Nu TRM-il (tagapool startijatel) soovitan vara sooja hakata tegema ja siis ratas esimeste seas stardigruppi ära viia ja siis natukene sörkida või venitada ja jalgu soojas hoida. Niimoodi oled juba 500 kohta võitnud. Asfaldil võta mõni tugevam punti ja seal vajutage võib jälle oma sada kohta võita. Edasi on juba täitsa vastupidavuse ja jõu rakendamine. Pundilt eest tasub ära sõita tehnilisemates kohtades (tõusud singletrack-id) seal on järeletulijaid vähem (kui nad eelnevalt pundis laisklesid) ja ees olevale grupile ka lihtsam järgi jõuda, lihtsalt tõusul kõva hoog sisse ja laskumisel väntad ka veits juurde ja oledki teise grupi sabas puhkamas.Ceesu kirjutas:suur tänu UrmasL.
sellest oli suur kasu. nüüd juba on mingi ettekujutus olemas. head näpunäited on väga teretulnud.
kui kellelgi on veel kogemusi tagant poolt tulemise kohta siis andke aga tulla.
Ühispanga 7 Tartu rattamaraton
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
velo.clubbers.ee
mind ootab kah sama asi ees. stardin kah tagant. eks paistab, kui mitmest mööda saan lõpuksLauri kirjutas:Nu TRM-il (tagapool startijatel) soovitan vara sooja hakata tegema ja siis ratas esimeste seas stardigruppi ära viia ja siis natukene sörkida või venitada ja jalgu soojas hoida. Niimoodi oled juba 500 kohta võitnud. Asfaldil võta mõni tugevam punti ja seal vajutage võib jälle oma sada kohta võita. Edasi on juba täitsa vastupidavuse ja jõu rakendamine. Pundilt eest tasub ära sõita tehnilisemates kohtades (tõusud singletrack-id) seal on järeletulijaid vähem (kui nad eelnevalt pundis laisklesid) ja ees olevale grupile ka lihtsam järgi jõuda, lihtsalt tõusul kõva hoog sisse ja laskumisel väntad ka veits juurde ja oledki teise grupi sabas puhkamas.Ceesu kirjutas:suur tänu UrmasL.
sellest oli suur kasu. nüüd juba on mingi ettekujutus olemas. head näpunäited on väga teretulnud.
kui kellelgi on veel kogemusi tagant poolt tulemise kohta siis andke aga tulla.
Tere
Tahaks nendele tagant tulijatele ühte asja meelde tuletada. Käituks nii nagu autod liikluses, st kiiremad VASAKUL. Samas tuletan aeglasematele meelde, et aeglased hoiaksid PAREMALE. Eriti oluline on see just esimesel (ja ühtlasi ka ainsal) kõva asfaltiga tõusul ja laskumisel, kus erineva tasemega sõitjate kiiruste vahed on väga suured. Paremad lähevad sealt laskumisest alla kiirustega +65, samas aeglasemad piirduvad 25 km/h. Kiiruse vahe on üle 40 km/h.
Turvalist liiklemist :)
jJanno
Tahaks nendele tagant tulijatele ühte asja meelde tuletada. Käituks nii nagu autod liikluses, st kiiremad VASAKUL. Samas tuletan aeglasematele meelde, et aeglased hoiaksid PAREMALE. Eriti oluline on see just esimesel (ja ühtlasi ka ainsal) kõva asfaltiga tõusul ja laskumisel, kus erineva tasemega sõitjate kiiruste vahed on väga suured. Paremad lähevad sealt laskumisest alla kiirustega +65, samas aeglasemad piirduvad 25 km/h. Kiiruse vahe on üle 40 km/h.
Turvalist liiklemist :)
jJanno
Sellel aastal jääb soovitus hiljaks, aga edaspidi võiksid mingid grupisõidu ja maastiku(grupi)sõidu algteadmisi jagada nii Tartu Maratoni kodukal kui enne sõitu jagatavatel reklaamvoldikutel.Gunnar kirjutas:Kahjuks pole õpetussõnadest siin foorumis kasu, seda tuleks hõigata välja stardipaigas
Kodukal on ka kaust KASULIKKU mis hetkel tühjana on üsna kasutu.
