Järvevana ülesõit
Järvevana ülesõit
Tere
Ei leidnud praegu vana Järvevana ülesõidu teemat ülesse, seega teen uue.
Kaasraturid. Palun olge Järvevana teel raudtee ülesõidul VÄGA ettevaatlikud. Seal on rööpad ääretult paha nurga all ning on väga suur tõesnäosus kaotada kontroll ratta üle.
Juhtum: Sõitsin eile autoga mööda Järvevanat. Nägin, et Mustamäe poole liigub ka üks rattur. Meie kiirused olid sellised, et me jõudsime ülesõidule täpselt ühel hetkel. Mingil kummalisel põhjusel võtsin ma autoga teise ritta. Kui pärast ülesõitu peeglisse vaatasin, siis nägin esimeses reas pikali ratturit. Ma ei taha mõelda, mis oleks juhtunud, kui ma oleks jätnud rea vahetamata... Õnneks läks sellel korral kõik õnnelikult ja rattur tõusis omal jalal püsti.
Palun olge seal ettevaatlikud. Hoidke lenksu kindlalt KAHE käega. See rattur hoidis vähemalt 10 m enne ülesõitu lenksu ühe käega. Üritage vähendada koormust esirattale rööbaste ületamise hetkel. Rööbaste ületamise nurk peaks olema nii täisnurga lähedane, kui võimalik. Valige sobiv sõidukiirus. Need võivad olla küll nii kulunud õpetused, kuid nagu ma eile nägin, siis ei tea neid mitte iga rattur.
jJanno
Ei leidnud praegu vana Järvevana ülesõidu teemat ülesse, seega teen uue.
Kaasraturid. Palun olge Järvevana teel raudtee ülesõidul VÄGA ettevaatlikud. Seal on rööpad ääretult paha nurga all ning on väga suur tõesnäosus kaotada kontroll ratta üle.
Juhtum: Sõitsin eile autoga mööda Järvevanat. Nägin, et Mustamäe poole liigub ka üks rattur. Meie kiirused olid sellised, et me jõudsime ülesõidule täpselt ühel hetkel. Mingil kummalisel põhjusel võtsin ma autoga teise ritta. Kui pärast ülesõitu peeglisse vaatasin, siis nägin esimeses reas pikali ratturit. Ma ei taha mõelda, mis oleks juhtunud, kui ma oleks jätnud rea vahetamata... Õnneks läks sellel korral kõik õnnelikult ja rattur tõusis omal jalal püsti.
Palun olge seal ettevaatlikud. Hoidke lenksu kindlalt KAHE käega. See rattur hoidis vähemalt 10 m enne ülesõitu lenksu ühe käega. Üritage vähendada koormust esirattale rööbaste ületamise hetkel. Rööbaste ületamise nurk peaks olema nii täisnurga lähedane, kui võimalik. Valige sobiv sõidukiirus. Need võivad olla küll nii kulunud õpetused, kuid nagu ma eile nägin, siis ei tea neid mitte iga rattur.
jJanno
Re: Järvevana ülesõit
Viimane kord kui ületasin rattaga Järvevana raudteed hakkas mul just tagumine osa libisema. Kahe käega lenksust hoidmisel on siin suur abi, kuid täisnurga all raudtee ületamine ei pruugi autodevoolu tõttu siiski õnnestuda. See koht on tegelikult juba aastaid olnud ratturite hirmuks ning seetõttu väldin ka ise seda marsruuti.jjanno kirjutas:Tere
Seal on rööpad ääretult paha nurga all ning on väga suur tõesnäosus kaotada kontroll ratta üle.
Hoidke lenksu kindlalt KAHE käega. See rattur hoidis vähemalt 10 m enne ülesõitu lenksu ühe käega. Üritage vähendada koormust esirattale rööbaste ületamise hetkel. Rööbaste ületamise nurk peaks olema nii täisnurga lähedane, kui võimalik. Valige sobiv sõidukiirus.
