peakorraldaja Andi Sõmmer oli 70-ndate lõpus päris kõva ja lootustandev käpp krossitsiklil - kahjuks jäi ta areng pärast vene sõjaväge pidama.LauriA kirjutas:Urmasega nõus - esimesed korralikult tehtud maratonid, mis lõid standardi.UrmasL kirjutas:Minu arust on Karksi mehed üldse loonud maratoni korraldamise standardi. TEC/EEC hakkab nüüd vaikselt järele jõudma alles. Meenutage neid pikkasid loosiauhindade laudu. Parkimine, raja tähistus, rada , rattapesu - kõik ideaalilähedane. Ja veel need tantsutüdrukud.....
Mis mind eelmine aasta häiris (on natuke noriv, kuna sa mainisid, et sinu meelest oli ideaali lähedane):
1. Parkimine - no kusagil mudasel murukamaral parkimine on nüüd küll ideaalist kaugel, kui võrrelda TEC, TRM või isegi Värska võistlustega (2003 siis)
Kas oleks pidanud sinu jaoks platsi asfalteerima v stardi kuskile lennuvälja lähedale viima?
2. Raja viimane jupp - kui mina hakkasin Pärnu-Valga mnt-d ületama, siis ei olnud seal julgestajaid küll näha; tuli ise vaadata, kuidas selle suhteliselt tiheda liiklusega tee ületad; samuti käis selle asfaldi lõigu peal, mis Kiigemäe juurde viib, juba hoogne liiklus. Kuna aeg oli mul, mis ta oli, siis ma loomulikult kuhugi pisaraid valama ei läinud. Aga väita seda ideaalilähedaseks
Sõida lihtsalt kiiremini - ise ei sõitnud seal ka mullu just hästi, kuid mingeid probleeme ei näinud.
3. TP - need tundusid küll kasinad olevat, võrreldes siis TRM või TEC-ga. Kuna ma ise TP-des enam viimasel ajal ei peatu, siis ei teinud ma sellest ka probleemi nii kaua kuni keegi ei väida, et tegemist on ideaalsetega.
Kas lähed rajale sööma v sõitma - selle maa peaks ilma läbi vabalt saama.
4. Loosiauhinnad - neid oli päris palju ka Rakke TEC-del (2002, 2003). Ise nende pärast sõitmas ei käi.
karksimehed lõid standardi juba 1999, millele teised tegijad järele tulid.
osalesin isegi eelmisel aastal karksis, minu arvates igavesti lahe võistlus, mingiks virisemiseks kyl põhjust pole. mis puudutab rada siis üldjoontes oli huvitav. võibolla nats tyytud olid lõpusas olevad pikad kruusatee lõigud aga see vist rohkem maitseasi. endale lihtsalt ei meeldi see sirgetel täiega andmine, rohkem mägedes kangutaja tyyp. kes pole käind siis eelmise aasta kogemusele tuginedes soovitan osaleda.
Oled sa sõitnud kõik Karksi Maratonid? Vaevalt, sest siis sa sellist juttu ei ajaks. Urmas rääkis just sellest, kuidas Karksi korraldus andis teistele standardi ette ja nüüd on juba tõesti talle võrdväärseid konkurente tekkinud. Viis aastat tagasi oli aga see üritus koos Tartu Maratoniga EV lagi, sest seda on alati tehtud suure pühendumusega.LauriA kirjutas: Mis mind eelmine aasta häiris (on natuke noriv, kuna sa mainisid, et sinu meelest oli ideaali lähedane):
Hakata virisema parkimise üle - no ma ei tea. Mis sellel muruväljakul viga oli? Mis TM parkla parem on? Samasugune sopaauk, kui korralikult vihma tuleb nagu Karksis on viimastel aastatel tulnud.
Karksi-Nuiast on pärit vist .... ka Ilmar Raissar/<kes ta paarimees nüüd oli... Rein Talvar?> rallitiim, kes sai päris häid tulemusi nii Lada kui ka tema järglaselt Old Thomas rallilt.Ereliukas kirjutas:kohalikel korraldajatel on veneaegsed pikaajalised moto - ja autokrosside(ka N Liidu MV) tegemise kogemused(olid kõige paremini korraldatud võistlused eestis, tean oma kogemustest), mis siis jalgrattale ümber kohandati. Peakorraldaja Andi Sõmmer oli 70-ndate lõpus päris kõva ja lootustandev käpp krossitsiklil - kahjuks jäi ta areng pärast vene sõjaväge pidama.
