Author Cup 3. etapp 27.06 Türil
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Author Cup 3. etapp 27.06 Türil
Ega keegi ei ole seda rada vaatamas käinud?
Mõni asisem kommentaar/kirjeldus raja kohta oleks hea
Mõni asisem kommentaar/kirjeldus raja kohta oleks hea
Re: Author Cup 3. etapp 27.06 Türil
Sõitsin raja läbi, tähistus oli üle mõistuse hea (nissani korraldajad ärge tulge, saate infarkti), kuid espordis toodud skeemile on tehtud mõned muudatused. Kiire iseloomustus: muda, juurikad, heinamaa. Espordi kaardi kaugemas otsas tunnete ära suusaraja, kus on 4 päris korralikku tõusu, ülejäänud rada on tasane.tommionu kirjutas:Ega keegi ei ole seda rada vaatamas käinud?
Mõni asisem kommentaar/kirjeldus raja kohta oleks hea
Grupisõidukogemustega ei ole homme midagi teha. Ennem paari kruusalõiku teeb 13 km keskmisest tehnilisemat rada oma töö.
Rada oli jube mudane. kiirest uhamisest polnud lõhnagi. Esimeste meeste vahed olid ikka meeletud. Lätlane võitis ja oli teisest mehest ees 6minti. Võitja aeg siis napilt alla 2h. Ise ronisin rajalt kohe alguses maha, kuna sain kohe alguses chainsuck'i. Alguses lasin edasi aga lõpuks ei kannatanud enam üldse sõita. Iga kahe kolme pöördejärel oli asi kinni...
Aga need kes läbi sõitsid on tegijad.
Aga need kes läbi sõitsid on tegijad.
Sõitsin raja läbi,(pikka),kuigi pool tundi enne starti ,istudes soojas autos,mõtlesin-miks ma ometi siia ronisin.Kahesõnaline komentar:mega mudane Isiklikult minule meeldis,kuigi katkestajaid oli palju
Tehnikapoolelt niipalju,et täiesti uued XT ketaspiduri klotsid kulusid jäägitult.Võib-olla sellest,et pidurdasin palju
Tehnikapoolelt niipalju,et täiesti uued XT ketaspiduri klotsid kulusid jäägitult.Võib-olla sellest,et pidurdasin palju
Kas sõitsid ikka 2 ringi, üks ring on "lühike"seattoledo kirjutas:Sõitsin raja läbi,(pikka),kuigi pool tundi enne starti ...
Tehnikapoolelt niipalju,et täiesti uued XT ketaspiduri klotsid kulusid jäägitult.
Esimene ring oli täitsa ok, probleeme ei olnud, kuigi kummi rõhk oli tõenäoliselt liiga suur. Teine ring oli minu kaalu ja kummirõhu jaoks liiga pehme ja libe. Kahel tõusul tulin maha (ratas käis ringi ja chainsuck korraga). Päris rahustav oli mõelda, et tagumised mehed said juba esimesel ringil sellist muda ja libedust
Tehnikast niipalju, et uutest XTR ceramic piduriklotsidest kadus üle poole, kuigi pidurdamist oli ekstreemselt vähe. Ja kõige hullem oli see, et nad raisad ei pidanud ka üldse . Tõsise hävingu sai ka uus esihammakas (44), järelikult ka kett ja kassett (kuid neid ei ole silmaga niihästi näha).
võiks öelda et toimus üks korralik sügiskross
ratast ei tundnud äragi sõidu lõppedes
rassimist oli ikka seal mudas tõsiselt ... kilekat (kuigi olin lühikseste pükstega) tahtsin mitu korda ära visata, kuna higi voolas ojadena
teine ring oli juba segi songitud rajal ja siledaks lihvitud tõusudel totaalne osavuse/oskuste/tehnika proovilepanek
praegu mõtlen ja tagantjärgi, et mida tegid rajal sileda kummiga mehed üks igatahes mõned meetrid minust eespool käis laksust keset teed külili - valus vaatepilt ...
