VII Kõrve Rattasõit / Elion Estonian Cup 2004 II etapp
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Olen osalenud Kõrvel 3x ja kindlasti oli eilne sõit ilma ja orgunni asjus igati tasemel. Rada oli ka paremaks tehtud. Viimane singliosa ajas mu porise näo muigele, sest loodus oli ilus, päike paistis, ei olnud mul ees ega taga kedagi, uhkes üksinduses sai sõitu nauditud. Matkajatest sain enamusest ilusti mööda, ainult enne staadioni, olid metsas minu ees kaks naisterahvast ennast vist täiesti tühjaks sõitnud, sest kui ma neile "heia-heia ja möödun paremalt" hüüdsin, pöörasid mõlemad paremale ja täpselt mulle ette Sõitsin võssa, hoog pisut rauges aga ei midagi muud hullu. Üllataval kombel sai puudust tuntud mölaMadise jutust, mis on juba rattasõidu lahutamatuks osaks saanud. Rattapesu, supp (mul oli supp igati ok, vist mõnest teisest pajast) ja enda pesu läks ka ladusalt. Seega igati lahe ja mõnus sõit oli .
...
Sai siis kah esimest korda elus käidud estonian cupil täisdistantsi sõitmas. Kui välja jätta, et mul oli probleeme registreerimisega, numbri kätte saamisega, normaalsest grupist startimisega, ratas ütles hetk enne starti üles (sain healt vennalt tema oma endale võistlemiseks ja tema ise vaatas võistlust raja kõrvalt) - võib öelda, et sõit oli hea. Koht oli lõpuks siis 111 ja aeg 1h52min.
Raske Õppustel, Kerge Lahingus!
Twisted Mind Bikers
Twisted Mind Bikers
nunii minulgi esimest korda kõrve läbi sõidetud.. rääigit kyll ,et see pidavat väga jube rada olema. Mulle rada meeldis, aga anti märg oli ainult aga noh.. see käib võistluste juurde. Pesu korraldus andis soovida!!!ja supp oli nagu suitsetatud or smth.. Aga mudu jäin ma oma sõiduga rahule koht 85 (omavanuses 3 ) pulsokas näitas 167 keskmist ja max 193 ning aeg 1.50.37
Viimati muutis kiwz, 21. 06. 2004. 10:50, kokku muudetud 2 korda .
üldiselt rahul sõiduga
startisin viimasest grupist, kuskilt (pole ennem nagu sõitunud üldse) keskosast (950+), ajaks tuli 2:11 ja paar sekundit ka peale (enda spidoka ja reaalse stardi järgi ootasin pea 50 sekundit stardis - lõplik aeg oli 2:11:53) ... lõplik koht siis 435 (diplomi peal, kuigi esport näitab juba 436)
stardis oli ka mõte, et vaevalt end 500 hulka punnitab, et järgmiseks sõiduks paremat stardikohta saada juba, kuna liiga palju rahvast ees ikkagi ...
peale selle sõidu algstaadiumis oli aga tunne, et eesmärgiks võetud aja 2:13 ja natuke sekundeid peale (teisipäevane kõrve trenn) ülesõitmine jääb ära, kuna keskmine kiirus oli 10-15km vahel alles 21,2 (trennis oli 24,1) ja 18km TP juures olin trenniajast maas pea 5 mintsa juba (kuigi peale pukimäge sai juba paremini vajutama hakatud, kuna jalutamise tõusud olid läbi ja grupid hõredamad) ... põhjus siis loomulikult selles, et 2 esimest tõusu tuli jalutada ... pukimäe tõusu võtmine oli ka ebamäärase trajektooriga ja üliaeglane, et kedagi jalutajatest ümber ei sõidaks ... lisaks tuli jalg maha panna ka enne pukimäge ühel tõusukesel (peale väikest põllu ületamist kohe), kuna keegi oli ennast ristseliti rajale kukutanud ja siis tuli tema tagarattast natuke üle sõita, kuna mujalt polnud võimalik ... kitsastel radadel ei julenud päris võsast ja tee servast ka mööduda (kummi purunemise kartuses) kuigi oleks võinud ja sellega oleks veelgi kohti parandanud, sest ega see tagumise grupi tempo eriliselt kiire küll pold
ainuke asi mille üle viriseks ja mida ka careras mainis on sõidukultuur ... kui ikka ronitakse sadulast maha (pukimäe tõus just) siis võiks raja serva jalutama minna, mitte aga täita kogu tõusu ... need kes tõesti sõita tahavad, peavad siis kas ka maha ronima, kuna ei tulda eest või tuleb nagu udupasun valjuhäälselt endale teed teha ... "sirgjoonelisest" (mööda raja keskosa) pukimäe tõusu võtmisest ei saa juttu ollagi ... õnneks 10km'ks olin suutnud piisavalt mehi selja taha jätta ja grupid olid juba hõredamad natuke ja seepärast sai see tõus ka võetud kuidagi ja mitte jalutades enam ...
venemäe juures osadel liivatõusudel sai mööda teed sõidetud, kuna paljud sõitisid raja servas ja ei "julenud" mööd liiva minna ... tänu sellele sai igaljuhul kiiremini edasi, kui hanereas servas kulgedes ...
