peale et haanja pakkus ratturitele suure elamuse, on ka esport teinud minu meelest väga head tööd ja haanja pildialbumis on parimad fotod selle aasta võistlustest.erikr kirjutas:pildid espordis olemas
Haanja 100 (2004)
-
- Rattur
- Postitusi: 31
- Liitunud: 24. 08. 2004. 10:11
Lahe üritus
Väheke oma kogemustest.
Peale starti tundus nagu osad olex tulnud elioni sõitma- tempo oli ikka üsna üleval, ise hoidsin veidi tagasi. Kui 10km oli sõidetud siis hakkas tag kasseti peal kett üle viskama(osasid hammakaid ei saanudki kasutada). See tegi meele üsna kurvax. Poolel distantsil kadusid ära tag pidurid- finishis kuulsin , et sarnast muret oli nii mõnelgi (pole veel aega saanud uurida mis värk on). Laskuda vaid es piduriga on päris jube. Kui 80km oli sõidetud siis tulid lihasevalud ja rajalt eksimine (tegin lisax 5km). Vaikselt hakkas juba siiber saama. Aga kui kuulsin ja nägin ka teisi orjenteerujaid kes minust veel rohkem olid mööda pannud- hakkas tuju vaikselt tõusma.Lõpuks tulemus saja sees ja enesetunne üle keskmise. Kõva üritus.
PS. Kui vähegi teistest võistlejatest lugu peate- siis ärge võistluseelsel hommikul ennast kallite parfüümidega üle valage (tagasõitjal võib süda pahax minna). Märkus käib ka lugupeetud naisterahvaste kohta.
Söök-jook : 3l Extran spordijooki , 1 kissell enne starti , 2 Extran geeli , 1 batoon, 2 tk hapukurki , 2tk banaani.
Peale starti tundus nagu osad olex tulnud elioni sõitma- tempo oli ikka üsna üleval, ise hoidsin veidi tagasi. Kui 10km oli sõidetud siis hakkas tag kasseti peal kett üle viskama(osasid hammakaid ei saanudki kasutada). See tegi meele üsna kurvax. Poolel distantsil kadusid ära tag pidurid- finishis kuulsin , et sarnast muret oli nii mõnelgi (pole veel aega saanud uurida mis värk on). Laskuda vaid es piduriga on päris jube. Kui 80km oli sõidetud siis tulid lihasevalud ja rajalt eksimine (tegin lisax 5km). Vaikselt hakkas juba siiber saama. Aga kui kuulsin ja nägin ka teisi orjenteerujaid kes minust veel rohkem olid mööda pannud- hakkas tuju vaikselt tõusma.Lõpuks tulemus saja sees ja enesetunne üle keskmise. Kõva üritus.
PS. Kui vähegi teistest võistlejatest lugu peate- siis ärge võistluseelsel hommikul ennast kallite parfüümidega üle valage (tagasõitjal võib süda pahax minna). Märkus käib ka lugupeetud naisterahvaste kohta.
Söök-jook : 3l Extran spordijooki , 1 kissell enne starti , 2 Extran geeli , 1 batoon, 2 tk hapukurki , 2tk banaani.
Korraldajate ees võtan mütsi maha Sellist rootsi lauda pole minu silmad TP-des küll varem näinud. Ise sealt küll midagi peale kahe saiakese ja muidugi ka joogi ei tarvitanud, aga valik oli sellegipoolest muljetavaldav . Maraton(H100 kohta võib seda nime ilmselt kasutada) ise oli minu jaoks paras peavalu, sest alates ca 15-ndast km-st algas jama käiguvahetusega mis tipnes raami kõrva murdumisega u.3 km-t enne lõppu, nii et finito silt tuli läbida ratas õlal. Aga hea vähemalt, et niigi kaugele välja vedas, sest katkestada oleks olnud päris nutune .
Aega läks 7:15; jooki 6 L; sööki 2 saiakest, 2 maximi müslibatooni(väga head), 5 doosi maximi geeli, üks extrani kissell ning kaloreid kulus 6519. Ära ei eksinud ja kukutud sai mmmm, mmmm, no ütleme, et rohkem kui korra .
