tagakäiguvaheti reguleerimine

Remont ja hooldus
Vasta
Rockwood
Rattur
Postitusi: 3
Liitunud: 10. 06. 2004. 00:44

tagakäiguvaheti reguleerimine

Postitus Postitas Rockwood » 21. 06. 2004. 13:56

Äkki keegi õpetaks mind kuidas seda teha.. seal mingid kaks kruvi ( H ja L ) neid tuleb vist keerata.. ? Ei tahaks eriti hooldusesse viia sellepärast, 25 küsitakse selle eest

Tänan

KristjanS
Rattur
Postitusi: 2833
Liitunud: 26. 04. 2003. 09:41

Re: tagakäiguvaheti reguleerimine

Postitus Postitas KristjanS » 21. 06. 2004. 14:02

Rockwood kirjutas:Äkki keegi õpetaks mind kuidas seda teha.. seal mingid kaks kruvi ( H ja L ) neid tuleb vist keerata.. ? Ei tahaks eriti hooldusesse viia sellepärast, 25 küsitakse selle eest

Tänan
a sa uuri natu seda käiguvahetajat ja vaata kuhu ned kruvid välja jõuavad :idea: :!: Siis saad ehk aru kah milleks need seal on ja millal neid vaja kruttida on.Aga alustama peaks siiski trossi pingsuse kontrollist ja kui kõrid vanad/mustad siis kindlasti need ära vahetada.Jõudu tööle :wink: 8)

NB!!Ise tehtud,hästi tehtud :D
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...

Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Re: tagakäiguvaheti reguleerimine

Postitus Postitas erikr » 21. 06. 2004. 14:02

Rockwood kirjutas:Äkki keegi õpetaks mind kuidas seda teha.. seal mingid kaks kruvi ( H ja L ) neid tuleb vist keerata.. ? Ei tahaks eriti hooldusesse viia sellepärast, 25 küsitakse selle eest

Tänan
juba vastatud teema viewtopic.php?p=37985#37985

vt ka
http://my.tele2.ee/manic/ratastagkv.html
originaaltekst http://www.parktool.com/repair_help/FAQrindx.shtml
lühidalt : H ja L määravad tagakäikari äärmised asendid, ülejäänu käib juba trossi pingega ehk pead reguleerima lenksul.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

MH
Rattur
Postitusi: 55
Liitunud: 11. 02. 2004. 22:25

Postitus Postitas MH » 21. 06. 2004. 14:24

ma nagu sellest aru saanud ja ise pole neid kruvisi kunagi näppinud.Alati hawaii`sse viinud selle jaoks.Eelmisel rattal oli taga Altius ja asi nagu toimis.Praegusel on taga LX ja ei saa jooksma seda.Ülevalt krutin seinast seina, no pole see mis tahaks.Või olen mina loll.Kas see siis peabki nii olema, et kett jookseb vastu temast kõrgemal olevale hammaka külge.Järsemates kurvides vahel jookseb lausa sisse, käib jube raksaks :roll: .Seda tuleb vahel isegi asfaldil ette, rääkimata metsast. Algul jooksis esikäiguka välimise serva pihta, kui oli 8 või 9 hammaka peal(eest 3)
Tänud neile, kes oskavad miskit tarka öelda.
Viimati muutis MH, 21. 06. 2004. 23:16, muudetud 1 kord.

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 21. 06. 2004. 14:39

martin kirjutas:ma nagu sellest aru saanud ja ise pole neid kruvisi kunagi näppinud.Alati hawaii`sse viinud selle jaoks.Eelmisel rattal oli taga Altius ja asi nagu toimis.Praegusel on taga LX ja ei saa jooksma seda.Ülevalt krutin seinast seina, no pole see mis tahaks.Või olen mina loll.Kas see siis peabki nii olema, et kett jookseb vastu temast kõrgemal olevale hammaka külge.Järsemates kurvides vahel jookseb lausa sisse, käib juba raksaks :roll: .Seda tuleb vahel isegi asfaldil ette, rääkimata metsast. Algul jooksis esimesekäiguka välimise serva pihta, kuioli 8 või 9 hammaka peal(eest 3)
Tänud neile, kes oskavad miskit tarka öelda.
trossipinge nats liiga väike kui suurema külge nühib. tutvu trossi-kõri seisundiga ...., käikari kõrv kõver... variante mitmeid
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

MH
Rattur
Postitusi: 55
Liitunud: 11. 02. 2004. 22:25

Postitus Postitas MH » 21. 06. 2004. 14:44

Piisas litrite määrimisest ja trossi pingutamisest.

tänud.
Viimati muutis MH, 15. 08. 2004. 21:23, muudetud 1 kord.

crn
Rattur
Postitusi: 8
Liitunud: 06. 05. 2004. 18:25

Postitus Postitas crn » 21. 06. 2004. 15:10

http://www.parktool.com/repair_help/FAQrindx.shtml on ilmselt abiks, niipalju kui mina aru sain (ja ma olen suht loll neis asjus) on käikari peal see kolmas kruvi just sinu jaoks. (seesamune, mis pingutab käiguvahetaja ja kõrva vahelist maeiteamida)

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 21. 06. 2004. 15:23

crn kirjutas:http://www.parktool.com/repair_help/FAQrindx.shtml on ilmselt abiks, niipalju kui mina aru sain (ja ma olen suht loll neis asjus) on käikari peal see kolmas kruvi just sinu jaoks. (seesamune, mis pingutab käiguvahetaja ja kõrva vahelist maeiteamida)
B-kruvi reguleerib käikari pöörlemisnurka oma kinnituspunkti suhtes, määrab ülemise litri vahe kasseti hammaka suhtes. ei mõju kuidagi teljesuunalistele liikumistele. kui kett käib mööda hammaka väliskülge siis B-kruvist abi ei saa.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Cyc
Rattur
Postitusi: 100
Liitunud: 02. 06. 2003. 19:37

Postitus Postitas Cyc » 21. 06. 2004. 16:06

otsi üles kruvi mille alla jookseb käikari tross. keera see lahti (nii et käikar vabalt liiguks aga ära kruvi välja keera) ja siis säti käikar ilusti hammasrattaga kohakuti ja keera kruvi uuesti kinni. vahelduseks võiksid kõrid ka ära õlitada.

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3809
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Postitus Postitas mart » 21. 06. 2004. 19:15

Cyc kirjutas:otsi üles kruvi mille alla jookseb käikari tross. keera see lahti (nii et käikar vabalt liiguks aga ära kruvi välja keera) ja siis säti käikar ilusti hammasrattaga kohakuti ja keera kruvi uuesti kinni.
Oi-oi, nii lihtsalt täppisregull küll ei toimu.
Oli ju eespool eestikeelne lehekülg näidatud. Sealt tuli vaid teema - Indekseerimine, punktid 1-9 läbi lugeda ja järgi teha. Eriti punktid 6-7.
http://my.tele2.ee/manic/ratastagkv.html
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.

Vasta

Mine “Hooldus”