kumme nii palju ei läinud (kui näiteks nissanil) visuaalselt vaadatuna, aga kette läks ... tee peal nägin ma 4 ketti vedelemas plus lisaks 3 kutti parandasid tee servas ja üks vend (2XX numbriga) tuli ka järgi kruusateel (18-25km kandis, täpselt ei mäleta), kellel oli kett läinud ... mõnda aega sai koos sõidetud ja rahvast seljataha jäetud, aga falck särgiga kodanikul oli rohkem jõudu ja eest ta läks ... tundub aga, et tal ei olnud hea päev ... viimasel 5km kuskil aga nägin teda jälle ratta kallal nokitsemas ...
startisin viimasest grupist, kuskilt (pole ennem nagu sõitunud üldse) keskosast (950+), ajaks tuli 2:11 ja paar sekundit ka peale (enda spidoka ja reaalse stardi järgi ootasin pea 50 sekundit stardis - lõplik aeg oli 2:11:53) ... lõplik koht siis 435 (diplomi peal, kuigi esport näitab juba 436)
stardis oli ka mõte, et vaevalt end 500 hulka punnitab, et järgmiseks sõiduks paremat stardikohta saada juba, kuna liiga palju rahvast ees ikkagi ...
peale selle sõidu algstaadiumis oli aga tunne, et eesmärgiks võetud aja 2:13 ja natuke sekundeid peale (teisipäevane kõrve trenn) ülesõitmine jääb ära, kuna keskmine kiirus oli 10-15km vahel alles 21,2 (trennis oli 24,1) ja 18km TP juures olin trenniajast maas pea 5 mintsa juba (kuigi peale pukimäge sai juba paremini vajutama hakatud, kuna jalutamise tõusud olid läbi ja grupid hõredamad) ... põhjus siis loomulikult selles, et 2 esimest tõusu tuli jalutada ... pukimäe tõusu võtmine oli ka ebamäärase trajektooriga ja üliaeglane, et kedagi jalutajatest ümber ei sõidaks ... lisaks tuli jalg maha panna ka enne pukimäge ühel tõusukesel (peale väikest põllu ületamist kohe), kuna keegi oli ennast ristseliti rajale kukutanud ja siis tuli tema tagarattast natuke üle sõita, kuna mujalt polnud võimalik ... kitsastel radadel ei julenud päris võsast ja tee servast ka mööduda (kummi purunemise kartuses) kuigi oleks võinud ja sellega oleks veelgi kohti parandanud, sest ega see tagumise grupi tempo eriliselt kiire küll pold
ainuke asi mille üle viriseks ja mida ka careras mainis on sõidukultuur ... kui ikka ronitakse sadulast maha (pukimäe tõus just) siis võiks raja serva jalutama minna, mitte aga täita kogu tõusu ... need kes tõesti sõita tahavad, peavad siis kas ka maha ronima, kuna ei tulda eest või tuleb nagu udupasun valjuhäälselt endale teed teha ... "sirgjoonelisest" (mööda raja keskosa) pukimäe tõusu võtmisest ei saa juttu ollagi ... õnneks 10km'ks olin suutnud piisavalt mehi selja taha jätta ja grupid olid juba hõredamad natuke ja seepärast sai see tõus ka võetud kuidagi ja mitte jalutades enam ...
venemäe juures osadel liivatõusudel sai mööda teed sõidetud, kuna paljud sõitisid raja servas ja ei "julenud" mööd liiva minna ... tänu sellele sai igaljuhul kiiremini edasi, kui hanereas servas kulgedes ...
kumme nii palju ei läinud (kui näiteks nissanil) visuaalselt vaadatuna, aga kette läks ... tee peal nägin ma 4 ketti vedelemas plus lisaks 3 kutti parandasid tee servas ja üks vend (2XX numbriga) tuli ka järgi kruusateel (18-25km kandis, täpselt ei mäleta), kellel oli kett läinud ... mõnda aega sai koos sõidetud ja rahvast seljataha jäetud, aga falck särgiga kodanikul oli rohkem jõudu ja eest ta läks ... tundub aga, et tal ei olnud hea päev ... viimasel 5km kuskil aga nägin teda jälle ratta kallal nokitsemas ...
Sõidu võib kokku võtta sõnadega - täielik ämber. MIlles põhjus veel ei oska öelda. Kaks tundi enne võistlust manustasin ühe extrani kisseli ja esimesed 15 km oli nii enam vähem, kuid siis rauges täilikult jõud, pingutust keha ei talunud üldse. Ja siis matkasin ja proovisin ikka veel ja veel, kuid midagi ei tulnud välja. Peale metsapeatust läks veits paremaks aga rong oli oli läinud, ajavõrdluses oma konkurentidega kellega veel kaks nädalat tagasi sai võidu sõidetud või võidetud kaotasin viis kuni kümme minutit. aeg 1.59, nädal enne tegin üksi matka ja ega oli 2.07
Kas on liiga tihe võistlemine mõju avaldanud, või oli kisselli manustamine see mis jalad nõrgaks võttis, seda näitab aeg.