Kõik sõltub ju sellest, millega võrrelda. Enda meelest ma kirjutasin SELGELT, et konkreetsel RM-l ei olnud häda midagi. Aga väita, et tegemist on IDEAALSE-ga.... ju ma olen siis eeskujulikult korraldatud üritustega ära hellitatud.
Nendel TEC-del, kus olen olnud (11 tk), on parklad olnud küll suhteliselt kõva pinnasega maastikul. Eelmine aasta ise TP-sid ei kasutanud - aga kui algaja sõitja küsib minu käest, et kas TP-d on sama rikkalikud, kui TRM-l, siis.... mina ikkagi hoiataks, et ära looda sealt rootsi lauda leida.
Samas kui keegi küsib, et kus saab parema sõiduelamus, kas TRM-l või Karksi RM-l, siis vastaks et Karksi; põhjuseks see, et algaja on pärast Karksi rada kindlasti omadega läbi
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.
TRM puhul saab ju auto vabalt asfalt kattega teele jätta???Alvaro kirjutas: Hakata virisema parkimise üle - no ma ei tea. Mis sellel muruväljakul viga oli? Mis TM parkla parem on? Samasugune sopaauk, kui korralikult vihma tuleb nagu Karksis on viimastel aastatel tulnud.
Lauri, ei tee probleemi, kui auto ei ole pargitud stardijoone kõrvale.
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.
kuulge mehed, jätkaks nüüd selle parkimise teema. ausalt, piinlik on lugeda seda keskendume ikka sõidule, karksi maraton on kindlalt üks parimaid nii korralduse kui ka rajapikkuse poolest. pole mõtet tähti närida mis on ideaalne ja mis ei ole, kellele muru, kellele asfalt. autoga parkimist saab harjutada ka kadaka autoturu platsil nädala sees.
Neid mehi ma küll ei tea, kohaliku teami all sel ajal rallit eriti ei sõidetud ja need mehed polnud seal kindlasti.LauriA kirjutas:Karksi-Nuiast on pärit vist .... ka Ilmar Raissar/<kes ta paarimees nüüd oli... Rein Talvar?> rallitiim, kes sai päris häid tulemusi nii Lada kui ka tema järglaselt Old Thomas rallilt.
Rohkem on see kant tuntud bagide ehitamise poolest: jaanus ligur - 3 kordne euroopa meister. 60 - 70 -ndatel oli sealne motoklubi eesti motokrossis parimate seas.
Eesti sõitude teenidnuspunktidega pole väga kursis, kuna pole tavaliselt sõidu ajal aega seal maiustama hakata.
Olen ka ise käinud paremini korraldatud(asfaltparkla ja rikkalikuma söögilauaga) üritustel, kus teeninduspunktides pakutakse ka ntx grillvorsti, eneriageeli jne ning pärast sõitu on toitlustamine restoranis.
- aga seal on osavõtutasu suurusjärk 700+ kr.
Tekibki küsimus, kas seda on vaja ja mida rattavõistluselt oodatakse, kas suppi, praadi ja marinaadi koos asfalteeritud joonitud parklaga või elementaarseid hästitoimivaid süsteeme ja head sõitu ja ajagraafikutest kinnipidamist ning korraldajate heast tahtest pungil olevat positiivset suhtumist.
aga võib olla on ka kadaka turu juures midagi parkimisega lahti,tarmo kirjutas:kuulge mehed, jätkaks nüüd selle parkimise teema. ausalt, piinlik on lugeda seda keskendume ikka sõidule, karksi maraton on kindlalt üks parimaid nii korralduse kui ka rajapikkuse poolest. pole mõtet tähti närida mis on ideaalne ja mis ei ole, kellele muru, kellele asfalt. autoga parkimist saab harjutada ka kadaka autoturu platsil nädala sees.
ei ole tasuline, või liiga sile vms ?
kes karksis jõuab sõita jõuab mujal ka, vot nii
See aasta on tõsine ja raske rada...loe kasvõi espordist kirjeldust.Kirsa kirjutas:Oot ma ei saa nüüd ikkagi aru kui väärt rada see Karksi on?
Eelmise aasta kommentaarid vihjasid millelegi siledale ja laugele.
Palju teda siis muudetud on ja kas ntx Porteri mehed arvavad rajast hästi?