Edastan selle mõtte ka Tartu Maratoni korraldajatele.
olen täiesti nõus, kuid samas arvestades rahvamassi suurust pole see alati võimalik. ikka leidub mõni kes sõidab seal kus heaks arvab. ja mis seal salata eks me otsi isegi paremat sõidujoont kasvõi aukudest mööda saamiseks.jjanno kirjutas:Tere
Tahaks nendele tagant tulijatele ühte asja meelde tuletada. Käituks nii nagu autod liikluses, st kiiremad VASAKUL. Samas tuletan aeglasematele meelde, et aeglased hoiaksid PAREMALE. Eriti oluline on see just esimesel (ja ühtlasi ka ainsal) kõva asfaltiga tõusul ja laskumisel, kus erineva tasemega sõitjate kiiruste vahed on väga suured. Paremad lähevad sealt laskumisest alla kiirustega +65, samas aeglasemad piirduvad 25 km/h. Kiiruse vahe on üle 40 km/h.
Turvalist liiklemist
jJanno
lisaks enda tähelepaneku eelmistest sõitudest. esimest korda rajal olles oli suht abiks kui tagant tulija ei pidand ülearuseks öelda üks sõna - "paremalt", "vasakult", "keskelt". ei pea vist kommenteerima mida sellega mõeldi.
Seda reeglit kuulen rattavõistluse kontekstis küll esmakordselt. Pakun välja, et ainus asi mida vältida on siiski JÄRSUD liigutused. Nii suunamuutus kui pidurdamine. Pigem sõida lombist/august otse ja täiega läbi, kui hakkad sealt mööda vingerdama. Ise panin Otepää maratonil korraliku nipli tänu sellele maha, et üks kollases särgis Tulika kirjadega mees hakkas minu ees mingit pisikest mudalompi paaniliselt kartma. Ja muidugi ärge tagant tulles häbenege teada anda kumbalt poolt möödute ning ühtlase veenduge, et eesolija sellest ka aru sai.jjanno kirjutas:Tahaks nendele tagant tulijatele ühte asja meelde tuletada. Käituks nii nagu autod liikluses, st kiiremad VASAKUL. Samas tuletan aeglasematele meelde, et aeglased hoiaksid PAREMALE.
ohud sõidul
Oma kogemustest võin öelda, et kõige ohtlikumad on laskumised, kus liivane pööre lõpus. Millegi pärast tahavad paljud just vahetult enne pööret järsult pidurdada ja sellega tekib parimal juhul tropp, kuhu tagant mehed sisse sõidavad, halvemal juhul on keegi külili, kellest siis üle sõidetakse ja mõned otse võssa peavad minema. Ise eelistan tihedalt sisekurvi minna, siis ei saa vähemalt keegi ette keerata. Sisekurv nõuab pidamiseks kahjuks jälle vähe karvasemat esikummi, millel suurem veeremistakistus. Aga vähemalt ühes tükis finishis.
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...
See reegel on tegelikult väga hea reegel. Möödunud aastal Birkebeineril toimis 100%. Kuna osalesime esimest korda, siis startisime ka kuskilt a'la lõpust, kuid pea terve tee sai kihutada, sest kõik aeglased olid ilusti paremal pool. Samas, kui jällegi kedagi paremal pole, siis tõmbad ise paremale (tagant võib veel kiiremaid tulla) ning kui keegi ees, siis vaatad üle vasaku õla ja kui vaba siis jälle vasakult mööda. Täpselt nagu piiramatu kiirusega Saksa kiirteedel asi käib (kes on sõitnud, teab). Eesti liikluskultuuris on asi perfektsusest kaugel loomulikult.UrmasL kirjutas:Seda reeglit kuulen rattavõistluse kontekstis küll esmakordselt. Pakun välja, et ainus asi mida vältida on siiski JÄRSUD liigutused. Nii suunamuutus kui pidurdamine. Pigem sõida lombist/august otse ja täiega läbi, kui hakkad sealt mööda vingerdama.jjanno kirjutas:Tahaks nendele tagant tulijatele ühte asja meelde tuletada. Käituks nii nagu autod liikluses, st kiiremad VASAKUL. Samas tuletan aeglasematele meelde, et aeglased hoiaksid PAREMALE.
