Rademar ja Bontrageri jooks
Rademar ja Bontrageri jooks
Kui mu mnt ratas oli paarsada sõitnud viisin ta Laki Rademari hooldusesse. Jutu järgi reguleeriti koonuseid. Katsusin ja tundus, et nad on liiga kinni keeratud, kuid mehaanikud väitsid, et nii peabki olema. Nüüd kui 1400 sõidetud käisin uuesti ja koonused keerati veel rohkem kinni. Mul oli endal valus neid ringi ajada. Kuid kaks mehaanikut ütlesid jälle, et nii peabki. Kui esimesele rattale väikese hoo sisse lükkasin, tegi ta veerand ringi ja jäi edasi tagasi pendeldades seisma!!??
Ei taha asjatundjate kompetentsi kahtluse alla seada, aga kas Bontrageri jooksudel tuleb tõesti koonused nii kinni keerata, et kuulid ragisevad? Ennem sõitma minekut keerasin ise koonused lõdvemaks (lõtku ei ole ja jooksevad hästi). Mida teised Bontrageri (mul Bontrager Select jooks) ja Rademari kogemustega inimesed sellest arvavad?
Ei taha asjatundjate kompetentsi kahtluse alla seada, aga kas Bontrageri jooksudel tuleb tõesti koonused nii kinni keerata, et kuulid ragisevad? Ennem sõitma minekut keerasin ise koonused lõdvemaks (lõtku ei ole ja jooksevad hästi). Mida teised Bontrageri (mul Bontrager Select jooks) ja Rademari kogemustega inimesed sellest arvavad?
kas mulle on mehaanikainseneri diplom antud mingite väärõpetuste alusel huvitav mitu tundi ja millisel kursusel need mehed on läbi teinud, et sellist juttu ajavad?
neile meestele soovitaks lugemiseks alljärgnevat linki:
http://www.parktool.com/repair_help/howfix_hub.shtml
samuti ei teeks paha lugeda bontrageri Hub Manuali
http://www.bontrager.com/workshop/docum ... manual.pdf
eriti lk. 2 p.8
õigesti tegid, et järgi lasid. järgmine kord võta neilt palun allkiri sellele tekstile mis nad ajavad, pärast garantii vms remondi juhtumi puhul hea ette näidata.
neile meestele soovitaks lugemiseks alljärgnevat linki:
http://www.parktool.com/repair_help/howfix_hub.shtml
samuti ei teeks paha lugeda bontrageri Hub Manuali
http://www.bontrager.com/workshop/docum ... manual.pdf
eriti lk. 2 p.8
õigesti tegid, et järgi lasid. järgmine kord võta neilt palun allkiri sellele tekstile mis nad ajavad, pärast garantii vms remondi juhtumi puhul hea ette näidata.
tänane postimees. selline äpardus siis tüdrukul juhtus.....
http://www.postimees.ee/170904/lisad/kasu/144864_1.php
http://www.postimees.ee/170904/lisad/kasu/144864_1.php
järgmisel võistlusel lasen looma lahti...
minu isiklik arvamus - mölise kohapeal, kutsu kasvõi firma omanik kohale, kui mehaanikuga asjad ei suju. Aga ära mine sellest kuu aega hiljem Postimehesse kirjutama. Loomulikult pole pärast enam võimalik midagi selgeks teha, kes oli süüdi või mis tegelikult juhtus. Ja loomulikult kontrolli oma ratas ise kohe üle, et asi oleks elementaarselt korras.
Tunne on, et selle loo juures on tarbija pahatahtlikkust.
Tunne on, et selle loo juures on tarbija pahatahtlikkust.
mul on tunne, et nn tavakasutaja usaldas müüjat-mehaanikut pimesi (nagu peakski olema) matkal juhtus jama ja probleem jõudis mööda prantsuse telefoni ajakirjanikuni kel oli tulemas tarbijakaitse teema ajalehes. nii nagu need asjad ikka käivad.SL kirjutas:Tunne on, et selle loo juures on tarbija pahatahtlikkust.
vahest on ka nii, et inimene kes teatud asjas võhik ei julgegi minna õiendama. saab veel äkki sõimata.
kahjuks on ka omal kogemusi, kus mehannid kas pole vajalikku asja ära teinud või on teinud üle käe. nt pidurid (klotsi osa siis) pandi üks kord valepidi külge. juhtub ikka.
kahjuks on ka omal kogemusi, kus mehannid kas pole vajalikku asja ära teinud või on teinud üle käe. nt pidurid (klotsi osa siis) pandi üks kord valepidi külge. juhtub ikka.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Kus suitsu seal tuld. Selliseid teenindajaid kes kliendi "lohku tõmbavad" on igas sektoris. Eks ole sarnastest kogemustest ka VCE-s lugeda. Loodetavasti tehakse sellest järeldused ja asi selles kohas paraneb.SL kirjutas: Tunne on, et selle loo juures on tarbija pahatahtlikkust.