Kui ilm vähegi vesine, siis selle koha peal kukkumise tõenäosus pea 100% (kui risti ei ületa) Isegi seal ühe korra külje maha pannud, õnneks maandusin mingi ime läbi paremal teepeenral. Hiljem olen seal ohutuse mõttes hüpates üle länud - hoog maha, kõigepealt esimene ratas väikse hüppega ja siis samamoodi tagumine (krsk. veits segane, aga ehk saate aru)
sama siin
Täpselt sama kogesin maikuus, kui läksin Mustakale. Minu autost 30 ees hakkas naisrattur ületama raudteed, kui järsku tal esimene ratas altkadus ja temake kõhuli asfaltil oli. Tema ja minu õnneks sain viimasel hetkel tõmmata seesmisesse ritta ning minu taga ei tulnud kedagi. Mis oleks saanud, kui oleksin 10 m lähemal olnud ?!....
see on põrguülesõit kus raudteerööpad lähevad ca 45 kraadi all üle tee. käin sealt autoga üle 2x päevas ja olen näinud kümneid ja kümneid kukkujaid.taavid kirjutas:no mis põrguülesõit seal siis olla saab? mõnel tln-lasel fotot pole kohast?
raudteerööpal on ülesõitudel tavaliselt ratta rebordi jaoks miski 5-6 cm laiune süvend rööpa välisküljel kuhu rebib jalgratta ratta nagu nalja kui ei oska asjasse ettevaatuse ja mõistusega suhtuda.
On ka ise kunagi (umbes 1998 aastal) seal asfalti kraabitud. Sõitsin mingi 30 km/h ja loll nagu ma siis olin ei võtnud ei hoogu maha ega otsinud paremat nurka tee ületamiseks ja laksust kõhuli. Terve jalg oli nahast tühi. Lisaks tuli sõber kah tagant ja pani mulle otsa ning lendas õlaga vastu seda musta/valget piiret. Õnneks paranes jalg ära, kuigi arm on siiani näha.
-
- Rattur
- Postitusi: 48
- Liitunud: 03. 05. 2004. 20:52
oeh... ligi aasta tagasi.. juuli alguses kiirustasin ma Keilasse kontserdile. Sõitsin rattaga Muugalt kodo poole, Mustamäele, et ratas ära visata ning rongiga Keilasse sõita.
Järvevana tee ülesõidule lähenedes võtsin hoo maha.. kuid rööbaste vahele ma esirattaga kinni jäin ning järgmisel hetkel kukkusin paremale poole, teepeenrast veidi eemale killustikule(mis sisaldas kindlasti ka õli ja muud saastet) maha. Õnn, et oli väike kiirus. Jalas olid mul lühikesed püksid, nii et terve säär oli kriimustusjälgi täis - loomulikult ka veri väljas. Saatuse irooniana oli mul seljakotis 5 liitrine pläsku puhast puurkaevu vett ning mõned pakid salfrätikuid. Nendega sain siis kohapeal haava mingil määral puhastada ehk kiire esmaabi käepäraste vahenditega...
napilt-napilt siiski jõudsin ka Keila rongile... aga see selleks..
Järvevana tee ülesõidule lähenedes võtsin hoo maha.. kuid rööbaste vahele ma esirattaga kinni jäin ning järgmisel hetkel kukkusin paremale poole, teepeenrast veidi eemale killustikule(mis sisaldas kindlasti ka õli ja muud saastet) maha. Õnn, et oli väike kiirus. Jalas olid mul lühikesed püksid, nii et terve säär oli kriimustusjälgi täis - loomulikult ka veri väljas. Saatuse irooniana oli mul seljakotis 5 liitrine pläsku puhast puurkaevu vett ning mõned pakid salfrätikuid. Nendega sain siis kohapeal haava mingil määral puhastada ehk kiire esmaabi käepäraste vahenditega...
napilt-napilt siiski jõudsin ka Keila rongile... aga see selleks..
krt. tundub, et enamus seal käna pand, ka tsainik ühel vihmasel hommikusel tipptunnil riiet ja nahka hööveldand
AGA, kas mõni kõvem, tehnilisem sõidumees annaks vahest lollikindla vihje, selle pasa ületamiseks?
ise siiani proovind nö üle-lennata aga jah see ükskord pani tagaratas mööda rööbast täiega vasakule
ja teha pold miskit, siiamaani kardan seda kohta
AGA, kas mõni kõvem, tehnilisem sõidumees annaks vahest lollikindla vihje, selle pasa ületamiseks?
