Pakun, et FSratas saab rohkem vatti - ei valita enam niii hoolikalt trajektoori ja kiirust. Soome vennad, kes omalõbuks pidevalt kütavad Tahkosarnaseid radu, mainivad sageli, et 2" on min laius. Lisaks löövad nad FS-le veel ca 1-1,5 bar rohkem sisse, kui oma HT-le. Kumm pidavat paremini läbilööke taluma.Alvaro kirjutas:Miks on sellisel XC pillil 2,2 kummid vajalikud?SL kirjutas:Vot nii:
fuel 110
Sobilik kumm FS-le
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Sobilik kumm FS-le
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: Sobilik kumm FS-le
FS ei ole veel kohe freeride, millega peab julmemalt ringi käima.mart kirjutas:Pakun, et FSratas saab rohkem vatti - ei valita enam niii hoolikalt trajektoori ja kiirust. Soome vennad, kes omalõbuks pidevalt kütavad Tahkosarnaseid radu, mainivad sageli, et 2" on min laius. Lisaks löövad nad FS-le veel ca 1-1,5 bar rohkem sisse, kui oma HT-le. Kumm pidavat paremini läbilööke taluma.
Ja sellest loogikast ma küll ei saa aru, et FS ratta kummi peaks rohkem rõhku panema. FS puhul tuleb ju just vähem läbilööke võrreldes kõva tagumikuga ratastega sest "vedru" teeb oma töö juurikate ja kivide pehmendamisel......
No minu sõidustiil muutus kah lohakamaks kui Fueli istumise alla sain. Küll amort vead parandab...
HT-ga sõites arvestad "kõva rattaga" ja pöörad rohkem tähelepanu igatsugu kividele ja juurikatele ning "tõstad" ratta üle. FS-ga on aahhh, las minna -feeling ja nii need kummid pauguvad... Läbilöök ja snakebite tuleb nii kiiresti, et "vedru" ei jõua reageerida.
HT-ga sõites arvestad "kõva rattaga" ja pöörad rohkem tähelepanu igatsugu kividele ja juurikatele ning "tõstad" ratta üle. FS-ga on aahhh, las minna -feeling ja nii need kummid pauguvad... Läbilöök ja snakebite tuleb nii kiiresti, et "vedru" ei jõua reageerida.
Signature sucks!
Re: Sobilik kumm FS-le
Siin on sama asja arutatud. vt 3 viimast küsimust/vastust:Alvaro kirjutas: Ja sellest loogikast ma küll ei saa aru, et FS ratta kummi peaks rohkem rõhku panema. ..
http://www.webmountainbike.com/webmount ... ires1.html
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
mul on ees 2,1 Nokian Boazobeana
Taga 1,85 Hutchinson Alligator Gold.
ma ei tea ei kurda küll pidamise üle. Sõitnud sopas, liivas ja kõikidel muudel pinnastel. Ma küll lohmakamalt sõitma pole hakkand aga agressivsemalt küll.
Läbilöögid on mul aint tulnud siis kui korra ratta õhku viskand ja siis kivi peale maandund, siis pöia laiaks löönd muud midagi.
Ma ei tea te siis nagu peale fs-i saamist üldse ei vaata kus sõidate?
Taga 1,85 Hutchinson Alligator Gold.
ma ei tea ei kurda küll pidamise üle. Sõitnud sopas, liivas ja kõikidel muudel pinnastel. Ma küll lohmakamalt sõitma pole hakkand aga agressivsemalt küll.
Läbilöögid on mul aint tulnud siis kui korra ratta õhku viskand ja siis kivi peale maandund, siis pöia laiaks löönd muud midagi.
Ma ei tea te siis nagu peale fs-i saamist üldse ei vaata kus sõidate?
Jep, sai FS just seetõttu valitud, et sõita kus tahes ja kuidas tahes. Seetõttu kasutan ka vastavaid kumme:Konflict kirjutas:Ma ei tea te siis nagu peale fs-i saamist üldse ei vaata kus sõidate?
1 jooks. Shwalbe King Jim 2.25
2. jooks. Nokian NBX Lite 2.2
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Jääme ikka *sõit maastikul* teemasse kivid, kännud, juurikad jms ja sedamoodi kümneid kilomeetreid.Konflict kirjutas:siis vist peaks veidi pikema käiguga taga amort olema, kummi laius peaks ka 2,5 või suurem olema. esiamort võiks ka siis juba topeltkrooniga olla. Siis saaks tõesti sõita seal kus tahad....
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.