Ise sõidan Scott Vail 1997 a. mudeliga, millel vahetatud sarved, lisatud klipid ja seeaasta ka sadul. Kõik muu on siiani originaal - peaks olema piisavalt aru saada, et läbisõit ei ole suur. TRM 2002 vs. 2003 aasta vahe oli mul 35min 3:00-lt ca 2:25-le (peast ei mäleta täpselt) ainult seetõttu, et 'liigutasin' ennast stabiilselt hooaja vältel. Kui oleks rohkem liigutanud oleks ka 2:15 võimalik vast olnud ja ei näe küll, et StxRc juppidega rattalt Xt juppidega rattale üleminek annaks minuteid juurde - ikka mees ise. Olles proovinud ka tuttavate rattaid võin öelda, et ei vahetaks enda oma 4000EEK maksva uue ratta vastu, sest kogemus näitab, et need ei liigu, ei veere jne. Väntad, väntad aga aru ei saa, miks ei liigu - tõenäoliselt on siin ikka vahe selles, et Stx RC jupid + minu ratta jooksud on oluliselt paremad kui 4000EEK vokkidel. Samuti on vist enamustele selge, et tõusul käigu vahetamiseks võiks probleemide vältimiseks midagi enamat kui Alvio-t kasutada (tuttav mainis, et Lx olevat juba miinimum, sest tavaline Deore esikäikar ei pidavat kestma).
Tavalised 'noname' rattad Selveris, Prismas, Maksimarketis maksavad ca 1500-2500 ja kui sa Authorist ntx 6000 ratta ostad ja klippe kasutama hakkad peaks 100 võrra parem koht küll kindel olema kui noname-ga 1000 peal finisheerid.
Enamus on kinni aga ikka mootoris - mingi moment oli juttu viljandlase Rivo Subi rattast, poel päris kindel, kas see noname oli aga kõva kahvel oli tal küll ja ega jupid miskit erilist ei olnud. Tulemus see-eest oli! Keegi kavalpea veel mainis, et kui see mees endale RATTA ostaks ja sõitma õpiks oleks teda päris raske võitmast takistada