Otepää Rattasõit [EEC V etapp]
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Otepää Rattasõit [EEC V etapp]
Loen espordist, et see aasta on rajamärgistus väga kehva. Tahaks minna rada läbi sõitma, aga kardan et ei leia ise õiget teed. Kas kellelgi kohalikul oleks kah taoline plaan?
Ühtegi tuttavat otseselt Otepääl ei ela, öömaja raha eest hankimine kallis ... seega kodu on ikka armas
velo.clubbers.ee
Ritchey WCS QRS vektor
Ritchey WCS QRS vektor
siirdun asap edasilükkamatute asjatoimetuste juurde. kunagi oli espordis pikk lahing selle laupäeva teemal. minu jaoks puudub igasugune lisaväärtus võistluse toimumisel laupäeval, olgu ta otepääl või kuskil mujal.SL kirjutas:Kuidas on rahva meelsus - kas jäädakse laupäeva õhtuks Otepääle, minnakse nightclubi ja tehakse pühapäeval üks kena treening või põrutatakse kohe pärast sõitu kodupoole.
pole veel otsustanud kas jään pühapäevaks või mitte, pean järgmine nädalavahetus otepääl 3-l päeval dopinguproove võtma- läheb vist nats paljuks. erinevalt erikust olen mina laupäevaste võistluste pooldaja , seda mitte peopanemise pärast. kui ikka pühapäeval võistlustel korralikult aju pehmeks sõidad ja siis veel kusgilt teisest eesti otsast koju kimad on esmaspäeva hommikul suht raske ennast oma töiste tegemistega käima saada. tõenäoliselt valdav enamus vist nii ei arva?
Re: Otepää Rattasõit [EEC V etapp]
Eelmisel aastal ma eksisin ära. Kui tähistus veel viletsam on siis on ju küll tore. Võtan vist otepää ümbruse topoloogilise kaardi ka kaasaKirsa kirjutas:Loen espordist, et see aasta on rajamärgistus väga kehva. Tahaks minna rada läbi sõitma, aga kardan et ei leia ise õiget teed. Kas kellelgi kohalikul oleks kah taoline plaan?
Öömaja saab kämpades 100 eeku per. nägu-ei ole ju kallis?Antti kirjutas:Ühtegi tuttavat otseselt Otepääl ei ela, öömaja raha eest hankimine kallis ... seega kodu on ikka armas
Olin eelmise nädalakeskelt kuini Elva sõiduni välja Otepääl ja ei ole sellest kohast veel küll saanud ja nüüd plaanin juba reedel kohale minna.
Äge rada on Tehvandil siniste lintidega jooksurada,kus ühel laskumisel amordi kinni sõitsin .Ja veel saab seal Kikuga koos hommikuti trenni teha
põletame maanteid.
sajab kergelt juba ka tartumaal oli plaanis tartusse vändata ja uued piduriklotsid otepääks osta aga sellise ilmaga ei viitsi küllGunnar kirjutas:Tallinna ilma ei tasu arvestada, sest viimaste andmete kohaselt Tartumaal on kuiv ja nad ei saa täpselt aru, mis vihmast me siin räägime
aga noh, egas vihm võistlusrada ära ei riku
edit: kui just selline rada pole http://www.aspit.com/uputus/TN_IMG_0750.JPG
-
- Rattur
- Postitusi: 10
- Liitunud: 20. 05. 2004. 11:49
Ärge siin posige seda vihma, pärast rada jälle mudaauke täis, Elvas tõmbasin muda sees kaks niplit mõlema korra aeg sõitis mingi oinas risti ette ja klipid ei tulnud lahti ning pori sees ma end leidsingi mudu pole hullu aga palju sõidumõnu läks kaotsi. Aga küsimus siis ongi, et teatjad mehed kes rada läbisõitnud on kui mudane see rada tulla lubab endal ei ole enam aega tsekama minna ja varem ka Otepääd sõitnud pole
Motivatsioon ei vii kuhugi, kui sul pole selleks jalgu.
