Team Rattapood Cup V Viimsi
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Kallid kaasvõistlejad, eriti kõva kaasaelaja opa - kas tõesti väljendasin ennast jälle valesti?? Ma ei kritiseerinud rada ega teinud seda maha ühe sõnagagi, asi oli väga tasemel. Millest võis jääda teistsugune mulje ei saa aru......
Kukkumised käivad asja juurde ja neid ma kaifin niikaua kui luud ja ratas terveks jäävad.
MTB fännid tegid maha sõna ohtlik. No tehke siis, aga seda see rada oli, kui seal OLEKS vihma sadanud. Kuid see ei välista mitte mingit moodi selle raja teisi omadusi, nagu tehnilisi oskusi nõudev; raske; põnev jne jne. Need kõik käivad koos!
Kukkumised käivad asja juurde ja neid ma kaifin niikaua kui luud ja ratas terveks jäävad.
MTB fännid tegid maha sõna ohtlik. No tehke siis, aga seda see rada oli, kui seal OLEKS vihma sadanud. Kuid see ei välista mitte mingit moodi selle raja teisi omadusi, nagu tehnilisi oskusi nõudev; raske; põnev jne jne. Need kõik käivad koos!
... ehk siis õige XC rada ongi ohtlik, kuidas iganes siis seda sõna võetakse - kas positiivsena või negatiivsena. Kui oleks vihma sadanud, oleks olnud ohtlikum - kellele oleks meeldinud rohkem, kellele vähem. Igati hea rada oli igatähes.
(UCI kirjutab, et XC rada peab olema 100% "sõidetav". Ehk ükskõik kui ohtlik - peaasi, et rattal sõidetav. Ja kuigi ise pole näinud xc tiitlivõistluste rada (plaan minna MM-i vaatama sel aastal), siis need pidid olema nii "ohtlikud", et ei kõik sõitjad ei julge alla sõita. Et siis liiga ohtlik rattaseljas alla tulemiseks ... ent kuid kui leidub keegi, kes sõidab, siis on rada määrustepärane ja asi mutt)
(UCI kirjutab, et XC rada peab olema 100% "sõidetav". Ehk ükskõik kui ohtlik - peaasi, et rattal sõidetav. Ja kuigi ise pole näinud xc tiitlivõistluste rada (plaan minna MM-i vaatama sel aastal), siis need pidid olema nii "ohtlikud", et ei kõik sõitjad ei julge alla sõita. Et siis liiga ohtlik rattaseljas alla tulemiseks ... ent kuid kui leidub keegi, kes sõidab, siis on rada määrustepärane ja asi mutt)
ei olnud ohtlik, Alvaro rõhub sellele, et rada oleks märjalt ohtlik olnud. kuigi ma rada ei sõitnud näis asi mulle pealevaatamisel kökimöki mullu vihmas läbitud Tahko raja kõrval. Võtke see ülemine kivine lõik enne tagumist laskumist, pange laskumisele ja andke pikkust ntx 600 meetrit ja kujutage ette, et tuleb vihmas sõita. kui sõitja pole oma võimetes kindel siis ta läbib ohutuse mõttes sellised lõigud jalgsi. nii ma ka tegin.MarkoS kirjutas:Kallid kaasvõitlejad - selgitage palun ühele harrastajale, et kus see ohtlik koht sel rajal oli - asi ikka rohkem kinni vist sõitjate oskustes.
Vaja vist tõesti veelkord oma mõte selgeks teha.MarkoS kirjutas:Kallid kaasvõitlejad - selgitage palun ühele harrastajale, et kus see ohtlik koht sel rajal oli - asi ikka rohkem kinni vist sõitjate oskustes.
Jah, täpselt, Asi kinni võistlejate oskustes. Ma ei räägi sportklassist ja eliidist, kellele sellised sõidud on maasikad. Samamoodi on see mulle meele ja hinge järele. Ma räägin tavalisest harrastajast - harrastajate klass on ette nähtud nõrgematele ja mitte-nii-oskajatele. Vähemalt teoreetiliselt. Seal stardis oli naisi, kes sõitsid enamvähem seitsmendat korda metsas ja elus esimest korda sellisel rajal. Distantsi läbisid nad pool maad jala kõndides ja pool maad ratta seljas. Nende jaoks see rada oli kõike muud kui mõnus. Nüüd liida vihm juurde ja mitte-mõnusast sõidust saab nende jaoks ohtlik. Kui mina endal luud puruks kukun, ei tuleks mul mõttessegi minna kedagi teist süüdistama - ikka juhtub. Aga ma ei tea, mis nende meeles võiks mõlkuda.
Whatever, teeme sellele jutule otsa peale nüüd.
sõitja oskuste hulka peaks kuuluma ka oskus analüüsida, mil moel kiiremini edasi saab, samal ajal nii et riistvara lõpuni vastu peaks ma saan aru, et seal kivide otsas sõitmine on fun. harjutades seal rajal ma kindlasti sõidaks selle lõigu ja lihviks oma oskusi järgmisteks kordadeks.MarkoS kirjutas:Kallid kaasvõitlejad - selgitage palun ühele harrastajale, et kus see ohtlik koht sel rajal oli - asi ikka rohkem kinni vist sõitjate oskustes.
enne sõitu ma proovisin huvi pärast läbida antud lõiku (seda, mis algas kahe suurema kivi vahelt sõitmisega) nii ratta seljas kui ka jooksuga kumbagi ca 5 korda. jooksuga oli tõrgeteta läbimine kindel ja lisaks tundus ka kiirem, mida ei saa aga öelda sõitmise variandi kohta.
keegi pole minu meelest ülaltoodut väitnud.MarkoS kirjutas:... raja ohtlikkusest - küsiks siis nii, et kas me peaks ka TRC rajad tegema analoogseteks Elion radadele ehk mida kergem seda parem. Minu arust teebki asja just huvitavaks see, kas oled võimeline rada läbima või mitte. Ise ootaks veelgi raskemat rada.
Kui rasket rada tahad, siis proovi ära marsruut Kuusnõmme-Vilsandi (eeldusel, et veetase on madal) (täis karbon-titaan rattale ei tee vist merevesi midagi?)Või näiteks Kihelkonna-Veere (mööda rannikut)...MarkoS kirjutas:... raja ohtlikkusest - küsiks siis nii, et kas me peaks ka TRC rajad tegema analoogseteks Elion radadele ehk mida kergem seda parem. Minu arust teebki asja just huvitavaks see, kas oled võimeline rada läbima või mitte. Ise ootaks veelgi raskemat rada.
Video põhjal tundus see kivirada päris jube (kui otsustada selle järgi, mis tekst oli lindile jäänud... ) Loodetavasti Elioni etappidele sellised lõike ei panda; isegi kui mulle see meeldiks - aga ma arvan, et suurtel rahvaüritustel võiks raskustase seisneda kõrguste vahes?
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.
Aga seda ju kõik see mees on siin eelmistel aastatel jahunud - see uus nö Toyota/Elioni põlvkond ei ole häid XC elamusi saanud Ja nad ei oskagi muud tahta, kas laiskusest, kartusest, rahapuudusest vjtm. Ei oska muud öelda, kui et Voka ootab juba, seal on ka võimsad rajad.Märt kirjutas:hmmm.... espordist tulemusi vaadates oli see ka su esimene xc sõit maratonide kõrval...MarkoS kirjutas:Olen endiselt veendunud, et Viimsi sõit oli üks raja poolest üks parimaid, mida võistlustel sõitnud olen.