Maratoniklubi on ka rajalegendiga hakkama saanud
Taustinfoks nii palju, et legendi koostaja pole mingi mudumees, kuigi enam ei võistle (tervis). Samas tasub legendi võtta pigem rahvasportlasele suunitletuna. Nn rasked kohad ei ole siinsetele vast eriti rasked.
Taustinfoks nii palju, et legendi koostaja pole mingi mudumees, kuigi enam ei võistle (tervis). Samas tasub legendi võtta pigem rahvasportlasele suunitletuna. Nn rasked kohad ei ole siinsetele vast eriti rasked.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: ?
cyclorattaga oleks ideaalne seal sõita.Kui võimalik siis soovitn soojaltmk I kirjutas:Küsimus : Kas maanterattaga , millele on vähe laiemad kummid peale pandud ,saab TRM sõita , ühesõnaga mis sorti teed seal on ? Kas täpselt sama rada ,mis suusalgi ?
Ühesõnaga kas tasub ...?
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Re: ?
igasugu ratastega sõidetakse, olen ka sossiga vendi näinud. 37 mm kumm alla ja asi ants. kohti kus baigist rohkem sisse vajuks on vbolla max 500 m kokku. juurikat sisuliselt üldse pole ja on mõned üksikud kivisemad lõigud.mk I kirjutas:Küsimus : Kas maanterattaga , millele on vähe laiemad kummid peale pandud ,saab TRM sõita , ühesõnaga mis sorti teed seal on ? Kas täpselt sama rada ,mis suusalgi ?
Ühesõnaga kas tasub ...?
100% selle süsteemi poolt. Proovitud ja töötab hästi. Pole pidanud paljuks oma häält pruukida ja vaid paar inimest on valinud kuuldut mitte uskuda - enamasti nad seda ilmselt ka pisut kahetsesidMoiva kirjutas:Esimest korda rajal olles oli suht abiks kui tagant tulija ei pidand ülearuseks öelda üks sõna - "paremalt", "vasakult", "keskelt". ei pea vist kommenteerima mida sellega mõeldi.
Tasub uskuda ja mitte rapsima hakata - see on parim, mis võib juhtuda. See, kui keegi tagant hõikab "paremalt", ei tähenda muidugi, et eessõitja peaks ennast täiega vasakule tõmbama - tagant kiiresti tulija on enamasti piisavalt kogenud mees ja näeb oma teed ja saab mööda. Kui võimalik, siis anna teed, muul juhul ole valmis, et keegi kas vähem või rohkem napilt sinust lubatud poolt möödub. Ära siis ohi ega kaota kontrolli oma ratta üle
Väga õige. Oli juhus - kus tagant kostis "paremalt" ja hetk hiljem "vasakult", oleks ma sel hetkel vasakule keerand siis...Hard kirjutas:See, kui keegi tagant hõikab "paremalt", ei tähenda muidugi, et eessõitja peaks ennast täiega vasakule tõmbama - tagant kiiresti tulija on enamasti piisavalt kogenud mees ja näeb oma teed ja saab mööda.Moiva kirjutas:Esimest korda rajal olles oli suht abiks kui tagant tulija ei pidand ülearuseks öelda üks sõna - "paremalt", "vasakult", "keskelt". ei pea vist kommenteerima mida sellega mõeldi.
Tagant tulija ju läheb ikka sealt kust mahub, niisiis õige jutt ära tõmble.
Mulle jäi tookord küll tiba arusaamatuks miks nad üks ühelt poolt, teine teiselt poolt mööda pidid panema. Aga see selleks ju neil oli siis nii parem.
Samas on suht raske tähele panna, kas öeldakse "paremalt" või "paremale".
Seetõttu olen mina üldiselt nende sõnade ütlemisest loobunud. Ja lihtsalt hüüan mingeid ebamääraseid õu ja hei jne hüüdeid. Eks siis eessõitja ise otsustab kuhu pöörata. (hüüda tuleb muidugi piisavalt varakult, et õigeaegselt reageerida jõutaks).