Tõenäoselt oled reganud juba ja mis siis sul sellest ilmast ja porist, sõiduks läheb nagunii ja porikummiilma ikke ei tule. Rockster ja tuld.intspektor kirjutas:Ärge siin posige seda vihma, pärast rada jälle mudaauke täis, Elvas tõmbasin muda sees kaks niplit :( mõlema korra aeg sõitis mingi oinas risti ette ja klipid ei tulnud lahti ning pori sees ma end leidsingi mudu pole hullu aga palju sõidumõnu läks kaotsi. Aga küsimus siis ongi, et teatjad mehed kes rada läbisõitnud on kui mudane see rada tulla lubab endal ei ole enam aega tsekama minna ja varem ka Otepääd sõitnud pole
Sai siis eile rada läbi sõidetud - lõpuosa jäi pimeda peale.
Läbisõitmise ajal sadas seenekat, muda ei olnud, aga hein oli libe.
Esimesed 4km asfalt, siis umbes 6km kruusa yles ja alla, siis pöörati kuhugi metsa, vist suusaradadele.
Seda oli umbes 10km, vist kekkose suusarada. Need pisikesed tõusud, mis seal olid, tundusid meeletult rasked nagu keegi hoiaks tagarattast kinni, aga vist vajusin sisse. Laskumised olid kiired ja suured, aga väikeste rööbastega ja keerasid laugelt kuhugi, et kulunud twisteriga oli märja heina peal libe. Siis jälle kruus paar km, jälle suusarada natuke.
Asfalt paar km. Metsarada. Asfalt. Kruus. Mingi pikem tõus kus teeääres oli palju maasikaid. Suusarada. Asfalt. Singletrack/metsarada. Singltrack. Siis tuttav puusild ja peale seda puutrepist tehtud tõus. Asfalt 2km. Mets 2km. Asfalt 3km. Mets 3km. Asfalt 2km. Kruus 2km. Siis mingi singletracki mood küngas, vist apteekrimägi. Asfalt. Finish.
Sellisena jäi meelde see rada mulle. Kui nüüd peaks kõvasti vihma tulema, siis ma ei tea. Kõige siledamat kummi ei tasu ette panna, sest isegi kuivaga peab kiiretel suusarajalaskumistel joont hoidma ja teiste ohutuste peale mõtlema. Ma siin mõtlen kas panna ette kulumata twister või rockster.
Eilse sõidu profiil.
3km jagu sai juurde ekseldud.
Läbisõitmise ajal sadas seenekat, muda ei olnud, aga hein oli libe.
Esimesed 4km asfalt, siis umbes 6km kruusa yles ja alla, siis pöörati kuhugi metsa, vist suusaradadele.
Seda oli umbes 10km, vist kekkose suusarada. Need pisikesed tõusud, mis seal olid, tundusid meeletult rasked nagu keegi hoiaks tagarattast kinni, aga vist vajusin sisse. Laskumised olid kiired ja suured, aga väikeste rööbastega ja keerasid laugelt kuhugi, et kulunud twisteriga oli märja heina peal libe. Siis jälle kruus paar km, jälle suusarada natuke.
Asfalt paar km. Metsarada. Asfalt. Kruus. Mingi pikem tõus kus teeääres oli palju maasikaid. Suusarada. Asfalt. Singletrack/metsarada. Singltrack. Siis tuttav puusild ja peale seda puutrepist tehtud tõus. Asfalt 2km. Mets 2km. Asfalt 3km. Mets 3km. Asfalt 2km. Kruus 2km. Siis mingi singletracki mood küngas, vist apteekrimägi. Asfalt. Finish.
Sellisena jäi meelde see rada mulle. Kui nüüd peaks kõvasti vihma tulema, siis ma ei tea. Kõige siledamat kummi ei tasu ette panna, sest isegi kuivaga peab kiiretel suusarajalaskumistel joont hoidma ja teiste ohutuste peale mõtlema. Ma siin mõtlen kas panna ette kulumata twister või rockster.
Eilse sõidu profiil.
3km jagu sai juurde ekseldud.
Viimati muutis Kirsa, 29. 07. 2004. 13:38, kokku muudetud 3 korda .
Ah eks seda pori ikka tuleb. Omajagu on seal mingit heina, mis vihmaga libe on. Murutraktoriga keegi sul suusarada ju golfirajaks pügama ei hakka ja seal on keskel ainult üks rajake ja ümberringi hein, hein ja veel natuke heina.
