TRC VII etapp - Kose
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
TRC VII etapp - Kose
Oskab keegi rääkida 11. septembril toimuva Kose etapist ja rajast?
Tundub et ka eelmine aasta on Mynthoni raames seal sõidetud, aga kas see aasta ning mida rajalt oodata?
Tundub et ka eelmine aasta on Mynthoni raames seal sõidetud, aga kas see aasta ning mida rajalt oodata?
Re: TRC VII etapp - Kose
eelmine aasta oli vist mingi lahe rada olnud?Kirsa kirjutas:Oskab keegi rääkida 11. septembril toimuva Kose etapist ja rajast?
Tundub et ka eelmine aasta on Mynthoni raames seal sõidetud, aga kas see aasta ning mida rajalt oodata?
Re: TRC VII etapp - Kose
Ma vaatan ka espordi piltide pealt et lahe, aga oskab keegi lähemalt kosta?Märt kirjutas:eelmine aasta oli vist mingi lahe rada olnud?
Re: TRC VII etapp - Kose
mis ta nüüd ikka nii lahe oli: start kose lauluväljakult, paar järsku lühikest põntsu üles-alla, üks laskumine neist tõsine aga lühike, jupp kiiret siledat metsateed, pikk soo mudaauk, kus tuli u 30 m joosta, jupp siledat pargiteed + jupp asfalti.Märt kirjutas: eelmine aasta oli vist mingi lahe rada olnud?
asja muutis huvitavaks vihmane ilm, mis soo ja paar tõusu sõites läbimatuks muutis.
paar aastat tagasi oli sõit läbi jõe, õnneks olin siis harrastaja ja pääsesin sellest.
Harrastajate rada oli parajalt raske ja samal ajal meeldivalt vahelduv. Ringil oli väga pehme ja vesine/mudane lõik, mis küpsetas päris korralikult (lisaks tähelepanu nõudvad juurikad), siis oli lihtsalt libe lõik koos mõne pehmema loiguga, natuke pargiteed, natuke asfalti ja natuke metsaradasid. Oli paar tõusu, millest hulleim kõvapõhjaline liiva-savine tõus lauluväljakule.
Esimesel ringil said harrastajad lisaks sõita väikse põike eliidi rajal, mis sisaldas endas laskumist orgu, laskumise lõpp kerge vasakpöördega, oru põhjas paarimeetrine mudalomp, millele järgnes kohe tõus orust välja. Teiseks ringiks oli see lisalõik lindiga suletud, mis kõigis (vist?) üsna suurt segadust tekitas.
Oma sõiduga rahule ei jäänud, ronisin peale kolmandat ringi sadulast maha, sest lihtsalt ei jaksanud vändata. Hiljem, ratast enne raamile tõstmist puhastades, avastasin, et tänu õnnetule kombinatsioonile liigpikast piduritrossi kõrist ja numbri alumise ääre kinnitusest samale kõrile, oli esimese piduri üks pool konkreetselt "peale" jäänud. Ja seda nii korralikult, et ratast käega pöörlema lüües see lihtsalt ei liikunud.
Vähemalt ma loodan, et varase kustumise põhjus oli piduris, mitte see, et ise nõrk olen
Ahjaa, ühel laskumisel jäi esiratas mingi väikese-väikese konaruse taha hetkeks kinni, mille peale õnnestus selle hooaja esimene nippel panna. Õnneks jäin ise terveks ning ratas samuti. Hetkel kui inerts (või gravitatsioon) võimu võttis, tundus see maapind küll päris kaugel all olevat.
Esimesel ringil said harrastajad lisaks sõita väikse põike eliidi rajal, mis sisaldas endas laskumist orgu, laskumise lõpp kerge vasakpöördega, oru põhjas paarimeetrine mudalomp, millele järgnes kohe tõus orust välja. Teiseks ringiks oli see lisalõik lindiga suletud, mis kõigis (vist?) üsna suurt segadust tekitas.
Oma sõiduga rahule ei jäänud, ronisin peale kolmandat ringi sadulast maha, sest lihtsalt ei jaksanud vändata. Hiljem, ratast enne raamile tõstmist puhastades, avastasin, et tänu õnnetule kombinatsioonile liigpikast piduritrossi kõrist ja numbri alumise ääre kinnitusest samale kõrile, oli esimese piduri üks pool konkreetselt "peale" jäänud. Ja seda nii korralikult, et ratast käega pöörlema lüües see lihtsalt ei liikunud.
Vähemalt ma loodan, et varase kustumise põhjus oli piduris, mitte see, et ise nõrk olen
Ahjaa, ühel laskumisel jäi esiratas mingi väikese-väikese konaruse taha hetkeks kinni, mille peale õnnestus selle hooaja esimene nippel panna. Õnneks jäin ise terveks ning ratas samuti. Hetkel kui inerts (või gravitatsioon) võimu võttis, tundus see maapind küll päris kaugel all olevat.
Mina olin ka see kes teisel ringil täiega vastu linte sõitis ja kahjuks peale mind tulid veel kolm võistlejat Lisaks selle lindi jamale suutis veel mingi kohalik vanapaar keset rada uudistada meie sõitu.(OPA kiidetud peldiku laskumise lühemal versioonil),kuigi nad ei oleks tohtinud seal olla,sest ala oli lintidega piiratuderko kirjutas:Harrastajate rada oli parajalt raske ja samal ajal meeldivalt vahelduv. Ringil oli väga pehme ja vesine/mudane lõik, mis küpsetas päris korralikult (lisaks tähelepanu nõudvad juurikad), siis oli lihtsalt libe lõik koos mõne pehmema loiguga, natuke pargiteed, natuke asfalti ja natuke metsaradasid. Oli paar tõusu, millest hulleim kõvapõhjaline liiva-savine tõus lauluväljakule.