Seetõttu olen mina üldiselt nende sõnade ütlemisest loobunud. Ja lihtsalt hüüan mingeid ebamääraseid õu ja hei jne hüüdeid. Eks siis eessõitja ise otsustab kuhu pöörata. (hüüda tuleb muidugi piisavalt varakult, et õigeaegselt reageerida jõutaks).
rada
Nii. Käisin täna rajal ja sõitsin rahulikult Otepäält Elvasse. Kogu rada oli suvalise kummiga sõidetav (täis-slick välja arvatud). Sellist muda, kus jalga maha panna, oli ainult alguse tavakohane lasketiiru järgne paremkurv (peale tõstukitrossi) ja seegi omal süül, sest jäin käigu ümberlülitamisega hiljaks. Kui suuri vihmasid ei tule, siis saab üks kiire sõit tulema. Esimel kruusatõusul, kus alati suur tropp, oli täna mõlemalt poolt tee kõrvalt heinamaale rada sisse niidetud .
Kodulehe rajalegend oli täpne, kuid natuke liiga hirmutav. Üks asi, mida ei märgitud, kuid tasub meeles pidada, on tavakohane saepurulõik ligi kilomeeter enne lõppu - siis oli raja keskel suur vett täis auk . Kes õigel ajal teeserva ei võta, võib haleda ja vesise nipli saada.
Kodulehe rajalegend oli täpne, kuid natuke liiga hirmutav. Üks asi, mida ei märgitud, kuid tasub meeles pidada, on tavakohane saepurulõik ligi kilomeeter enne lõppu - siis oli raja keskel suur vett täis auk . Kes õigel ajal teeserva ei võta, võib haleda ja vesise nipli saada.
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...
Pooldan sellist süsteemi kahe käega nii rattal kui autos. Auto puhul kutsun üles kaherealisel teel MITTE MINGIL TINGIMUSEL mööduma teises (vasakus) reas koperdavatest aeglastest tegelastest paremalt. Sõitke neile sappa, andke vasakut suunatuld, vilgutage tulesid, andke signaali. Ükskord peab neile liikluseeskiri meenuma ja mõistus pähe tulema!SL kirjutas:See reegel on tegelikult väga hea reegel. Möödunud aastal Birkebeineril toimis 100%. Kuna osalesime esimest korda, siis startisime ka kuskilt a'la lõpust, kuid pea terve tee sai kihutada, sest kõik aeglased olid ilusti paremal pool. Samas, kui jällegi kedagi paremal pole, siis tõmbad ise paremale (tagant võib veel kiiremaid tulla) ning kui keegi ees, siis vaatad üle vasaku õla ja kui vaba siis jälle vasakult mööda. Täpselt nagu piiramatu kiirusega Saksa kiirteedel asi käib (kes on sõitnud, teab). Eesti liikluskultuuris on asi perfektsusest kaugel loomulikult.
Ratta seljas täpselt niisugust haridusprogrammi muidugi läbi viia ei raatsiks aga võiks vastava süsteemi ju küll kasutusele võtta ja propageerima hakata, panna see näiteks maratonide juhenditesse ja numbri-ümbrikutesse võiks panna mõnepunktise viisaka sõidu õpetuse .. Alustuseks luban ise Tartus parempoolsel real püsida
Pooldan ka täitsa seda mõtet ,numbriga võiks ümbrikus kaasas olla tõesti väike juhis rajal liiklemise kohta,see kuluks nii mõnelegi ära.Arno kirjutas:Pooldan sellist süsteemi kahe käega nii rattal kui autos. Auto puhul kutsun üles kaherealisel teel MITTE MINGIL TINGIMUSEL mööduma teises (vasakus) reas koperdavatest aeglastest tegelastest paremalt. Sõitke neile sappa, andke vasakut suunatuld, vilgutage tulesid, andke signaali. Ükskord peab neile liikluseeskiri meenuma ja mõistus pähe tulema!SL kirjutas:See reegel on tegelikult väga hea reegel. Möödunud aastal Birkebeineril toimis 100%. Kuna osalesime esimest korda, siis startisime ka kuskilt a'la lõpust, kuid pea terve tee sai kihutada, sest kõik aeglased olid ilusti paremal pool. Samas, kui jällegi kedagi paremal pole, siis tõmbad ise paremale (tagant võib veel kiiremaid tulla) ning kui keegi ees, siis vaatad üle vasaku õla ja kui vaba siis jälle vasakult mööda. Täpselt nagu piiramatu kiirusega Saksa kiirteedel asi käib (kes on sõitnud, teab). Eesti liikluskultuuris on asi perfektsusest kaugel loomulikult.
