Tahko MTB 120 2004
meeldetuletuseks ka võistlusekodulehekülg. osa infot on veel möödunud aastast.
Küsisks siis konkreetselt kel plaanis? Regamise odavama aja lõpp pole enam kaugel. Samas küsiks käinute käest, kuda selle majutusega seal on?
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
ma soovitaks kambaga mökki kinni panna. hind tuleb isegi eesti mõistes mõistlik. kui mökkid otsas, siis saab valida tahkovuori sokos hotel teenuse, kus hind on ca 500 eeku öö. hotell on hea variant, sest saab korralikult süüa enne võistlust ning start on ka hotelli eest. telkimiskohti ma piirkonnas pole avastanud, aga kes otsib see leiab.Mati kirjutas:Küsisks siis konkreetselt kel plaanis? Regamise odavama aja lõpp pole enam kaugel. Samas küsiks käinute käest, kuda selle majutusega seal on?
lisaks tehakse kogu tahko piirkonnas arendustöid, ehitatakse igasugu ööbimiskohti. midagi leiab igal juhul. meil on kogemusi ainult hotell Tahkovuori ja temale kuuluvate mökkidega.
ise oleme kogu aeg hotellis olnud.
Kuhu ma selle kommentaari lisan? Saadan meiliga selle "varmistus" meilile vastu?tarmo kirjutas:Tähelepanu!!!
Kõikidele kes sel aastal Tahkosse tulevad. Regamine toimub samamoodi nagu eelmisel aastal. Veebis regage ennast ära ja kommentaarina lisage et maksmine kohapeal sulas.
Kohapeal saab siis maksta eelregamise soodushinnaga.
Ära lisa kuhugi kommentaari. Registreeri ära lihtsalt. Korraldajatega on kokkulepe olemas, et eestlased maksavad kohapeal. Kes soovib võib muidugi ka pangas maksta.UrmasL kirjutas:Kuhu ma selle kommentaari lisan? Saadan meiliga selle "varmistus" meilile vastu?tarmo kirjutas:Tähelepanu!!!
Kõikidele kes sel aastal Tahkosse tulevad. Regamine toimub samamoodi nagu eelmisel aastal. Veebis regage ennast ära ja kommentaarina lisage et maksmine kohapeal sulas.
Kohapeal saab siis maksta eelregamise soodushinnaga.
Porter Lifts Your Ranking
http://www.wildlifetelemark.fi/php/osallistujat.phpcareras kirjutas:Kas mõni "hull" läheb siit 120km peale ka???
Kui on kellelgi huvi, siis soovitan aegsasti broneerida omale Tahko sõidul testiks FRWD seade. Arbo lahkel loal sain seda aparaati Tartu RR-l proovida ja päris hea on hiljem oma sõitu vaadata ja analüüsida. Testimine on TASUTA, kuid aparaatide arv PIIRATUD.
http://www.wildlifetelemark.fi/mtbint/ ja siis link FRWD and Tahko ...
http://www.wildlifetelemark.fi/mtbint/ ja siis link FRWD and Tahko ...
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Porteri omad on täitsa hullud peast , kusjuures see aasta meestel ees karika kaitsmine , igaljuhul edu ja jaksu, vaimne toetus minu poolt,erikr kirjutas:http://www.wildlifetelemark.fi/php/osallistujat.phpcareras kirjutas:Kas mõni "hull" läheb siit 120km peale ka???
ise pean veel veidi trenni tegema , siis prooviks esialgu seda 60 trassi.
cycling is fun, but...it`s deem hard work.
No mina ntx ja nii mõnigi VCE foorumist veel minu teadaN kirjutas:Huvitav palju sel aastal esmakordseid Tahkolasi on tulemas lahe taha.. Sel aastal ju kõik palju lihtsam mineku osas.
Vähemalt 2 naisterahvast tundus ka osalevat Eestist
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Pehme mööbli spordiklubi "Pilsner Racing" lähetab ka ühe tegelase Tahko 60km ringi inspekteerima.Mati kirjutas:No mina ntx ja nii mõnigi VCE foorumist veel minu teadaN kirjutas:Huvitav palju sel aastal esmakordseid Tahkolasi on tulemas lahe taha.. Sel aastal ju kõik palju lihtsam mineku osas.
Vähemalt 2 naisterahvast tundus ka osalevat Eestist
Nagu Greisi raadio Hannes võrno ütles "karta pole siin midagi". Tahkol ei ole kübetki sellist hinge pugevat Elion cupi konkurentsihõngu. Tegu on pigem üritusega, kuigi raskemat sorti. Lisaks pole keegi seda ju pooleli ka jätnud nii et.. Viilige grannyd ülehuko kirjutas: Need jutud on tegelikult hullemad kui asi väärt on, minu meelest.
Porter Lifts Your Ranking
Proovi siia :SL kirjutas:Kus palun saaks vastata banneril esitatud küsimusele?
Et ei ole võimeline.
http://www.wildlifetelemark.fi/mtb/palaute.html
Porter Lifts Your Ranking
Mika Häkkisega on saanud Soomes ka rattaorienteerumist rebida. Kahuks pole ta RO rajal nii kiire ja osav kurvivõtja kui tema nimekaim F1 sarjas oli. Aga Tahko rajal on kõik soomlased suhteliselt kiiremad, kui muudes oludes, eriti kui juhtub tänane ilm olema.N kirjutas:Tal on noorem vend Jani Häkkinen ka kaasasUrmasL kirjutas:vaatsin, et Mika "McLaren" Häkkinen ka stardinimekirjas....