Esimesel ringil said harrastajad lisaks sõita väikse põike eliidi rajal, mis sisaldas endas laskumist orgu, laskumise lõpp kerge vasakpöördega, oru põhjas paarimeetrine mudalomp, millele järgnes kohe tõus orust välja. Teiseks ringiks oli see lisalõik lindiga suletud, mis kõigis (vist?) üsna suurt segadust tekitas.
põletame maanteid.
Raske sõit oli minu jaoks see Kose.
Alguses tundus rada imelik, aga mida ring edasi seda paremaks läks.
Kuigi jah pehmemaks kah - viimastel ringidel olid kõik asjad pehmed, mis pehmed andsid olla. Ma oleks seal rajal andnud ükskõik mida, et 10kg kergem olla. :)
Üks nali veel.
Sõitsin prooviringi suhteliselt täis kummidega läbi ja vaatasin et maru viskas ja libe oli ka juurikate peal. Lasin siis kärmelt enne starti kumme tühjemaks. Raja peal olin üsna kindel, et sain snakebite ja nüüd kumm vaikselt tühjeneb - ujus päris korralikult tagumine ots. Finishis katsudes, aga selgus, et täpselt sama rõhk mis stardiski.
Nüüd mõõtsin kodus üle - esikummis 1.8atti, tagumises 1.6! ;o).
Kuna kummid olid balloonid siis midagi ei juhtunud. Aga värisevat näppu enne starti enam ei usalda!
Paar pilti võistlusjärgsest melust:
http://www.velodroom.ee/mtb/trckose2004
Alguses tundus rada imelik, aga mida ring edasi seda paremaks läks.
Kuigi jah pehmemaks kah - viimastel ringidel olid kõik asjad pehmed, mis pehmed andsid olla. Ma oleks seal rajal andnud ükskõik mida, et 10kg kergem olla. :)
Üks nali veel.
Sõitsin prooviringi suhteliselt täis kummidega läbi ja vaatasin et maru viskas ja libe oli ka juurikate peal. Lasin siis kärmelt enne starti kumme tühjemaks. Raja peal olin üsna kindel, et sain snakebite ja nüüd kumm vaikselt tühjeneb - ujus päris korralikult tagumine ots. Finishis katsudes, aga selgus, et täpselt sama rõhk mis stardiski.
Nüüd mõõtsin kodus üle - esikummis 1.8atti, tagumises 1.6! ;o).
Kuna kummid olid balloonid siis midagi ei juhtunud. Aga värisevat näppu enne starti enam ei usalda!
Paar pilti võistlusjärgsest melust:
http://www.velodroom.ee/mtb/trckose2004
Uskumatult raske oli see Kose etapp ka minu jaoks.
Kõigele lisaks toimus seal midagi uskumatut, mid ma enne pole kuulnud: mudahunnikute vahel suutis mingi toigas lükata minu joogipudeli hoidiku viltu, nii, et vändates kiilus viimane raami ja pedaali vahele ning mina näoli poris...
Nüüd on põlv paistes ja trm ? all
Aga ilm oli super...
Kõigele lisaks toimus seal midagi uskumatut, mid ma enne pole kuulnud: mudahunnikute vahel suutis mingi toigas lükata minu joogipudeli hoidiku viltu, nii, et vändates kiilus viimane raami ja pedaali vahele ning mina näoli poris...
Nüüd on põlv paistes ja trm ? all
Aga ilm oli super...
Oli huvitav rada. Kahjuks kaotasin spido ära ja nüüd ei kujutagi ette kui kaua või kui palju sõideti. Samas avastasin, et see isegi aitas sõita, kuna tuli lihtsalt sõita, aimamata kui aeglaselt või kui kaua või kui palju sõitnud oled. Selline psühholoogiline moment siis
Aga rada jah oli ikka üsna raske, mulle ikka ei istu et rada on selline märg ja imev. Samas see lihtsalt nõrkuse tunnus Õnneks oli päris pikki taastumise kohti. Olin rajal uute kummidega Maxxis Ignitor (ees) ja Dy-No-Mite (taga) ja väga rahul. Kuskil ei andnud libisema (kui, siis ainult natuke ja sügavas poris). Samuti tundus, et mustri loopis koheselt puhtaks (võib-olla oli lihtsalt nii märg pori).
Aga rada jah oli ikka üsna raske, mulle ikka ei istu et rada on selline märg ja imev. Samas see lihtsalt nõrkuse tunnus Õnneks oli päris pikki taastumise kohti. Olin rajal uute kummidega Maxxis Ignitor (ees) ja Dy-No-Mite (taga) ja väga rahul. Kuskil ei andnud libisema (kui, siis ainult natuke ja sügavas poris). Samuti tundus, et mustri loopis koheselt puhtaks (võib-olla oli lihtsalt nii märg pori).
Krt, selle sõidu kohta pole ka veel sellist tabelit väljas kusagil. Ju pole Märt veel progema jõudnud.....
album_page.php?pic_id=1315
album_page.php?pic_id=1315