Naljakad juhtumid rattatöökodadega
- kalle_100%
- Rattur
- Postitusi: 158
- Liitunud: 30. 06. 2004. 13:22
Naljakad juhtumid rattatöökodadega
Alustasin uut foorumit, et teada saada, millised naljakad asjad teistel seoses ratta töökodadega on juhtunud.
Minu kogemused. Ühel tagarattal sai töökojas vahetatud rumm. Kui läksin sõitma, siis 15 km oli täitsa ok, aga peale üht tõusu otsustas tagaratas pesast välja tulla . Õnneks piisas ratta tagasi asetamisest ja tugevamast kinnikeeramisest.
Teine kord juhtus nii, et lasin veel ühel rattal rummud-kassetid ära vahetada. Peale seda sai kolm korda töökojas käidud:
1. Peale 200 m sõitu oli ratas lootusetult kaheksaks, kodarad korralikult pingutamata
2. Peale 5km sõitu sama jama, kodarad täielikult pingutamata.
3. Peale 25km sõitu selgus, et kassett oli liig tihedalt või misiganes, eelviimane käik ei läinud kuidagi sisse.
Tundub, et soovitus kõigile - peale remonti mutikad ise kinni keerata, jooksud üle vaadata jne.
Minu kogemused. Ühel tagarattal sai töökojas vahetatud rumm. Kui läksin sõitma, siis 15 km oli täitsa ok, aga peale üht tõusu otsustas tagaratas pesast välja tulla . Õnneks piisas ratta tagasi asetamisest ja tugevamast kinnikeeramisest.
Teine kord juhtus nii, et lasin veel ühel rattal rummud-kassetid ära vahetada. Peale seda sai kolm korda töökojas käidud:
1. Peale 200 m sõitu oli ratas lootusetult kaheksaks, kodarad korralikult pingutamata
2. Peale 5km sõitu sama jama, kodarad täielikult pingutamata.
3. Peale 25km sõitu selgus, et kassett oli liig tihedalt või misiganes, eelviimane käik ei läinud kuidagi sisse.
Tundub, et soovitus kõigile - peale remonti mutikad ise kinni keerata, jooksud üle vaadata jne.
Ratas ribadeks
Re: Naljakad juhtumid rattatöökodadega
mulle tundus juba 2,5 aastat tagasi, et parim mehann minu rattale olen mina ise. peale kummipurunemiste pole mul iial ühtegi rattaga seotud ikaldust ega probleemi olnud ei võistlusel ega niisama.kalle_100% kirjutas:Tundub, et soovitus kõigile - peale remonti mutikad ise kinni keerata, jooksud üle vaadata jne.
pettunud hoolduses
viisin vahetult enne Värska MTBO-d ratta hooldusesse. Kaks korda rõhutasin, et tagapidurid on kõige olulisemad, mis vaja välja vahetada. Ja kui siis ratta ära tõin (tohutu kiiruga ei kontrollinud üle ka), siis alles stardis avastasin, et pidurid on täiesti puutumata. Kuigi igasuguste muude asjade eest oli hinnalisa kõvasti pandud.
Moraal - kõik vaata üle, mis teha palusid, lisaks tee ka need asjad ise üle
Moraal - kõik vaata üle, mis teha palusid, lisaks tee ka need asjad ise üle
Re: pettunud hoolduses
Teine moraal: ära kunagi mine otse hooldusest võistlemanjor71de kirjutas:Moraal - kõik vaata üle, mis teha palusid, lisaks tee ka need asjad ise üle
meeskond......!.....kõik ratta hooldused ei ole sellised kus jäetakse pärast kodarate pingutamist velg läbi vajutamata......või sootuks.....pärast nt. kummiparandust ratas kinni keeramata......!......aga jutt sellest et "kõige parem mehann, oled ise ja et kunagi pole midagi muud juhtunud, kui vaid kummiparandused".....!.....kas sa ei sõida või on su ratas risu?!
mu rataste kohta vaata profiilist, pildid on albumis vastavas kategoorias. sõidan ca 6000 aastas. seda pole küll teab mis palju kuid mulle piisab.damn kirjutas:aga jutt sellest et "kõige parem mehann, oled ise ja et kunagi pole midagi muud juhtunud, kui vaid kummiparandused".....!.....kas sa ei sõida või on su ratas risu?!
kindlasti leiab kuskilt nipet-näpet timmida kuid nagu ütlesin - mu velod pole mind kordagi alt vedanud. ka sellest mulle piisab. mehaanikaga olen ilmselt tegelenud kauem kui sul eluaastaid.