Tiimikaaslaste ees siis sorry, üritame edaspidi paremat.
Kas on liiga tihe võistlemine mõju avaldanud, või oli kisselli manustamine see mis jalad nõrgaks võttis, seda näitab aeg.
Tiimikaaslaste ees siis sorry, üritame edaspidi paremat.
Üldiselt ülimalt positiivne elamus.
Laupäeval luusisin poolakate ilmaennustust ja tänu sellele teadsin, et hommikul tuleb vihma aga stardiks tõmbab klaariks. Siiski ei oodanud ma nii sooja ilma ja läksin pikad püksid lühikeste all sõitma, mida natuke kahetsen, kuna mingitel hetkedel oli meeletult palav.
Kuna starti jõudsin ma alles siis, kui kommentaator ütles, et stardini on 3 minutit ja grupid olid juba kokku lastud, siis startisin kogu selle kamanda tagant. Seni kuni reaalselt stardikanga alt läbi sain oleks jõudnud tassi kohvi juua Starti hilinemisel on ka omad põhjused, üheks neist on näiteks see, et Thule katuseraamile on suht raske (aga mitte võimatu) kinnitada Jamist, millel rocksterid all - lihtsalt rihmad tulevad ainult nibinnabin kinni pika punnitamise peale, kui oled proovinud erinevaid mooduseid (raam enne rattaid, rattad enne raami).
Sõit ise oli tore, kuigi jah, need jalutajad ... Korraldajad võiks panna mingid kurja häälega vennad selliste tõusude juurde lambaid sikkudest eraldama, et jalutajad mingi sõidurea vabana hoiaksid (unistada ju võib ). Enda sõit oli kriitikat kannatav, kuigi oleks võinud veidike rohkem pingutada - teades umbes oma piire, siis pulss 162/181 näitab, et nii mõndagi jäi varuks. Samuti ka jalad ütlevad, et laiska panin
Supi kohta oskan kommida ainult niipalju, et see supp mida mina sõin oli talutav, kui ainult need natuke kõvad kartulid välja jätta ...
Diplomite korralduse kohta ütlen ma hoolimata sellest, et ma seda miljon aega ootama pidin (peale autasustamist jõuti alles selle ajani, kuhu sisse mina ka mahtusin), et asi oli OK. Seda ma ütlen mõeldes just neile vendadele, keda esialgses protos polnud. Esialgse proto ja diplomil olevate kohtade vahe on minu puhul ligi paarkümmend kohta, et siis korraldajad viitsisid jooksvalt asja parandada, mitte ei andndud suvalise numbriga diplomeid lihtsalt andmise pärast pihku.
Tehnika töötas seekord laitmatult ja kõik mis saavutamata jäi, eks seda üritab Haanjas parandada
Laupäeval luusisin poolakate ilmaennustust ja tänu sellele teadsin, et hommikul tuleb vihma aga stardiks tõmbab klaariks. Siiski ei oodanud ma nii sooja ilma ja läksin pikad püksid lühikeste all sõitma, mida natuke kahetsen, kuna mingitel hetkedel oli meeletult palav.
Kuna starti jõudsin ma alles siis, kui kommentaator ütles, et stardini on 3 minutit ja grupid olid juba kokku lastud, siis startisin kogu selle kamanda tagant. Seni kuni reaalselt stardikanga alt läbi sain oleks jõudnud tassi kohvi juua Starti hilinemisel on ka omad põhjused, üheks neist on näiteks see, et Thule katuseraamile on suht raske (aga mitte võimatu) kinnitada Jamist, millel rocksterid all - lihtsalt rihmad tulevad ainult nibinnabin kinni pika punnitamise peale, kui oled proovinud erinevaid mooduseid (raam enne rattaid, rattad enne raami).
Sõit ise oli tore, kuigi jah, need jalutajad ... Korraldajad võiks panna mingid kurja häälega vennad selliste tõusude juurde lambaid sikkudest eraldama, et jalutajad mingi sõidurea vabana hoiaksid (unistada ju võib ). Enda sõit oli kriitikat kannatav, kuigi oleks võinud veidike rohkem pingutada - teades umbes oma piire, siis pulss 162/181 näitab, et nii mõndagi jäi varuks. Samuti ka jalad ütlevad, et laiska panin
Supi kohta oskan kommida ainult niipalju, et see supp mida mina sõin oli talutav, kui ainult need natuke kõvad kartulid välja jätta ...
Diplomite korralduse kohta ütlen ma hoolimata sellest, et ma seda miljon aega ootama pidin (peale autasustamist jõuti alles selle ajani, kuhu sisse mina ka mahtusin), et asi oli OK. Seda ma ütlen mõeldes just neile vendadele, keda esialgses protos polnud. Esialgse proto ja diplomil olevate kohtade vahe on minu puhul ligi paarkümmend kohta, et siis korraldajad viitsisid jooksvalt asja parandada, mitte ei andndud suvalise numbriga diplomeid lihtsalt andmise pärast pihku.
