ega keegi pole kunagi tavalist sisekummi UST vahuga paigata proovinud?
Kas oleks võimalik või mitte
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Tundub, et mitte, ei seda ega teist, sest minu sama küsimus on ka siiamaani vastuseta.XTRace kirjutas:kas siis tõesti pole keegi proovinud![]()
või ei tea kedagi, kes oleks proovinud
Algselt on küsija point hoopis teine. Vahtu laseks sisekummi ainult võistlustel, et rajale tagasi saada võimalikult kiiresti. Kui see vahu värk toimiks, siis pääseks kokkuvõttes mingi 15-30 sekundiga.mcrae kirjutas:Paika sisekumm ausalt repair lapiga ära, kui just naela otsa pole sõitnud (torkab kummi kahelt poolt läbi ja hakkab ka hiljem õhku läbi laskma). Endal on üks Impac'i lohv nii paigatud ja peab väga hästi õhku.
Põhimõtteliselt peaks see olema ka selle purgi peal kirjas, aga vist tuli enne loksutada, siis ventiili külge keerata, kusjuures ventiil peab asetsema ülevalMarkoS kirjutas:...mina ükskord üritasin tavalohvi vahuga parandada, aga samuti ebaõnnestunult. Küsimus, mis mul tekkis on hoopis, et kuidas vaht ventiili vahelt sisse mahub ehk kuidas oleks õige tehnoloogia vahuga täitmisel?