pidurid ütlesid teisel ringil igatahes mägise (käo mäe kant oli see vist) lõigu juures ülesse ... trossid andsid järele ja ei viitsinud enam seal mudas neid reguleerima ka hakata ... tänu sellele oleks ise ka laskumistel paar korda kena nipli pannud
tundub ka, et amort otsustas enam mitte funktsioneerida ... kolksub ainult nüüd ja jäik raibe ...
teine ring oli seda muda ja rohtu tehnikale niipalju ümber ja peale mässinud, et mitmel korral sai ise ka chainsuck'i kogetud - suured veeloigud aitasid
aga rada sai siiski läbi sõidetud põhisõidu näol
ratast ei tundnud äragi sõidu lõppedes
rassimist oli ikka seal mudas tõsiselt ... kilekat (kuigi olin lühikseste pükstega) tahtsin mitu korda ära visata, kuna higi voolas ojadena
teine ring oli juba segi songitud rajal ja siledaks lihvitud tõusudel totaalne osavuse/oskuste/tehnika proovilepanek
praegu mõtlen ja tagantjärgi, et mida tegid rajal sileda kummiga mehed üks igatahes mõned meetrid minust eespool käis laksust keset teed külili - valus vaatepilt ...
pidurid ütlesid teisel ringil igatahes mägise (käo mäe kant oli see vist) lõigu juures ülesse ... trossid andsid järele ja ei viitsinud enam seal mudas neid reguleerima ka hakata ... tänu sellele oleks ise ka laskumistel paar korda kena nipli pannud
tundub ka, et amort otsustas enam mitte funktsioneerida ... kolksub ainult nüüd ja jäik raibe ...
teine ring oli seda muda ja rohtu tehnikale niipalju ümber ja peale mässinud, et mitmel korral sai ise ka chainsuck'i kogetud - suured veeloigud aitasid
aga rada sai siiski läbi sõidetud põhisõidu näol
Viimati muutis tommionu, 28. 06. 2004. 17:12, kokku muudetud 2 korda .
mul sama lugu chainsuckiga, poolteist ringi kannatasin ja siis enam tagaotsa tõusudele ei läinud. nüüd murran pead - milles asi, kas tõesti ainult poris, aga teistel ju töötas käiguvahetus ja ei suckinud? kurvaks teeb - pidin kodurajalt maha tulema mida chainsucki vastu teha, targad?veiko kirjutas:Rada oli jube mudane. kiirest uhamisest polnud lõhnagi. Esimeste meeste vahed olid ikka meeletud. Ise ronisin rajalt kohe alguses maha, kuna sain kohe alguses chainsuck'i. Iga kahe kolme pöördejärel oli asi kinni...
Aga need kes läbi sõitsid on tegijad.
vinge sõit oli, paras iseloomu kasvatamise üritus, kuna rakvere 2003 jäi vahele siis ei oska mudaolusid võrrelda, ise sellist mudasõitu teinud pole. twister + raske kere ei sobinud tänastesse oludesse kuidagi, tagaratas käis pidevalt tühjalt ringi, muu tehnika (käiguvahetus, pidurid) toimis normaalselt, vähemalt lõpetasin võites kõiki katkestajaid .
paljudele närvidele käinud chainsuckist polnud mul märkigi.
soovin tänada sõidu korraldajajaid, kõik oli hästi ette valmistatud ja sujus, rajatähistus oli viimase peal, teenäitajad-julgestajad, 3 laibakorjamise ATV-d, mõnus supp jne. tuletõrjeauto käis uue vee järel ja viimasedki rattad said puhtaks. loodetavasti on järgmisel aastal parem ilm.
leidsin staadioni kõrvale puuoksa peale unustatud Briko windstopper pikkade varrukate ja lukuga sinise jaki, viisin korraldajate kätte, lubati, et kätte saab Türi võimlast.
paljudele närvidele käinud chainsuckist polnud mul märkigi.
soovin tänada sõidu korraldajajaid, kõik oli hästi ette valmistatud ja sujus, rajatähistus oli viimase peal, teenäitajad-julgestajad, 3 laibakorjamise ATV-d, mõnus supp jne. tuletõrjeauto käis uue vee järel ja viimasedki rattad said puhtaks. loodetavasti on järgmisel aastal parem ilm.
leidsin staadioni kõrvale puuoksa peale unustatud Briko windstopper pikkade varrukate ja lukuga sinise jaki, viisin korraldajate kätte, lubati, et kätte saab Türi võimlast.