ise siiani proovind nö üle-lennata aga jah see ükskord pani tagaratas mööda rööbast täiega vasakule
ja teha pold miskit, siiamaani kardan seda kohta
kui mina esimest korda sealt sõitsin, siis ei puudunud palju et seal kõhuli oleks käinud, edaspidi olen püüdnud sealt püüdnud üle sõita võimalikult täisnurga alt, või siis vaikselt ja rattaid tõstes. Eks ta üx jama koht ole jah, eriti seepärast et seal on ka tihe liiklus
kui huvi on, miks mitte
www.westlineteam.com
www.westlineteam.com
Tere
jJanno
Minu kogemused näitavad, et seda tehnikat tohib kasutada vaid esimese inimesena grupis :) Olen hüpanud seal sõbrale ribidesse, kuna rööbas tõmbas tema minu ees pikali sellel hetkel, kui ma juba õhus olin. Olin noor ja rumal "turistiga" :) Sõna pikivahe oli võõras...erikr kirjutas:kel bunny hop täitsa selge see hüppab.
jJanno
Lollikindel tehnika on see 90 kraadi all võtmine küll, aga seal tuleb mängu uus riskifaktor - autojuhid. Selleks on vaja tee keskele võtta ja siis ületus teha. See manööver aga kipub paljudel autojuhtidel harja punaseks ajama, sest nemad tahavad sealt 70-ga üle lennata. Ja ka LE on vist jalgratturi vastu, kästes tal võimalikult tee paremas servas sõita....
Nokk kinni saba lahti.
Ise pole kunagi seal kukkunud (sõitnud sealt oma mõnikümmend korda), aga vihmaga ja maanteerattaga viskas korra tagumise ratta rööpasse sisse ja vedas kaasa. Napilt jäin püsti.
Nokk kinni saba lahti.
Ise pole kunagi seal kukkunud (sõitnud sealt oma mõnikümmend korda), aga vihmaga ja maanteerattaga viskas korra tagumise ratta rööpasse sisse ja vedas kaasa. Napilt jäin püsti.
On minulgi sarnane arvamus Erikr-ga, et mõtlev rattur võtab ratta selles kohas käekõrvale või vähemalt lükkab end vaikselt ühe jalaga üle rööbaste... Ja kes väga tahab üle sõita, siis see teab kindlasti ka riski. Teinekord ollakse hoolsam kui külg maha pannakse.
See koht on ja jääb selliseks, ratturite pärast ei hakata raudteed ja sõiduteed risti sättima.
See koht on ja jääb selliseks, ratturite pärast ei hakata raudteed ja sõiduteed risti sättima.
-
- Rattur
- Postitusi: 156
- Liitunud: 21. 07. 2003. 16:17
Ärge nüüd täitsa ära ka hirmutage inimesi...
igakord kui ma sealt üle sõidan siis ma mõtlen nendele väga paljudele hirmujuttudele, mida räägitakse, aga ühtegi probleemi pole siiamaani endal tekkinud ptui,ptui,ptui muidugi. Mõni käibki võib-olla selle pärast seal pikali, et hirm on juba enne selle ülesõidu nägemist nii suur...
igakord kui ma sealt üle sõidan siis ma mõtlen nendele väga paljudele hirmujuttudele, mida räägitakse, aga ühtegi probleemi pole siiamaani endal tekkinud ptui,ptui,ptui muidugi. Mõni käibki võib-olla selle pärast seal pikali, et hirm on juba enne selle ülesõidu nägemist nii suur...
eks see jama koht ole jah. kes eneselõhkuja ei ole ja väga osav ka mitte peaks ratta käe kõrvale võtma. esiratta tõstmine ka ei aita. kui hakkad esiratast üle teise rööpa tõstma tõmbab esimene sul tagaratta alt ära.
ise ründasin kunagi tõelises ajanappuses vaeveldes kohta 36km/h ja bunnyhopiga. polnudki kõige hullem kuna üle lendasin, natuke väheks jäi aega teise rööpapaari hüppeks ettevalmistusel aga sai sellest ka üle (pärast sõitis kõrvale üks dziibiga vend ja näitas naerdes et ma ikka puhta segane ). tegelikult sellise kiiruse juures võib (esiratast natuke tõstes) füüsika su sealt üle vedada AGA mina seda proovima ei hakka
ise ründasin kunagi tõelises ajanappuses vaeveldes kohta 36km/h ja bunnyhopiga. polnudki kõige hullem kuna üle lendasin, natuke väheks jäi aega teise rööpapaari hüppeks ettevalmistusel aga sai sellest ka üle (pärast sõitis kõrvale üks dziibiga vend ja näitas naerdes et ma ikka puhta segane ). tegelikult sellise kiiruse juures võib (esiratast natuke tõstes) füüsika su sealt üle vedada AGA mina seda proovima ei hakka
Vot see on väärt nipp. Järgmine kord kui sinna kanti satun, siis vaatan väiksema liiklustihedusega hetke ja kiirendan enne raudteed 45-50 km/h peale ning kontrollin kodanik Newtoni seadusi.Cyc kirjutas:tegelikult sellise kiiruse juures võib (esiratast natuke tõstes) füüsika su sealt üle vedada AGA mina seda proovima ei hakka
olin ka seda kohta autoga kümneid kordi ületanud ja lugenud silti ETTEVAATUST OHTLIKUD RÖÖPAD , ise mõtlesin et mis ohtlikud paned autoga üle isegi ei raputa. Eelnine suvi juhtusin rattaga sama kohta ja oligi selgus majas kui olin ninapidi asfaldis kinni. Linnaisad võiks sinna lisada sõna rattur või tõesti osutada sellele et käekõrval ratas tuleb lükata.
