Kas Eestis on ka mõnel võistlejal ees kaks hammakat?Või ei ole tegu üldsegi mitte laiatarbe kaubaga, kui ei ole, siis võib selle teema kustutada.mäidu kirjutas:Sauser'l ees hambad 29-42
Kui on siis kust võib leida infot ja arvamusi(kommenataare).
Kas Eestis on ka mõnel võistlejal ees kaks hammakat?Või ei ole tegu üldsegi mitte laiatarbe kaubaga, kui ei ole, siis võib selle teema kustutada.mäidu kirjutas:Sauser'l ees hambad 29-42
martin kirjutas:Kas Eestis on ka mõnel võistlejal ees kaks hammakat?Või ei ole tegu üldsegi mitte laiatarbe kaubaga, kui ei ole, siis võib selle teema kustutada.mäidu kirjutas:Sauser'l ees hambad 29-42
Kui on siis kust võib leida infot ja arvamusi(kommenataare).
Pakun, et Sauser & co testis Ateena rada. Too lihtsalt ei vaja kolme hammakat ja ratas komplekteeriti vastavalt Sauseri soovile/võimetele. Variant sarnaneb autorallile, kus vedrustus/kummid valitakse vastavalt konkreetsele rajale.martin kirjutas:mäidu kirjutas:Sauser'l ees hambad 29-42
Tahko kommentaar :XTRace kirjutas: Ja kui aus olla, ega siis seda pisikest seal ees tõesti vaja ei ole.
ErikT kirjutas: Vähemalt sain väikse hammaka teistega võrdseks kulutada.
Lisaks siia veel Ritchey, kes oma 2x9 süsteemi promob.XTRace kirjutas:See cannondale teema, enamusel canneritel(kui mitte kõigil) ees kaks hammakat. Ja kui aus olla, ega siis seda pisikest seal ees tõesti vaja ei ole. Tean inimesi, kes ka shimanol väikse ära võtnud ja ka käiguka vastavalt ära piiranud.
Võtsin kohe vastava lehe lahti ja minu nägemist mööda ei ole isegi kõige kangemal cannodale`il ees kahte hammakat.(rääkimata teistest) Muideks cannondale`i lehel on väljas uued 2005 aasta mudelid.XTRace kirjutas:See cannondale teema, enamusel canneritel(kui mitte kõigil) ees kaks hammakat. Ja kui aus olla, ega siis seda pisikest seal ees tõesti vaja ei ole. Tean inimesi, kes ka shimanol väikse ära võtnud ja ka käiguka vastavalt ära piiranud.
Cannondale`il on kahene esihammakate komplekt, mida ei ole lihtsalt nuditud ühe hammaka eemaldamisega. Usu mind. Või vanajumalat.martin kirjutas:Võtsin kohe vastava lehe lahti ja minu nägemist mööda ei ole isegi kõige kangemal cannodale`il ees kahte hammakat.(rääkimata teistest) Muideks cannondale`i lehel on väljas uued 2005 aasta mudelid.
Lihtsalt ühe hammaka eemaldamine on ka täitsa mõeldav.
Ei hakanud uut teemat tegema,aga väga huvitab hetkel see küsimus, palju on vahe tunda 42 ja 44 vahel, sest endal see küsimus ka päevakorral.Mina sõidaks Eestis küll kahega, aga 42 asemel ikka 44 vähemalt. See aasta olen ühe korra väikest kasutanud - Haanjas.
Pole see vahe nii hull midagi. Rattavahetusega läksin 42 - 46gf99 kirjutas:Ei hakanud uut teemat tegema,aga väga huvitab hetkel see küsimus, palju on vahe tunda 42 ja 44 vahel, sest endal see küsimus ka päevakorral.Mina sõidaks Eestis küll kahega, aga 42 asemel ikka 44 vähemalt. See aasta olen ühe korra väikest kasutanud - Haanjas.
Või kui ise pikemat kasvu ja aeglasemalt väntaja, siis isegi 46 peale mõtlema ? Kolme hammasratta puhul peaks valikut olema, muidu tagumisel väiksed pidevalt kasutuses.
kui oma eelmisest rattast (st. minu exrattast räägid?), siis seal oli 44 ees.Rivo kirjutas:Pole see vahe nii hull midagi. Rattavahetusega läksin 42 - 46gf99 kirjutas:Ei hakanud uut teemat tegema,aga väga huvitab hetkel see küsimus, palju on vahe tunda 42 ja 44 vahel, sest endal see küsimus ka päevakorral.Mina sõidaks Eestis küll kahega, aga 42 asemel ikka 44 vähemalt. See aasta olen ühe korra väikest kasutanud - Haanjas.
Või kui ise pikemat kasvu ja aeglasemalt väntaja, siis isegi 46 peale mõtlema ? Kolme hammasratta puhul peaks valikut olema, muidu tagumisel väiksed pidevalt kasutuses.
Kui peaks ise uue suure hammaka panema, siis valiksin suurema, st. kas 46 või 44
http://www.bikeschool.com/gearcalc/gearcalc.htmlvelosipedist kirjutas:jämedalt võttes on 3 hammast ees võrdne ühe hambaga taga, võid kuskilt selle ülekannete tabeli otsida ja sealt täpsed ülekannete cm-d teada saadagf99 kirjutas:palju on vahe tunda 42 ja 44 vahel
jah ülekandeid vaadates tuleb 42h->46h puhul pea täpselt ühe käigu võrra kiiremaks, 44h puhul aga poole käigu.mart kirjutas:http://www.bikeschool.com/gearcalc/gearcalc.htmlvelosipedist kirjutas:jämedalt võttes on 3 hammast ees võrdne ühe hambaga taga, võid kuskilt selle ülekannete tabeli otsida ja sealt täpsed ülekannete cm-d teada saadagf99 kirjutas:palju on vahe tunda 42 ja 44 vahel
Sellest aastast ei ole ühelgi Cannondale euro versioonil ees 2hammakaga käppa, ka eraldi tellimise võimalust mitte. Kel aga soov kindlasti sellise käpaga ratas endale soetada, siis 2005 Classic Team-id tulevad Truvativ 2-hammakaga käpaga ja Sram XO vahetajatega.XTRace kirjutas:vaatasin ja imestasin ise kah cannondale kodukal
Kas kahesed käpad siis vaid tellides?
Mõned aastad tagasi olid seeriamudelid kah osad kahese käpaga.