Aega läks 7:15; jooki 6 L; sööki 2 saiakest, 2 maximi müslibatooni(väga head), 5 doosi maximi geeli, üks extrani kissell ning kaloreid kulus 6519. Ära ei eksinud ja kukutud sai mmmm, mmmm, no ütleme, et rohkem kui korra .
jah, lõpuks saavad ka esimesed mehed teada milliseid takisturibasitarmo kirjutas:peale et haanja pakkus ratturitele suure elamuse, on ka esport teinud minu meelest väga head tööd ja haanja pildialbumis on parimad fotod selle aasta võistlustest.erikr kirjutas:pildid espordis olemas
tagumised läbima pidid.No ja see oli ainult 1 väike kohake.
Ikka eriti visad tegelased peavad olema need, kes viimastel kohtadel sõidavad
Re: Lahe üritus
a kas peeretada ikka võib?MiniBikini69 kirjutas:PS. Kui vähegi teistest võistlejatest lugu peate- siis ärge võistluseelsel hommikul ennast kallite parfüümidega üle valage (tagasõitjal võib süda pahax minna). Märkus käib ka lugupeetud naisterahvaste kohta.
Re: Lahe üritus
vast siis ikka võib. see pole ju kallisEreliukas kirjutas:a kas peeretada ikka võib?MiniBikini69 kirjutas:PS. Kui vähegi teistest võistlejatest lugu peate- siis ärge võistluseelsel hommikul ennast kallite parfüümidega üle valage (tagasõitjal võib süda pahax minna). Märkus käib ka lugupeetud naisterahvaste kohta.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Lahe üritus
See märkus on kohatu. Olid vist trennis, kui kombeid õpetati.MiniBikini69 kirjutas: PS. Kui vähegi teistest võistlejatest lugu peate- siis ärge võistluseelsel hommikul ennast kallite parfüümidega üle valage (tagasõitjal võib süda pahax minna). Märkus käib ka lugupeetud naisterahvaste kohta.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
- kalle_100%
- Rattur
- Postitusi: 158
- Liitunud: 30. 06. 2004. 13:22
Kalorite arvutamine
Teadmiseks kõigile. Kalorite numbriga pole absoluutselt mitte midagi teha. Pulsokatel on seal kompuuter sees, mis tegelikkusega 99.9%-l juhtudel kokku ei lähe. Kasutajad ei toksi ka alati kõige värskemaid numbreid-koefitsente sisse.Peeter kirjutas:... kaloreid kulus 6519 ...
Reegel on selline, et iga südametukse kulutab miski arvu kaloreid. Need südametuksed peavad kogu keret hoidma, ehk siis kehamass on ka oluline.
Kalorite arvutamine:
Südamelöökide arv rajal (keskmine pulss * aeg minutites) * isiklik kehakaaluga seotud indeks (Minul on viimane 93/1000 => juhtumisi 93 ka kehakaal).
Kalorite arv Haanjas ligi 7000 = 74 745 * 93 / 1000.
Sigma pulsokas näitas 9300, kuna ei viitsi seal numbreid kohendada.
Ratas ribadeks
Kõik mega aga mina mitte.
Tundub,et üks esimestest katkestajatest,kes sõna võtab. Kuni 50 oli enam vähem aga siis täielik moraali langus ja seoses sellega ka jõu kadumine kõikidest organitest.Ei oska öelda millest,aga hooaja lõpuks miskipärast see motivatsiooni puudus hakkab kimbutama.
Aga olgem ausad,ega sellise treening kilometraashiga ei olekski vist vaja 100 km sõitma tulla.Igatahes astusin Vaskna TP-s maha ja ketrasin mööda asfalti Võrru.
Võrdluseks siis niipalju:Haanja EEC 55km 3h 10min
Haanja 100 60km 4h 30
Muidu väga rahul ja järgmisel aastal juba uue tasemega nii et hoidke eest
Tundub,et üks esimestest katkestajatest,kes sõna võtab. Kuni 50 oli enam vähem aga siis täielik moraali langus ja seoses sellega ka jõu kadumine kõikidest organitest.Ei oska öelda millest,aga hooaja lõpuks miskipärast see motivatsiooni puudus hakkab kimbutama.
Aga olgem ausad,ega sellise treening kilometraashiga ei olekski vist vaja 100 km sõitma tulla.Igatahes astusin Vaskna TP-s maha ja ketrasin mööda asfalti Võrru.
