Küsimus: Marin Või Kona?
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Küsimus: Marin Või Kona?
Nii, küsimus järgmine... Kumb oleks parem Kona blast või Marin B-17
? Mõlemad saaks kusagil 8 tonni juures. JA mis vahe on agressive xc ja xc vahe?
Marin - http://www.marinbikes.com/html/spec_04_b17.html
Kona - http://www.konaworld.com/2k4bikes/2k4_blast.cfm
? Mõlemad saaks kusagil 8 tonni juures. JA mis vahe on agressive xc ja xc vahe?
Marin - http://www.marinbikes.com/html/spec_04_b17.html
Kona - http://www.konaworld.com/2k4bikes/2k4_blast.cfm
Re: Küsimus: Marin Või Kona?
konal on paremad käikarid.näpitz kirjutas:Nii, küsimus järgmine... Kumb oleks parem Kona blast või Marin B-17
? Mõlemad saaks kusagil 8 tonni juures. JA mis vahe on agressive xc ja xc vahe?
Marin - http://www.marinbikes.com/html/spec_04_b17.html
Kona - http://www.konaworld.com/2k4bikes/2k4_blast.cfm
marin on püstisema asendiga, raamigeomeetria on küll rohkem freeride kui XC oma. lisaks kona 3/9, marina aga 3/8 käiku. amort mõlemal sama, 100 mm on XC jaoks tiba palju kuid pole hullu kah. kuna geomeetria on oluliselt erinev siis sõltub, mida ise rattaga plaanid teha.
Valik oleneb sellest mis sa oma rattaga teha tahad.
Agressive XC (Marin) on midagi Freeride-light' taolist - ehk siis natuke karmimad laskumised, hüpped jms. Kona'l selle stiili nimeks Out-of-bounds.
XC (Kona) - on see mida Team Rattapood Cup'il tehakse
Kona on tõenäooliselt neist kahest kergem ja 'kiirem' - sobivam niisama metsasõiduks ja EEC/TRC võistlusteks.
Agressive XC (Marin) on midagi Freeride-light' taolist - ehk siis natuke karmimad laskumised, hüpped jms. Kona'l selle stiili nimeks Out-of-bounds.
XC (Kona) - on see mida Team Rattapood Cup'il tehakse
Kona on tõenäooliselt neist kahest kergem ja 'kiirem' - sobivam niisama metsasõiduks ja EEC/TRC võistlusteks.
Ma võtaks Kona Blast-i. Sellel Marinil on raam jah kuidagi freeride-i moodi. Komponendid on kah Konal natuke paremad. Nende mehaaniliste ketaspidurite kohta ei tea midagi. Ise kasutan Deore hüdraulisi ja on kõvasti paremad kui tavalised V pidurid. Endal amordiks all Marzocchi MZ-Race ja kui õigeks reguleerida annab täitsa hästi sõita. MZ-Comp peaks natuke vist kehvem olema, või õieti erilist vahet seal ei ole. Amort on Õhk/Vedru.
Need ei ole päris 1:1 võrreldavad rattad - Marin on freeride seeriast - paksu seinaga alumiiniumraam, mille geomeetria on selgelt hüpetele ja järskudele seinadele suunatud, standardis on BMX pedaalid, freeride kummid jne. Kogu kompott on küllalt raske ja tugev, et hind liiga üles ei läheks, on käikarite pealt veits koonerdatud. Olen seda pilli kuskil Tallinna poes näppinud ja näeb üldiselt väga sheff ja agressiivne välja, igatahes vahe tavalise XC rattaga on ilmne.
Kui hüppeid viljeleda, siis on Marin ainuõige lahendus, Kona on rohkem ikka XC ratas, kergem ja paremate käikaritega.
Kui hüppeid viljeleda, siis on Marin ainuõige lahendus, Kona on rohkem ikka XC ratas, kergem ja paremate käikaritega.
Marin'i puhul eelistaks pigem Palisades Traili
http://www.marinbikes.com/html/spec_04_palisades.html
hinnapoolest peaks ka sinna kanti jääma
http://www.marinbikes.com/html/spec_04_palisades.html
hinnapoolest peaks ka sinna kanti jääma
Kui soovid ratast XC tarbeks siis võid lisaks neile kahele vaadata/proovida ka Trek 6500 - selle peaks Rademar'ist nii 8 TEEK'i eest kätte saama.
Sram X.7 heeblid ja X.9 tagavaheti on selle hinnaklassi rattal suht originaalne valik.
Nii kuu tagasi naisele ratast otsides jäi just Trek 6500 peale - Kona Blast'i MZ Comp ei tundunud usaldusväärne.
Sram X.7 heeblid ja X.9 tagavaheti on selle hinnaklassi rattal suht originaalne valik.
Nii kuu tagasi naisele ratast otsides jäi just Trek 6500 peale - Kona Blast'i MZ Comp ei tundunud usaldusväärne.
Julgen vastu vaielda. Ma ei ole absoluutselt mingi kõva teadjamees, kuid mingi osa sellest MZ-Race või MZ-Comp on ka õhuga. Ma sain ratast ostes mingi Marzocchi manuaali kah kaasa. Seal on kirjutatud mingit õhu jama. Samuti kui ma amorti "vedrutan, alla peksan" siis sisiseb kah asi. Ja et asja normaalsemalt tööle saada, tuleks ikka vastavalt enda kaalule asi ära reguleerida. Nüüd peale reguleerimist on asi hoopis teine. Kannatab sõita küll.Gunnar kirjutas:Kona universaalsem, seega hääl tollele.
Aga need suht uued odavad OEM amordid pole Marzocchi nime enam väärt, kes see varem enne kuuld, et Marz teeb kuivi elastomeripulki (MZ comp ja race).
Järeldan, et päris puhas vedrupulk see siiski ei ole.
Olgu, olgu, ju ma vaatasin siis manuaalist midagi valesti.tarmo kirjutas:soovitaks garantiiremonti viia kui sisiseb.P kirjutas:Samuti kui ma amorti "vedrutan, alla peksan" siis sisiseb kah asi.
Viimati muutis P, 04. 08. 2004. 12:01, muudetud 1 kord.
Re: Kona
Omast kogemusest, 10000 peab vastu, siis hakkab otsast lagunema :)charlie kirjutas:... ja usun et ei kahetse. Endal 2 Kona olnud ja kui järgmise võtaks, siis kindlat Kona. Ei ole probleeme olnud ja lähedastel sõpradel ka sama mark, samuti võivad vaid kiidusõnu öelda.
Ega ma ei kurda, mis liigub see kulub ja ka puruneb, mul ka ikkagi midagi originaali järel, kuigi talve jooksul vajab neistki suurem osa vahetamist loomuliku kulumise tõttu, ostetud rattast jäävad vist stem, juhtraud ja kõik mis selle küljes, sadul, sadulaklamber ja kindlasti amort.charlie kirjutas:mul praeguse Konaga läheb 4 hooaeg ja keskm. 4,5-5 tuh aastas ja ei lagune midagi. OK, eelmise hooaja keskel sai mõned osad upgrade-tud, aga usun, et nende originaalosadega oleks ta korrektselt töötanud.
Viimati muutis Gunnar, 05. 08. 2004. 13:48, muudetud 1 kord.