Ise olen korra Rademari Sikupilli kasutanud ja sealse mehaanikuga rahule jäänud (keskeas pikemapoolne meesterahvas).
There are seldom technological solutions to behavioral problems.
Kui Sa täpsemalt ei räägi, siis pole mõtet sellist kirja siia panna. Anonüümsed kaebused stiilis "midagi oli, aga ma ei viitsi rääkida" on siin foorumis OUTAnts1 kirjutas:Ma kui Treki omanik käisin ikka Rademaris hoolduses,aga enam ma sinna ei lähe,täielikud s...a keerajad,täpsemalt ei hakka rääkima,aga kui pean sinna minema siis pärast tuleb ise asjad uuesti õieti paikka panna,sest peale neid ei tööta miski enam õieti.
Enne läheb jumalapäike looja kui kõik nende ämbrid jõuab üles lugeda .....René kirjutas:Kui Sa täpsemalt ei räägi, siis pole mõtet sellist kirja siia panna. Anonüümsed kaebused stiilis "midagi oli, aga ma ei viitsi rääkida" on siin foorumis OUTAnts1 kirjutas:Ma kui Treki omanik käisin ikka Rademaris hoolduses,aga enam ma sinna ei lähe,täielikud s...a keerajad,täpsemalt ei hakka rääkima,aga kui pean sinna minema siis pärast tuleb ise asjad uuesti õieti paikka panna,sest peale neid ei tööta miski enam õieti.
Ei tasu kohe teisi sõimata ja maha laitma hakata,loe enne kümneni ja rahune maha kui kirjutama hakkad ...René kirjutas:Võid need ämbrid endale tuppa riita laduda. Ole konkreetne, kui midagi kellelegi ette heita on see on see, mida ennem ütelda tahtsin, kui aru ei saanudAnts1 kirjutas:Enne läheb jumalapäike looja kui kõik nende ämbrid jõuab üles lugeda .....
No ok,üks näide,viisin ratta 500 km hooldusesse,selle käigus vahetati ka piduriklotsid,peale seda pidurid käisid vastu ratast nii et käega peaaegu ratast liigutada polnud võimalik.
Veel setiti käiguvahetust peale mida 3 hammasrattale vahetada polnud enam võimalik.
See on üks näide ühest korrast kui käisin Rademaris.
On see piisavalt konkreetne?
Ei ole piisavalt konkreetne.Ants1 kirjutas: No ok,üks näide,viisin ratta 500 km hooldusesse,selle käigus vahetati ka piduriklotsid,peale seda pidurid käisid vastu ratast nii et käega peaaegu ratast liigutada polnud võimalik.
Veel setiti käiguvahetust peale mida 3 hammasrattale vahetada polnud enam võimalik.
See on üks näide ühest korrast kui käisin Rademaris.
On see piisavalt konkreetne?
Millises Rademari hoolduses sa käisid? Laki tn.?
Sorri, aga mis on 500km hooldus? Kas peale ostu esimesed 500km? Või peab iga 500 tagant hoolduses käima?
Oli see siis nii raske natuke näppe liigutada???Ants1 kirjutas:On see piisavalt konkreetne?
(Närvi pole siin keegi läinud, kui keegi siin edapidigi midagi sellist ütleb, siis on see enamasti vääääga rahulikult üteldud. Midagi ei ole teha, kui asjast kohe aru ei saada ja üle korrata tuleb....)
Teema lõpp
Olen käinud Roccal mare ja sikupilli hoolduses,näide on Sikupilli rademari kohta.Kuldar kirjutas:Ei ole piisavalt konkreetne.Ants1 kirjutas: No ok,üks näide,viisin ratta 500 km hooldusesse,selle käigus vahetati ka piduriklotsid,peale seda pidurid käisid vastu ratast nii et käega peaaegu ratast liigutada polnud võimalik.
Veel setiti käiguvahetust peale mida 3 hammasrattale vahetada polnud enam võimalik.
See on üks näide ühest korrast kui käisin Rademaris.
On see piisavalt konkreetne?
Millises Rademari hoolduses sa käisid? Laki tn.?
Sorri, aga mis on 500km hooldus? Kas peale ostu esimesed 500km? Või peab iga 500 tagant hoolduses käima?
See oli algul kui ratta ostsin siis oli 500 km hooldus,aga soovitati ikka tulla peale 500 km hooldusesse,esimesel aastal on hooldus tasuta.