Eile käisime sõitmas aga noh, tagumisest poolest rajast ei tea midagi eriti rääkida, kuna lihtsalt midagi polnud näha enam kell 10 õhtul. Vihmapilved ja vihm neelasid sellegi valguse, mis muidu ehk oleks olnud.
Extreme nightride - pimedas metsas ilma tuledeta
Kuskohas seal see espordis paljukardetud apteekrimägi on? Pimedas oli mingi küngas küll aga sellest ohkimisest, et "appi, kas tõesti tuleb sinna sõita" ei saanud aru. Äkki pimedas lihtsalt pole see nii hirmus? Võistluse ajal tuleb siis kinnisilmi sõita
Suusarada oli kõige tüütum minu jaoks. Künkast üles, künkast üles, künkast üles, künkast üles, künkast alllaaaaaaaaaaaaa ja siis jälle sama lugu otsast peale.
Ühtegi otseselt pehmet ega mudast "auku" nagu Elvas seal justkui polnud. Takistustest väärivad äramärkimist üks ootamatu kraav (mille eest hoiatab kolme !-märgiga silt), üks veetakistus, kus vett oli vast mõni sentimeeter (Haanja näite varal võib seal vihmade jätkudes siiski vett kõvasti juurde tulla) ja siis paar toredat laskumist.
Esimene neist oli suht suusaradade alguses, kust hooga tulles keerab rada liivase kurviga vasakule. Otse edasi pannes saad natuke künkast alla kimada Teine oli kusagil lõpupoole, kus olukord umbes sama, ainult et mägi kraadi järsem, omajagu pikem ja puid polnud ka keegi maha võtnud . Keset mäge keerab rada ära ja kurvist otse mina ei tahaks küll sõita. Sinna on isegi mingi suusaradade äärest silma jäänud võrk ette tõmmatud aga kahtlane ikka, kui 80 kilo meheilu sinna hooga sisse lendab ...
Asfalti on ka omajagu, et siis need kes sokke hoiavad ja muda kardavad - kimage rahus.
Eelmärgistusega paistis olema sedasi, et seda oli hakatud märkima vist tagantpoolt ettepoole. Algus oli rajaleidmine ja jälgedeajamine. Meie sõit oleks oma kurva lõpu leidnud umbes 6.-7. kilomeetril, kus kahe elioni lindi vahele mahtus paar küngast ja ristmiku. Sõitsime ühele poole - ei mida. Teisele poole - jälle tühjus. Siis sõitsid paar kohalikku mööda ja juhatasid õige teeotsa kätte. Selgus, et me olime õiget teeotsa küll kamminud aga lint oli tagasipöördekohast veel ühe künka ja paarisaja meetri taga Ilma nende kohaliketa oleks suht masendav olnud.
Lõpus oli linte ja ka nooli piisavalt, kuigi paaris kohas jäi ikkagi kripeldama, kas ehk ei saanud pimeduses lõigatud aga noh, eks laupäeval näeb.
Eile käisime sõitmas aga noh, tagumisest poolest rajast ei tea midagi eriti rääkida, kuna lihtsalt midagi polnud näha enam kell 10 õhtul. Vihmapilved ja vihm neelasid sellegi valguse, mis muidu ehk oleks olnud.
Extreme nightride - pimedas metsas ilma tuledeta
Kuskohas seal see espordis paljukardetud apteekrimägi on? Pimedas oli mingi küngas küll aga sellest ohkimisest, et "appi, kas tõesti tuleb sinna sõita" ei saanud aru. Äkki pimedas lihtsalt pole see nii hirmus? Võistluse ajal tuleb siis kinnisilmi sõita
Suusarada oli kõige tüütum minu jaoks. Künkast üles, künkast üles, künkast üles, künkast üles, künkast alllaaaaaaaaaaaaa ja siis jälle sama lugu otsast peale.
Ühtegi otseselt pehmet ega mudast "auku" nagu Elvas seal justkui polnud. Takistustest väärivad äramärkimist üks ootamatu kraav (mille eest hoiatab kolme !-märgiga silt), üks veetakistus, kus vett oli vast mõni sentimeeter (Haanja näite varal võib seal vihmade jätkudes siiski vett kõvasti juurde tulla) ja siis paar toredat laskumist.
