Sisekummi purunemine ventiili juurest
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Sisekummi purunemine ventiili juurest
Andke nõu, kuidas subjekti vältida ja millest tingitud? Olen juba teisest kummist sel viisil lahti saanud. Viimane siis vahetult ennem Kõrve sõitu, mistõttu tuli ka enamvähem viimasena startida. Ise kahtlustan süüdlasena käsipumpa, millega peab otse ventiili otsas vägistama. Kodus küll jalgpump olemas, aga vahest vaja ikka käsipumbaga veidi juurde lasta. Või on veel midagi, mida peaks teadma/jälgima? Mõni nipp kummivahetuse juures?
Oddo
Re: Sisekummi purunemine ventiili juurest
Mis ventiiliga kumm ja milline auk on pöias?oddo kirjutas:Andke nõu, kuidas subjekti vältida ja millest tingitud?
Kui presta ventiiliga kumm autoventiili august läbi torgata siis võib tõesti kummile viga teha. On olemas spets adapterid mis ventiilile peale keerates augu parajaks teevad. Mul sellist adapterit pole ja kui on vaja presta autoventiili august läbi panna siis jälgin hoolega, et asi täpselt keskele jääks ning pumbates olen kah ettevaatlik. Palju oleneb ka sisekummist. Odavad pole ilmselt nii kvaliteetsed. Mul on miskid Nokia Lightid ja nendel on ventiili ümber lisatugvdus.
Kontrolli pöial ventiili auku, kas ei ole serv terav ntx.
On omal ka ühe sisekummiga sihuke jama olnud, ei mäleta mis firma. Sel aga oli probleem selles, et see ventiili jala ümber olev paksem krae oli liiga õhuke või kitsas ja ventiil ronis liiga palju auku, kuni lõpuks lõhkus ühenduse ära. On presta ventiil ja presta auk. Seega kui oled kasutanud mõlemal korral sama firma sisekummi, siis kaalu vahetust.
On omal ka ühe sisekummiga sihuke jama olnud, ei mäleta mis firma. Sel aga oli probleem selles, et see ventiili jala ümber olev paksem krae oli liiga õhuke või kitsas ja ventiil ronis liiga palju auku, kuni lõpuks lõhkus ühenduse ära. On presta ventiil ja presta auk. Seega kui oled kasutanud mõlemal korral sama firma sisekummi, siis kaalu vahetust.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Ventiil on presta ja pöias sama auk. Ehk siis autoventiil läbi ei mahu. Üks kumm oli 1,4 TomSlicki jaoks kõige odavam Spezialised sisekumm ja teine rattaga kaasas olnud miski hiinapärase nimega sisekumm (nime peast ei mäleta).
Üks variant kargas veel pähe, kas seda kinnitusrõngast liigtugevalt kinni keerates ei või midagi sellist juhtuda?
Üks variant kargas veel pähe, kas seda kinnitusrõngast liigtugevalt kinni keerates ei või midagi sellist juhtuda?
Oddo
Selle rõnga mõte ongi selles, et fikseerida ventiil kindlalt ja korralikult. Endal ei ole õnnestunud näpuga seda nii kinni keerata, et enam lahti ei saaks, seega eeldan, et ei tohiks ka kummile viga teha.oddo kirjutas:Üks variant kargas veel pähe, kas seda kinnitusrõngast liigtugevalt kinni keerates ei või midagi sellist juhtuda?
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Õnnestus omal ka 2 sisekummi maha kanda - ventiili juurest katki. Esimesel korral avastasin esimest korda rehvi maha võttes ja hiljuti sai teist korda rehvi vahetatud ja uuel sisekummil sama jama. Kui ventiili painutada, siis jookseb tühjaks - vabas asendis peab. Panen korraliku pöiapaela ja loodetavasti aitab või on asi seotud pumpamisega.