Tehnika töötas seekord laitmatult ja kõik mis saavutamata jäi, eks seda üritab Haanjas parandada
velo.clubbers.ee
Ritchey WCS QRS vektor
Ritchey WCS QRS vektor
Ei ütleks , et sõitsin just liidergrupis, pigem tagapool kus tase ka siis eeldatavalt nõrgem ( aga mitte tingimatta tehniline tase ) ja minu ees vist alles seal Venemäest järgmisel tõusul nägin esimest suuremat hulka inimesi ,kes jala maha panid, ok , mõni oli ka Pukimäel aga minule kes sealt keskelt läbi sai nad nagu ette ei jäänud. Ei kurda seega.
Lõpus ( no need kaks viimast Authori tõusu ) sain kätte kuti , kes tõusudel jooksis koos rattaga suht kiire sammuga ülesse nagu polekski seljataga eriti palju km-e ja nii kui mäe otsa sai tulistas mööda , ja jälle järgmise tõusu juures uuesti- mina kerin , tema jookseb. Viimasel tõusul vist oli mõni libe koht ,et enam joostes järgi ei jõudnud aga jah mõistatuseks jääb , et kui jõudu on miks siis mäge ei julge sõita.
Lõpus ( no need kaks viimast Authori tõusu ) sain kätte kuti , kes tõusudel jooksis koos rattaga suht kiire sammuga ülesse nagu polekski seljataga eriti palju km-e ja nii kui mäe otsa sai tulistas mööda , ja jälle järgmise tõusu juures uuesti- mina kerin , tema jookseb. Viimasel tõusul vist oli mõni libe koht ,et enam joostes järgi ei jõudnud aga jah mõistatuseks jääb , et kui jõudu on miks siis mäge ei julge sõita.
Omalt poolt tahaks tervitada ühte esimestel tõusudel tagumise 500 seas sõitnud tegelast, kes röögatas ühele väiksele tublile, vast nii mõneteistaastasele rattapoisile, kes oli clippidega õnnetulkt kukkunud, et "t*ra tambin su siinasamas kasti kui eest ei kao väike värdjas", kusjuures poisike oli raja kõrval pikali, mitte peal. That's the spirit!
Muidu oli sõit päris tore, ainult et peale esimesest TP'st täiega mööda lendamist avastasin üsna kohe, et joogipudel oli selleks ajaks oma teed läinud ja see tumestas keha ja vaimu päris tugevalt järgmised mõniteist kilomeetrit Lõpp edenes kenasti, oleks distants 10 km pikem olnud oleks vast isegi kohaga rahule jäänud.
Diplomeid sai ikka väga kaua oodata, supijärjekord samuti liiga pikk, leemeke ise oli päris söödav. Kokkuvõttes siiski kordaläinud üritus, vinguda saab alati.
Muidu oli sõit päris tore, ainult et peale esimesest TP'st täiega mööda lendamist avastasin üsna kohe, et joogipudel oli selleks ajaks oma teed läinud ja see tumestas keha ja vaimu päris tugevalt järgmised mõniteist kilomeetrit Lõpp edenes kenasti, oleks distants 10 km pikem olnud oleks vast isegi kohaga rahule jäänud.
Diplomeid sai ikka väga kaua oodata, supijärjekord samuti liiga pikk, leemeke ise oli päris söödav. Kokkuvõttes siiski kordaläinud üritus, vinguda saab alati.
Tere kõigile!
Neid komme lugedes selgub, nagu mindaks võistlustele suppi sööma ja jalgratast pesema. Mina käisin Kõrves RATTAGA SÕITMAS ja olen rahul .Rada oli parasjagu kiire ja oli ka raskemaid lõike. Nendel, kes tõusudel teiste taga kõndima pidid, oli ka kindlasti võimalus peale tõusu mööda sõita. Jätke ükskord see virisemine.
Millepärast tuleb sarja sõitma palju inimesi, sest neile meeldib. Kui ei meeldiks- ei tuleks.
Kohtumiseni Haanjas ja ärge nurisege korraldajate peale, kui nad üritavad teile lisaks rattasõidule(milleks te sinna ju läksite)pakkuda ka suppi ja võimalusel ka rattapesu. Need ei ole primaarsed meile ratturitele, kes me sõidame maastikul läbi pori ja vee. Jäägem ikka ratturiteks.
Neid komme lugedes selgub, nagu mindaks võistlustele suppi sööma ja jalgratast pesema. Mina käisin Kõrves RATTAGA SÕITMAS ja olen rahul .Rada oli parasjagu kiire ja oli ka raskemaid lõike. Nendel, kes tõusudel teiste taga kõndima pidid, oli ka kindlasti võimalus peale tõusu mööda sõita. Jätke ükskord see virisemine.
Millepärast tuleb sarja sõitma palju inimesi, sest neile meeldib. Kui ei meeldiks- ei tuleks.