Kuna Tahko tuli seoses alljärgneva infoga kohe meelde, siis panen postituse vähemalt esialgu siia.
Kuna puhkusteperiood läheneb, mis toob kaasa kindlasti ka enam reisimist, siis saadan siinkohal info, mis oluline teada kõigile, kes Euroopa Liidu maadesse satuvad.
Eesti Haigekassas kindlustatud, kes viibivad teises liikmesriigis ajutiselt, saavad nüüdsest koheselt vajaminevat arstiabi võrdsetel tingimustel selles riigis elavate kindlustatud inimestega. Selleks tuleb reisile minnes kaasa võtta ravikindlustuskaardi asendussertifikaat.
Täpsemat infot leiad lisatud lingi alt ja ka Haigekassa kliendiinfo numbrilt 16363 http://www.haigekassa.ee/euro/muutused.htm
NB! Koheselt vajamineva arstiabi puhul jäävad igal juhul patsiendi enda kanda asukohamaa tariifide järgi omavastutustasud (visiiditasud, haigla voodipäevatasud jne). Ravikindlustuskaardi asendussertifikaadi omamine pole siiski võrreldav reisikindlustusega, mis hüvitab võimalikke tekkivaid kulusid laiemas ulatuses. Seega, reisile minnes tasub kindlasti hoolikalt läbi mõelda, et kas piisab üldisest kindlustusest või võtate lisaks ka reisikindlustuse.
Ravikindlustuskaardi asendussertifikaati saab taotleda piirkondlikust haigekassa esindusest: http://www.haigekassa.ee/piirk_kassad2.htm
Taotlemisel võtta kaasa isikut tõendav dokument. Kaardi saab kätte kohe ja kehtib see 3 kuud.
Kuna puhkusteperiood läheneb, mis toob kaasa kindlasti ka enam reisimist, siis saadan siinkohal info, mis oluline teada kõigile, kes Euroopa Liidu maadesse satuvad.
Eesti Haigekassas kindlustatud, kes viibivad teises liikmesriigis ajutiselt, saavad nüüdsest koheselt vajaminevat arstiabi võrdsetel tingimustel selles riigis elavate kindlustatud inimestega. Selleks tuleb reisile minnes kaasa võtta ravikindlustuskaardi asendussertifikaat.
Täpsemat infot leiad lisatud lingi alt ja ka Haigekassa kliendiinfo numbrilt 16363 http://www.haigekassa.ee/euro/muutused.htm
NB! Koheselt vajamineva arstiabi puhul jäävad igal juhul patsiendi enda kanda asukohamaa tariifide järgi omavastutustasud (visiiditasud, haigla voodipäevatasud jne). Ravikindlustuskaardi asendussertifikaadi omamine pole siiski võrreldav reisikindlustusega, mis hüvitab võimalikke tekkivaid kulusid laiemas ulatuses. Seega, reisile minnes tasub kindlasti hoolikalt läbi mõelda, et kas piisab üldisest kindlustusest või võtate lisaks ka reisikindlustuse.
Ravikindlustuskaardi asendussertifikaati saab taotleda piirkondlikust haigekassa esindusest: http://www.haigekassa.ee/piirk_kassad2.htm
Taotlemisel võtta kaasa isikut tõendav dokument. Kaardi saab kätte kohe ja kehtib see 3 kuud.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
veidi FRWD abil saadud rajainfot 2004 rajast:
Pikkus: 59136 m / 118272 m
Kõrguste vahe: 202 m / 404 m
Kogutõus : 1323 m / 2646 m
Järseim laskumine: -39,5 deg
Järseim tõus: 16,4 deg
Suurim kõrguste vahe/pikkus/keskmine nurk ühel tõusul: 154m/2533m/3,9deg
Suurim kõrguste vahe/pikkus/keskmine nurk ühel laskumisel: 140m/1439m/-7,6deg
Pikima tõusu kõrguste vahe/pikkus/keskmine nurk: 128m/2994m/3,2deg
Pikima laskumise kõrguste vahe/pikkus/keskmine nurk: 136m/3181m/5,9deg
Pikkus: 59136 m / 118272 m
Kõrguste vahe: 202 m / 404 m
Kogutõus : 1323 m / 2646 m
Järseim laskumine: -39,5 deg
Järseim tõus: 16,4 deg
Suurim kõrguste vahe/pikkus/keskmine nurk ühel tõusul: 154m/2533m/3,9deg
Suurim kõrguste vahe/pikkus/keskmine nurk ühel laskumisel: 140m/1439m/-7,6deg
Pikima tõusu kõrguste vahe/pikkus/keskmine nurk: 128m/2994m/3,2deg
Pikima laskumise kõrguste vahe/pikkus/keskmine nurk: 136m/3181m/5,9deg
Viimati muutis erikr, 28. 06. 2004. 10:21, muudetud 1 kord.
ja nautida kõike seda kui nädal otsa on sadanud...erikr kirjutas:veidi FRWD abil saadud rajainfot 2004 rajast:
Pikkus: 59136 m / 118272 m
Kõrguste vahe: 202 m / 404 m
Kogutõus : 1323 m / 2646 m
Järseim laskumine: -39,5 deg
Järseim tõus: 16,4 deg
Suurim kõrguste vahe/pikkus/keskmine nurk ühel tõusul: 154m/2533m/3,9deg
Suurim kõrguste vahe/pikkus/keskmine nurk ühel laskumisel: 140m/1439m/-7,6deg
Pikima tõusu kõrguste vahe/pikkus/keskmine nurk: 128m/2994m/3,2deg
Pikima laskumise kõrguste vahe/pikkus/keskmine nurk: 136m/3181m/5,9deg
Vanad Tahkohundid, kas teil on eelmistest aastatest siis ka kogemust vihmase sõiduga? Kui hulluks asja pöörata võib?N kirjutas:Täna suhtlesin korraldajatega - kallab vihma..
