võistlused kummiga
võistlused kummiga
paljud teist võistluste ajal kannavad kaasas varukummi?
kui suur võimalus on et seda vaja läheb? mõtlesin selle peale, kuna olen suutnud 600 km jooxul 2 sisekummi ribadex sõita ja võistlust sellise jama pärast pooleli ei viici jätta, kuid samas ega eriline pitstoppi vend pole et 2minutiga kummi ära vahetada.
kui suur võimalus on et seda vaja läheb? mõtlesin selle peale, kuna olen suutnud 600 km jooxul 2 sisekummi ribadex sõita ja võistlust sellise jama pärast pooleli ei viici jätta, kuid samas ega eriline pitstoppi vend pole et 2minutiga kummi ära vahetada.
Mul pea igal võistlusel varukumm kaasas ja pump samuti. Veel ei ole ühelgi võistlusel vaja läinud (3 korda üle õla) aga trennis on ikka läind. On ka nii läind, et 7 km enne lõpp punkti läks kumm ja siis just ei olnud tagavara kummi ja pumpa kaasas. Mul oli veel ilgelt tühi kõht ja julm janu ka. Tagatipuks hakkas vihma ka sadama ja siis oli ikka väga bro olla. Lõpuks läks joogijanu nii suureks, et pidin maantee äärsest sookraavist vett jooma (maitse oli küll väga "halb" aga ajas asja ära) Sellest ajast saatik olen kummi kaasas kandnud.
Kui nüüd järele mõelda, siis viimasel ajal jälle ei ole kummi kaasas kandnud, sest ei viitsi poodi uut õhukat ostma minna ja vanad on kõik ribadeks sõidetud.
Kui nüüd järele mõelda, siis viimasel ajal jälle ei ole kummi kaasas kandnud, sest ei viitsi poodi uut õhukat ostma minna ja vanad on kõik ribadeks sõidetud.
velo.clubbers.ee
Re: võistlused kummiga
Kord läks Otepää Maratonil 10 km enne lõppu kumm, varu kaasas polnud, pidin katkestama. Kogemus mida korrata ei taha. Paranoilisematel hetkedel on ka kaks varukummi kaasas olnud.baddog kirjutas:paljud teist võistluste ajal kannavad kaasas varukummi?
kui suur võimalus on et seda vaja läheb? mõtlesin selle peale, kuna olen suutnud 600 km jooxul 2 sisekummi ribadex sõita ja võistlust sellise jama pärast pooleli ei viici jätta, kuid samas ega eriline pitstoppi vend pole et 2minutiga kummi ära vahetada.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Hind peaks olema vist 75 krooni. Ise kasutanud pole, kuna kaaluvahe Maxxis flyweight sisekummiga on üle kolme korra.baddog kirjutas:Vahukumm? mis hinnakatekooria asi see on ja kas see sõitmise juures tundub sama mis tavaline?jannomb kirjutas:. Siis panin vahuga õhukummi ja kuu aja pärast lugesin väliskummil 27 auku, õnneks sõidud said tehtud.
Eks seda palka sai töö ajal juba silmanurgast piiluda. Äkki see innustaski Aga AndreK näide on 100% ideaalne iseloomustamaks mis tähendab varukummi omamine või selle puudumine.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Kummi omamisest oleks antud juhul vähe kasu olnud, kui mees seda 3 minutiga vahetada ei oleks suutnud, kuid õnneks (mõnele kahjuks) ta seda suutis. Newbie ja kogenud kummivahetaja poolt kulutatav aeg võistlustel erineb KORDADES ulatudes kahest minutist kuni seitsme minutini. See viis minutit aga tähendab nt Tartu Maratonil paarsada kohta. Järeldusi pole raske teha....... Baigis peab kõike treenima, ka seda protseduuri.Mati kirjutas:Eks seda palka sai töö ajal juba silmanurgast piiluda. Äkki see innustaski Aga AndreK näide on 100% ideaalne iseloomustamaks mis tähendab varukummi omamine või selle puudumine.
viimastel võistlustel(mõlemad TRC Cupid ja Saku 100) olen näinud millegipärast rohkem tubelessiga mehi raja kõrval kummi parandamas kui sisekummiga sõitjaid? millest see võib tulla? ise plaanin ka tubelessi peale õle minna esimesel võimalusel, mille üks eesmärkidest on just see, et välisvõistlustel kummidega vähem jama oleks.XTRace kirjutas: Kui kordasid kokku lugeda siis võistlustel kummivahestust tulnud ette ikka oma kümnel korral , trenne ei hakka üldse kokku lugemagi.