Kohtumiseni Haanjas ja ärge nurisege korraldajate peale, kui nad üritavad teile lisaks rattasõidule(milleks te sinna ju läksite)pakkuda ka suppi ja võimalusel ka rattapesu. Need ei ole primaarsed meile ratturitele, kes me sõidame maastikul läbi pori ja vee. Jäägem ikka ratturiteks.
see rattasõit on viinud kõik mu finantsid ja .....
oli jahh siuke lahe vend, " kangutasime" koosmaanus kirjutas:kuti , kes tõusudel jooksis koos rattaga suht kiire sammuga ülesse nagu polekski seljataga eriti palju km-e ja nii kui mäe otsa sai tulistas mööda , ja jälle järgmise tõusu juures uuesti- mina kerin , tema jookseb. Viimasel tõusul vist oli mõni libe koht ,et enam joostes järgi ei jõudnud aga jah mõistatuseks jääb , et kui jõudu on miks siis mäge ei julge sõita.
tal olid rauad paremale kinni jäänd ja spurtis mäest üles nagu hirv, sai hoo sisse ja mäest alla nagu kamikaze
sigakõvavend oli
Nõustuks jah nendega,kes siin siiski suppi kiruvad,et maitses nagu suitsutatud supp ja diplomid tulid kah liiga aeglaselt kätte!supp ja diplomid on ikkagi alati kuulunud rattamaratoni lahutamuks osaks ja sellest küljest oleks võinud korraldus jah veidike parem olla!aga pole hullu põhiline oli ikkagi ju rattasõit ja rada oli hästi tähistatud ja mõnus sõita!Sain oma 190 treeningkm kohta üpriski normaalse aja 2.11.japaar sajandikku!ise ei uskunud et nii heaks enesetunne läheb!Nüüd on aega lõpuks ka tõisiselt treenida ja loota,et järgmistel etappidel olen ikka tunduvalt eespool!!
Vot aru ma ei saa. Vaatasin protokolli ning ei leidnud kohe kuidagi tegelasi kes sõitsid matkasõitu mustade numbritega. Metsas just imestasin et näe mingid tegelased sajaste numbritega (1 oli kakssada millegagi ja teine kaheksasada millegagi) sibavad matkajatega segamini aga protokollis on kõikidel üle tuhande numbrid.
Eriti jäi meelde mingi tegelane metsas kes karjus kõige ilusamaid sõnu oma chainsucki peale mis otsustas 1km enne lõppu ennast ilmutada.
Eriti jäi meelde mingi tegelane metsas kes karjus kõige ilusamaid sõnu oma chainsucki peale mis otsustas 1km enne lõppu ennast ilmutada.
-
- Rattur
- Postitusi: 156
- Liitunud: 21. 07. 2003. 16:17
Diplomeid võiks juba sõidu viimastel kilomeetritel vaikselt jagama hakata.Ja kui söögilauda hakatakse magustoite ette tooma(salat ja praad juba kõhus),on korraldajad rattad puhtaks pesnud ja autodesse paigutanud.MAKSTUD JU ON,RAISK!
Härra peakohtunik võiks veel masseerida jalgu,kel raske sõit oli ja keda krambid kimbutama on hakanud.Siis on rattafännidel mõnus olla.Kui veel ilm kah alt ei veaks.
Härra peakohtunik võiks veel masseerida jalgu,kel raske sõit oli ja keda krambid kimbutama on hakanud.Siis on rattafännidel mõnus olla.Kui veel ilm kah alt ei veaks.
vaikija kirjutas:Diplomeid võiks juba sõidu viimastel kilomeetritel vaikselt jagama hakata.Ja kui söögilauda hakatakse magustoite ette tooma(salat ja praad juba kõhus),on korraldajad rattad puhtaks pesnud ja autodesse paigutanud.MAKSTUD JU ON,RAISK!
Härra peakohtunik võiks veel masseerida jalgu,kel raske sõit oli ja keda krambid kimbutama on hakanud.Siis on rattafännidel mõnus olla.Kui veel ilm kah alt ei veaks.
Sa pole kunagi meil siin suu peale kukkunud olnud, aga see komm oli juba uus tase. Jätka samas vaimus.
Samas ma ütleks niipalju vastu, et ma näen sellistes supijuttudes jms rohkem mõtet, kui umbes taolises kommis, mida peale finishit üle ühe kohtab:
Huvitav rada, 10 km enne lõppu läks raskeks, siis surin. Koht XXX, aeg x: xx, keskmine kiirus xx km/h.
Raske on enamusel, protokolli lugeda oskan ka ise. Aga võibolla oli tõesti mõnel mehel hiir supi sisse sattunud, seda ma protokollist välja ei loe kahjuks
lennukist endast on pilvede laialiajamiseks vähe abi. põhiline on aine mida lennukilt pihustatakse. kui mälu ei peta siis hõbejodiid. ja pilv ei lähe laiali vaid sajab tühjaks. suhteliselt kallis protseduur mis vist võistluste eelarvesse hästi ei mahu.tarmo kirjutas:minu teada on olemas tehnoloogia kuidas lennukitega pilvi laiali ajada. järgmisel korral tuleks korraldajate tähelepanu kindlasti sellele juhtida. muidu võib juhtuda selline lugu, et märja ilmaga saavad mu ratas ja riided mustaks.vaikija kirjutas:.Kui veel ilm kah alt ei veaks.