Võrdluseks siis niipalju:Haanja EEC 55km 3h 10min
Haanja 100 60km 4h 30
Muidu väga rahul ja järgmisel aastal juba uue tasemega nii et hoidke eest
Re: Lahe üritus
Kui vähegi võimalust on, siis peske ennast puhtaks võistluseelsel hommikul ja pange lõhna peale. Ja puhas särk pane, mitte nädal aega trennis sõitnud. See rõve higi ja juustuhais võib mõnel mehel südame pahaks ajada. See on austus kaasvõistlejate vastu, kui seda tehakse ja näkku sülitamine, kui haisete nagu asotsiaal rajal.mart kirjutas:See märkus on kohatu. Olid vist trennis, kui kombeid õpetati.MiniBikini69 kirjutas: PS. Kui vähegi teistest võistlejatest lugu peate- siis ärge võistluseelsel hommikul ennast kallite parfüümidega üle valage (tagasõitjal võib süda pahax minna). Märkus käib ka lugupeetud naisterahvaste kohta.
aga mida kiruda??? oma nõrkust, kuppelmaastikku, sadanud vihma??Green_Day kirjutas:Huvitav, kõik kiidavad. Eile lõpus kuulsin aga väga paljude kirumist. Kirjujad ei julge vist suud paotada.
OK ise kiruks siis-
1 Erikut, kes tp 60 mokalaada lõpetas ja edasisõitma ässitas
2 Marioni, kes tp 80 ei lasknud rosinakukli isu ( siga head olid) rahulikult täissüüa.
3 kus olid kõik kirjelduses lubatud koeranässid ja elektrikarjused ???
jälle hoiti kokku jahh...
korraldajatele, haanjarahvale, kaasvõistlejatele- iga km eest üks aitähhh
Re: Lahe üritus
Nõme on aretada Haanja100 teema all seda alamteemat, aga noh.....mart kirjutas:See märkus on kohatu. Olid vist trennis, kui kombeid õpetati.MiniBikini69 kirjutas: PS. Kui vähegi teistest võistlejatest lugu peate- siis ärge võistluseelsel hommikul ennast kallite parfüümidega üle valage (tagasõitjal võib süda pahax minna). Märkus käib ka lugupeetud naisterahvaste kohta.
Ma ei saa aru, mis kommete õpetamisest Mart pajatab. Ja miks see märkus kohatu oli. Ma pole ühegi sellise tegelase taha sattunud, kes end jubedalt lõhnastanud oleks, aga kui ma peaks kunagi sattuma, siis ütlemata seda talle ei jätaks. Maamuna peal leidub ikka väga rõvedaid parfüüme, mida keegi ka osta taipab. Need võiks tõesti koju jätta ja võistlustele vaid higipulga kaasa võtta.
elektrikarjus oli täitsa olemas, kulges päris pikalt ca 80 cm kaugusel vasakut kätt, valged kilesleihvid küljes.tsainik kirjutas: 3 kus olid kõik kirjelduses lubatud koeranässid ja elektrikarjused ???
jälle hoiti kokku jahh...
2 päris parajat krantsi kimbutasid sõitjaid kui mingilt heinamaalt paremale metsa libedapoolsele nõlvale mindi. olles eessõitja kallal end teostanud tulid kahelt poolt minu suunas kuid olen õppinud, et üks korralik röögatus õigel hetkel peletab sellised üritajad. nii ka läks.
Nägin mõlemat, tänu krantsipaarile (keda vist lausa 2 korda nägin, kui mul just luulusid polnud) sai üks tehniline laskumine väga kiiresti võetud :)tsainik kirjutas: 3 kus olid kõik kirjelduses lubatud koeranässid ja elektrikarjused ???
jälle hoiti kokku jahh...
Imelik oli see, et vaatamata kadunud vormile pold kordagi peas mõtet, et milleks ja veel raha eest! Tiksusin rahulikus matkatempos, pugisin saiakesi, keerasin pidevalt pidureid rohkem peale ja tundsin elust mõnu, Finississe jõudes pold ka eluisul midagi viga ja tagumik (tänu targale nõule siin foorumis) oli ka ühes tükis ja täitsa pestav :)
Veelkord, tänud mõnusalt veedetud 7.5 tunni eest
Re: Lahe üritus
:)) Aga kesse siis naisterahva tuules loksub, ees tuleb ikka sõita ja vedada nõrgema soo esindajaid!mart kirjutas:See märkus on kohatu. Olid vist trennis, kui kombeid õpetati.MiniBikini69 kirjutas: PS. Kui vähegi teistest võistlejatest lugu peate- siis ärge võistluseelsel hommikul ennast kallite parfüümidega üle valage (tagasõitjal võib süda pahax minna). Märkus käib ka lugupeetud naisterahvaste kohta.