eelmine aasta suutsin mulgimaratonil kaks kummi ära lõhkuda, samuti lasin ühe suruõhuballooni vastu taevast, kehv oli metsas üksi jalutada ja kaassõitjatelt pumpa nuiata. puudus täielikult koju transportimise teenus. lõpuks sain mingilt matkajalt pumba. peale seda hakkasin kasutama tubelessi. sellegagi on kumm paar korda läinud kuid vahuga umbes minutiga ära lapitud ja edasi võisteldud. koht kummivahetusel ca 300 ringis, ust vahuga täitmisel ca 80 ringis.
Täiega nõus Btw, kas Andre kasutas ballooni Tõenäoliselt.Alvaro kirjutas:Kummi omamisest oleks antud juhul vähe kasu olnud, kui mees seda 3 minutiga vahetada ei oleks suutnud, kuid õnneks (mõnele kahjuks) ta seda suutis. Newbie ja kogenud kummivahetaja poolt kulutatav aeg võistlustel erineb KORDADES ulatudes kahest minutist kuni seitsme minutini... Järeldusi pole raske teha....... Baigis peab kõike treenima, ka seda protseduuri.Mati kirjutas:...AndreK näide on 100% ideaalne iseloomustamaks mis tähendab varukummi omamine või selle puudumine.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
- 5TH ELEMENT
- Rattur
- Postitusi: 250
- Liitunud: 07. 04. 2003. 01:22
jah. Üks kõva sõidumees, keda tunnen, viis ka kunagi oma kummivahetuse aja 2 min. kanti. Peaks isegi asja käsile võtmaAlvaro kirjutas:Baigis peab kõike treenima, ka seda protseduuri.
P.S. kas teema pealkirjaga saaks midagi ette võtta ...
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Aga äkki valgustaks minusuguseid pimeduses kobajaid, kuda see kiire kummivahetus teoreetiliseltki siis käima peaks öieti? Mõned kasulikud näpunäited...
alates sellest, et kas väliskummi peab pöia pealt tervenisti maha kakkuma või käib see sedamoodi, et üks serv maha ja siis sealt vahelt uus kumm sisse ajada?
ise olen elus vahetanud vbla 3-4 korda kummi üldse...ja seda ka üle 15 aasta tagasi oma saljudil. Seal käis küll väliskumm väga ketgelt üle pöia serva maha ja niisamati tagasi. Mingit punnitamist ja jebimist selle asjaga küll ei mäleta olevat...
alates sellest, et kas väliskummi peab pöia pealt tervenisti maha kakkuma või käib see sedamoodi, et üks serv maha ja siis sealt vahelt uus kumm sisse ajada?
ise olen elus vahetanud vbla 3-4 korda kummi üldse...ja seda ka üle 15 aasta tagasi oma saljudil. Seal käis küll väliskumm väga ketgelt üle pöia serva maha ja niisamati tagasi. Mingit punnitamist ja jebimist selle asjaga küll ei mäleta olevat...
OT: kas TEC-l siis katkestajate transporti mingi käru vms-ga finishisse ei ole??www kirjutas:eelmine aasta suutsin mulgimaratonil kaks kummi ära lõhkuda, samuti lasin ühe suruõhuballooni vastu taevast, kehv oli metsas üksi jalutada ja kaassõitjatelt pumpa nuiata. puudus täielikult koju transportimise teenus. lõpuks sain mingilt matkajalt pumba. peale seda hakkasin kasutama tubelessi. sellegagi on kumm paar korda läinud kuid vahuga umbes minutiga ära lapitud ja edasi võisteldud. koht kummivahetusel ca 300 ringis, ust vahuga täitmisel ca 80 ringis.
Ise kannan tagavarakummi ja käsipumpa võistlustel kaasas. On teised rohkem talismani eest - kahtlen, kas rabistades ja pettununa suudaksin alla 10-15min ära vahetada.
Lauri, mõtleb suruõhusüsteemi peale
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.