selleks pole isegi lennukit vaja. hoopis üks kobe kahur kuskilt lahketelt sõjaväelastelt ja siis võiks stardipaugu (jäi ju ka tegelt lahjaks krt ) nime all kohe esimese doosi taevasse lasta.tarmo kirjutas:minu teada on olemas tehnoloogia kuidas lennukitega pilvi laiali ajada. järgmisel korral tuleks korraldajate tähelepanu kindlasti sellele juhtida. muidu võib juhtuda selline lugu, et märja ilmaga saavad mu ratas ja riided mustaks.vaikija kirjutas:.Kui veel ilm kah alt ei veaks.
a mudu vaatamiseks raja profiil ka.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Mul õnnestus seekord esimest korda võitjate finishit näha. Olin vist üks esimesi pikale startinuid, kes finisisse jõudis. Distants 5,2 km ja aeg kuskil üle 1 tunni.
Ma olen vist see aasta liiga tugevaks hakanud, kui finisis nägin massiliselt ketituid rattaid, siis mul pidas kett vasta, aga ma astusin raami puruks :( Suht siledal maal arvas raam, et nüüd aitab, tema enam kaasa ei mängi, sõitsin siis veel 100m edasi mööda karjamaist langust ja tõusu ja siis alles chekkasin, et mis põrgut toimub. Chainstai oli käikari juurest alla andud.
Krsk, poleks arvand, et Kona raam alla annab, aga juhtub ka paremates peredes. Muidu, käisin surfhouses ka ja seal ei tehtud mingit probleemi asjast. Mitte mingit vihjet, et ise süüdi vms. Mõnus. Tehti pilti ja nüüd pean ootama millal uus raam saadetakse. Loll aeg ikka raatast ilma jääda. Pean vaatama, kus ma seda keevitada saaks, et vahe peal trenni edasi teha.
Ma olen vist see aasta liiga tugevaks hakanud, kui finisis nägin massiliselt ketituid rattaid, siis mul pidas kett vasta, aga ma astusin raami puruks :( Suht siledal maal arvas raam, et nüüd aitab, tema enam kaasa ei mängi, sõitsin siis veel 100m edasi mööda karjamaist langust ja tõusu ja siis alles chekkasin, et mis põrgut toimub. Chainstai oli käikari juurest alla andud.
Krsk, poleks arvand, et Kona raam alla annab, aga juhtub ka paremates peredes. Muidu, käisin surfhouses ka ja seal ei tehtud mingit probleemi asjast. Mitte mingit vihjet, et ise süüdi vms. Mõnus. Tehti pilti ja nüüd pean ootama millal uus raam saadetakse. Loll aeg ikka raatast ilma jääda. Pean vaatama, kus ma seda keevitada saaks, et vahe peal trenni edasi teha.
Sõitsin Gunnaril seljataga kui tal hakkas ratas pidurdamisel ja käiguvahetamisel mingit imelikku häält tegema. Jäime siis koos seal metsavahel seisma, siis kui põhjuse leidsime ja ma uuesti sõitma tahtsin hakata, ootasin nagu raudtee ääres rongi möödumist. Kuidagi ei saanud rajale, selline rong pani lihtsalt mööda. Aga pärast oli huvitav, hakkasin lihtsalt gruppe püüdma poole maa peal sattusin ühte suuremasse punti ja kui mingi aja pärast mingi naiska hüüdis kohaks 273 siis oli üllatus suur, tuju läks kohe paremaks. Enne finishit sai veel möödutud ja lõpuprotokollis kohaks 244 ajaga 2 h ja mõne sekundid peale.
kui huvi on, miks mitte
www.westlineteam.com
www.westlineteam.com
Issanda loomaaed on rikkalikmatts kirjutas:Omalt poolt tahaks tervitada ühte esimestel tõusudel tagumise 500 seas sõitnud tegelast, kes röögatas ühele väiksele tublile, vast nii mõneteistaastasele rattapoisile, kes oli clippidega õnnetulkt kukkunud, et "t*ra tambin su siinasamas kasti kui eest ei kao väike värdjas", kusjuures poisike oli raja kõrval pikali, mitte peal. That's the spirit!
cycling is fun, but...it`s deem hard work.
IMO koht annab infot ratturi sõitjatasemest ja kust mujal sa seda ikka leiad. Mina näiteks protokolle küll ei loe.tarmo kirjutas:õige alvaro. selline info ei koti tõesti vist kedagi peale kirjutaja enda :!:Alvaro kirjutas: Huvitav rada, 10 km enne lõppu läks raskeks, siis surin. Koht XXX, aeg x: xx, keskmine kiirus xx km/h.
Krt, see see lauajupi koht oli tõesti rõve. Ma just enne seda hakkasin mingist väikesest grupist mööda pressima ja äkki avastan... siis podisesin vabandusi ette ja taha nendele, kelle olin sunnitud kõrvale pressima või kes pidi minu pärast pidurdama, kuna muidu oleksin lihtsalt üle kaela käinud.LauriA kirjutas: Rada oli hea, väikseks miinuseks võiks pidada seda, et peale viimast toidupunkti oli üks mudasem koht, kuhu oli siis lauajuppidega mingi kate üritatud teha. Ma arvan, et tagapool olijatele oleks võinud hoiatusmärk seal olla.
