UST vaht ja sisekumm

Kummidele kohe oma foorum ;-)
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Vasta
XTRace
Rattur
Postitusi: 161
Liitunud: 22. 12. 2003. 22:01

UST vaht ja sisekumm

Postitus Postitas XTRace » 19. 07. 2004. 08:08

Tekkis selline küsimus:
ega keegi pole kunagi tavalist sisekummi UST vahuga paigata proovinud?
Kas oleks võimalik või mitte :?:

XTRace
Rattur
Postitusi: 161
Liitunud: 22. 12. 2003. 22:01

Postitus Postitas XTRace » 20. 07. 2004. 12:44

kas siis tõesti pole keegi proovinud :?:
või ei tea kedagi, kes oleks proovinud 8)

Raul Tammesoo
Rattur
Postitusi: 64
Liitunud: 15. 05. 2003. 05:24

Postitus Postitas Raul Tammesoo » 20. 07. 2004. 13:48

XTRace kirjutas:kas siis tõesti pole keegi proovinud :?:
või ei tea kedagi, kes oleks proovinud 8)
Tundub, et mitte, ei seda ega teist, sest minu sama küsimus on ka siiamaani vastuseta.
Kõik mis teed, teed iseendale.

Kasutaja avatar
tarmo
Testisõitja
Postitusi: 3035
Liitunud: 06. 02. 2003. 16:48

Postitus Postitas tarmo » 20. 07. 2004. 14:00

kunagi oli sellest asjast siin juttu.

Kasutaja avatar
mcrae
Rattur
Postitusi: 62
Liitunud: 19. 07. 2004. 19:59

UST vaht ja sisekumm

Postitus Postitas mcrae » 20. 07. 2004. 14:06

Paika sisekumm ausalt repair lapiga ära, kui just naela otsa pole sõitnud (torkab kummi kahelt poolt läbi ja hakkab ka hiljem õhku läbi laskma). Endal on üks Impac'i lohv nii paigatud ja peab väga hästi õhku.
Kes pärast naerab, naerab pärast ;-)

XTRace
Rattur
Postitusi: 161
Liitunud: 22. 12. 2003. 22:01

Postitus Postitas XTRace » 20. 07. 2004. 14:08

pidasin silmas kiiret parandust ntx võistluse ajal :!:

Kasutaja avatar
Rivo
Rattur
Postitusi: 2845
Liitunud: 19. 05. 2003. 11:02

Re: UST vaht ja sisekumm

Postitus Postitas Rivo » 20. 07. 2004. 14:12

mcrae kirjutas:Paika sisekumm ausalt repair lapiga ära, kui just naela otsa pole sõitnud (torkab kummi kahelt poolt läbi ja hakkab ka hiljem õhku läbi laskma). Endal on üks Impac'i lohv nii paigatud ja peab väga hästi õhku.
Algselt on küsija point hoopis teine. Vahtu laseks sisekummi ainult võistlustel, et rajale tagasi saada võimalikult kiiresti. Kui see vahu värk toimiks, siis pääseks kokkuvõttes mingi 15-30 sekundiga.
Idee poolest, peaks vaht toimima küll, ma arvan...UST kummi puhul on vahul tunduvalt raskem olukord, kui tavalise sisekummi puhul.
Aga need kõigest minu oletused asjast.

Kasutaja avatar
Antti
Rattur
Postitusi: 990
Liitunud: 08. 02. 2003. 22:52

Postitus Postitas Antti » 20. 07. 2004. 14:26

Pange kamba peale raha kokku, ostke see pudel vahtu, võtke mingi vana jooks koos poolpiduste kummidega (mida pole kahju ohverdada) ja korraldage loomkatsed :D
velo.clubbers.ee
Ritchey WCS QRS vektor

Kirsa
Rattur
Postitusi: 4002
Liitunud: 24. 02. 2003. 23:38

Postitus Postitas Kirsa » 20. 07. 2004. 14:35

Sellega on nii, et võib toimida küll, aga võib ka mitte.
Tagavaravariant peab alati kaasas olemas ja kari balloone ja õhukumm on sedasi juba tülikas.

XTRace
Rattur
Postitusi: 161
Liitunud: 22. 12. 2003. 22:01

Postitus Postitas XTRace » 20. 07. 2004. 14:38

tulemus siis ligilähedane UST kummiga, mida samuti alati vahuga paigata ei õnnestu. Ise olen kahel korral tubelessi vahtu lasknud: mõlemal korral
ettevõtmine ebaõnnestus.

MarkoS
Rattur
Postitusi: 55
Liitunud: 06. 04. 2004. 09:01

Postitus Postitas MarkoS » 20. 07. 2004. 15:09

...mina ükskord üritasin tavalohvi vahuga parandada, aga samuti ebaõnnestunult. Küsimus, mis mul tekkis on hoopis, et kuidas vaht ventiili vahelt sisse mahub ehk kuidas oleks õige tehnoloogia vahuga täitmisel?

tann
Rattur
Postitusi: 372
Liitunud: 05. 08. 2003. 15:11

Postitus Postitas tann » 20. 07. 2004. 20:43

Saab ka tavalist sisekummi vahuga parandada, aga mitte alati. Olenevalt augu suurusest. Väikse torkeaugu parandab ilusti ära, aga kui eelmise aasta kevadel Authori esimesel etapil vahust väheks jäi ja oma 10km jala pidin käima ja seetõttu ka katkestasin, siis hakkasin balloooni ja tagavarakummi kaasas vedama. Nüüd kui UST'i kasutan, siis olen uuesti vahu peal :wink: Kui neid asju üldse võrrelda saab, siis teoreetiliselt peaks suurem tõenäosus olema vahuga parandada UST kumm kui tavaline sisekumm, sest UST on pehmema koostisega ja paksem. Et siis saab sisekummi parandada vahuga, aga alati ei mõju!
I was made for this... :wink:

tann
Rattur
Postitusi: 372
Liitunud: 05. 08. 2003. 15:11

Postitus Postitas tann » 20. 07. 2004. 20:47

MarkoS kirjutas:...mina ükskord üritasin tavalohvi vahuga parandada, aga samuti ebaõnnestunult. Küsimus, mis mul tekkis on hoopis, et kuidas vaht ventiili vahelt sisse mahub ehk kuidas oleks õige tehnoloogia vahuga täitmisel?
Põhimõtteliselt peaks see olema ka selle purgi peal kirjas, aga vist tuli enne loksutada, siis ventiili külge keerata, kusjuures ventiil peab asetsema üleval :!: , et vaht paremini kummi valguks ja siis lihtsalt survega kummi lasta. Ja kuidas ventiilist vaht sisse mahub :? :?: Ega see seal purgis pole ju vaht, vaid vedelik, mis kummi sisse sellise kilemoodi pinna moodustab :roll:
I was made for this... :wink:

Vasta

Mine “Kummid”