Igatahes mõni päev tagasi ETV Spordiuudistes rääkis Indrek Kelk, et osalejate arv võib küündida ka 4000-ni. Nii, et TRM kogub populaarsust (eelmine aasta oli ju vähem?)
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
mõtlesid seda kohe päris nii nagu pildil jah?Overkilla kirjutas:Ise küll osa ei võta, aga teistele soovin NAEL KUMMI!
Kui juhendis midagi ei muudeta, siis ikka 200-500 grupp.veloman32 kirjutas: see aasta siis 455.
Kokkuvõtteks:tuleb hakata trenni tegema ja vähem tegelema kõrvaliste asjadegaJään nüüd lootma et järgmisel aastal lastaks ike stardigruppi 301-500.Muidu on p*rse majas
![]()
Mis si*asti see uuesti![]()
![]()
Kusjuures oli mul endal sama tunne, kui natukenegi ülesmäge rada läks, nii oli selline bro tunne peal, et... Ise mõtlesin veel, et rummudel koonused liiga kinni, noh tegelikult oli tagarummukal natuke koonusmutter kinni kah, aga vaevalt, et see nii palju seda minekut mõjutas. Eks haigus on oma jälje jätnud. Kokkuvõttes ei läind sinna ju ikkagi eriti võistlema kah, kehv tunne oli veel alles.erikr kirjutas:mul oli päris masendav sõit. nädala keskel kallaletulnud tatitõbi viis kõik jõu. hullem tunne kui nagu oleks enne starti juba 1 kord täiega raja läbi pannud.
siledal ja allamäge veel läks kuid kui oli kasvõi paar kraadi ülesmäge siis oli päris soss, samahästi kui seisin. lisaks ei imendunud raja esimeses pooles vedelik maost edasi, pärastpoole ikka süsteem juba toimis. enne lõppu sai mingi sell mu ees väiksel tõusul chainsucki ja niitis oma kukkumisega mind ka kaasa ja sinnapaika jäi plaan läbida rada jalga maha panemata. oma kella järgi 2:33 mis vastab tervislikule seisundile kuid eesmärk 2:20 jäi täitmata.
Tõsi ta on, alates 2:10 -st tuleb juba iga "parandatud" minut väga raskelt kätte. Oma 2:05 ajaga ma ei näe mingit reaalset võimalust aega 2:00 -ni parandada.surfar kirjutas:Paris tore on lugeda kommentaare, kus tahetakse alla kahe tunni sõita. Get real, mehed. See kaks tundi on ikka jõukohane väga vähestele - 100 parimat üle eesti.
Ma ei tea miks, aga minule jäi juba teist aastat järjest peale TRM-i selline poolkõva tunne sisse, et kas ikka sai endast maksimum antud või oleks veidi veel suutnud pressida. Samas, kui numbreid vaadata, siis mõlemal korral on keskmine pulss olnud ca 4-5 lööki kõrgem (u. 93% maksimumist) kui "tavalistel" võistlustel ja maksimum pulsi 190 sain kah kätte. Mäest üles oli väga hea sõita ja sai paljudest möödutud, aga kahjuks tuli enamus neist alla sõites ja sirgetel ikka suure grupina kolinal järeleKuldar kirjutas:Peale sõitu võib ju nämmutada, et näe seal ja seal ei punnitanud viimast, oleks nii oleks naa. Tegelikult alateadlikult sõidad ju ikka võimetekohaselt, kui ikka väga vägistama minna, siis maksab see rajal kätte. Üle oma varju ei hüppa.
Hmmm....milleks esimesel asfaldilõigul on vaja esimest käiguvahetajat? TRM on ka suht nõrga jalaga võimalik sõita vaid eest suurega. Korralikult reguleeritud käigusüsteem lubab raskematel kohtadel lasta keti suht risti ja nii saad nendest küngastest üle küll. Pakun, et su keti purunemise põhjuseks ongi ebaõiged võtted käiguvahetusel.Ants1 kirjutas: Algus oli täitsa ok aga kui tuli esimene asfaldi lõik,otsustas streikkima hakata esimene käiguvahetaja,2 km hiljem ka tagumine vahetaja. lõpuks pani i-le punkti keti purunemine 2km enne esimest TP-d,aga lõpuni sai sõidetud ja järgmine aasta lähen kindlasti jälle sõitma. Tulemus ei ole nimetamist väärt.