Viljandi Rademaris vahetati mul eelmisel aastal ilusasti ootetööna kassetipoolne kodar ära ja pole midagi ette heita. Sai sõbralikult juttu ka aetud ja teenuse hind oli vist ka normaalne. Rääkis, et tavaliselt seal hoolduses nii uhkeid rattaid ei käi (LX) ja alla 2mm kodaraid seal ka polnud - pani 2mm. Igatahes tänud talle. Hilisemad kogemused Rademari hooldusega puuduvad.
Kogemused Rademariga NEGATIIVSED !
Kuu-kaks tagasi väiksel õel läx käiguvahetaja "katki" täpsemalt tegu Gripshiftiga ning vahetades murdus tükk alt ära mis ei takistanud käike vahetamast, kuid hiljem oli vaja ratast mõneski kohast putidada ! Viisin sinna et teeb seda mida vaja seal teha, helistati et vaja ka parempoolne käiguvahetus hoob välja vahetada läheb 250.- maksma, küsisin et kas seda on vaja just, vastasid et vajavaja ! Ning mingi 2he nädala pärast läks seesama hoob täiesti katki murdus mingi asi sees ja keris kõik lahti, parandada lootusetu taas 250.- ! Tsekki alles polnd, ei tia kas sellel ka mõtet oleks olnud !
Kuu-kaks tagasi väiksel õel läx käiguvahetaja "katki" täpsemalt tegu Gripshiftiga ning vahetades murdus tükk alt ära mis ei takistanud käike vahetamast, kuid hiljem oli vaja ratast mõneski kohast putidada ! Viisin sinna et teeb seda mida vaja seal teha, helistati et vaja ka parempoolne käiguvahetus hoob välja vahetada läheb 250.- maksma, küsisin et kas seda on vaja just, vastasid et vajavaja ! Ning mingi 2he nädala pärast läks seesama hoob täiesti katki murdus mingi asi sees ja keris kõik lahti, parandada lootusetu taas 250.- ! Tsekki alles polnd, ei tia kas sellel ka mõtet oleks olnud !
ei saand s...gi aru, mida öelda tahtsid: kas pandi uus gripp, mille kahe nädalaga ära lõhkusid v läks see katkine 2 nädalaga täitsa katki?RomanN kirjutas:Kogemused Rademariga NEGATIIVSED !
Kuu-kaks tagasi väiksel õel läx käiguvahetaja "katki" täpsemalt tegu Gripshiftiga ning vahetades murdus tükk alt ära mis ei takistanud käike vahetamast, kuid hiljem oli vaja ratast mõneski kohast putidada ! Viisin sinna et teeb seda mida vaja seal teha, helistati et vaja ka parempoolne käiguvahetus hoob välja vahetada läheb 250.- maksma, küsisin et kas seda on vaja just, vastasid et vajavaja ! Ning mingi 2he nädala pärast läks seesama hoob täiesti katki murdus mingi asi sees ja keris kõik lahti, parandada lootusetu taas 250.- ! Tsekki alles polnd, ei tia kas sellel ka mõtet oleks olnud !
ei saand s...gi aru, mida öelda tahtsid: kas pandi uus gripp, mille kahe nädalaga ära lõhkusid v läks see katkine 2 nädalaga täitsa katki?
Oih jah, natuke segane küll, kiire oli !
Tähendab, Seal vahetati välja uus Gripp mida tegelikult poleks vaja olnud ! Teiseks mitte mina ei lõhkunud, ma suudaks sellise käikari mõne hetkega ära lõhkuda vaid mu väike õde, hoolsamat sõitjat annab leida kuid tema, Nad olid selle kuidagi valesti peale pannud, vale nurga alla oli jäänud või midagi selllist et 3 -da suure vahetades murdus seest üks jupp ära ja kõik keris lahti ja tuli välja sisemus ! See mis katki läks pidas enne mitu aastat vastu !
On ka teisi pisemaid vigasid seal tehtud
Oih jah, natuke segane küll, kiire oli !
Tähendab, Seal vahetati välja uus Gripp mida tegelikult poleks vaja olnud ! Teiseks mitte mina ei lõhkunud, ma suudaks sellise käikari mõne hetkega ära lõhkuda vaid mu väike õde, hoolsamat sõitjat annab leida kuid tema, Nad olid selle kuidagi valesti peale pannud, vale nurga alla oli jäänud või midagi selllist et 3 -da suure vahetades murdus seest üks jupp ära ja kõik keris lahti ja tuli välja sisemus ! See mis katki läks pidas enne mitu aastat vastu !
On ka teisi pisemaid vigasid seal tehtud