Esimene neist oli suht suusaradade alguses, kust hooga tulles keerab rada liivase kurviga vasakule. Otse edasi pannes saad natuke künkast alla kimada Teine oli kusagil lõpupoole, kus olukord umbes sama, ainult et mägi kraadi järsem, omajagu pikem ja puid polnud ka keegi maha võtnud . Keset mäge keerab rada ära ja kurvist otse mina ei tahaks küll sõita. Sinna on isegi mingi suusaradade äärest silma jäänud võrk ette tõmmatud aga kahtlane ikka, kui 80 kilo meheilu sinna hooga sisse lendab ...
Asfalti on ka omajagu, et siis need kes sokke hoiavad ja muda kardavad - kimage rahus.
Eelmärgistusega paistis olema sedasi, et seda oli hakatud märkima vist tagantpoolt ettepoole. Algus oli rajaleidmine ja jälgedeajamine. Meie sõit oleks oma kurva lõpu leidnud umbes 6.-7. kilomeetril, kus kahe elioni lindi vahele mahtus paar küngast ja ristmiku. Sõitsime ühele poole - ei mida. Teisele poole - jälle tühjus. Siis sõitsid paar kohalikku mööda ja juhatasid õige teeotsa kätte. Selgus, et me olime õiget teeotsa küll kamminud aga lint oli tagasipöördekohast veel ühe künka ja paarisaja meetri taga Ilma nende kohaliketa oleks suht masendav olnud.
Lõpus oli linte ja ka nooli piisavalt, kuigi paaris kohas jäi ikkagi kripeldama, kas ehk ei saanud pimeduses lõigatud aga noh, eks laupäeval näeb.
velo.clubbers.ee
Ritchey WCS QRS vektor
Ritchey WCS QRS vektor
Selle vihmaga on üldiselt nii, et jumala viha on tabanud tallinnat, otepääl on ilmselt päris rahulik. Klikake radaripilti. http://www.emhi.ee/radar_new.php3#
PS: pilt muutub, nii et homme loodetavasti pole enam naljakas link
PS: pilt muutub, nii et homme loodetavasti pole enam naljakas link
Nagu ikka, pingutatakse inimeste hirmutamisega natuke üle - Apteekrimäe radadest on maratoni trassi kaasatud ainult üks lühike ja üsna lihtne lõik, kus tõesti vist ainult üks tõus ja laskumine mille lõpetab väike sillamoodi asjandus .Antti kirjutas:Kuskohas seal see espordis paljukardetud apteekrimägi on? Pimedas oli mingi küngas küll aga sellest ohkimisest, et "appi, kas tõesti tuleb sinna sõita" ei saanud aru. Äkki pimedas lihtsalt pole see nii hirmus? Võistluse ajal tuleb siis kinnisilmi sõita
Kui aga pühapäevaks ka Otepääle jääd (või reedel varakult saabud) võid seal sinistele või valgetele märkide/noolte järgi sõita vastavalt kas 3 või 6 km'se singletrack'i ringi - pikemal ringil mitmed rattaga jooksmise (ratta lükkamise) tõusud ja mõnusad laskumised - tasub proovimist
Vastupidi - Kekkose rada on Otepää raja mõnusamaid lõike. Kujutad sa seda rada ette kui Kekkost ka sees poleks - > asfalt->kruus->TRMrada->kruus->asfalt. Ka praegu jääb aeglasem/tehnilisem (ehk MTB-likum)osa oma pikkuselt alla 20 km, mida on VÄHE. Otepää ümbruses saaks kindlasti põnevama raja teha. Võib-olla seab maastikukaitseala staatus mõningad piirid metsaradade kasutamisele või on korraldajad lihtsalt mugavamat teed läinud - pole vaja maaomanikega nii palju kooskõlastada Raja osas on Haanja ikkagi huvitavam.Antti kirjutas:Suusarada oli kõige tüütum minu jaoks. Künkast üles, künkast üles, künkast üles, künkast üles, künkast alllaaaaaaaaaaaaa ja siis jälle sama lugu otsast peale.