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
eelmine aasta oli ka öö otsa sadanud ja polnud hullu midagi. kui nädal aega kallab siis ei kujuta ette. kivid jäävad ikka kivideks, aga rada läheb ilmselt pehmeks ja libedaks, ma mõtlen just tõuse. ma ise tegelt väga ei põe sellepärast. tahaks ainult et sõidu ajal pähe ei kallaks, 8-9 tundi lausvihmas pole lõbus.Mati kirjutas:Vanad Tahkohundid, kas teil on eelmistest aastatest siis ka kogemust vihmase sõiduga? Kui hulluks asja pöörata võib?N kirjutas:Täna suhtlesin korraldajatega - kallab vihma..
Tugevas vihmas ei ole kunagi sõitu olnud - õrnas udukas ja tibavihmas polnud väga jube, kui kumm ikka mustriga.Mati kirjutas:Vanad Tahkohundid, kas teil on eelmistest aastatest siis ka kogemust vihmase sõiduga? Kui hulluks asja pöörata võib?N kirjutas:Täna suhtlesin korraldajatega - kallab vihma..
Porter Lifts Your Ranking
Tahko 60 km (lühem distants) hetketulemused. Kaks eestlast esikümnes.
Sijoitus>Aika>Sukunimi >Etunimi
1 >03:10:37 >Kaarlampi >Erik
2 >03:24:19 >Hietala >Jukka
3 >03:34:30 >Tampuri >Tuomo
4 >03:35:21 >Mustonen >Jyrki
5 >03:35:31 >Tönisson >Tiimo
6 >03:37:33 >Koljonen >Markku
7 >03:41:37 >Kallioniemi >Jussi
8 >03:42:11 >Perttula >Ismo
9 >03:42:27 >Männiste >Meeme
10 >03:42:38 >Mursu >Jaakko
Sijoitus>Aika>Sukunimi >Etunimi
1 >03:10:37 >Kaarlampi >Erik
2 >03:24:19 >Hietala >Jukka
3 >03:34:30 >Tampuri >Tuomo
4 >03:35:21 >Mustonen >Jyrki
5 >03:35:31 >Tönisson >Tiimo
6 >03:37:33 >Koljonen >Markku
7 >03:41:37 >Kallioniemi >Jussi
8 >03:42:11 >Perttula >Ismo
9 >03:42:27 >Männiste >Meeme
10 >03:42:38 >Mursu >Jaakko
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
mälu järgi:
120 peal oli tarmo 4. ErikT 6. lehor 11. Ermo 14. www 16.
ca 50 meest läks peale ja 35 lõpetasid.
120 võitja esimese ringi aeg oli tublisti parem kui 60 võitjal.
120 võideti ajaga 7:00:02
naiste arvestuses sai age 4. auhinnalise koha.
60 km meeskondlikus arvestuses Porterracing 3. koht
120 peal oli tarmo 4. ErikT 6. lehor 11. Ermo 14. www 16.
ca 50 meest läks peale ja 35 lõpetasid.
120 võitja esimese ringi aeg oli tublisti parem kui 60 võitjal.
120 võideti ajaga 7:00:02
naiste arvestuses sai age 4. auhinnalise koha.
60 km meeskondlikus arvestuses Porterracing 3. koht
Viimati muutis erikr, 05. 07. 2004. 09:24, kokku muudetud 2 korda .
jep, siga kuum oli (pulsokas näitas max 31*), vähemalt minu jaoks. a hiljem pajatab rohkem.mart kirjutas:Tahko kl 15.00 - kergelt pilves, temp 25.5°tarmo kirjutas: tahaks ainult et sõidu ajal pähe ei kallaks, 8-9 tundi lausvihmas pole lõbus.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
elu pikim võistlus siis seljataga. eesmärk 120 km ja 2720 tõusumeetrit on täidetud. aeg 8 tundi ja 18 minutit, tasuks 4. koht. tehnika toimis ülihästi, eriti vahetused keskmiselt hammakalt väikesele ja vastupidi , jooki kulus kogu distantsil ca 6 liitrit, söögiks mõned banaanid toitlustuspunktidest ning keedetud kanafilee ja kanapuljong kahe ringi vahel. nüüd on aega puhata ja mõlgutada mõtteid Haanja 100 suunas
tarmo kirjutas:elu pikim võistlus siis seljataga. eesmärk 120 km ja 2720 tõusumeetrit on täidetud. aeg 8 tundi ja 18 minutit, tasuks 4. koht. tehnika toimis ülihästi, eriti vahetused keskmiselt hammakalt väikesele ja vastupidi , jooki kulus kogu distantsil ca 6 liitrit, söögiks mõned banaanid toitlustuspunktidest ning keedetud kanafilee ja kanapuljong kahe ringi vahel. nüüd on aega puhata ja mõlgutada mõtteid Haanja 100 suunas
Minu lugupidamine!
