Vastupidavad kummid maanteerattale
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
-
- Rattur
- Postitusi: 20
- Liitunud: 28. 12. 2003. 21:22
Kokku hoida ei tahagi; aga lihtsalt on ebameeldiv, kui maanteerehvi teepeal vahetama peab. Ma arvan, et minu kehalisi võimeid arvestades peaks rehv olema pigem vastupidav, kui kihutamiseks mõeldud.Mr. PureTrials kirjutas:mida suurem tugevus, seda vähem ta sind tee peal hoiab! samas mida pehmem segu seda kiiremini kulub! Kummid on küll suht viimane asi, mille pealt kokku hoida minu arust!
Nii et milline on siis VASTUPIDAV komplekt välis+sisekummist MNT rattale? Ja mis kannataks ka rahulikult (10km/h) pinnatud asfaldil, siledal kruusateel jm ebakvaliteetsetel lühikestel teelõikudel (mõni kilomeeter)veereda?
Oleks ka huvitatud vastupidavatest treeningkummidest maantekale. Vaja üks tagaratas korda teha, siis on kahed jooksud olemas. Ühe siis jätaks treeningjooksuks odavamate/kõvemate kummidega ja teise võistlusjooksuks paremate ja kergemate kummidega.LauriA kirjutas:Nii et milline on siis VASTUPIDAV komplekt välis+sisekummist MNT rattale? Ja mis kannataks ka rahulikult (10km/h) pinnatud asfaldil, siledal kruusateel jm ebakvaliteetsetel lühikestel teelõikudel (mõni kilomeeter)veereda?
Kõige vastupidavamad mis mina seni olen kasutanud on Continental GP Classic. Need on traadiga. Ees kestis mul kunagi 1 kumm 9000 km. Eestis küsitakse kirvest kuid saksast sain 250 eeku tükk. Endal need pregugi trenniks all. Mõned Schwalbe low range kummid tunduvad näppides ka väga asjalikud - kasutanud ei ole. Michelini odavamatega endal on ebameeldivusi esinenud - ei ole sirged, lähevad vorstiks, kestavad vähe, võivad puruneda jne.
Tahtsin näida erapooletuna. Ma ei oska Schwalbe kohta midagi kosta, pole kasutanud. Ma ei tea kui oluline see värk trenni kummide puhul üldse on. Küsimus on ka selles kas neid kasutatakse ainult trenniks? Olen täheldanud, et kui MTB mehed tahavad maantekale trenni kumme, siis tegelikult nad võistlevad ka nendega. Kuid näiteks selle sama Conti GP Classicuga ma võistelda küll ei taha, sest see on kõvemast kummisegust ja märjaga libe. Kui maantekaga aastas palju ei sõida ja sinna sekka mõned võistlused siis võtaks juba võistluskummi - trennis on ka ju hea kui sõiduriist veereb. Enamik võistluskumme peavad taga vastu 3.5-4k ja ees 5-6k. Enamikuga kannatab sõita pinnatud asfaldil ja kruusal - ise olen Saare tuuril 7 km kruusalõiku sõitnud 1x Michelin Axial Pro-ga ja teine kord Conti GP3000-ga ja midagi pole juhtunud. Esimene neist on muidu suhteliselt tundlik sisselõigete tekke suhtes, teine vähem.erikr kirjutas:mulle ütles Toomas Kirsipuu, et schwalbest vaata võimalikult kaugelt mööda ja osta ei tohi kunagi.
Kas siit:
http://www.jensonusa.com/store/sub.aspx?i=148
Või siit:
http://cambriabike.com/SALE/tires_tubes/index.htm
...oleks maantekale normaalse hinna/kval. suhtega kummi saada?
Või ehk hoopis see:
http://www.supergo.com/profile.cfm?LPROD_ID=24101
http://www.jensonusa.com/store/sub.aspx?i=148
Või siit:
http://cambriabike.com/SALE/tires_tubes/index.htm
...oleks maantekale normaalse hinna/kval. suhtega kummi saada?
Või ehk hoopis see:
http://www.supergo.com/profile.cfm?LPROD_ID=24101
Sakslased on testinud (07/2003) nn traadiga maantekumme. testivõitjad on Continental Grand Prix 4- season, Michelin Axial Carbon, Michelin Pro Race, Panaracer Stradius Pro:
http://tinyurl.com/36fam
http://tinyurl.com/36fam
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Maanteehundid saavad tubelessid alla:
The first Michelin Tubeless road bicycle tires will be available to the general public in 2005, depending on wheel availability.
Michelin new tubeless bicycle tire technology was developed in partnership with Mavic, a leader in designing and building world-class wheels, and with numerous European professional road racers.
Current Mavic rims (such as Ksyrium) don't have internal spoke holes, which effectively makes them tubeless compatible right now.
http://www.velonews.com/tech/report/art ... 531.0.html
The first Michelin Tubeless road bicycle tires will be available to the general public in 2005, depending on wheel availability.
Michelin new tubeless bicycle tire technology was developed in partnership with Mavic, a leader in designing and building world-class wheels, and with numerous European professional road racers.
Current Mavic rims (such as Ksyrium) don't have internal spoke holes, which effectively makes them tubeless compatible right now.
http://www.velonews.com/tech/report/art ... 531.0.html
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
no 2002 aastal sai välja vahetatud nii esimene kui tagumine kumm,tagumine siis vittoria techno pro ja esimene mingi nõuneim 700*19.ja mõlemad kestavad arvatavasti ka selle hooaja ilusti ära.kummide poole pealt on mul siis vedanud nii et vahetama pole pidanud.aga asjal ka väike miinus-kogemusi sellevõrra teiste kummidega puudub või on vähem.enne seda oli taga mul conti (mudelit kahjuks ei mäleta) mis ka kestis ilusti kuni ühel ilusal suvepäeval otsustas lihtsalt ribadeks minna.äärest rebenes katki ja nii läks korraga sise kui väliskumm.