Mina viskan kõik need rõngad KOHE minema, kui kummi peale panen. Need ongi purunemise põhjus. Eriti odava väliskummiga, kuna seal kumm liigub peal ja tõmbab kaasa sisekummi ja ventiilist annab järgi. Näen seda iga päev. Visake need jurad minema, mis seal nö "peavad olema" ja ventiilist enam kumm puruks ei lähe.Mati kirjutas: Selle rõnga mõte ongi selles, et fikseerida ventiil kindlalt ja korralikult. Endal ei ole õnnestunud näpuga seda nii kinni keerata, et enam lahti ei saaks, seega eeldan, et ei tohiks ka kummile viga teha.
Inimene aeg-ajalt komistab Tõe otsa, aga ajab ennast jälle uhkelt sirgu ja jätkab oma teekonda.Hanno kirjutas:
Mina viskan kõik need rõngad KOHE minema, kui kummi peale panen. Need ongi purunemise põhjus. Eriti odava väliskummiga, kuna seal kumm liigub peal ja tõmbab kaasa sisekummi ja ventiilist annab järgi. Näen seda iga päev. Visake need jurad minema, mis seal nö "peavad olema" ja ventiilist enam kumm puruks ei lähe.
Mul endal võttis iseseisvalt samale järeldusele jõudmine pikalt-pikalt aega kuni tabasin seose rõnga unustamise ja ventiili murdumise vahel.
Sant lugu on see, et ventiiliaugu "servade silumisega" on see parasjagu suureks läinud ja kui rattapesul pöid lolli asendisse jääb, siis läheb vesi sealt sisse.
Mul pole samas seda laadi probleeme olnud. Kas ma siis ei keera seda rõngast nii kõvasti kinni, et see halvasti mõjuks, või on mul sisekummidega vedanud - tugevamat sorti. Neid ülikekrgeid sisekaid pole kasutanud. Seega pole asi ilmtingimata kasutu või kahjulik. Eks igaüks käitu vastavalt harjumusele ja kogemusele. Ülimat tõde vast pole.Hanno kirjutas:Mina viskan kõik need rõngad KOHE minema, kui kummi peale panen. Need ongi purunemise põhjus. Eriti odava väliskummiga, kuna seal kumm liigub peal ja tõmbab kaasa sisekummi ja ventiilist annab järgi. Näen seda iga päev. Visake need jurad minema, mis seal nö "peavad olema" ja ventiilist enam kumm puruks ei lähe.Mati kirjutas: Selle rõnga mõte ongi selles, et fikseerida ventiil kindlalt ja korralikult. Endal ei ole õnnestunud näpuga seda nii kinni keerata, et enam lahti ei saaks, seega eeldan, et ei tohiks ka kummile viga teha.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Eelmine aasta see tõttu 3 kummi maha kandnud, suutsin ventiili lausa küljest pumbata korra. Kõik olid korralikud paksu seinaga ja eriti jämeda kraega, samas light lisekumme pole kordagi länud selles põhjusel. Ei usu, et need "mutrid" asja halvendasid, kuna keeran need aint kergelt kinni, et oleks normaalne pumbata, muidu kaod ju ventiil kohe velje sisemusse, kui pumpamist alustad, ja see on tüütu.
üks abin?u selle vastu on koguda vanaaegseid (enne 1960) ventiilitorusid - need nimelt käivad mutriga kummi külge. Ise olen endal ?ige mitu kummi sedasi taastanud, et sissevulkaniseeritud ventiili lihtsalt maha kiskunud ja mutriga ventiiliga asendanud. Jutt käib muidugi standardm??duga "klassikalistest" rattaventiilidest, ent olen kohanud ka selliseid mutriga autoventiile.
mustal taustal helendab must vari
-
- Rattur
- Postitusi: 20
- Liitunud: 28. 12. 2003. 21:22
Ventiili murdumine võib olla ka tingitud sellest, et väliskumm on välja veninud või on pöid valet mõõtu (see, et pöid on 26'' ei näita veel seda kui hästi 26'' kumm sinna peale istub). Kui väliskumm hakkab mööda pöida ringiratast sõitma, siis tõmbab lihtsalt ventiili küljest ära. Mul läks sedasi 5 sisekummi nädalas kuni asjale põhjenduse leidsin....