Mis kärbes sind küll hammustas? Foorumit lugedes võib veenduda, et paljud "kõvad" sõitjad on oma velo hooldamise peale mihklid ja vaevalt et nad risuga sõidavad. Ise küll end sinna kategooriasse ei sea, kuid kuna pole loomult kobakäpp, siis kah sellega seni üldiselt hakkama saanud. Aga mis on rattal sellist, mida sõitja ise ei suuda hooldada pärast mõningast harjutamist?damn kirjutas:kas sa ei sõida või on su ratas risu?! :shock:
Gunnar kirjutas:
"... Aga mis on rattal sellist, mida sõitja ise ei suuda hooldada pärast mõningast harjutamist?"
Mitte miskit.
Kui ikka usaldusväärset (sõber, sõidukaaslane) mehanni ei ole, siis on isetegemine raudselt kõige ratsionaalsem.
Samas, kel jagub aega, raha ja närve ...
"... Aga mis on rattal sellist, mida sõitja ise ei suuda hooldada pärast mõningast harjutamist?"
Mitte miskit.
Kui ikka usaldusväärset (sõber, sõidukaaslane) mehanni ei ole, siis on isetegemine raudselt kõige ratsionaalsem.
Samas, kel jagub aega, raha ja närve ...
Põmmpea = kiivrita rattur
ei noh õige muidugi.......kui olla tehnika-sõber......tõesti pole hooldamisega probleemi.......aga remontida/upgrade?ida?.....see kõik eeldab päris palju, päris kalleid riistu(kui korraliku tööd teha, mõtlen)......ja olgem ausad......paljudel meist need kodus on?........mõni(ka mina, ma arvan) pole kõiki neid riistu elus näinudki........muidugi on asi lihtsam kui vaid oma velo peale spetsialiseeruda.......ja vaid selleks vajalikud riistad hangid.......a me ei paranda ju enam 1käigulisi "Saljut"?e.. ....kui ikka korralik võistlustehnika on......läheb raha üksjagu.......
Re: Naljakad juhtumid rattatöökodadega
Kui ostsin oma esimese ratta ,peale esimest pidurdust oli tagumine ratas risti all ja ei käinud raami vahelt läbi .õnneks mulle see ratas eriti ei meeldinudki,praeguseks olen leidnud usaldusväärse poe ja mehaanikudkalle_100% kirjutas:Alustasin uut foorumit, et teada saada, millised naljakad asjad teistel seoses ratta töökodadega on juhtunud.
Minu kogemused. Ühel tagarattal sai töökojas vahetatud rumm. Kui läksin sõitma, siis 15 km oli täitsa ok, aga peale üht tõusu otsustas tagaratas pesast välja tulla . Õnneks piisas ratta tagasi asetamisest ja tugevamast kinnikeeramisest.
Teine kord juhtus nii, et lasin veel ühel rattal rummud-kassetid ära vahetada. Peale seda sai kolm korda töökojas käidud:
1. Peale 200 m sõitu oli ratas lootusetult kaheksaks, kodarad korralikult pingutamata
2. Peale 5km sõitu sama jama, kodarad täielikult pingutamata.
3. Peale 25km sõitu selgus, et kassett oli liig tihedalt või misiganes, eelviimane käik ei läinud kuidagi sisse.
Tundub, et soovitus kõigile - peale remonti mutikad ise kinni keerata, jooksud üle vaadata jne.
põletame maanteid.
Nalja pole palju saanud, aga peaaegu iga kord, kui saan ratta hooldusest tagasi kommentaariga - nüüd on kõik tipp-topp- ei veere see üldse.
Ei tea, kas pannakse piduritrossid nii pingule, et pöid, mis ilmselt ei ole ideaalselt sirge ka timmimise järel käib klotsidele vastu...
Või on äkki pidurid ise kuidagi vedelad ja jäävad klotsid pärast pidurdamist kuidagi peale
...või on jooksud nii pehmed, et lähevad kohe kõveraks kui poe lävepakust üle sõidan
Misiganes see ka poleks, aga tipp-topp see ei ole
Ma ei viitsi tehnikaga tegeleda aga kahjuks ainult nii ka läbi ei saa, et saad hooldusest ratta ja sõidad.
Ei tea, kas pannakse piduritrossid nii pingule, et pöid, mis ilmselt ei ole ideaalselt sirge ka timmimise järel käib klotsidele vastu...
Või on äkki pidurid ise kuidagi vedelad ja jäävad klotsid pärast pidurdamist kuidagi peale
...või on jooksud nii pehmed, et lähevad kohe kõveraks kui poe lävepakust üle sõidan
Misiganes see ka poleks, aga tipp-topp see ei ole
Ma ei viitsi tehnikaga tegeleda aga kahjuks ainult nii ka läbi ei saa, et saad hooldusest ratta ja sõidad.