8,5 tundi on juba maanteel paras katsumus.
Veidi ka oma muljeid.
Läksime pundiga kohale juba neljapäeva õhtuks, et reedel veidi sõita ja loodust nautida. ilm oli subtroopiline võrreldes eesti oludega. reedel läbisime raja stardist esimese TP-ni (Ermo, Siim ja Jüri teise TP-ni) ja raja lõpuosa poolelt maalt 5-nda ja 6-nda TP vahelt kuni lõpuni. reedese päeva õnnelik õnnetus oli Ermo kukkumine viimasel kivisel laskumisel täie hoo pealt, kiiver eest puru ja jäljed jäid ka näkku.
laupäevasel võistlusel torkas silma ülim rahulikkus millega rahvas asja võttis. numbrid igas võistlusklassis (mitte segi ajada vanuseklassidega) tähestiku järjekorras. stardiala jagatud lintidega tsoonideks, tsoonid tähistatud oletatava lõpuajaga tunniste vahedega. iga mees läks oma tarkusest sinna kuhu arvas end kuuluvat. ka tagumistes tsoonides oli kõvasti rahvast ja ei kippunud kõik alla 3h tsooni. peale starti polnud asfaldil mingit tõmblemist parema koha nimel enne metsavahele minekut. eesmärgiks olin endale seadnud sõita rada taas läbi ja teha seda hea enesetundega ja nõnda ka lõpetada. kuni "mägedesse" jõudmiseni püsisin kenasti valitud kohal, esimese ja teise TP vahel õnnestus mudamülgastes liikuda twisteriga tiba kiireminigi kui kohalikud oma traktorikummiga. türilt saadud kogemus oli kasuks. mäe otsas singlitel ja laskumistel hakkasin kohalikele pidevalt kaotama kuna oskused ja sõidutehnika olid kehvemad. samas oli päris hea tunne sõita umbes viienda sõidutunni keskel üles klibusest paariasajameetrisest kruusaseinast kui absoluutselt kõik ülejäänud ümberringi hallide nägudega jalutasid. mingis mudamülkas jalutades jäi jalg kahe kivi vahele ja sõiduking rebenes päris näotult. tsiteerides tarmot - sel aastal olid kiired kohad kiiremad ja aeglased kohad aeglasemad kui mullu.
vedelikku kulus ca 4,5-5 liitrit, isegi näost jooksis higi pidevalt raamile ja käsivarred leemendasid. igas TP-s peale esimese jõin vähemalt 3-4 topsi vett ja 2x kallasin camelbaki spordijooki juurde.
sõiduaeg 5:53 ja koht umbes 273 ca 400 lõpetajast on mulle OK.
sõidust ei tule meelde ühtegi miinust, plussi poole peal see, et kukkusin vähem kordi ja liikumine singlitel oli sujuvam ja nauditavam kui mullu.
peale sõitu juba puhtaks pestuna liitusin teiste eestlastega kaasa elama meie 120 km meeste finishile. vingeim oli lehori finishiheitlus ühe soomlasega kus ta 0,3 sekundiga peale jäi. peale 119700 meetrit niimoodi ratas rattas finishisse spurtida oli võimas vaatepilt.
EDIT: protokollis on lehor 0,2 sekundit soomlasest taga, kas eksisin mina või vaadati asi pärast videost üle.
Läksime pundiga kohale juba neljapäeva õhtuks, et reedel veidi sõita ja loodust nautida. ilm oli subtroopiline võrreldes eesti oludega. reedel läbisime raja stardist esimese TP-ni (Ermo, Siim ja Jüri teise TP-ni) ja raja lõpuosa poolelt maalt 5-nda ja 6-nda TP vahelt kuni lõpuni. reedese päeva õnnelik õnnetus oli Ermo kukkumine viimasel kivisel laskumisel täie hoo pealt, kiiver eest puru ja jäljed jäid ka näkku.
laupäevasel võistlusel torkas silma ülim rahulikkus millega rahvas asja võttis. numbrid igas võistlusklassis (mitte segi ajada vanuseklassidega) tähestiku järjekorras. stardiala jagatud lintidega tsoonideks, tsoonid tähistatud oletatava lõpuajaga tunniste vahedega. iga mees läks oma tarkusest sinna kuhu arvas end kuuluvat. ka tagumistes tsoonides oli kõvasti rahvast ja ei kippunud kõik alla 3h tsooni. peale starti polnud asfaldil mingit tõmblemist parema koha nimel enne metsavahele minekut. eesmärgiks olin endale seadnud sõita rada taas läbi ja teha seda hea enesetundega ja nõnda ka lõpetada. kuni "mägedesse" jõudmiseni püsisin kenasti valitud kohal, esimese ja teise TP vahel õnnestus mudamülgastes liikuda twisteriga tiba kiireminigi kui kohalikud oma traktorikummiga. türilt saadud kogemus oli kasuks. mäe otsas singlitel ja laskumistel hakkasin kohalikele pidevalt kaotama kuna oskused ja sõidutehnika olid kehvemad. samas oli päris hea tunne sõita umbes viienda sõidutunni keskel üles klibusest paariasajameetrisest kruusaseinast kui absoluutselt kõik ülejäänud ümberringi hallide nägudega jalutasid. mingis mudamülkas jalutades jäi jalg kahe kivi vahele ja sõiduking rebenes päris näotult. tsiteerides tarmot - sel aastal olid kiired kohad kiiremad ja aeglased kohad aeglasemad kui mullu.