(Kirsa ka ei kannata tegelikult parfüüme, aga õnneks pole veel sellist nalja kohanud)
Seda ka veel et,
Haanja100 formaadis üritus sobib minu meelest suurepäraselt hooaega lõpetama (ok ühe stardi teen veel sel aastal). Et nagu viimane ja ülim pingutus ja kui sõidadki ennast ja oma tehnika ribadeks siis saad rahulikult end ravida ja ratast taastada.
Söögist joogist:
jooki läks 5,2 liitrit (s.o. 7 pudelit), 4 4-kroonist müslibatooni ja igas punktis soola.
Need tavalised 4-kroonised toidupoes müüdavad FIT Batoonid on väga head ja jäävad maximi omadele alla vaid hinna poolest
Haanja100 formaadis üritus sobib minu meelest suurepäraselt hooaega lõpetama (ok ühe stardi teen veel sel aastal). Et nagu viimane ja ülim pingutus ja kui sõidadki ennast ja oma tehnika ribadeks siis saad rahulikult end ravida ja ratast taastada.
Söögist joogist:
jooki läks 5,2 liitrit (s.o. 7 pudelit), 4 4-kroonist müslibatooni ja igas punktis soola.
Need tavalised 4-kroonised toidupoes müüdavad FIT Batoonid on väga head ja jäävad maximi omadele alla vaid hinna poolest
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
nu ma siin ennist mainisin, et 97,1, rajalt ei eksinud, kummimõõt kontrollimata kuna ette panin kummi mida varem pole kasutanud. 2,9% on päris suur viga siiski. mõõdan õhtul üle. samas pole ma kindel, et polar kahe piiksu vahel impulsse loeb teepikkuseks (siis kui kiirus kukub alla 3 või mis ta oligi ja kui kiirus taas üle 3 läheb)Kirsa kirjutas:Palju need mehed spidokale raja pikkuseks said, kes ei eksinud?
Stardis kuulsin lauset et rada ongi pikem kui 100, sest osade maaomanikega ei jõutud kokkuleppele. Enda spido näitas lõpuks 105km kuigi ei eksinud, kummimõõt oli paigast ära.
Minu Polar näitas distantsiks 101,3 - ära kuskil ei eksinud, kummi mõõt sai ka alles üle mõõdetud - seega võiks enam-vähem õige olla.Kirsa kirjutas:Palju need mehed spidokale raja pikkuseks said, kes ei eksinud?
Sõitsin Racing Ralph'idega - olid üsna OK pidamisega ja muda ka liiga palju ei kogunud. Skinny Jimmy oleks siiski vast parem valik olnud.Suusataja kirjutas:Üllatab see, et mitmed on sõitnud twisterite ja muude siledamate kummidega ja väga ei kurda.
See peakski õige olema, sest seoses kahe muudatusega arvestasime pikkust juurde tulevat nii 1,3-1,5 km ning Silveri kompu näitas proovisõidul 99,9km, minu oma aga kogemata lausa 99,99km.taivos kirjutas:Minu Polar näitas distantsiks 101,3 - ära kuskil ei eksinud, kummi mõõt sai ka alles üle mõõdetud - seega võiks enam-vähem õige olla.Kirsa kirjutas:Palju need mehed spidokale raja pikkuseks said, kes ei eksinud?
Tahaks ka paar sõna öelda. Sõit oli tore(kuigi muda kogus ületas kõik ootused) ja korraldus ning toitlustus. Isegi see koer, kes mind treeningsõidul ründas, oli kuhugi kadunud(2. TP-s). Korraldajatele ja maaomanikele suured tänud(sonkisime nende maad ikka korralikult ära).
Eksisin ka korra, kus enamus jalgrattureidki. Tagantjärele mõeldes mäletan, et lähenesin palgihunnikule ja esimene mõte oli, kas sõita üle või vasakult mööda. Otsustasin viimase kasuks ja sõitsingi otse edasi, kui oleks pidanud paremale keerama. Aga see oli ju ekstreemsport ja need palgid tundusid rajal järjekordse takistusena.
