1. Loomulikult, kas keegi on väitnud vastupidistFreerider kirjutas:Kuulge härrased,
1. mtb xc ratas on ehitatudki selleks, et taluda põrutusi, juurikaid, treppe, väiksemaid hüppeid jne. See ongi ju erinevus mnt ja mtb vahel.
2. Kui paar asjalikumat nõuannet klassifitseeritakse downhillerite kelkimiseks, siis ma ei saa aru, mis toimub.
3. A. Mtb on mehine spordiala, aga olen metsas näinud küll ja küll hirmkallite rataste, kirju varustuse ja tähtsate nägudega rattureid kihutamas...
3. B. kuni esimese laskumiseni või trepini, kus kõvad mehed järsku naisteks muutuvad ja pidurid plokis ennast mäest alla väristavad.
4.Pärast kodus lakuvad veel ratta üle.
5. Siin arutatakse varustuse, toitumise, kilometraasi, pulsside jne üle, aga sõidutehnika on tahaplaanile jäänud. Ka see peaks olema üks treeningu osa.
6. Vähemalt kõnniteekivi kõrgune Bunny hop, viieastmelise trepi võtmine hüppega (sõltub loomulikult trepist ), kohapeal seismine jne. peaks kuuluma iga tõsiselt harrastava maastikuratturi standardoskuste hulka ja see ei nõua mingit erivarustust ega mingit eriratast.
7.Kui keegi oma ratta mingi trepi peal ära lõhub, siis on see puhtalt vale sõidutehnika süü, mitte xc ratta nõrkus.
...
Head harjutamist!
2. Loe oma postitusele eelnevad jutud/nimed üle ja märkad samuti, et enamus asjalikest kommidest EI tulnud mägilaskujatelt, vaid tavaMTB sõitjatelt.
3. A. Siis nad ju viibivad õiges kohas. Nirum oleks, kui nad tänavatel/kõnniteedel kihutaks.
3. B. Iga uus asi/element nõuab harjutamist ja harjumist.
4. Elementaarne, et oma sõber ja truu kaaslane puhtaks kasitakse.
5. Loomulikult. Seda näitab ka Sõidutehnika rubriik, mis on pidevalt täienenud õpetlike küsimuste/vastustega.
6. Kõik need on toredad elemendid + lisaks võiks MTB rattur ka lihtsalt pikka maad sõita osata/jõuda.
7. Seetõttu ka Andrus K teema tõstatas.
Ja veel meeleoluks klipp, kuidas cannondale vend singeltrackil, sarve puu taha kinni sõitis ja oma mavic X223 disc pöiast lahti sai:
http://64.23.55.108/totallyworthless/vi ... iking2.wmv