kui noorelt, või vanalt esimese rattasõidu tegid ?
kui noorelt, või vanalt esimese rattasõidu tegid ?
kui noorelt, või vanalt esimese rattasõidu tegid ? Oleks huvitav teada
- kalle_100%
- Rattur
- Postitusi: 158
- Liitunud: 30. 06. 2004. 13:22
verinoorelt
Ilmsesti oli see esimene aegadest, kui IQ-d polnud veel ollagi
Praegu enamb ei mäletagi, kuna - kehvaks hakkab mälu minema, vot.
MTB kohta on vastus M30.
Praegu enamb ei mäletagi, kuna - kehvaks hakkab mälu minema, vot.
MTB kohta on vastus M30.
Viimati muutis kalle_100%, 30. 08. 2004. 16:02, muudetud 1 kord.
Ratas ribadeks
väga väike olin kui ratast esimest korda nägin ja sõita sain oli toas sõiduks 1 kolmekas ja õues sõiduks teine
esimese võistluse tegin 12 aastaselt ja see oli rakvere rattasõidu matkadistants, diplom on ka veel alles, tulemust peast ei mäleta kuid seda mäletan et raske oli ja 15 aastaselt tegin esimese põhisõidu ja selleks oli kõrve rattasõit
esimese võistluse tegin 12 aastaselt ja see oli rakvere rattasõidu matkadistants, diplom on ka veel alles, tulemust peast ei mäleta kuid seda mäletan et raske oli ja 15 aastaselt tegin esimese põhisõidu ja selleks oli kõrve rattasõit
Kas sealt pärineb ka su nimi KonflictKonflict kirjutas: Sellega üritasin pidevalt toas õde alla ajada.
Kuid nali naljaks, mul oli enam-vähem sama tsenaarium, et nii kaua kui mäletan ennast eksisteerinud olevat olen mingi jalgrattaga sõitnud (kuigi õde ma taga ei ajanud, sest ta oli suurem ja sõitis oma rattaga eest ära )
Esimene oli paksude punaste kummidega abiratastega aastal 70, siis skolnik, ereliukas, meestekas, start-so??ee (sellega sõitsin 17-aastaselt peale keskkooli 4,5 päevaga üksi ümber Eesti 850km). Veel 89-ndal ostsin uue ?ossi, käisin paaril triatlonil ja siis vahe kuni 97-ndani, kui ostsin esimese Leedu päritolu MTB.
Eks esimene kord.... see ikka lasteaias juhtus, kus mujal . A kahju mul polegi kunagi ei "kolmekat" ega Skolnikut olnud, minuarust nad kaua ei kestnud ka, Skolnik eriti... . Kuid "tõukekas"(minu esimene) oli küll vinge riist, ma tean. Mul oli variant, kus kumm õhku ei vajanud, kodarad olid ka sellised jämedad mustad (plastmassist), võib-olla keegi mäletab?, neid kollaseid. Igaljuhul kannatas see ikka äärekividelt hüppamist ja muud taolist lõhkumist....
Viimati muutis Pierre, 23. 10. 2004. 09:55, muudetud 1 kord.
Kingiti 3.sünnipäevaks ZaikaLjuks, abiratastega. Torpedo-tüüpi vabajooksu pani sellele vist isa.
Mis veel? Millalgi lasteaias kinkis vanaisa saksa t?ukeratta MW. Alumiiniumist ketasrataste ja pumbatavate kummidega. Algklassides osteti veel mingi vene paksude kummidega t?uks. Selle raam oli sellise omapärase ehitusega - taguosa oli meesteka kahvel, esiosa oli eraldi t?ukeratta jaoks tehtud. Selle eeskujul tegin alles paar nädalat tagasi vennapoja sünnipäevaks t?ukeratta, v?tsin vana meesteka kahvli ja mingi titeka raami esiosa ja keevitasin need kokku. Vineerist tallalaud peale ja - pajehhali!
Minu t?uksi paksud kummid pudenesid peatselt laiali, esivanemad lubasid l?puks ka päris ratast pruukima hakata. T?uksi raam leidis uue rakenduse - puuklotsidega sai selle alla minisuusad pandud ja selle riistaga olin kooli vastlapäevadel n?utud kodanik.
Esimene päris ratas oli siis KrSaar&Co meestekas, mille komplekteerisin kuskil 1987. Seda suurt-pikka muistist ikka andis tatikast peast s?tkuda, aga kui hoog sees oli, siis liikus ka. Turistivennad ja desnaistid vaatasid imelikult, aga kui sinimustvalget KrSaare rattavabriku logo nägid, olid karbid lahti. Sel ajal oli sinimustvalge ju väga moodne asi, eriti originaalne sinimustvalge.
Mis veel? Millalgi lasteaias kinkis vanaisa saksa t?ukeratta MW. Alumiiniumist ketasrataste ja pumbatavate kummidega. Algklassides osteti veel mingi vene paksude kummidega t?uks. Selle raam oli sellise omapärase ehitusega - taguosa oli meesteka kahvel, esiosa oli eraldi t?ukeratta jaoks tehtud. Selle eeskujul tegin alles paar nädalat tagasi vennapoja sünnipäevaks t?ukeratta, v?tsin vana meesteka kahvli ja mingi titeka raami esiosa ja keevitasin need kokku. Vineerist tallalaud peale ja - pajehhali!
Minu t?uksi paksud kummid pudenesid peatselt laiali, esivanemad lubasid l?puks ka päris ratast pruukima hakata. T?uksi raam leidis uue rakenduse - puuklotsidega sai selle alla minisuusad pandud ja selle riistaga olin kooli vastlapäevadel n?utud kodanik.
Esimene päris ratas oli siis KrSaar&Co meestekas, mille komplekteerisin kuskil 1987. Seda suurt-pikka muistist ikka andis tatikast peast s?tkuda, aga kui hoog sees oli, siis liikus ka. Turistivennad ja desnaistid vaatasid imelikult, aga kui sinimustvalget KrSaare rattavabriku logo nägid, olid karbid lahti. Sel ajal oli sinimustvalge ju väga moodne asi, eriti originaalne sinimustvalge.
mustal taustal helendab must vari