Viimati muutis erikr, 27. 06. 2004. 20:28, muudetud 1 kord.
siit poolt samuti tänusõnad ja kiitused kõigile asjaosalisteleerikr kirjutas:...
soovin tänada sõidu korraldajajaid, kõik oli hästi ette valmistatud ja sujus, rajatähistus oli viimase peal, teenäitajad-julgestajad, 3 laibakorjamise ATV-d, mõnus supp jne. tuletõrjeauto käis uue vee järel ja viimasedki rattad said puhtaks. loodetavasti on järgmisel aastal parem ilm. ...
need kes rajal olid, pidid vähemalt pea kolm tundi kohapeal külematama ja ligunema ...
eriti lahe oli see vana, kes oli seal ristmikul, kust läks tee üle põllu mägede regiooni paralleelselt tagasituleva teega - küll ergutas ja innustas seal alles
Viimati muutis tommionu, 27. 06. 2004. 20:29, muudetud 1 kord.
http://www.fagan.co.za/Bikes/Csuck/Andres kirjutas: mul sama lugu chainsuckiga, poolteist ringi kannatasin ja siis enam tagaotsa tõusudele ei läinud. nüüd murran pead - milles asi, kas tõesti ainult poris, aga teistel ju töötas käiguvahetus ja ei suckinud? kurvaks teeb - pidin kodurajalt maha tulema mida chainsucki vastu teha, targad?
kui kellelgi huvi teemat edasi arendada siis mitte siin vaid tegin näpunäidete alla uue teema.
Rakvere sõit oli mudaolude poolest Türiga võrreldes suhteliselt puhas. Selliseid mülkaid Rakveres ei kohanud.erikr kirjutas: kuna rakvere 2003 jäi vahele siis ei oska mudaolusid võrrelda
Kiidan ka omalt poolt Türi krossi korraldajaid. Mega rada. Ülihea tähistus. Maitsev supp. Vihm lisas veel asjale vürtsi. Mida veel tahta?
Läksin ka kohale mõeldes,et teen trenni.Ei oleks uskunudki ,et rada võib olla nii mudane.Esimese ringi poole peal hakkasid ilmnema käiguvahetuse prb-d.Teise ringi, kõik sopasaed kohad ja tõusud võtsin ratas seljas joostes,kuna käigu vahetus oli surnud.
Selline tulemus siis sõidust : Amort ei tööta,keskjooks loksub täiega,Pidurid ..õigemini neid ei olnudki,lisaks veel kett ,kasett ja käikari litrid.(ketil ja kasetil oli plaanitud vahetus,aga teistega mul sellist plaani polnud).
Ime siis ,et käiku vahetada ei saanud.
Selline tulemus siis sõidust : Amort ei tööta,keskjooks loksub täiega,Pidurid ..õigemini neid ei olnudki,lisaks veel kett ,kasett ja käikari litrid.(ketil ja kasetil oli plaanitud vahetus,aga teistega mul sellist plaani polnud).
Ime siis ,et käiku vahetada ei saanud.
põletame maanteid.
http://www.zone.ee/wildakas/Author/
Paar mitte just kõige kvaliteetsemat pilti.
Paar mitte just kõige kvaliteetsemat pilti.
http://www.hot.ee/even/images/pildid/author_cup_3_etapp
Vaatamiseks natuke (kehvakvaliteedilisi) pilte. Kvaliteedi jm pärast nuriseda pole mõtet. Zoomi fotokal polnd seega on isikud kauged ja raskesti arusaadavad, kuid siiski....avastamiserõõmu peaks mõnele pakkuma....vast.
EDIT (01.07.04): osad pildid olid miskipärast laadimata jäänud...lisasin nood kah.
Vaatamiseks natuke (kehvakvaliteedilisi) pilte. Kvaliteedi jm pärast nuriseda pole mõtet. Zoomi fotokal polnd seega on isikud kauged ja raskesti arusaadavad, kuid siiski....avastamiserõõmu peaks mõnele pakkuma....vast.
EDIT (01.07.04): osad pildid olid miskipärast laadimata jäänud...lisasin nood kah.