Ise otsustasin hetkel ainult laupäevase krossi kasuks.
Ma olen täiesti nõus. IMHO arvestades osavõtumaksu suurust on Karksi kindlasti väga hea hinna/kvaliteedi suhtega. Mul ei oleks midagi selle vastu kui näiteks TRM hind oleks 150 ja selle tõttu antaks TP-des ainult jooki ja banaani. Aga ma arvan, et RM-dega läheks Eestis tervikuna pahasti, kui kõik võistlused reklaamida välja kui kõigile sobivad, aga reaalselt on nad jõukohased ainult esisajale. Olles ise oma esimestel võistlustel ka TP-dest sõltunud, mõistan neid, kes põhjendatult mõne võistluse TP-sid sarjavad.Ereliukas kirjutas: Tekibki küsimus, kas seda on vaja ja mida rattavõistluselt oodatakse, kas suppi, praadi ja marinaadi koos asfalteeritud joonitud parklaga või elementaarseid hästitoimivaid süsteeme ja head sõitu ja ajagraafikutest kinnipidamist ning korraldajate heast tahtest pungil olevat positiivset suhtumist.
Juhul kui korraldaja minu juttu(sid) loeb, siis loodan, et ta ei tee sellest järeldust, et ma Karksi RM-le virisema tulen - ma ei oleks ennast reganud, kui ei loodaks head elamust.
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.
karksi kant on minu meelest laheda mtb auraga. ükskõik millises formaadis see üritus seal toimub - meie klubi mehed on ikka kohalKirsa kirjutas:Oot ma ei saa nüüd ikkagi aru kui väärt rada see Karksi on?
Eelmise aasta kommentaarid vihjasid millelegi siledale ja laugele.
Palju teda siis muudetud on ja kas ntx Porteri mehed arvavad rajast hästi?
Ise otsustasin hetkel ainult laupäevase krossi kasuks.
xc rada on seal eesti raskemaid, maratonirada eesti pikim. eelmisel aastal hakati rada läbi viima rutu mägedest, mis oli igati õige otsus. sel aastal on kuuldavasti veel midagi põnevat lõppu lisatud. lisaks ladus korraldus, mille pealt on paljudel veel siiamaani õppida
kindlasti tasub kohale tulla ja proovida mõlemat üritust
Lugedes selle aasta juhendit saab teada, et:LauriA kirjutas: 2. Raja viimane jupp - kui mina hakkasin Pärnu-Valga mnt-d ületama, siis ei olnud seal julgestajaid küll näha; tuli ise vaadata, kuidas selle suhteliselt tiheda liiklusega tee ületad; samuti käis selle asfaldi lõigu peal, mis Kiigemäe juurde viib, juba hoogne liiklus. Kuna aeg oli mul, mis ta oli, siis ma loomulikult kuhugi pisaraid valama ei läinud. Aga väita seda ideaalilähedaseks
6. Võistlus toimub ühisstardist. Rada kulgeb suuremas osas teedeta maastikul ja on tähistatud. Üldkasutatava liiklusega teedel on võistlustrass liikluseks avatud, võistlejad peavad täitma liikluseeskirju.
Sama tekst on ka eelmise aasta juhendis.
Signature not found, please try later!
Nõus. Aga... eelmine aasta oli IMHO nii, et lõunast kruusatee ristus selle suure maanteega (kus ei olnud enam kedagi); sealt siis tuli pöörata vasakule ja sõita mööda asfalti siis u 500m-1km ja siis uuesti pööre paremale krossirajale. TEC-l ja TRM-l oleksid sellisel lõigul olnud julgestajad väljas (vähemalt Mulgis ja Rakkes olid).Nastix kirjutas:Lugedes selle aasta juhendit saab teada, et:
6. Võistlus toimub ühisstardist. Rada kulgeb suuremas osas teedeta maastikul ja on tähistatud. Üldkasutatava liiklusega teedel on võistlustrass liikluseks avatud, võistlejad peavad täitma liikluseeskirju.
Sama tekst on ka eelmise aasta juhendis.
Samas ei olnud see siiski nii häiriv, nagu mu jutust tunduda võib - järgisin juhendit s.t ootasin, kuni sai rahus tee ületatud. Aega ja kohta see lõik praktiliselt ei muutnud.
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.
Raske oli. Koht 104, aeg 2:45 kopikatega.Loom kirjutas:Käis ka keegi või? Võiks muljeid jagada.