Ok siin üks kord mulle vastati, et vahuga õhukumm on raskem ja see mõjub kiirusele. Olen nõus aga ikka kasutan. Trennis ei huvita, et ta raskem on. Kui tavalise õhukaga sõidad ja trenni alguses kumm puru läheb siis minul on küll trenni tempo rikutud ja lõpus purunedes olen liiga väsinud, et hakata mingit kummi vahetama. Võistlustel üritan kindla peale minna, parem juba raskem kumm ja võin täiega anda, kui et pean hakkama muretsema kas jõuan tervelt lõpuni või ei.
OT: kas TEC-l siis katkestajate transporti mingi käru vms-ga finishisse ei ole??LauriA kirjutas:www kirjutas:eelmine aasta suutsin mulgimaratonil kaks kummi ära lõhkuda, samuti lasin ühe suruõhuballooni vastu taevast, kehv oli metsas üksi jalutada ja kaassõitjatelt pumpa nuiata. puudus täielikult koju transportimise teenus. lõpuks sain mingilt matkajalt pumba. peale seda hakkasin kasutama tubelessi. sellegagi on kumm paar korda läinud kuid vahuga umbes minutiga ära lapitud ja edasi võisteldud. koht kummivahetusel ca 300 ringis, ust vahuga täitmisel ca 80 ringis.
ise küll ei ole kohanud ilmselt peaks olema piisavalt verine ja tolmune siis ehk keegi halastab ja tellib vastava käru kohale
On, laibaauto sõidab lõpus, loomulikult mitte mööda metsateed, vaid ikka TP-st saad ainult peale. Kui sinnani ei jõua, siis on ju vaja juba kiirabi ja see teine teema.www kirjutas:OT: kas TEC-l siis katkestajate transporti mingi käru vms-ga finishisse ei ole??
ise küll ei ole kohanud ilmselt peaks olema piisavalt verine ja tolmune siis ehk keegi halastab ja tellib vastava käru kohale
Teemast ka- endal 2 korda võistluste ajal kumm läinud, muidu, eelmiste aastatega on kummi vahetus päris selgeks saanud (reord on kord päevas u 10 päeva jooksul )
Eelmise aasta kõrvel sain u. 4 minutiga hakkama.
Väga suure ebaõnne korraks on mul ikka lapid ka kaasas, sest mingi augukese pärast mitte lõpetada - ei tule kõne allagi.
täna hommik just nägin, kuda üks mees oma kummide purunematusesse usu kaotas
Oma elu esimesel võistlusel (TRM 2000, laenatud ratas, kulund väliskumm) suutsin kolm sisekummi lõhkuda. Nagu hiljem selgus, oli kivikild väliskummi sees mis uued sisekummid mõne kildiga läbi torkis. Sain tookord umbes tund aega jalutada ja lõpetasin kohaga üle 2000.
Hiljem olen võistlustel vaid korra kummi lühkunud ja see oli 2001 otepää maraton. Kumm purunes lõpusirgel. Finishis maha ronides kuulsin sisinat ja kumm oli minutiga tühi. Vedas! Trennis on kummi lõhkumist rohkem ette tulnud. Nüüdsest olen tubelessil ja võistlustel kannan vaid vahtu kaasas. Loodan, et ei lähe vaja
Hiljem olen võistlustel vaid korra kummi lühkunud ja see oli 2001 otepää maraton. Kumm purunes lõpusirgel. Finishis maha ronides kuulsin sisinat ja kumm oli minutiga tühi. Vedas! Trennis on kummi lõhkumist rohkem ette tulnud. Nüüdsest olen tubelessil ja võistlustel kannan vaid vahtu kaasas. Loodan, et ei lähe vaja
-
- Rattur
- Postitusi: 64
- Liitunud: 15. 05. 2003. 05:24
ise tekitasin teema, ise suutsin kohe järgmine päev linnas kobarkino juures kummi ära lõhkuda. sai siis mööda linna ringi joostud, algul läksin stoka kõrvale rademari, mida enam polnd seal. siis 1 tark inimene arvas et on Virus. lõpuks leitsingi sealt abi. aga jah olin sunnitud ostma 200 eeguse siekummi kuna neil polnd adavamaid sportventiiliga. Vahetamise ajal selgus et vana sisekumm oli ühenduiskohast järgi andund
laps tahtis koju saadAlvaro kirjutas:Mõni inimene peab raha peale ikka tõesti väääga tige olema, et 200 sisekummi peale panna. Ma nii tige pole veel kunagi olnud. Tavaline taks 50kr tavaline ja 90 ultralite. Sulle tõmmati ikka kott niimoodi pähe, et kahju kohe.