vedelikku kulus ca 4,5-5 liitrit, isegi näost jooksis higi pidevalt raamile ja käsivarred leemendasid. igas TP-s peale esimese jõin vähemalt 3-4 topsi vett ja 2x kallasin camelbaki spordijooki juurde.
sõiduaeg 5:53 ja koht umbes 273 ca 400 lõpetajast on mulle OK.
sõidust ei tule meelde ühtegi miinust, plussi poole peal see, et kukkusin vähem kordi ja liikumine singlitel oli sujuvam ja nauditavam kui mullu.
peale sõitu juba puhtaks pestuna liitusin teiste eestlastega kaasa elama meie 120 km meeste finishile. vingeim oli lehori finishiheitlus ühe soomlasega kus ta 0,3 sekundiga peale jäi. peale 119700 meetrit niimoodi ratas rattas finishisse spurtida oli võimas vaatepilt.
EDIT: protokollis on lehor 0,2 sekundit soomlasest taga, kas eksisin mina või vaadati asi pärast videost üle.
Viimati muutis erikr, 05. 07. 2004. 20:17, muudetud 1 kord.
Käidud, nähtud, tehtud! Hing rahul, lihas valus ja elamus meenutamist väärt!
Elamus väga hea, soovitan kõigile. Lisaks elamusele oli see sõit vähemalt mulle paraja kooli eest. Osata võtta kiviseid tõuse ja laskumisi, nikerdada kivide vahel jne. Lisaks tõmbus vist ka kõrvade vaheline blokk laskumiste ees veits koomale.
Sõidust (minu taset siis arvestades). Kolm sõna ? kivid, muda, kuumus (pulsoka max 31*). Viimane siis pani ca 40 km sellise laksu, millest toibumine võttis aega 10 km. Hiljem selgub palju aega selle 10 km peale läks (arvan, et nii tund vähemalt, kui FRWD file saan, siis tean täpselt). Pole ka varem olnud sellist sõitu, kus kiirused on vahemikus 3-50 km/h, kusjuures see madalaim kiirus oli ka ikka oma kümneid minuteid kokku ? rattast oli vaja ju mäest alla sõitmiseks enne ka mäkke lükata . Sellisel rajal kujunes keskmiseks pulsiks siis 151 ja max 177. Planeeritud lõpu aega ca 5:00 kuni 5:15, tegelik lõpu aeg 5:44 (sh puhast sõitu ca 5:23). Koht 251. Max kiirus 50,5 km/h, keskmine kiirus ca 10,5 km/h! Kusjuures nt UrmasL?le kaotasin ca tunniga, aga keskmise vahe ainult ca 1,5 km/tunnis! Pole nagu varem julenud seda nii kõvasti välja öelda, aga Tahko puhul julgeks väita küll, et see rada soosib pigem kergeid sõitjaid. Tugevus ja treenitus tuleb muidugi kõigil kasuks. Ega see päris normaalne pole kui Tahko nädalavahetuse läbisõit senisest hooaja läbisõidust 1/10 moodustab .
Laskumised, mmmm nüüd tunduvad need juba igati lahedad maasikad, kuigi paari alla sõites oli ikka hirmus küll, ei häbene tunnistada. Probleem selles, et kui vähegi trajektooriga eksid ja selle parandamiseks pidurid lõdvemaks lased, siis kiirus kasvab hoobilt ja edasi võite ise aimata. Ja see kõik siis samal ajal kivide vahel slaalomit lastes ja viisakatele soomlastele palve peale teed andes. Tore on see, et tehnika ei vedanud selle ragistamise peale kordagi alt, Rockster toimis (3 atti). Ühtegi käna õnneks ei pannud (alalhoiu instinkt päästis vast). Laskumistel väsisid käed, sõrmed ja valutasid sääremarjad, kõik uued kogemused .
Tõusud. Kivid, kohati muda, jalutamine. Poleks elus uskunud, kui mõnus võib olla peale pikka jalutamist rattaga tõusu edasi sõita. Jah, kahjuks olin sunnitud ka ühte kruusatõusu jalutama, mida nagu Eesti tingimustes ei julgekski vist välja öelda. Ja Kinahmi on Kinahmi ja seda tervelt kaks korda Lõbus oli siiski ka, nt siis kui ühele soomlasest neiule Kinahmi 2 tõusu lõpus Stockmanni püsiklienditeenindus helistas, päris suur punt sai naerda .
Tasasem maa. Singlid, kivid ja mudaaugud. Kruus oli kõva ja kiire, eriti kiire kui tuul tagant ja allamäge. Kokkuvõttes sai siledal nii puhata kui ka väsida. Samas tuleb tunnistada, et sile maa on Tahkos suhteline, arvestades tõuse ja laskumisi. Osa sealset "siledat" klassifitseeruks Eesti maratonis juba arvestatavaks tõusudega lõiguks, Kõrves kindlasti .