Mudaralliks ei tohiks sõit muutuda - Kekkose rada enamsti üsna kõva põhja peal, ainult suusastaadionil ja selle lähedused suht soine. Paari muu koha peal võib ka veidi porisem olla aga kruus ja asfalt ju porimülkaks ei muutu.
Viimati muutis taivos, 29. 07. 2004. 14:35, muudetud 1 kord.
Porimülgast ei tule jah, aga selleest muutub kinnitallatud muld, märga
saades, väga ettearvamatul libedaks ning lisaks märg muru-hein kurvides.
Sõitsin lõunaajal raja läbi ja pool aega kallas päris kõvasti.Eriti hea on üks kruusa lõik, kus kulgeb lehmakarja tee........nagu miiniväli
Kui ilm jääb samaks ja veel sajab siis on need Kekkose raja kurvid päris libedad.......Twister ees tahtis mitmed korrad omateed minna, aga karjusin ta peale natuke ning siis tuli rajale tagasi.Tagumine on keskelt päris sile aga sel vahet ei olnud pidas igal pool, ka laudtrepist sain üles.
Enne seda aga on laudtee mis libe kui tatt ja iga väiksem vääratus viib ratta alt, pidurdamine seal =külg maas.
Rajalõpust ma ei saanudki korralikult sotti , niiet võistluse ajal saab teada.
saades, väga ettearvamatul libedaks ning lisaks märg muru-hein kurvides.
Sõitsin lõunaajal raja läbi ja pool aega kallas päris kõvasti.Eriti hea on üks kruusa lõik, kus kulgeb lehmakarja tee........nagu miiniväli
Kui ilm jääb samaks ja veel sajab siis on need Kekkose raja kurvid päris libedad.......Twister ees tahtis mitmed korrad omateed minna, aga karjusin ta peale natuke ning siis tuli rajale tagasi.Tagumine on keskelt päris sile aga sel vahet ei olnud pidas igal pool, ka laudtrepist sain üles.
Enne seda aga on laudtee mis libe kui tatt ja iga väiksem vääratus viib ratta alt, pidurdamine seal =külg maas.
Rajalõpust ma ei saanudki korralikult sotti , niiet võistluse ajal saab teada.
Miks peab kedagi kogu aeg kuhugi laskma. Proovigu kah tagant startida.Ma tean ise kah, et eest startides on lõppkoht kindlasti parem. Proovigu keegi vastu vaielda, et pole vahet, kust startida. Nii võiks ikka olla, nagu punktid kokku annavad.Kelle asi, et ka mujal võistlustel käid. See on oma võistlussari ja võibolla mõni ainult seda sõidabki. Ma saan aru, et minust on palju kõvemaid mehi aga ma üritan kah ikka lõpptulemuses paremat kohta saada ja ise teate, et kuidas tagantpoolt stardikrupid suuremaks lähevad. Oota siis tund varem "luugi taga"sisselaskmist, et mitte 200 kohta tagantpoolt startidatarmo kirjutas:eliidilitsentsiga laseb peakohtunik tavaliselt esimesest grupist startida. tuleb küsida ainult.priidik kirjutas:Krt, stardinumber (tagant poolt umbes 40.) paneb küll mõtlema, et miks seda vaja oli. Hakka jälle trügima jne. Aga OK, ei virise, olen rahul mis antakse.
see rattasõit on viinud kõik mu finantsid ja .....
-
- Rattur
- Postitusi: 10
- Liitunud: 20. 05. 2004. 11:49
Küsimus Priidikule!
Kus Te stardinumbrit juba teate?
Motivatsioon ei vii kuhugi, kui sul pole selleks jalgu.
Re: Küsimus Priidikule!
valitud tegelased näevad paar rida ülevalpool viidet selleleintspektor kirjutas:Kus Te stardinumbrit juba teate?
