Tuled peale!!!
Tuled peale!!!
Päevad lähevad aina pimedamaks ja tuletaks kõigile meelde, et kruvige igasugu lambid ja muud säravad/hiilgavad asjad enda ratastele külge, kes hämaras või pimedas sõidavad
Eile tegi üks, minu teada ka siin foorumis liimeks olev isik Kloostrimetsa ringrajal trenni oludes, mida võiks nimetada - pigem pime. Nimepidi ei nimeta, saab ise aru.
Kes ilma tuledeta sõidavad - ärge unustage, et kui ka autojuht süüdi pole, kuna kolistas ratturile otsa, kes end nähtavaks polnud teinud, siis on siiski väga loll tunne elada teadmisega, et oled kellegi ratturi alla ajanud, kuigi ise süütu. Või kui tõesti mingil põhjusel on ilma tuledeta hilja peale jäädud, siis sõitke vaikselt ja hästi tee servas, mitte vänderdades.
Eile tegi üks, minu teada ka siin foorumis liimeks olev isik Kloostrimetsa ringrajal trenni oludes, mida võiks nimetada - pigem pime. Nimepidi ei nimeta, saab ise aru.
Kes ilma tuledeta sõidavad - ärge unustage, et kui ka autojuht süüdi pole, kuna kolistas ratturile otsa, kes end nähtavaks polnud teinud, siis on siiski väga loll tunne elada teadmisega, et oled kellegi ratturi alla ajanud, kuigi ise süütu. Või kui tõesti mingil põhjusel on ilma tuledeta hilja peale jäädud, siis sõitke vaikselt ja hästi tee servas, mitte vänderdades.
-
- Rattur
- Postitusi: 48
- Liitunud: 03. 05. 2004. 20:52
Esituli juba kevade lõpust peal. Akut kannan kaasas vastavalt vajadusele
Tagatuli vilgub hämaras, pimedas, vahest ka valges. Päeval põletan kah, kuid mitte vilkuvas funktsioonis.
Pimedas kui läbi valgustatud linna tulen siis kah, enamjaolt põletan ka esituld(märguandeks vastutulijaile)
Odavam on osta patareisid, kui ennast pärast lappida... pealegi mida nähtavam ma olen seda parem nii, endale kui ka ümbritsevatele..
Tagatuli vilgub hämaras, pimedas, vahest ka valges. Päeval põletan kah, kuid mitte vilkuvas funktsioonis.
Pimedas kui läbi valgustatud linna tulen siis kah, enamjaolt põletan ka esituld(märguandeks vastutulijaile)
Odavam on osta patareisid, kui ennast pärast lappida... pealegi mida nähtavam ma olen seda parem nii, endale kui ka ümbritsevatele..
Rattasõidu puhul ikka peamine oht tagant lähenevad autod (eeldusel, et sa ikka paremas teeservas sõidad) - seega tagatuli ka olulisem.Aaren kirjutas:Veider, et tagatulesid näeb ratastel palju sagedamini, kui esimesi. Esimesed ju tähtsamad, kui tagumised ja seda ka LE arvates.
Esitulel võib olla kaks eesmärki - tee valgustamine ja/või vastusõitjatele endast märkuandmine. Arvan, et rattaga (linnas) teel sõitjad kasutavad esituld just märguandmiseks ja mitte valgustamiseks - samas oht, et keegi vastutulevatest sulle otsa sõidab on siiski suhteliselt väikene võrreldes taganttulijatega.
Nägin eile NRP-s huvitavat esivilkurit. Asi oli läbipaistva kummi sees, mis kinnitus lenksule. Päris võimas LED oli ja mitu vilkumisreshiimi. Pidavat äsja tulnud olema.
Tagatulega sõitsin juba juulikuus
Varsti peaksin saama ka tänavakõlbuliku esilaterna. Sellegipoolest võiks ka mingi esivilkur lisaks olla.
Tagatulega sõitsin juba juulikuus
Varsti peaksin saama ka tänavakõlbuliku esilaterna. Sellegipoolest võiks ka mingi esivilkur lisaks olla.