üks ja ainus kord kui ma sealt rattaga sõitsin, väi mu vana ratta tagumine velg väga õnnetult rööpa vahele kinni ja oli nii 8-s mis irmus. seda ei saanud ei hea ega halvaga raami vahele jooksma nii et tuli auto järele kutsuda. nigunii oli plaan uus ratas osta nii et see isend jäi järeletoojale(õde). lasi pöida sirgeks ajada ja sõidab siiamaani!
enam ma sealt ei kavatse kah sõita sest kodunt tulles on peterburi tee liiga sitt sõitmiseks imho. pirita tee ja tallinna ringtee palju ahvatlevamad!
enam ma sealt ei kavatse kah sõita sest kodunt tulles on peterburi tee liiga sitt sõitmiseks imho. pirita tee ja tallinna ringtee palju ahvatlevamad!
Tere!
Pole ise küll õnneks Järvevana kanti rattaga juhtunud, kuid mis te arvate kui teeks sellest hullust kohast lehte ühe pikema loo.
Ehk võetaks pärast seda ka midagi ette.Nii, et kes oleks nõus oma pärisnime alla minu ehk siis ajakirjanikuga vestlema ja oma kogemusi jagama?
Igal juhul ootan rahvalt arvamusi ja loodan, et mitte anonüümselt.
Minu meil on eve.heinla@sloleht.ee.
Aitäh!
Pole ise küll õnneks Järvevana kanti rattaga juhtunud, kuid mis te arvate kui teeks sellest hullust kohast lehte ühe pikema loo.
Ehk võetaks pärast seda ka midagi ette.Nii, et kes oleks nõus oma pärisnime alla minu ehk siis ajakirjanikuga vestlema ja oma kogemusi jagama?
Igal juhul ootan rahvalt arvamusi ja loodan, et mitte anonüümselt.
Minu meil on eve.heinla@sloleht.ee.
Aitäh!
siin teemas järvevana ülesõit. palun tutvuda ka teemaga
Teede ja tänavate olukord ratturi vaatevinklist
Teede ja tänavate olukord ratturi vaatevinklist
"Kirjutan teile esimest korda..."
Olen Järvevana teed sõitnud (lumeta ajal) pea iga tööpäev viimase nelja aasta jooksul (sealhulgas üks kukkumine raudtee ülesõidul).
Kui nüüd alustati rattatee mahamärkimist, võtsin vaevaks helistada kommunaallameti liikluskorralduse osakonda. Praegu on tekkimas üliohtlik 'ristmik' Lennujaama poolt sõites Veerenni parempöörde kohale, kuna rattatee viiakse tee paremasse serva. Kogemus on näidanud, et paremale pöörav autojuht ei annna never-ever teed otse sõitvale ratturile, kuigi sinna lubati panna ratturite eesõigust tähistavad märgid üles.
Oma elu hinnates olen alati Mustamäele vändates jätnud ennast paremale pööravate ja otse sõitvate autoridade vahele. Kui nüüd märgitakse rattatee tee paremasse serva, on see paras eludega mängimine
Kui nüüd alustati rattatee mahamärkimist, võtsin vaevaks helistada kommunaallameti liikluskorralduse osakonda. Praegu on tekkimas üliohtlik 'ristmik' Lennujaama poolt sõites Veerenni parempöörde kohale, kuna rattatee viiakse tee paremasse serva. Kogemus on näidanud, et paremale pöörav autojuht ei annna never-ever teed otse sõitvale ratturile, kuigi sinna lubati panna ratturite eesõigust tähistavad märgid üles.