65 grammist ei jätku baigile kohe kuidagi, see ikka maanteekumm.
seal on tõesti sellise hinnaga sisekummid müügil. tootjaks on Wrench Force. Koti pähe tõmbamiseks ma seda ei nimetaks, kui kaup on antud hinnaga müügil ja sellega ollakse nõus ostma.Corrosion kirjutas: Ei tea milline kumm see 200 kr maksab? Üks kallimaid mis ma olen ostnud on 145 kr 65 g Specialized ultralite.
Ise soovitaks küll kanda varu kummi kaasas võistlustel, eriti kui sul seal hoolde autot järel ei sõida, nõme olex nagu katkise kummi pärast võistlus sõitmatta jätta.
Endal kunagi juhus oli kui sõbraga sõitma läksime, et nagu ei viitsinud kumbki õhukummi ja pumpa kaasavõtta, kuna pold nagu päris tükkaega vaja läinud ja arvasime, et mis tast ikka tirida kaasa. No ja siis kui olime juba tallinnast väljas oma 40km purunes mul tagumine kumm, sõita nagu sellega ei saand ja see aeg pold veel mobiili ka, sõber siis vuras tagasi linna poole ja ma alustasin vaikselt linna poole kõmpimist, lõpuks kui ta tagasi siis oli mul mööda teepeenart maha kõmbitud ratta spido järgi mingine 12 km. Maantee sõidukingades 12km maha kõndida ikka tottaalne piin:). Sõber sai muidugi see eest korraliku trenni:P. Aga peale seda pole rohkem tahtmist old kuhugi sõita ilma pumba ja tagavara kummita:)!
Endal kunagi juhus oli kui sõbraga sõitma läksime, et nagu ei viitsinud kumbki õhukummi ja pumpa kaasavõtta, kuna pold nagu päris tükkaega vaja läinud ja arvasime, et mis tast ikka tirida kaasa. No ja siis kui olime juba tallinnast väljas oma 40km purunes mul tagumine kumm, sõita nagu sellega ei saand ja see aeg pold veel mobiili ka, sõber siis vuras tagasi linna poole ja ma alustasin vaikselt linna poole kõmpimist, lõpuks kui ta tagasi siis oli mul mööda teepeenart maha kõmbitud ratta spido järgi mingine 12 km. Maantee sõidukingades 12km maha kõndida ikka tottaalne piin:). Sõber sai muidugi see eest korraliku trenni:P. Aga peale seda pole rohkem tahtmist old kuhugi sõita ilma pumba ja tagavara kummita:)!
Lisaks tehnoloogilistele lahendustele mobiili ja pangakaardi ühendamiseks on olemas ka mehaaniline - kasutan Nokia 5100 telefoni, millel kesta sisse vastu akut asetatud rahatäht. Eeliseks mobiilmakse ees on aktsepteeritavus igas külapoes ja pangakaardi ees, et on alati kaasas. Default on limiit 100 kr, kuid kergesti saab makselimiiti suurendada 500 kroonini. Eurode tulekul suureneb maksimaalne limiit lausa ?500-ni.baddog kirjutas:jumal tänatud et on olemas mobiilid ja plastikaardid(unnikut sula ei viitsi kaasas kanda ju)
Sellega meenub, et ameerikamaa ajakirjades on eepilisele sõidule pakkimisel mountain money sootuks hoopis tualettpaber;) aga dollarit kasutavad nad väliskummi paigana lõikevigastuse puhul.
Vabandan, et vana teema üles ässitan.
Ma ei tea, kas ma olen loll, kuid pole veel varukummi kaasas kandnud. Alustasin sõitmist muidugi kah alles see aasta. Pole seni vaja kah läind. Kuid see-eest on mul ALATI kaasas mobiil ja nagu siin arbo rääkis, on ka mu A60-l raha sisse topitud. Siinsete näidete puhul tundub mulle, et peaksin tõesti väikese pumba ostma ja varukumm kah kaasa.
Aga vähemalt minu traadiga kummide vahetamiseks pean igaljuhul kruvikeeraja kah kaasa võtma. Näpuga ikka maha ei võta (eriti, kui sõidal slikiga maanteel).
Eks ilmselt, kui varukummi vaja on, siis näitab oma kogemuse kätte.