Mõned mõtted ning ütlused ja fraasid, mis kõrva jäid siit ja sealt:
1. kumb on valusam, kas parmu hammustus või pidurilt käe tõstmine
2. eelmise aastaga võrreldes olid raja kuivemad osad kuivemad ja märjemad osad märjemad
3. kivid on Soomes ümarad, aga neid on palju ja keegi pole viitsind neid korralikult sättida
4. peale sõitu dushi all käies pole varem karjunud kui vesi keha pooldumise kohta jõudis
5. lätlane on lätlane ka Soomes (Ermo võib kommenteerida)
6. ei kujutanud varem ette kui suur rõõm võib olla suusatõstuki nägemisest keset suurt suve
7. keegi ei trüginud, sõimanud ega vingunud
8. diplomit ei saanud, number võeti ära, purk Battery?t ja varukumm (sõitjale, mitte rattale ) anti ja makaronid olid keedetud
9. eestlased on ikkagi tegijad, eriti 120 km sõitjad; õnneks või kahjuks pole minu sado-maso külg veel nii kaugele arenenud
10. sinna peab tagasi minema, rada selge ja aega on ju vaja parandada
Elamus väga hea, soovitan kõigile. Lisaks elamusele oli see sõit vähemalt mulle paraja kooli eest. Osata võtta kiviseid tõuse ja laskumisi, nikerdada kivide vahel jne. Lisaks tõmbus vist ka kõrvade vaheline blokk laskumiste ees veits koomale.
Sõidust (minu taset siis arvestades). Kolm sõna ? kivid, muda, kuumus (pulsoka max 31*). Viimane siis pani ca 40 km sellise laksu, millest toibumine võttis aega 10 km. Hiljem selgub palju aega selle 10 km peale läks (arvan, et nii tund vähemalt, kui FRWD file saan, siis tean täpselt). Pole ka varem olnud sellist sõitu, kus kiirused on vahemikus 3-50 km/h, kusjuures see madalaim kiirus oli ka ikka oma kümneid minuteid kokku ? rattast oli vaja ju mäest alla sõitmiseks enne ka mäkke lükata . Sellisel rajal kujunes keskmiseks pulsiks siis 151 ja max 177. Planeeritud lõpu aega ca 5:00 kuni 5:15, tegelik lõpu aeg 5:44 (sh puhast sõitu ca 5:23). Koht 251. Max kiirus 50,5 km/h, keskmine kiirus ca 10,5 km/h! Kusjuures nt UrmasL?le kaotasin ca tunniga, aga keskmise vahe ainult ca 1,5 km/tunnis! Pole nagu varem julenud seda nii kõvasti välja öelda, aga Tahko puhul julgeks väita küll, et see rada soosib pigem kergeid sõitjaid. Tugevus ja treenitus tuleb muidugi kõigil kasuks. Ega see päris normaalne pole kui Tahko nädalavahetuse läbisõit senisest hooaja läbisõidust 1/10 moodustab .
Laskumised, mmmm nüüd tunduvad need juba igati lahedad maasikad, kuigi paari alla sõites oli ikka hirmus küll, ei häbene tunnistada. Probleem selles, et kui vähegi trajektooriga eksid ja selle parandamiseks pidurid lõdvemaks lased, siis kiirus kasvab hoobilt ja edasi võite ise aimata. Ja see kõik siis samal ajal kivide vahel slaalomit lastes ja viisakatele soomlastele palve peale teed andes. Tore on see, et tehnika ei vedanud selle ragistamise peale kordagi alt, Rockster toimis (3 atti). Ühtegi käna õnneks ei pannud (alalhoiu instinkt päästis vast). Laskumistel väsisid käed, sõrmed ja valutasid sääremarjad, kõik uued kogemused .
Tõusud. Kivid, kohati muda, jalutamine. Poleks elus uskunud, kui mõnus võib olla peale pikka jalutamist rattaga tõusu edasi sõita. Jah, kahjuks olin sunnitud ka ühte kruusatõusu jalutama, mida nagu Eesti tingimustes ei julgekski vist välja öelda. Ja Kinahmi on Kinahmi ja seda tervelt kaks korda Lõbus oli siiski ka, nt siis kui ühele soomlasest neiule Kinahmi 2 tõusu lõpus Stockmanni püsiklienditeenindus helistas, päris suur punt sai naerda .
Tasasem maa. Singlid, kivid ja mudaaugud. Kruus oli kõva ja kiire, eriti kiire kui tuul tagant ja allamäge. Kokkuvõttes sai siledal nii puhata kui ka väsida. Samas tuleb tunnistada, et sile maa on Tahkos suhteline, arvestades tõuse ja laskumisi. Osa sealset "siledat" klassifitseeruks Eesti maratonis juba arvestatavaks tõusudega lõiguks, Kõrves kindlasti .
Mõned mõtted ning ütlused ja fraasid, mis kõrva jäid siit ja sealt:
1. kumb on valusam, kas parmu hammustus või pidurilt käe tõstmine
2. eelmise aastaga võrreldes olid raja kuivemad osad kuivemad ja märjemad osad märjemad
3. kivid on Soomes ümarad, aga neid on palju ja keegi pole viitsind neid korralikult sättida
4. peale sõitu dushi all käies pole varem karjunud kui vesi keha pooldumise kohta jõudis
5. lätlane on lätlane ka Soomes (Ermo võib kommenteerida)
6. ei kujutanud varem ette kui suur rõõm võib olla suusatõstuki nägemisest keset suurt suve
7. keegi ei trüginud, sõimanud ega vingunud
8. diplomit ei saanud, number võeti ära, purk Battery?t ja varukumm (sõitjale, mitte rattale ) anti ja makaronid olid keedetud
9. eestlased on ikkagi tegijad, eriti 120 km sõitjad; õnneks või kahjuks pole minu sado-maso külg veel nii kaugele arenenud
10. sinna peab tagasi minema, rada selge ja aega on ju vaja parandada
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Uhh. Nii pika sõidu peale ei oskagi pikka juttu kirjutada.