Ise siis lõpetasin 129 kohaga, jube halb enesetunne oli. Tuleb rohkem trenni teha ja vähem õlut juua
XTR 2003 Töötab ikka megahästi tõusudel täiskoormusega vahetades. Hoiad ergobaaridest kinni ja näpu otsaga plõksid Kohe kurb oli vaadata, kuidas muidu kiired mehed tõusudel selg ees vastu tulid, käikarit ragistades ja vandudes.
Nero
Ilmselt jutt kuulsast aegviidu "redelite" kohast - see on sees olnud niikaua, kui mina seda rada mäletan, kusjuures praegu oli ta tänu ohtralt peale veetud saepurule ikka väga lihtsalt läbitav paari aasta taguste kevadiste sõitudega võrreldes, kui lauad rohkem väljas ja libedad olid. sinna tuli raudselt grupi ees sisse saada, sest grupis keegi ikka ikaldus.Nero kirjutas:Krt, see see lauajupi koht oli tõesti rõve. Ma just enne seda hakkasin mingist väikesest grupist mööda pressima ja äkki avastan... siis podisesin vabandusi ette ja taha nendele, kelle olin sunnitud kõrvale pressima või kes pidi minu pärast pidurdama, kuna muidu oleksin lihtsalt üle kaela käinud.LauriA kirjutas: Rada oli hea, väikseks miinuseks võiks pidada seda, et peale viimast toidupunkti oli üks mudasem koht, kuhu oli siis lauajuppidega mingi kate üritatud teha. Ma arvan, et tagapool olijatele oleks võinud hoiatusmärk seal olla.
Ise siis lõpetasin 129 kohaga, jube halb enesetunne oli. Tuleb rohkem trenni teha ja vähem õlut juua
XTR 2003 Töötab ikka megahästi tõusudel täiskoormusega vahetades. Hoiad ergobaaridest kinni ja näpu otsaga plõksid Kohe kurb oli vaadata, kuidas muidu kiired mehed tõusudel selg ees vastu tulid, käikarit ragistades ja vandudes.
Nero
Soovitan kõikidele, kellele see koht ei meeldinud, lisaks silmad pulkas asfaldi nühkimisele natuke tehnilist sõitu harjutada, siis ei tundugi sellised kohad enam rõvedad, vaid vastupidi:)
isegi eelmine aasta oli see päris mülgas veel.sellel aastal ei tundnud kohta õieti äragi.Ereliukas kirjutas: Ilmselt jutt kuulsast aegviidu "redelite" kohast - see on sees olnud niikaua, kui mina seda rada mäletan, kusjuures praegu oli ta tänu ohtralt peale veetud saepurule ikka väga lihtsalt läbitav paari aasta taguste kevadiste sõitudega võrreldes, kui lauad rohkem väljas ja libedad olid. sinna tuli raudselt grupi ees sisse saada, sest grupis keegi ikka ikaldus.
Soovitan kõikidele, kellele see koht ei meeldinud, lisaks silmad pulkas asfaldi nühkimisele natuke tehnilist sõitu harjutada, siis ei tundugi sellised kohad enam rõvedad, vaid vastupidi:)
Ereliukas: Sa vist pead silmas seda lõiku, mis on vähemalt viimasel kolmel aastal sees olnud mõned kilomeetrid enne finishit? Selle oja lähedal? Seal oli küll tunduvalt lihtsam, kui eelmine aasta.Ereliukas kirjutas:Ilmselt jutt kuulsast aegviidu "redelite" kohast - see on sees olnud niikaua, kui mina seda rada mäletan, kusjuures praegu oli ta tänu ohtralt peale veetud saepurule ikka väga lihtsalt läbitav paari aasta taguste kevadiste sõitudega võrreldes, kui lauad rohkem väljas ja libedad olid. sinna tuli raudselt grupi ees sisse saada, sest grupis keegi ikka ikaldus.Nero kirjutas:Krt, see see lauajupi koht oli tõesti rõve. Ma just enne seda hakkasin mingist väikesest grupist mööda pressima ja äkki avastan... siis podisesin vabandusi ette ja taha nendele, kelle olin sunnitud kõrvale pressima või kes pidi minu pärast pidurdama, kuna muidu oleksin lihtsalt üle kaela käinud.LauriA kirjutas: Rada oli hea, väikseks miinuseks võiks pidada seda, et peale viimast toidupunkti oli üks mudasem koht, kuhu oli siis lauajuppidega mingi kate üritatud teha. Ma arvan, et tagapool olijatele oleks võinud hoiatusmärk seal olla.
Nero
Soovitan kõikidele, kellele see koht ei meeldinud, lisaks silmad pulkas asfaldi nühkimisele natuke tehnilist sõitu harjutada, siis ei tundugi sellised kohad enam rõvedad, vaid vastupidi:)
See, mis mulle probleeme valmistas oli selle uue lõigu (singletracki) alguses u. 1km pärast viimast toidupunkti. Kui need lauad oleks risti rajaga olnud, siis ei oleks märki tõesti vaja läinud; aga nad ei olnud - nii et minu ees ja küllap ka taga nii mõnigi sai külje mudaseks. Võib-olla esimese 200 ratturi jaoks oli see jupike paremas korras.