Aga mida see vahtkumm endast üldse kujutab? Olen sellest palju juttu kuulnud, kuid ei teagi, kuda see töötab. Saab keegi valgustada Ja kas saab seda üldse mitte-tublessiga kasutada?
Ma ei tea, kas ma olen loll, kuid pole veel varukummi kaasas kandnud. Alustasin sõitmist muidugi kah alles see aasta. Pole seni vaja kah läind. Kuid see-eest on mul ALATI kaasas mobiil ja nagu siin arbo rääkis, on ka mu A60-l raha sisse topitud. Siinsete näidete puhul tundub mulle, et peaksin tõesti väikese pumba ostma ja varukumm kah kaasa.
Aga vähemalt minu traadiga kummide vahetamiseks pean igaljuhul kruvikeeraja kah kaasa võtma. Näpuga ikka maha ei võta (eriti, kui sõidal slikiga maanteel).
Eks ilmselt, kui varukummi vaja on, siis näitab oma kogemuse kätte.
Aga mida see vahtkumm endast üldse kujutab? Olen sellest palju juttu kuulnud, kuid ei teagi, kuda see töötab. Saab keegi valgustada Ja kas saab seda üldse mitte-tublessiga kasutada?
Ehk siis nodi mida kaasas vaja tassida on päris palju, pooltäis sisekumm, pump, multitool, kolm heeblit. Mõnele võistlusele lähen isegi kahe pumba ja sisekummiga. Kaks pumpa (üks tavaline väike ja teine CO2 ballooniga) just sellepärast, et kahte pooltäis kummi tasusse ei mahuta ja CO2 pumbaga paigalduseelset rõhku sisse lasta pole võimalik. Ainult väikse käsipumbaga kummi 3,5 atti sisse udjada on minujaoks sama piinarikas kui rasket tõusu võtta
-
- Rattur
- Postitusi: 156
- Liitunud: 21. 07. 2003. 16:17
ossa bella, kõigel on ikka piir, päris liiale ei tasu ka minna - piisab ühest kummist, balloonist ja ühest heeblist ja kui kindlasti tahad 2 kummi kaasa võtta siis võid selle väikse õhu sinna sisse ka puhuda, mitte selleks spets pumpa kaasas tassida... ja kui tihti sul ikka 2 kummi ühel võistlusel läheb? ja kui lähebki, siis mis parata läheb 1 võistlus metsa, aga pigem see kui igal võistlusel kaotad natuke mingi krempli kaasas tassimisest...M5 kirjutas:Ehk siis nodi mida kaasas vaja tassida on päris palju, pooltäis sisekumm, pump, multitool, kolm heeblit. Mõnele võistlusele lähen isegi kahe pumba ja sisekummiga. Kaks pumpa (üks tavaline väike ja teine CO2 ballooniga) just sellepärast, et kahte pooltäis kummi tasusse ei mahuta ja CO2 pumbaga paigalduseelset rõhku sisse lasta pole võimalik. Ainult väikse käsipumbaga kummi 3,5 atti sisse udjada on minujaoks sama piinarikas kui rasket tõusu võtta
Seletage mulle kuidas hoiab pooltäis õhukummiga PALJU aega kokku??? Palju see ikka aega võtab, et kummi pumbaga mingi 10 lööki anda enne kui peale hakkad panema. Endal on varukumm, lapid alati sadulakotis kaasas ja pikk sks pump raami küljes. Trennis olen kummi vahetanud päris mitu korda. Võistlustel ainult ühe korra, ja seda nüüd Rakveres.
kui huvi on, miks mitte
www.westlineteam.com
www.westlineteam.com
Palju on suhteline. Fakt on see, et sellega aega kokku hoiab. Minu hinnangul 10-15 seki. Aga see on võistlusel pikk aeg, kui küsimus on grupist maha jäämises või sinna sisse saamises.Priit kirjutas:Seletage mulle kuidas hoiab pooltäis õhukummiga PALJU aega kokku??? Palju see ikka aega võtab, et kummi pumbaga mingi 10 lööki anda enne kui peale hakkad panema. Endal on varukumm, lapid alati sadulakotis kaasas ja pikk sks pump raami küljes. Trennis olen kummi vahetanud päris mitu korda. Võistlustel ainult ühe korra, ja seda nüüd Rakveres.
Pumbaga ei pea sisse lööma 10 lööki, puhu niisama suuga täis.