Selle aasta kindlalt raskeim sõit. Need Rutu suusarajad alguse poole olid köki-möki, viimased 5km olid korraldajatepoolne üllatus, et mitte öelda ehmatus. Kod. Kasenõmm lihvis seal kummivahetusnippe.
Ja need kruusateed, mida tavaliselt on saanud ludinal lasta, olid kohati nii läbi vettinud, et nutt tuli peale.
Enne sõitu soojatuuril eksisin Rutu metsast välja keerates ära ja panin mööda Valga mnt. täpselt Altjast kaugenevas suunas jugama. Kohalike abiga piirdus soojatuur siiski vaid 34 km-ga. Starti jõudsin napilt 1 min enne pauku, pulss 180 ja üks pudel juba tühi. Seega viimaseid mehi koridoris.
Rada oli jahh raske aga huvitav. seda siis singlite osas. Kuna amort on omadega seal kus ta on ja käik on ainult 1cm ning sellesgi osas väga jäik, siis raputas ja kolistas ratast ikka päris tublisti. Kuna suurt kummivalikut seinal ei ripu siis sai kulunud ja poolsiledate Panaracer Speed Plasteritega sõidetud. Pehmel kruusal pidas nii hästi, et vändatagi oli raske Tõusud, mis võimaldati, sai ikka kõik sadulas üles võetud. ainult taguotsa ei tohtinud kergitada siis käis ratas kohe ringi. Aeg 3:03 ning koht kehvem kui eelmine aasta, kuid rahul sellegipoolest. Kui jumal vahepeal mõistust ei anna siis järgmine aasta kindlasti jälle stardis
Sõitsin elu esimese maratoni ja seekord ka matkadistantsil. Mingit matkamist seal muidugi polnud, kõik kütsid nii nagu jõudsid ja ma ei saanud ka kehvem olla. Finiširüseluses jäin natuke karpi ja grupi lõppu, aga mind päästis see, et kõik minu ees sõitjad keerasid korraks valele teele ja nii leidsin ennast esikümnes. Sõidu jooksul jõudsid mitu korda ka krambid kimbutada - valu, mida pole enne tundnud. Ei olnud just meeldiv, sain paarist sõitjast mööda ja siis kohe tagurpidi tagasi.
Rada oli piisavalt raske, kuigi kindlasti kergem kui põhidistants. Natuke vahest kippusid üksluiseks need pikad ja auklikud kruusateed aga muidu oli norm.
Rada oli piisavalt raske, kuigi kindlasti kergem kui põhidistants. Natuke vahest kippusid üksluiseks need pikad ja auklikud kruusateed aga muidu oli norm.
Jee, parandasin tunduvalt kohta võrreldes eelmise aastaga . Aga boonusena jäin eelviimaseks Ega ma ise suurt ei põdenudki selle pärast (ülikoolis õpitud tõenäosusteooriast on midagi veel meeles - ebanormaalne olekski olnud, kui oleks sellise treenitusega parem koht olnud), aga kuna naine oli kaasas, siis tema pidas karmi loengu Et mis sest, et rahvast vähe ja kõik teevad suurusjärk rohkem trenni, 3h tunni aeg oleks tulnud alistada. Ja käskis naerusuiselt vastu vaidlemist mitte sallival toonil rohkem trenni teha. Ei aidanud isegi vabandused raja raskusest.
Rada oli viimase peal; tundus et rajameistril oli halb tuju juba lossi kandis, kus minusugust singlil koperdajat ootas ees ... tore üllatus tõusu näol kellegi hauaplatsile. Rääkimata sellest viimasest 5km metsarajast. Kruusateed olid samuti ebameeldiv kogemus ... IRC Mythos XC asemel peab vist muud rehvi taga proovima.
Mõned küsimused targematele:
1. Kas esi10 läbis kogu raja, jalad pedaalide küljes kinni?
2. Miks nii VÄHE rahvast oli (isegi neid, kes muidu EEC-l vabalt 400 sees on)?
3. Kas eesti MTB eliit pani eelmisel õhtul kõvasti pidu või oli TRC laupäevane rada nii raske, et Jass võitis?
Rada oli viimase peal; tundus et rajameistril oli halb tuju juba lossi kandis, kus minusugust singlil koperdajat ootas ees ... tore üllatus tõusu näol kellegi hauaplatsile. Rääkimata sellest viimasest 5km metsarajast. Kruusateed olid samuti ebameeldiv kogemus ... IRC Mythos XC asemel peab vist muud rehvi taga proovima.