Kivid, kivid, kivid ja veelkord kivid. Igal pool ja igal ajal 60km ulatuses.
Kõige rohkem häirisid nad mind kitsa singli servas esimese Kinahmi lae peal sõites - samuti mudaaukudes. Kui üldiselt mulle mudaaugud ja sealt läbiväntamine meeldivad, siis antud juhul tegid mudased kivid asja väga ettearvamatuks ja ohtlikuks.
Korralikult väsitab ka 60km ja 5 tundi elu ja surma piiril sõitmine (loe: kukkumise korral on kindel luumurd või muidu kabelimats).
Kordagi ei tohi vaadata kuhugi mujale kui rajale. Õnneks võis rahulikult söömiseks/joomiseks kinni pidada, maha istuda ja omaette mõmiseda.
Terve sõidu peale kukkusin ainult ühe korra. See oli teise Kinahmi pealt alla tulles kui kaldusin 10cm laiuselt trajektoorilt kõrvale ning esiratta ette sambla taha varjunud kivi jäi. Küljealune oli seal õnneks harvaesinevalt pehme. Soomlased jäid mõistmatu pilguga vaatama, et miks ma suhteliselt labase koha peal käna käisin. Ma siin laususin neile selgitavalt: "eestis meil selliseid kiva ei ole!". Selle peale naeratati mõistvalt ning pandi edasi.
Sõit oli tore ja esimesed 4 tundi ma liikusin lausa 4,5 tunni graafikus ning madala pulsi ja hea enesetundega. Aga siis neljandamal tunnil käis kehas krõks ja jaks sai otsa. Lihtsalt ei olnud kunagi varem maastikul nii pikaajalist sõitu teinud. Oma osa oli ka tapval kuumusel. Igas joogipunktis sai küll kõvasti vett sisse valatud ning ka pähe, aga see läks kui kerisele.
Selle peale ma siis viskasin kohe 3-ks 4-ks minutiks murule selili ja hingeldasin kõvasti. Sealtmaalt edasi oli ainult 1 mõte: tahan koju(loe finishisse). Suusatõstuki nägemine lõi suurest rõõmust lausa pildi mustaks.
Veel üks ääremärkus. Tahko jaoks tuleb teha kindlasti kõvasti trenni kätele ja ülakehale. Terve sõit oli vaja ratast valitseda ja kramplikult trajektoori hoida. See kõik tõi välja ratturil harvaesinevad kõhulihased. :)
Käsi ja sõrmi oli vaja põrutuste korral lenksust kinni hoidmiseks ja kõvasti pidurite vajutamiseks.
Tõusud mulle meeldisid - seal ma sain puhata. Lükkasin 22-32 rauda ja kerisin vaikselt. Raputasin käsi ja sügasin sääski/parme. Ning ei olnud need tõusud üldse nii hullud kui räägiti.
Mulle selline ideoloogia meeldib, et sõidad/lükkad veerand tundi ühest suurest tõusust üles ja siis sõidad tund aega alla. Allasõitmine oli muidugi see kõige raskem ja keerulisem asi, aga ikkagi.
Kinahmi 1 oli muidugi räme. Sellisest asjast ei saa lihtsalt üles ilma abimootorita. Seal käis rõõmus ühiskondlik lükkamine ja higistamine hanereas. Ka teise Kinahmi alguses ronisid kõik soomlased üksmeelselt sadulast. Kuskil poole peal hakkas aga mul selg jubedamalt valutama ning kui rada laiemaks läks, siis hüppasin sadulasse ja väntasin üles. Seljavalu oli minutiga läinud! Kõige helgem moment minu jaoks rajal. :)
Kohalikud vaatasid nagu hullu - sõidab krt ja tõusu. Segane.
Üldkokkuvõttes ei olnud nii hull midagi - lihtsalt väga kõvasti tuleb emotsionaalselt ettevalmistuda. Ma harjutasin 2 nädalat enne ainult Tahko jaoks. Harjutasin kukkumisi ja puha. ;)
Igatahes suured tänud eestvedajatele ja korraldajatele. Väga lahe elamus. Tänud Erikule "luksmökki" organiseerimise eest. Teised eestlased käisid ja kadestasid. :)
Tahko 60km rajal oldud aeg: 5:17, sõiduaeg: 4:46. Keskmine pulss 159, max 185, keskmine kiirus 12,7km/h.
Kõik eestlased olid rajal väga tublid, tehnilist ikaldust ei olnud vist kellelgi.
Ja Age tegi oma esimesel välisvõistlusel "mehetegusid" - ronis kohe poodiumile ja oleks peaagu minulegi ära teinud(kaotus ainult 3 minutit), aga eks ta ise räägib pikemalt.
...ja mina arvasin et haanja oli raske... heh... ;o)
Kivid, kivid, kivid ja veelkord kivid. Igal pool ja igal ajal 60km ulatuses.