Oma elu hinnates olen alati Mustamäele vändates jätnud ennast paremale pööravate ja otse sõitvate autoridade vahele. Kui nüüd märgitakse rattatee tee paremasse serva, on see paras eludega mängimine
Käisin eile sealt ülesõidust üle. Vabalt annaks rataste jaoks teha eraldi ülekäigu nii, et on otse ületamine. Linna poolt tulles pöörata putka tagant, otse üle rööbaste ja siis kurv vasakule. Seekord lükkasin ratast käekõrval - pakiraami kott oli peal ja tagaratas libises ikkagi mööda rööbast külgsuunas. Rööpad olid vihmast märjad.
To cowrider
rattatee viimine putka tagant läbi oleks lahendus ratturitele, kuid selle elluviimine on ametnike sõnul maa omandi taga kinni. Ju siis on see jupike maad Eesti Raudtee (?) oma, ning sealt rattateed seetõttu ehitada ei saa.
PS Mustamäe poolsest raudtee lõigust saab nüüd peale pideva joone märkimist ilusti üle, kuna see sunnib autosid tsipa vasakule, samuti ei ole need rööpad nii hullu nurga all.
rattatee viimine putka tagant läbi oleks lahendus ratturitele, kuid selle elluviimine on ametnike sõnul maa omandi taga kinni. Ju siis on see jupike maad Eesti Raudtee (?) oma, ning sealt rattateed seetõttu ehitada ei saa.
PS Mustamäe poolsest raudtee lõigust saab nüüd peale pideva joone märkimist ilusti üle, kuna see sunnib autosid tsipa vasakule, samuti ei ole need rööpad nii hullu nurga all.
Kurat, mehed, originaalne idee! Tõepoolest tuleks rattatee ülesõidu putka tagant ristirööbast üle viia ja seejärel suunata see mööda vana kitsa tammi kuhugi türi tänavale. Seal on ruumi küllalt. Muidugi tuleb ka ülesõidutagune rattatee ots ühendada.
Eurovalimiste ajal spammis ResPublica mingi reklaami mulle, kus oli Paltsi netiaadress sees. Tuli tuju vastu spammida ja siis käisin talle idee ehitada paar rattateed. Üks algaks kuskilt Paldiski mnt viadukti alt ja kulgeks raudteeäärsel tühermaal kuni veerenni tänavani, sealt keeraks Tallinn-väike-sadama kitsarööpalise tammile ja läheks edasi mööda tammi siselinna kalmistu juurest läbi ja bussijaama kõrvalt mööda türnpuu tänavat kadriorgu ja edasi Piritale. Teine pidi algama Tondi selveri juurest, kulgema tondi tänava ääres Tallinn-Väike jaamani, sealt edasi läbi Suitsu linnaosa Veerenni tänavale ja ühinema esimese rattateega. Pole midagi utoopilist, sest tondi tänav tuleb kapremontida, tartu manteed tuleb laiemaks ehitada ja asi siis veel see see bussipargi-filtritee-juhkentali ristmik ümber teha on. Hea oleks, kui ehituseks läheb, see rattatee projekti liita.
Kusjuures mulle tuli veel vastus, et idee olla hea ja ResPublica fraktsioon pidi seda asja linnavalitsuses uurima hakkama.
Eurovalimiste ajal spammis ResPublica mingi reklaami mulle, kus oli Paltsi netiaadress sees. Tuli tuju vastu spammida ja siis käisin talle idee ehitada paar rattateed. Üks algaks kuskilt Paldiski mnt viadukti alt ja kulgeks raudteeäärsel tühermaal kuni veerenni tänavani, sealt keeraks Tallinn-väike-sadama kitsarööpalise tammile ja läheks edasi mööda tammi siselinna kalmistu juurest läbi ja bussijaama kõrvalt mööda türnpuu tänavat kadriorgu ja edasi Piritale. Teine pidi algama Tondi selveri juurest, kulgema tondi tänava ääres Tallinn-Väike jaamani, sealt edasi läbi Suitsu linnaosa Veerenni tänavale ja ühinema esimese rattateega. Pole midagi utoopilist, sest tondi tänav tuleb kapremontida, tartu manteed tuleb laiemaks ehitada ja asi siis veel see see bussipargi-filtritee-juhkentali ristmik ümber teha on. Hea oleks, kui ehituseks läheb, see rattatee projekti liita.
Kusjuures mulle tuli veel vastus, et idee olla hea ja ResPublica fraktsioon pidi seda asja linnavalitsuses uurima hakkama.