Lõpetasin tuledega sõites, sest metsavahe oli juba pime aga väsinud nagu ei olnudki(oleks võinud veelgi sõita...). Oma lollusest kukkusin kohe 6. kilomeetril ja sain (kõigest) lihastrauma, kuid see ei lasknud normaalselt sõita. Piduritest polnud ka lõpupoole midagi kasu, seetõttu vist saingi max kiiruse suurema kui mehel. Paar lõpukilomeetritel olnud kraavi sai ka üle hüpatud ja kokkuvõttes 45 min jalutatud ratas käe kõrval, seepärast nii hilja fini?isse ka jõudsin. Espordi fotograaf innustas sõitma juba imestusest, et sõidan ilma amordita. Jah, sellise rattaga sõidavad vaid koduperenaised linnatänavatel... Aga järgmisel aastal tulen jälle ja arvan, et ka Marion teeb sedasama.
Jõin vaid 2,5 l jõujooki, sõin 2 kohukest ja 1 ekstrani batooni, 0,5 banaani, 2 moosisaia. Krampe ei olnud.
Eksisin ka korra, kus enamus jalgrattureidki. Tagantjärele mõeldes mäletan, et lähenesin palgihunnikule ja esimene mõte oli, kas sõita üle või vasakult mööda. Otsustasin viimase kasuks ja sõitsingi otse edasi, kui oleks pidanud paremale keerama. Aga see oli ju ekstreemsport ja need palgid tundusid rajal järjekordse takistusena.
Lõpetasin tuledega sõites, sest metsavahe oli juba pime aga väsinud nagu ei olnudki(oleks võinud veelgi sõita...). Oma lollusest kukkusin kohe 6. kilomeetril ja sain (kõigest) lihastrauma, kuid see ei lasknud normaalselt sõita. Piduritest polnud ka lõpupoole midagi kasu, seetõttu vist saingi max kiiruse suurema kui mehel. Paar lõpukilomeetritel olnud kraavi sai ka üle hüpatud ja kokkuvõttes 45 min jalutatud ratas käe kõrval, seepärast nii hilja fini?isse ka jõudsin. Espordi fotograaf innustas sõitma juba imestusest, et sõidan ilma amordita. Jah, sellise rattaga sõidavad vaid koduperenaised linnatänavatel... Aga järgmisel aastal tulen jälle ja arvan, et ka Marion teeb sedasama.
Jõin vaid 2,5 l jõujooki, sõin 2 kohukest ja 1 ekstrani batooni, 0,5 banaani, 2 moosisaia. Krampe ei olnud.
mul oli ka sinnakanti - 101.28holden kirjutas:See peakski õige olema, sest seoses kahe muudatusega arvestasime pikkust juurde tulevat nii 1,3-1,5 km ning Silveri kompu näitas proovisõidul 99,9km, minu oma aga kogemata lausa 99,99km.taivos kirjutas:Minu Polar näitas distantsiks 101,3 - ära kuskil ei eksinud, kummi mõõt sai ka alles üle mõõdetud - seega võiks enam-vähem õige olla.Kirsa kirjutas:Palju need mehed spidokale raja pikkuseks said, kes ei eksinud?
Haanja 100 Kaits-i ratas
album_cat.php?cat_id=2
album_cat.php?cat_id=2
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Kunst
Siukse galerii võiks ju suisa kunstinäitusele üles pannamart kirjutas:Haanja 100 Kaits-i ratas
album_cat.php?cat_id=2
2010 tehtud 135 võistlust - ehk aitab nüüd juba?!
- vigurivänt
- Rattur
- Postitusi: 798
- Liitunud: 27. 09. 2004. 07:49
näidud
Aeg 6:30 kandis.keskmine pulss 177HR,kulutatud 6461 Kcal.läbitud 109 km.Tagumik sai Johnsoni beebidele mõeldud mingit pehmendavat kreemi,du??i all ei karjunud ja sadulasse istusin pärast finishit ka.Sõin vähe:esimeses 2 kurki 1 kukkel(banaan kukkus käest),0,5 L jooki;TP 2.-3 kurki,kukkel,jooki ei vajanudjuurde;TP 3-pesin ratast,ei pannud lauda tähele.Enne Munakat sain tugigrupilt 2 viinerit ja pudeli joodavat.Enne Kurgjärvet pigistasin ühe Extrani kisselli sisse.TP-st kimasin läbi ja puudust ei tundnud millestki.Ratas oli suurem probleem.Loodus kutsus alles õhtul seitsme paiku.
Väike pildike
Panen pildikese oma esipiduritest -no rohkem küll sellest ilust, mis suurest veljehõõrumisest tekkis.