Kõige rohkem häirisid nad mind kitsa singli servas esimese Kinahmi lae peal sõites - samuti mudaaukudes. Kui üldiselt mulle mudaaugud ja sealt läbiväntamine meeldivad, siis antud juhul tegid mudased kivid asja väga ettearvamatuks ja ohtlikuks.
Korralikult väsitab ka 60km ja 5 tundi elu ja surma piiril sõitmine (loe: kukkumise korral on kindel luumurd või muidu kabelimats).
Kordagi ei tohi vaadata kuhugi mujale kui rajale. Õnneks võis rahulikult söömiseks/joomiseks kinni pidada, maha istuda ja omaette mõmiseda.
Terve sõidu peale kukkusin ainult ühe korra. See oli teise Kinahmi pealt alla tulles kui kaldusin 10cm laiuselt trajektoorilt kõrvale ning esiratta ette sambla taha varjunud kivi jäi. Küljealune oli seal õnneks harvaesinevalt pehme. Soomlased jäid mõistmatu pilguga vaatama, et miks ma suhteliselt labase koha peal käna käisin. Ma siin laususin neile selgitavalt: "eestis meil selliseid kiva ei ole!". Selle peale naeratati mõistvalt ning pandi edasi.
Sõit oli tore ja esimesed 4 tundi ma liikusin lausa 4,5 tunni graafikus ning madala pulsi ja hea enesetundega. Aga siis neljandamal tunnil käis kehas krõks ja jaks sai otsa. Lihtsalt ei olnud kunagi varem maastikul nii pikaajalist sõitu teinud. Oma osa oli ka tapval kuumusel. Igas joogipunktis sai küll kõvasti vett sisse valatud ning ka pähe, aga see läks kui kerisele.
Selle peale ma siis viskasin kohe 3-ks 4-ks minutiks murule selili ja hingeldasin kõvasti. Sealtmaalt edasi oli ainult 1 mõte: tahan koju(loe finishisse). Suusatõstuki nägemine lõi suurest rõõmust lausa pildi mustaks.
Veel üks ääremärkus. Tahko jaoks tuleb teha kindlasti kõvasti trenni kätele ja ülakehale. Terve sõit oli vaja ratast valitseda ja kramplikult trajektoori hoida. See kõik tõi välja ratturil harvaesinevad kõhulihased. :)
Käsi ja sõrmi oli vaja põrutuste korral lenksust kinni hoidmiseks ja kõvasti pidurite vajutamiseks.
Tõusud mulle meeldisid - seal ma sain puhata. Lükkasin 22-32 rauda ja kerisin vaikselt. Raputasin käsi ja sügasin sääski/parme. Ning ei olnud need tõusud üldse nii hullud kui räägiti.
Mulle selline ideoloogia meeldib, et sõidad/lükkad veerand tundi ühest suurest tõusust üles ja siis sõidad tund aega alla. Allasõitmine oli muidugi see kõige raskem ja keerulisem asi, aga ikkagi.
Kinahmi 1 oli muidugi räme. Sellisest asjast ei saa lihtsalt üles ilma abimootorita. Seal käis rõõmus ühiskondlik lükkamine ja higistamine hanereas. Ka teise Kinahmi alguses ronisid kõik soomlased üksmeelselt sadulast. Kuskil poole peal hakkas aga mul selg jubedamalt valutama ning kui rada laiemaks läks, siis hüppasin sadulasse ja väntasin üles. Seljavalu oli minutiga läinud! Kõige helgem moment minu jaoks rajal. :)
Kohalikud vaatasid nagu hullu - sõidab krt ja tõusu. Segane.
Üldkokkuvõttes ei olnud nii hull midagi - lihtsalt väga kõvasti tuleb emotsionaalselt ettevalmistuda. Ma harjutasin 2 nädalat enne ainult Tahko jaoks. Harjutasin kukkumisi ja puha. ;)
Igatahes suured tänud eestvedajatele ja korraldajatele. Väga lahe elamus. Tänud Erikule "luksmökki" organiseerimise eest. Teised eestlased käisid ja kadestasid. :)
Tahko 60km rajal oldud aeg: 5:17, sõiduaeg: 4:46. Keskmine pulss 159, max 185, keskmine kiirus 12,7km/h.
Kõik eestlased olid rajal väga tublid, tehnilist ikaldust ei olnud vist kellelgi.
Ja Age tegi oma esimesel välisvõistlusel "mehetegusid" - ronis kohe poodiumile ja oleks peaagu minulegi ära teinud(kaotus ainult 3 minutit), aga eks ta ise räägib pikemalt.
...ja mina arvasin et haanja oli raske... heh... ;o)
Tubli, Tarmo. Väga tubli!!!tarmo kirjutas:elu pikim võistlus siis seljataga. eesmärk 120 km ja 2720 tõusumeetrit on täidetud. aeg 8 tundi ja 18 minutit, tasuks 4. koht. tehnika toimis ülihästi, eriti vahetused keskmiselt hammakalt väikesele ja vastupidi , jooki kulus kogu distantsil ca 6 liitrit, söögiks mõned banaanid toitlustuspunktidest ning keedetud kanafilee ja kanapuljong kahe ringi vahel. nüüd on aega puhata ja mõlgutada mõtteid Haanja 100 suunas