Las ikka see, kellest võib eeldada te ta on keskmisest oluliselt kõvem tegija konkureerib omasugustega ja stardib omasuguste seltsist. Litsentsi omamine näitab, et tegu on tõsise sportlasega ja seetõttu kehtib selle omanikule ka priipääse esimesse koridori.Miks peab kedagi kogu aeg kuhugi laskma. Proovigu kah tagant startida.Ma tean ise kah, et eest startides on lõppkoht kindlasti parem. Proovigu keegi vastu vaielda, et pole vahet, kust startida. Nii võiks ikka olla, nagu punktid kokku annavad.Kelle asi, et ka mujal võistlustel käid. See on oma võistlussari ja võibolla mõni ainult seda sõidabki. Ma saan aru, et minust on palju kõvemaid mehi aga ma üritan kah ikka lõpptulemuses paremat kohta saada ja ise teate, et kuidas tagantpoolt stardikrupid suuremaks lähevad. Oota siis tund varem "luugi taga"sisselaskmist, et mitte 200 kohta tagantpoolt startida
Tervisesportlastega (k.a. mina), kes ei oma litsentsi on nii, et kõik me oleme oma mõtetes suuremad või väiksemad ässad. Objektiivsuse huvides tuleb meil võistlustel enda tugevust tulemustega tõestada ja omasuguste seast startida. Esimesed korrad siis ässade rivi lõpust
Täitsa nõus,loomulikult on eespool startimine väike eelis,aga see tuleb välja võidelda...riho kirjutas: Tervisesportlastega (k.a. mina), kes ei oma litsentsi on nii, et kõik me oleme oma mõtetes suuremad või väiksemad ässad. Objektiivsuse huvides tuleb meil võistlustel enda tugevust tulemustega tõestada ja omasuguste seast startida. Esimesed korrad siis ässade rivi lõpust
Virisejatele : Ja see kui sa näed kuidas Kodar,Kukk,Maasikmets jne...stardivad,võivad sinus masendust tekitada.. ja sa loobud tervisespordist
Ise tiksun ka kohtadel keskmisest tahapoole,aga naudin rattasõitu,mitte ei põe kas olen täna 450-s või 650-s
Kes tasa sõuab, sellel mädanevad aerud ära
masendust tekitavad mõned kes stardivad 100 juurest et mõnda aega esimesena sõita.careras kirjutas: Virisejatele : Ja see kui sa näed kuidas Kodar,Kukk,Maasikmets jne...stardivad,võivad sinus masendust tekitada.. ja sa loobud tervisespordist
ja otepääl on nendel meestel jälle võimalus ennast näidata kuna
algus on 3km asfalti
Loomulikult on hea startida kui lähed soojana paar minutit enne starti alasse. Aga kui sa koguaeg pead startima sada kohta tagantpoolt, kus sa tegelikult lõpetad, siis ei ole meeldiv tunne. Lõpukohtada järgi peaks nagu eelmises grupis startima aga võta näpust. Rajale otsustas tulla üheks sõiduks ka paar(kümmend) "maanteeässa", kes ette paigutati. Oledki jälle järgmises stardigrupis ja kui varakult kohale ei lähe, siis stardid jälle tagant. Olukord on selline, mis teha. Ma arvan, et need "ässad" nagunii aasta lõikes kõrgetele kohtadele ei pretendeeri oma üksikute sõitudega, siis poleks neil ka vahet, kust nad stardivad. Sõidavad nagunii trennimõttes. Et ilmselt eest startida, on vaja mingil sõidul head sähvatust. Eks ma punnitan edasi.Rom kirjutas:masendust tekitavad mõned kes stardivad 100 juurest et mõnda aega esimesena sõita.careras kirjutas: Virisejatele : Ja see kui sa näed kuidas Kodar,Kukk,Maasikmets jne...stardivad,võivad sinus masendust tekitada.. ja sa loobud tervisespordist
ja otepääl on nendel meestel jälle võimalus ennast näidata kuna
algus on 3km asfalti
Head starti
see rattasõit on viinud kõik mu finantsid ja .....
minu meelest oleks mõistlik panna juhendisse punkt, et kõik UCI litsentsi omavad ratturid stardivad alati esimesest või teisest stardigrupist. olenemata sellest kas nad on ennem EEC-il startinud või mitte.Olts kirjutas: Rajale otsustas tulla üheks sõiduks ka paar(kümmend) "maanteeässa", kes ette paigutati.