See sätendav jura on kõik alumiinium, ju ma pidurdan liiga palju
album_page.php?pic_id=1858
See sätendav jura on kõik alumiinium, ju ma pidurdan liiga palju
album_page.php?pic_id=1858
-
- Rattur
- Postitusi: 9
- Liitunud: 29. 09. 2004. 16:59
Kole kadedus
Nüüd said sõna mittestartinud.Pagana kade meel on ikka teie muljeid lugeda...Teie jutustki võib elamuse saada.Polnud võimalust ja julgust tulla.Tänu teile, kiusajatele,kavatsen järgmine kord kohal olla ja toetada naisspordiliikumist...ja lõhna peale ei pane.
S-iga algavad asjad on kõige paremad...
Re: Väike pildike
Siin samal teemal. Kehvad klotsid ühesõnaga..Ritsikas kirjutas:Panen pildikese oma esipiduritest -no rohkem küll sellest ilust, mis suurest veljehõõrumisest tekkis.
See sätendav jura on kõik alumiinium, ju ma pidurdan liiga palju
album_page.php?pic_id=1858
sai eile siis ratas lõplikult puhastatud ja üle käidud ning üht-teist ikka ilmnes.
1. eest keskmine (32) hammakas oli ikka masendava hävingu osaliseks saanud. kuigi juba 3 hooaega sõitnud, hammaste profiil oli enne sõitu veel täiesti normaalne. need 100 km mudas mudase ketiga hävitasid igasuguse profiili ja kuju, ketiplaadid sõid kuni mm ulatuses mõlemalt poolt hammaka külgedesse sisse, hammaste paksus oli vähenenud ca 40% ja spetsiifiline kuju oli hävinud. hambakülgede nurk oli oluliselt suurenenud ja seeläbi sai ka selgeks miks ei toiminud käiguvahetus keskmiselt väiksemale. sügisel kruisamiseks veel kõlbab kuid eriti võisteldav see hammakas enam pole. usun, et ka teistel kel ei tahtnud väiksele minna võib olla sama põhjus.
2. koolstopi klotsid polnudki puhastussoonte põhjani kulunud. seega võib vahetamise vähemalt talveni edasi lükata.
3. XTR 2003 tagakäikari alumise litri laager oli sisuliselt hävinud - muda oli tunginud katteseibide ja laagri vahele, hävitanud neopreenikihi ja läinud sealt laagrisse.
4. bontrager race lite pöidasid on päris valus vaadata, kaotasid nad umbes pool elu
1. eest keskmine (32) hammakas oli ikka masendava hävingu osaliseks saanud. kuigi juba 3 hooaega sõitnud, hammaste profiil oli enne sõitu veel täiesti normaalne. need 100 km mudas mudase ketiga hävitasid igasuguse profiili ja kuju, ketiplaadid sõid kuni mm ulatuses mõlemalt poolt hammaka külgedesse sisse, hammaste paksus oli vähenenud ca 40% ja spetsiifiline kuju oli hävinud. hambakülgede nurk oli oluliselt suurenenud ja seeläbi sai ka selgeks miks ei toiminud käiguvahetus keskmiselt väiksemale. sügisel kruisamiseks veel kõlbab kuid eriti võisteldav see hammakas enam pole. usun, et ka teistel kel ei tahtnud väiksele minna võib olla sama põhjus.
2. koolstopi klotsid polnudki puhastussoonte põhjani kulunud. seega võib vahetamise vähemalt talveni edasi lükata.
3. XTR 2003 tagakäikari alumise litri laager oli sisuliselt hävinud - muda oli tunginud katteseibide ja laagri vahele, hävitanud neopreenikihi ja läinud sealt laagrisse.
4. bontrager race lite pöidasid on päris valus vaadata, kaotasid nad umbes pool elu
Samad sõnad ka siin, eriti mis silma hakkas olid litrite kulumine, alles ma need suve keskel vahetasin ja juba hakkavad hambad koonuse kuju võtma . XTR vahetaja puhul ei ole rahakotile eriti sõbralik 2x aastas litreid vahetada. Tagumine piduriklotsid olid totaalselt hävinud, kuna mul klotsipadjad vahetatavad siis klotsi metallalus oli tagumise pöiaga oma töö teinud, tundub et läheb vahetusse .
Kusjuures see krt muda oli ikka niivõrd savine, et andis seda ratast puhastada, praktiliselt võtsin oma pilli pisemateks juppideks ja seda muda leidus igal pool erinevates osades.
Kusjuures see krt muda oli ikka niivõrd savine, et andis seda ratast puhastada, praktiliselt võtsin oma pilli pisemateks juppideks ja seda muda leidus igal pool erinevates osades.
cycling is fun, but...it`s deem hard work.