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.
Ilmselt sõitsin seal nii kiiresti - tõesti ei mäleta seda kohta:(LauriA kirjutas: See, mis mulle probleeme valmistas oli selle uue lõigu (singletracki) alguses u. 1km pärast viimast toidupunkti. Kui need lauad oleks risti rajaga olnud, siis ei oleks märki tõesti vaja läinud; aga nad ei olnud - nii et minu ees ja küllap ka taga nii mõnigi sai külje mudaseks. Võib-olla esimese 200 ratturi jaoks oli see jupike paremas korras.
Kohta ei mäleta täpselt (ei teinud märkmeid) aga mingis mudasemas rajalõigus oli keegi tarkpea tõesti asetanud 2-3m lauajupi rajale PIKISUUNAS. See oli muidugi mingis grupis sees olles tõesliselt tore avastus, sest see laud polnud teps mitte parimate haakumisomadustega ja niipalju osavust ka just paljudel ei ole, et mööda 10cm laiust lauda sõita.
Kukkus sõitja minu ees ja kukkus ka minu taga olnu. Ilmselt oleks sealt ka mujalt mööda saanud aga enamus avastas selle laua olemasolu ikkagi alles siis kui nad juba selle peal olid.
Kukkus sõitja minu ees ja kukkus ka minu taga olnu. Ilmselt oleks sealt ka mujalt mööda saanud aga enamus avastas selle laua olemasolu ikkagi alles siis kui nad juba selle peal olid.
velo.clubbers.ee
Ritchey WCS QRS vektor
Ritchey WCS QRS vektor
Ei tea kas oli sama vanamutt, kes umbes 12-15 km. vahel peale üht lauget tõusu teeääres seisis ja ''ärge püsti sõitke - munad külmuvad ära'' karjus ?Green_Day kirjutas:Ma ise ei kuulnud, kuid üks vend sõitis mu kõrvale, endal silm säramas, et kas te kuulsite, mis too vanamutt seal karjus. vanamutt oli siis tee ääres vikat käes karjunud: "Tööd on vaja teha krt, mitte siin rattaga aega raisata".
umbes samas stiilis "vastastikuste viisakusavaldustega" kostitasid teineteist kaks üsna esiotsa meest, kes finishispurdis kuidagi kahekesi laiale ja sel hetkel ka tühjale lõpusirgele ära ei taht mahtuda ja teineteist kätega nügima ja tõukama hakkasid...profit4 kirjutas:matts kirjutas:Omalt poolt tahaks tervitada ühte esimestel tõusudel tagumise 500 seas sõitnud tegelast, kes röögatas ühele väiksele tublile, vast nii mõneteistaastasele rattapoisile, kes oli clippidega õnnetulkt kukkunud, et "t*ra tambin su siinasamas kasti kui eest ei kao väike värdjas", kusjuures poisike oli raja kõrval pikali, mitte peal. That's the spirit!
Kahjuks ise ei osalenud Jalg haige.Lonkasin ringi fotoaparadiga ja tegin mõned fotod Siin aadress: http://adsl187.uninet.ee:81/cup/
Ja siis stardipildi keerasid igaks juhuks peegelpilti ka, lisaks nendele NoCopydeleseattoledo kirjutas:Kahjuks ise ei osalenud Jalg haige.Lonkasin ringi fotoaparadiga ja tegin mõned fotod Siin aadress: http://adsl187.uninet.ee:81/cup/
http://adsl187.uninet.ee:81/cup/pages/start.html
Või on see tähelepanu äratamiseks ...
Ma nii teravalt ei suhtuks, las inimene räägib ja jagab teistega oma muljeid ja nagu teema pealkiri juba ütleb: Eesti võistlused - Infot ja muljeid võistluste kohta. Postituste lugemine ei ole ju kohustuslik.Alvaro kirjutas: Samas ma ütleks niipalju vastu, et ma näen sellistes supijuttudes jms rohkem mõtet, kui umbes taolises kommis, mida peale finishit üle ühe kohtab:
Huvitav rada, 10 km enne lõppu läks raskeks, siis surin. Koht XXX, aeg x: xx, keskmine kiirus xx km/h.
Raske on enamusel, protokolli lugeda oskan ka ise. Aga võibolla oli tõesti mõnel mehel hiir supi sisse sattunud, seda ma protokollist välja ei loe kahjuks
Sry,SEpp pildid keeran kohe õigetpidi.Siin veel lisaks,andestage kui kedagi ei jõudnud jäädvustada. http://adsl187.uninet.ee:81/cap/
selleks selline teema näiteks siin olemas juu:sparxxx kirjutas:mure on
kas keegi skab aidata,kust ma leiaksin tiimide järjestuse peale Kõrve etappi?
Elion Estonian Cup sari 2004 [MTB]
viewtopic.php?t=3244
viewtopic.php?p=41563#41563