UrmasL kirjutas:Hmmm....milleks esimesel asfaldilõigul on vaja esimest käiguvahetajat? TRM on ka suht nõrga jalaga võimalik sõita vaid eest suurega. Korralikult reguleeritud käigusüsteem lubab raskematel kohtadel lasta keti suht risti ja nii saad nendest küngastest üle küll. Pakun, et su keti purunemise põhjuseks ongi ebaõiged võtted käiguvahetusel.Ants1 kirjutas: Algus oli täitsa ok aga kui tuli esimene asfaldi lõik,otsustas streikkima hakata esimene käiguvahetaja,2 km hiljem ka tagumine vahetaja. lõpuks pani i-le punkti keti purunemine 2km enne esimest TP-d,aga lõpuni sai sõidetud ja järgmine aasta lähen kindlasti jälle sõitma. Tulemus ei ole nimetamist väärt.
Enda sõiduga pean rahul olema. Eelmise aastaga võrreldes paranes aeg 4 minutit ja veidi üle 100 koha. Natuke jäi kripeldama, et esi 200 koht jäi vaid 45sek kaugusele. Ilmselt kadus see 45 sekki 7km enne lõppu toimunud kukkumisse. Kui ükskord sealt mudast püsti sain ja mahatulnud keti uuesti peale oli rütm ja rong läind....
juhendistAl kirjutas:PS. Oskab keegi öelda, mis kilomeetritel olid vahefinsihid?
tundub et olin vist kohe sabas ja enda õnneks sain teist mööda.erikr kirjutas: enne lõppu sai mingi sell mu ees väiksel tõusul chainsucki ja niitis oma kukkumisega mind ka kaasa ja sinnapaika jäi plaan läbida rada jalga maha panemata. oma kella järgi 2:33 mis vastab tervislikule seisundile kuid eesmärk 2:20 jäi täitmata.
peaks olema kellaaegT!!T kirjutas:ei tea mis ühikutes protokollis 1. ja 2. vaheaegade tulemused onerikr kirjutas:juhendistAl kirjutas:PS. Oskab keegi öelda, mis kilomeetritel olid vahefinsihid?
5. 63 km rajal on 2 vahefini?it:Matul (12km) ja Palul (45km).
krt selle peale annab tullaMoiva kirjutas:peaks olema kellaaegT!!T kirjutas:ei tea mis ühikutes protokollis 1. ja 2. vaheaegade tulemused onerikr kirjutas: juhendist
5. 63 km rajal on 2 vahefini?it:Matul (12km) ja Palul (45km).
Kukkumist küll ei täheldanud, aga nägin kui sellel sellil minu ees kukkus nii sadul kui ka selle kinnitused maha. Ta võttis kohe hoo maha ja ma arvan, et keeras ka otsa ringi ning sai ikka selle sadula kuidagi tagasi. Raske uskuda, et keegi on nii fanaatiline, et sõidab 60 km-t ilma sadulataMoiva kirjutas:kolm kilti peale starti oli kukkumine kus kellegil tuli sadul lahti, ja mees jõudis finišisse, st. sõitis 60km ilma sadulata...
on ka igasuguseid taganttulijaid. Nii 10 km enne lõppu tulid tagant hirmsa hooga kaks lätlast. Meie grupis ei tekkinud kellelgi mõtetki nende tuulde hüpata, sest tempo oli neil ikka kole.Arno kirjutas:siis kusagil 300nda koha peale sõites see küll tähtsust ei oma, alati leidub tagant kiiremaid tulijaid, kelle sappa haakida.
ise ka mõtlesinT!!T kirjutas:ei tea mis ühikutes protokollis 1. ja 2. vaheaegade tulemused onerikr kirjutas:juhendistAl kirjutas:PS. Oskab keegi öelda, mis kilomeetritel olid vahefinsihid?
5. 63 km rajal on 2 vahefini?it:Matul (12km) ja Palul (45km).
ise ka ei usuks, kui poleks fini?is kuulnud kuda poisile eripreemia anti - ?ampus, ja samas kommenteeriti et kes tahab rekordit lüüa peab nüüd stardist ilma sadulata tulemaPeeter kirjutas:Kukkumist küll ei täheldanud, aga nägin kui sellel sellil minu ees kukkus nii sadul kui ka selle kinnitused maha. Ta võttis kohe hoo maha ja ma arvan, et keeras ka otsa ringi ning sai ikka selle sadula kuidagi tagasi. Raske uskuda, et keegi on nii fanaatiline, et sõidab 60 km-t ilma sadulataMoiva kirjutas:kolm kilti peale starti oli kukkumine kus kellegil tuli sadul lahti, ja mees jõudis fini?isse, st. sõitis 60km ilma sadulata...
See on midagi muud, sest sellisel juhul saab vähemalt kuhugigi veidi toetuda aga sellel vennal jäi alles ju ainult pulkerikr kirjutas:muide, kui kaob sadula "nahk" kuid relsid jäävad siis keeratakse varukumm ja /või mingi riidevärk ümber relsside ja sõit jätkub. on päriselus tippvõistlustel ka väga tegijate poolt kasutatud (ntx R. Hejsdal)