Ratta seljas täpselt niisugust haridusprogrammi muidugi läbi viia ei raatsiks aga võiks vastava süsteemi ju küll kasutusele võtta ja propageerima hakata, panna see näiteks maratonide juhenditesse ja numbri-ümbrikutesse võiks panna mõnepunktise viisaka sõidu õpetuse .. Alustuseks luban ise Tartus parempoolsel real püsida
võibaolla see pole kõige õigem koht küsimiseks, aga mõte siis järgime: lugesin rajakirjelduse läbi suhteliselt palju porilompe ja märgasid kohti oli, kas peaks TRM jaoks panema külge rattale porliauad? kuidas teised suhtuksid kui mu ratta alt pori ja vett kõigile pritsib? või need hoopis segavad? koguvad muda vahele jne?
mida siledam kumm, seda vähem pritsib. eks igaüks suhtub erinevalt. kel endal porikat pole saab asjast aru, võitsluste värk ikkagi. ilmselt on nii, et mida tahapoole stardikoridoris liigud seda rohkem on ratastel porikaid. esimeses grupis ilmselt pole kellelgi. pane prillid ette, ei saa veega midagi paksemat võit kõvemat vastu silmamuna.Ats kirjutas:võibaolla see pole kõige õigem koht küsimiseks, aga mõte siis järgime: lugesin rajakirjelduse läbi suhteliselt palju porilompe ja märgasid kohti oli, kas peaks TRM jaoks panema külge rattale porliauad? kuidas teised suhtuksid kui mu ratta alt pori ja vett kõigile pritsib? või need hoopis segavad? koguvad muda vahele jne?
Pühapäeval rada läbisõites küll midagi hullu ei näinud. Mina olin ilma porilaudateta ja pojal porikaitsmed. Finishis erilist vahet polnud - nagu oleks mõlemad 'peale-vihmast' tavalist kruusateed sõitnud. Paaril korral viskas ratta alt kruusakive - kui sellisel juhul porilaud pihta saab ja lahti tuleb, siis on suurem võimalus valusat niplit saada.Ats kirjutas:võibaolla see pole kõige õigem koht küsimiseks, aga mõte siis järgime: lugesin rajakirjelduse läbi suhteliselt palju porilompe ja märgasid kohti oli, kas peaks TRM jaoks panema külge rattale porliauad? kuidas teised suhtuksid kui mu ratta alt pori ja vett kõigile pritsib? või need hoopis segavad? koguvad muda vahele jne?
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...
Pikkade isekeskis tehtud arutluste tulemusena otsustasin mina sel aastal sellest lõbust loobuda (kuigi number olemas). Ei suutnud leida motivatsiooni, miks tulla kihutama. No, hea koht oleks ehk olnud motivatsioon, kuna enamus maailmast arvestab TRM-i kohta nagu hooaja lõpptulemust, kuid siiski sellest mulle ei jätkunud. Nii, et palju edu osalejatele.
PS - XC "Gourmet-shit" on sel aastal veel ees. Kel Haanjas, kel Lahtis + sügissõidud.
PS - XC "Gourmet-shit" on sel aastal veel ees. Kel Haanjas, kel Lahtis + sügissõidud.
kirjastusel ilo on TRMi stardis oma lett vms. kus MTB Piibel soodushinnaga. Miski paarkümmend krooni odavam. Nii kuulsin.
Foorumi teema Nii et kasutage võimalust, kellel veel pole.
Foorumi teema Nii et kasutage võimalust, kellel veel pole.
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Tundub, et TRM-l on see taluvuse piir kuskil viie osaluskorra kandis. Omal see aasta siis ka viies ja kui järgmine aasta midagi huvitavat alternatiiviks on siis pole võimatu, et kuuendat korda ei tule. Või kui rada huvitavamaks või pikemaks just ei tehta. A muidu soovitan küll kõigile vähemalt selle massi ja hea korralduse pärast.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
No a mille muu pärast ma siis üldse sõidanRuuno kirjutas:Ära unusta siis fini?is hõbemärki küsidaMati kirjutas:Omal see aasta siis ka viies
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
- kalle_100%
- Rattur
- Postitusi: 158
- Liitunud: 30. 06. 2004. 13:22
Nimekaim platsis
Mul nimekaim juba võistleb, milleks segadust tekitada
Teen pühapäeval 63km Trummi-Harku mägisemad otsad. On asjalikum trenn kui TRM.