Mõned küsimused targematele:
1. Kas esi10 läbis kogu raja, jalad pedaalide küljes kinni?
2. Miks nii VÄHE rahvast oli (isegi neid, kes muidu EEC-l vabalt 400 sees on)?
3. Kas eesti MTB eliit pani eelmisel õhtul kõvasti pidu või oli TRC laupäevane rada nii raske, et Jass võitis?
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.
Läks seekord kehvasti
Olin kindel, et põhisõit algab kell 13.00 ja kuna olin u. 10 min. peale 12 kohal, siis panin rahulikult riidesse ja vahtisin stardipaigas ringi . Kui numbrile läksin järgi öeldi, et teiega on eksitus, et matkasõidu asemel on teie number pika distantsi oma. Ma ütlesin, et ma ju tahangi pikal sõita. Sain vastuseks, et juba 26 minutit on sõit käinud. Ei heitnud meel panin siis üksinda järgi. Kahjuks aga asfaldi pealt ärapööramisel politsei juhatas mind valele kruusateele. Sõitsingi mingi 5 km kruusa pidi aga kuna ühtegi märgistust silma ei hakanud siis otsustasin, et üksi ekslemise asemel sõidan parem matkasõitu. Sain parasjagu 10km sooja teha.
Matkasõidule sain kenasti kirja ja sõit algas. Tõmbasin kohe etteotsa ja vedasin suurema sõitjaid samale valele kruusateele. Õnneks tabasid tagumised ära et asi pole õige ja panid edasi. Minulgi siis ots ringi ja järgi. Nii, et kui siis ei vea siis ikka täiega. Kokkuvõttes jäin rahule, parem ikka kui niisama Eestile ring peale teha.
Matkasõidule sain kenasti kirja ja sõit algas. Tõmbasin kohe etteotsa ja vedasin suurema sõitjaid samale valele kruusateele. Õnneks tabasid tagumised ära et asi pole õige ja panid edasi. Minulgi siis ots ringi ja järgi. Nii, et kui siis ei vea siis ikka täiega. Kokkuvõttes jäin rahule, parem ikka kui niisama Eestile ring peale teha.
Sai siis matkatud, 65 oleks liigne piin vist olnud. Lühike rada oli väidetavalt 32 km 35 asemel, mis siis välja jäeti? Keegi siin juba kirjeldas, kuidas esimesed ~10 matkajat (vahel on kasulik tagapool olla ) valest teeotsast ära keerasid... Lint lohises maas üle tolle tee küll, kaks politseinikku seisid kah seal tee kõrval... Kas politseinikud üritasid siis pulli teha Ühe koha peal oleks võinud märgistus kah parem olla, nool näitas paremale küll, samas paar linti oli edasisuunas ning mõned tahtsidki sealt otse panna, ennastki võttis kõhklema. Ja kui juba kodupoole autos kulgesin, oleks asfaldil turvajatelt asjalikumat tegutsemist oodata, autosid lasti liialt vabalt-suvalt läbi. Rada mulle tegelt ei meeldinud, ootasin millegipärast üles-alla kulgevaid mõnusaid metsateid. Esimesed ~10 km oli paras piin, jalad tuimad, nõme kruusatee. Pehmema tee peal oli juba parem tunne ja mõnusam sõita. Rutu mägi (oli vist) ja siis jälle kruus. Huvitavamad lõigud jäid jälle vist pikale maale Fini?i poole kulgedes oli tunne, et koht ~40, tegelt üllatav 15, nii et pole hullu. Süüa sai, diplomi sai. Ühes TP-s oli küll ulatatud joogitopsis napp kolmandik jooki (ja ma ei ajanud sealt enne maha midagi).
Re: Läks seekord kehvasti
Loodetavasti ei teinud Sa seda meelga, "rajaleidja"...Al kirjutas:Tõmbasin kohe etteotsa ja vedasin suurema sõitjaid samale valele kruusateele.
Re: Läks seekord kehvasti
Ei teinud ma midagi meelega , sest selle manöövriga sõitsid kolm kodanikku pääsmatult eest minema. Ainult ühe neist sain enne finshit kätte.OHT kirjutas:Loodetavasti ei teinud Sa seda meelga, "rajaleidja"...Al kirjutas:Tõmbasin kohe etteotsa ja vedasin suurema sõitjaid samale valele kruusateele.
