XT vs XTR

Rattadetailid ja abiained. Raamist õlideni.
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Vasta
Olts
Rattur
Postitusi: 536
Liitunud: 13. 05. 2003. 11:15

Postitus Postitas Olts » 30. 09. 2004. 10:12

Alvaro kirjutas:
erikr kirjutas:......
2. koolstopi klotsid polnudki puhastussoonte põhjani kulunud. seega võib vahetamise vähemalt talveni edasi lükata.
.........
4. bontrager race lite pöidasid on päris valus vaadata, kaotasid nad umbes pool elu..
No ei saa küsimata jätta......
Oli see ikka seda materiaalset kahju väärt? Need esimesed hammakad, XTR litrid ja Race Lite pöid kokku lüüa, rääkimata klotsidest, mis on iseenesest mõistetav, et maha kanda. Kokku teeb päris kopsaka summa.

Ma pole enne kunagi nii mõelnud, alati üritad sisendada endale, et elame ju ainult korra. Ja ostad jälle mingi ilgelt vale hinna/kvaliteedi suhtega XTR vidina.
Endal XT tagavahetaja. Ons siis XTR oluliselt parem ja mille poolest? Tagumise vahetajaga polnud Haanjas mingeid probleeme kui mitte arvestada muda tõttu ülehüppavat ketti väikestel hammakatel. Esimesega jah olid suured probleemid.
see rattasõit on viinud kõik mu finantsid ja .....

Kasutaja avatar
Ereliukas
Testisõitja
Postitusi: 788
Liitunud: 18. 02. 2003. 12:26

Postitus Postitas Ereliukas » 30. 09. 2004. 10:57

Olts kirjutas:Endal XT tagavahetaja. Ons siis XTR oluliselt parem ja mille poolest? Tagumise vahetajaga polnud Haanjas mingeid probleeme kui mitte arvestada muda tõttu ülehüppavat ketti väikestel hammakatel. Esimesega jah olid suured probleemid.
kõik on suhteline, xt tagavahetaja ntx väsib kiireminikui xtr.
vahetuse täpsus sõltub ka väga palju shifteritest, kõridest-trossidest, ketist, kassetist, st kui need on p..s, ei toimi ka xtr vahetaja. korras xt töötab hästi.
see on paljuski enestunde küsimus, mida rattale külge keerata, a sõiduomadused on rohkem kinni jooksudes, amordis ja raamis, kui käikarites.

Vasta

Mine “Jupid”