Teen pühapäeval 63km Trummi-Harku mägisemad otsad. On asjalikum trenn kui TRM.
Ratas ribadeks
Loe juhendit Kõigepealt vaadatakse värskemat tulemust ja kui see puudub, siis võetakse varasem.sparxxx kirjutas:numbrijagamise kohta küsiks niipalju et,kui mul eelmise aasta koht oli 201 ja see aasta tuleb näiteks mingi 400-s koht,kas siis võetakse järgmise aasta maratonil numbri jagamisel arvesse see halvem või parem koht?
Spordin oma lõbuks!!!
Toomas Kirsipuu soovitusi raja läbimiseks.
http://www.tartumaraton.ee/rm/uudised.php?id=30
http://www.tartumaraton.ee/rm/uudised.php?id=30
TRM rajast ja kummiest
Kas keegi viimastel päevadel rajal liiklema ka on juhtunud, pean silmas just seda esimest osa, mis arvatavasti väga mudaseks võib minna ? Kummidest olen juba Roll X 2.0-id velgedele ajanud. Kuid millise kummiga foorumi rahvas TRM läheb ? Kas on mõtet FF -id kah igaks juhuks kaasa visata ?
Re: TRM rajast ja kummiest
mul FF alla pandud ja alla nad jäävad. mingi nutuse veidi pehmema kokku ca 3 km pärast pole mõtet 60 km ulatuses veerevust ohvriks tuua.M5 kirjutas:Kas keegi viimastel päevadel rajal liiklema ka on juhtunud, pean silmas just seda esimest osa, mis arvatavasti väga mudaseks võib minna ? Kummidest olen juba Roll X 2.0-id velgedele ajanud. Kuid millise kummiga foorumi rahvas TRM läheb ? Kas on mõtet FF -id kah igaks juhuks kaasa visata ?
Ehh, SL kah nii otsustanud...Lauri kirjutas:Ei viitsi ma see aasta seda sõitma minna.
Näedsa, ma polegi ainus, kes see aasta ei lähe. Otsustasin mitte alluda sotsiaalsele stereotyybile vaid teha seda, mida meeldib. Lähen nädal hiljem soome, Tartu Maratoni päeval aga jooksen Tallinnas poolmaratoni.
Viimati muutis Jack, 16. 09. 2004. 20:04, muudetud 1 kord.
Re: TRM rajast ja kummiest
TRM on ikka kiire veeremisega kummide pärusmaa - eelistaksin FF'e Roll X'dele.M5 kirjutas:Kas on mõtet FF -id kah igaks juhuks kaasa visata ?
Minu rattal all Racing Ralph'id ja nendega ka stardin.
Re: TRM rajast ja kummiest
Homme õhtul panen FF-d alla, sõidan nendega. Muretsemiseks pole põhjustM5 kirjutas:Kuid millise kummiga foorumi rahvas TRM läheb ?
Tänud tagasiside eest taivos, erko ja erikr !
Olen kõik hooaja võistlused FF-ga lasknud, Otepää oli muidugi erand kus kulgesin Rocksteriga. TRM-l motivatsioon kõige väiksem koha pärast rabeleda, seepärast otsustasingi Roll X võistlustingimustes proovida. Homme hommikul panen Otepää poole ajama, proovin rajal ühe trenni teha. Kaasa võtan ka FF-id ja lõppliku otsuse teen kohapeal. Kui Otepää kandis mõnele arvutile ligi saan siis annan infot ka raja kohta.
Olen kõik hooaja võistlused FF-ga lasknud, Otepää oli muidugi erand kus kulgesin Rocksteriga. TRM-l motivatsioon kõige väiksem koha pärast rabeleda, seepärast otsustasingi Roll X võistlustingimustes proovida. Homme hommikul panen Otepää poole ajama, proovin rajal ühe trenni teha. Kaasa võtan ka FF-id ja lõppliku otsuse teen kohapeal. Kui Otepää kandis mõnele arvutile ligi saan siis annan infot ka raja kohta.