Algus on alati tulistamine, ka matkasõidus. Mõtlesin sõidu alguses, et jube lugu küll, kui 12-14 aastased poisid kestvalt sihukest tempot arendavad. Aga 10 km peale oli siiski selge, et kruusatõusud nõuavad veidi rohkem füüsist kui pelgad asfaldilangused.
minu meelest on karksi rada väga hea vaatamata vahepealsetele pikkadele pehmetele kruusa ja liivateedele. ise liikusin küll kehvasti, sest polnud eilsest raskest sõidust vist taastunud, aga häid kohti kaifisin täiega.LauriA kirjutas: 1. Kas esi10 läbis kogu raja, jalad pedaalide küljes kinni?
2. Miks nii VÄHE rahvast oli (isegi neid, kes muidu EEC-l vabalt 400 sees on)?
3. Kas eesti MTB eliit pani eelmisel õhtul kõvasti pidu või oli TRC laupäevane rada nii raske, et Jass võitis?
mõned asjad mis silma jäid:
- rahva üldine sõiduoskus tundub olevat veits kasvanud, nipleid jäi vähem silma kui tavaliselt
- murelikuks teeb aga see, et suur osa sõitjaid ei proovigi tõuse võtta , kohe pealt maha ja joostes üles. nagu mingi jooksuvõistlus oleks kus see parim kogemus siis tuleb kui mitte võistlustelt sellise jooksuga rikutakse ära nii enda kui teiste sõidurütm
...
See on ka minule mõistatus, et kuidas Jass MTB võistlusi võidab, kui talle oli Nissan maratongi liiga tehniline, nagu AK's väitis, siis no tõesti, tõelised maastikuvennad nagu Oras ja Maasikmets peaks talle ikka tõelisel maastikul täiega selga näitama juLauriA kirjutas:Mõned küsimused targematele:...
...3. Kas eesti MTB eliit pani eelmisel õhtul kõvasti pidu või oli TRC laupäevane rada nii raske, et Jass võitis?
Raske Õppustel, Kerge Lahingus!
Twisted Mind Bikers
Twisted Mind Bikers
Re: ...
kui õigesti mäletan siis mulluse kõrve sõidu järgses teleintervjuus seletas ta oma taktikat. lühidalt oli see umbes nii, et asi tuleb endale sobivas kohas ära vormistada ja lõppu ei tohi jätta rebimist koos MTB spetsialistidega, st ratas rattas finishi poole koos Orase, Kodara, Massa vms ei tunneta ta enda jaoks erilisi shansse. lõpu eel mees vajutab lihtsalt võimalikes kohtades nii julmalt (jalga, kopsu ja kogemust tal ju jagub), et saab asja vormistamiseks endale vajaliku edumaa. ka rakkes tuli ta esimesena metsast välja ja rakke lõpp on ju eriline kangutamine ja nikerdamine ning kaotas vaid seetõttu, et kukkus enne joont mäenõlval suht tühja koha pealt.Marti kirjutas:See on ka minule mõistatus, et kuidas Jass MTB võistlusi võidab, kui talle oli Nissan maratongi liiga tehniline, nagu AK's väitis, siis no tõesti, tõelised maastikuvennad nagu Oras ja Maasikmets peaks talle ikka tõelisel maastikul täiega selga näitama juLauriA kirjutas:Mõned küsimused targematele:...
...3. Kas eesti MTB eliit pani eelmisel õhtul kõvasti pidu või oli TRC laupäevane rada nii raske, et Jass võitis?
Re: ...
jass võitis orast eile võib-olla poole meetriga kõige rohkem. enne viimast kurvi, kus lõpuni veel ca 100 meetrit oli oras veel mõne meetriga ees - igal juhul tundus et piisav vahe oli orasel võiduks, jass aga....tuli esimeseks.erikr kirjutas: et asi tuleb endale sobivas kohas ära vormistada ja lõppu ei tohi jätta rebimist koos MTB spetsialistidega, st ratas rattas finishi poole koos Orase, Kodara, Massa vms ei tunneta ta enda jaoks erilisi shansse.
massa oli ilmselgelt väsinud eilsest sõidust - seda ütles ta ka ise. kodaral oli vist midagi ketiga, keegi mainis vähemalt midagi.