Kas tagumistest jäi ka midagi järgi .erikr kirjutas:......
2. koolstopi klotsid polnudki puhastussoonte põhjani kulunud. seega võib vahetamise vähemalt talveni edasi lükata.
.........
4. bontrager race lite pöidasid on päris valus vaadata, kaotasid nad umbes pool elu..
ma avatsasin pärast krossisõitu et nii esimesed
kui tagumised pidurid Haanja sõitu välja ei kannata
ja pidin kiirelt midagi uut vaatama.
Sai Rademarist mingid 80eegused klotsid võetud.
Ja eile siis uurides kandsin tagumised kohe maha
ja esimesed peavad ehk paar sõitu veel.Niipalju siis odavatest klotsidest.
Ja pöiad, oioioi.........ikka väga nutune oli pidurduspinda katsuda .
Pärast läksin ketaspidurite hindasi uurima......millest järeldasin
et tuleb vähem pidurdama hakata.
No ei saa küsimata jätta......erikr kirjutas:......
2. koolstopi klotsid polnudki puhastussoonte põhjani kulunud. seega võib vahetamise vähemalt talveni edasi lükata.
.........
4. bontrager race lite pöidasid on päris valus vaadata, kaotasid nad umbes pool elu..
Oli see ikka seda materiaalset kahju väärt? Need esimesed hammakad, XTR litrid ja Race Lite pöid kokku lüüa, rääkimata klotsidest, mis on iseenesest mõistetav, et maha kanda. Kokku teeb päris kopsaka summa.
Ma pole enne kunagi nii mõelnud, alati üritad sisendada endale, et elame ju ainult korra. Ja ostad jälle mingi ilgelt vale hinna/kvaliteedi suhtega XTR vidina.
XTR käikar vana üle 2 a, läbinud mingi 5000 km aastaringselt, no võin sahtlipõhjast mõne uue tacxi litri asemele juba panna küll. 8,90 EURAlvaro kirjutas: No ei saa küsimata jätta......
Oli see ikka seda materiaalset kahju väärt? Need esimesed hammakad, XTR litrid ja Race Lite pöid kokku lüüa, rääkimata klotsidest, mis on iseenesest mõistetav, et maha kanda. Kokku teeb päris kopsaka summa.
Ma pole enne kunagi nii mõelnud, alati üritad sisendada endale, et elame ju ainult korra. Ja ostad jälle mingi ilgelt vale hinna/kvaliteedi suhtega XTR vidina.
esihammakad läbinud 3 aasta jooksul vast 9000 km. sel suvel hävis paljudel XT2004 hammakad ühe mudase sõiduga. uus vänt või vähemalt hammakad on vaikselt päevakorras juba olnud. korraliku hammaka hind eurodes võrdub umbes hammaste arvuga. nu vaatame kust mida kätte saab.
Bontrageri pöiast on jah tibake kahju kuid kestab järgmise hooaja lõpuni kindlasti.
mõni läheb baari ja tellib pudeli Blue Labelit. teine ostab XTR vidina. XTR kaif kestab raudselt kauem. more bang for the buck.
mina ei kahetse midagi.
Huvitav mul jäi rattast päris palju alles - veidralt palju kui lugeda siinseid kommentaare. Samas kogu käiguosa on alles 1500km sõitnud ka.
Peale Haanjat sai ratas lastud laululava taga puhtaks, järgmine päev võru statoilis veel veega viimane liiv maha. Eile käisin sõitmas ilma jamadeta - isegi kõrid veel liikusid.
Täpselt 1 päev enne Haanjat sai ratas viidud Alpriisi pesusse, mehed aga tegid omavoliliselt reguleerimist ja kõride vahetusi ka :), tundub et takkajärele vaadates oli kasu.
Katsusin järele - pöidade pidurduspinnad on sissepoole lohkus, aga paistab et veel jagub ja eks nad olid enne ka ning kindlasti kett kulus mehemoodi seal 100km mudas ragistades. XT04 vänt ei näita küll teistsugust nägu.
Peale Haanjat sai ratas lastud laululava taga puhtaks, järgmine päev võru statoilis veel veega viimane liiv maha. Eile käisin sõitmas ilma jamadeta - isegi kõrid veel liikusid.
Täpselt 1 päev enne Haanjat sai ratas viidud Alpriisi pesusse, mehed aga tegid omavoliliselt reguleerimist ja kõride vahetusi ka :), tundub et takkajärele vaadates oli kasu.