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
trennijooxudel on odava otsa vittoriad, senini olen rahul. vast 4-5K sõidetud aga ega nad enam üle paari ei kesta ka. võistlusjooxudel on vihmase ilma puhuks conti 4-season kummid, millega olen väga rahul ning kuiva ilma jaoks michelin pro race, mille kohta pole ka ühtki halba sõna öelda võistluskummi seisukohalt. trenniks ma teda siiski ei ostaks, sest eestimaa teid arvestades ta lõiketundlik nagu priidikki mainis.
olen sõitnud ka conti gp 2000ga(mis 3000 eellane siis) ja kestsid päris hästi, kuigi mul lõpuks nad ikkagi said otsa külgede katki minemise tõttu(conti nõrk külg minu arvates).
nii et trenniks pigem conti kui michelin, võistlusteks soovitaks michelini.
olen sõitnud ka conti gp 2000ga(mis 3000 eellane siis) ja kestsid päris hästi, kuigi mul lõpuks nad ikkagi said otsa külgede katki minemise tõttu(conti nõrk külg minu arvates).
nii et trenniks pigem conti kui michelin, võistlusteks soovitaks michelini.
veni vidi vici
sellele väitele tahaks küll põhjendust kuulda. hetkel valin omale mnt kumme ja schwalbe on üks kindel kandidaat. siiani olen neist head kuulnud ja osad profitiimid sõidavad ka nendega. schwalbe stelvio lite on silmapiiril.erikr kirjutas:mulle ütles Toomas Kirsipuu, et schwalbest vaata võimalikult kaugelt mööda ja osta ei tohi kunagi.
tal mitmel tuttaval sõidumehel olla suure hoo pealt pauguga puruks läinud.tarmo kirjutas:sellele väitele tahaks küll põhjendust kuulda. hetkel valin omale mnt kumme ja schwalbe on üks kindel kandidaat. siiani olen neist head kuulnud ja osad profitiimid sõidavad ka nendega. schwalbe stelvio lite on silmapiiril.erikr kirjutas:mulle ütles Toomas Kirsipuu, et schwalbest vaata võimalikult kaugelt mööda ja osta ei tohi kunagi.
mul on pakkuda Michelin Pro Race, laua alt võtmise vaev, nendega sõidavad ka profitiimid. hind 450 eek.
Räägiks ka vähe vahepealsetest kogemustest. Sai siis eelmise aasta lõpus suurte kiitmiste peale Conti GP 3000 muretsetud. Alguses ei olnud väga viga. Aga peale 2000km tundus tagumine kumm juba üsna kandiline olevat ja paarsaja lisakilomeetri pärast oli ilus kena läbiv sälk kummis olemas. Võibolla oli tõesti kehv juhus, kuid võrreldes Michelini Axial Carboniga, mis kestis üle 5000 kilomeetri on tulemus kuidagi üsna nõrk võttes veel arvesse seda, et Michelinil leidus ka sälke aga ükski neist polnud läbiv. Igatahes järgmisena panin alla Michelini Pro Race'i, vaatab kaua see kestab.
kalev kirjutas:Räägiks ka vähe vahepealsetest kogemustest. Sai siis ... Conti GP 3000 muretsetud. Alguses ei olnud väga viga. Aga peale 2000km tundus tagumine kumm juba üsna kandiline olevat ja paarsaja lisakilomeetri pärast oli ilus kena läbiv sälk kummis olemas. ..
Mul 650 km sõidetud ja pole häda veel miskit, vähe ka muidugi.erikr kirjutas:GP3000 läks ka mul 1000 peal juba kandiliseks...
Tegelikult tahtsin viidata hoopis Cyclingnews'i Conti GP Attack/GP Force kombinatsiooni testile, mis andis väga hea tulemuse. Tegu siis Conti esi- ja tagarattale erineva kummi kombost. Testis läbiti ühes tsüklis 2500 km, kusjuures kevadistel Belgia teedel, mis ilmastiku poolest sobivad vast meie tingimustega. Kummiga treeniti ja võisteldi ning kogemus positiivne. Täpsemalt lugege siit.
Hind saksas nt bike-comp's57.90 EUR (905 EEK - ca 453 tk).
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Discovery-kanalil jookseb dok.film "The Science of Lance Armstrong" kus tiimi peamehaanik säilitab Team Discovery Belgia baasi keldris tubular-kumme. Olid kohe sellised eraldi hunnikud - 2, 3 ... 5 aastat vanad (tegelikult küll tutikad) kummid. Kummisegu pidi ühtlasel välistemperatuuril vananedes ainult paranema ja saavutama oma õige veerevuse ning samas vastupidavuse torgetele.
Gravity is a Bitch
kummid, nagu hea vein... mida varasem aastakäik, seda paremKuldar kirjutas:Discovery-kanalil jookseb dok.film "The Science of Lance Armstrong" kus tiimi peamehaanik säilitab Team Discovery Belgia baasi keldris tubular-kumme. Olid kohe sellised eraldi hunnikud - 2, 3 ... 5 aastat vanad (tegelikult küll tutikad) kummid. Kummisegu pidi ühtlasel välistemperatuuril vananedes ainult paranema ja saavutama oma õige veerevuse ning samas vastupidavuse torgetele.