Katsusin järele - pöidade pidurduspinnad on sissepoole lohkus, aga paistab et veel jagub ja eks nad olid enne ka ning kindlasti kett kulus mehemoodi seal 100km mudas ragistades. XT04 vänt ei näita küll teistsugust nägu.
-
- Rattur
- Postitusi: 54
- Liitunud: 29. 09. 2004. 07:02
kes millega sõidab...
mul peugeot nii aastat 6-7a. vana, läbisõit läheneb 10 000km, amorte pole, taga XTR vahetajat pole sünnist saati näppinud peale puhastamise, pole teine ka mind kunagi alt vedanud, ka Haanjas ragistas nagu kulda, esikäikar oli konstantselt keskmise peal ja sai hakkama, kummid on kõige odavamad, pole neil ka viga, poes ikka vaatan igasugu imeasju ja imehindu; pedaal ja kets on tavaline, kasutan vanu kossumängust ülejäänud papusid ja pole mu jalad veel kunagi lendu läinud, pigistan ratta reite vahele nagu indiaanlane oma mära ja alla..., kui vaja saab jala imekähku toeks panna. Haanjas laenasin esimest korda polstriga pükse, täitsa hea oli peaks vist ikka endale ka hankima... Haanja kaod: tagakäikari trossil üks keere maas, tagapidurid kadusid kuid neid odavaid klotse saab reguleerida, esipidur pidas suht koht lõpuni, muid erilisi asju ei oska vaadatagi...
Re: kes millega sõidab...
Päeva parim kommentaarkollane öösärk kirjutas:mul peugeot nii aastat 6-7a. vana, läbisõit läheneb 10 000km, amorte pole, taga XTR vahetajat pole sünnist saati näppinud peale puhastamise, pole teine ka mind kunagi alt vedanud, ka Haanjas ragistas nagu kulda, esikäikar oli konstantselt keskmise peal ja sai hakkama, kummid on kõige odavamad, pole neil ka viga, poes ikka vaatan igasugu imeasju ja imehindu; pedaal ja kets on tavaline, kasutan vanu kossumängust ülejäänud papusid ja pole mu jalad veel kunagi lendu läinud, pigistan ratta reite vahele nagu indiaanlane oma mära ja alla..., kui vaja saab jala imekähku toeks panna. Haanjas laenasin esimest korda polstriga pükse, täitsa hea oli peaks vist ikka endale ka hankima... Haanja kaod: tagakäikari trossil üks keere maas, tagapidurid kadusid kuid neid odavaid klotse saab reguleerida, esipidur pidas suht koht lõpuni, muid erilisi asju ei oska vaadatagi...
Re: Saigi tööpäev läbi!
Minu Polar näitas:Põtt33 kirjutas:Huvitav oleks teada palju seda tasast lõiku oli selle 100 kilomeetri peal. Mul omal tavaline kompuuter näitab ainult nipet-näpet.
tõusudel 19,559 km
tasasel 55,624 km
laskumistel 26,676 km
ascent 1380 m
seda ma ei tea, mille järgi need arvutused tehakse.
Re: Kalorite arvutamine
Selle valemi järgi näitab minu Polar suhteliselt õigesti. Polari näitas 5432 kcal. Aeg 8:22, 70 kg, vomax 44. Arvud on mul alati ajakohased.kalle_100% kirjutas:Teadmiseks kõigile. Kalorite numbriga pole absoluutselt mitte midagi teha. Pulsokatel on seal kompuuter sees, mis tegelikkusega 99.9%-l juhtudel kokku ei lähe. Kasutajad ei toksi ka alati kõige värskemaid numbreid-koefitsente sisse.
Kalorite arvutamine:
Südamelöökide arv rajal (keskmine pulss * aeg minutites) * isiklik kehakaaluga seotud indeks (Minul on viimane 93/1000 => juhtumisi 93 ka kehakaal).
Täpsuse pärast Polarit ka kasutan. Mitte et Polar nüüd supertäpne oleks aga võrreldes teistega on tunduvalt täpsem.
Mul Polar näitas 102 km ja VDO Cytec 100,3 km.Kirsa kirjutas:Palju need mehed spidokale raja pikkuseks said, kes ei eksinud?
Stardis kuulsin lauset et rada ongi pikem kui 100, sest osade maaomanikega ei jõutud kokkuleppele. Enda spido näitas lõpuks 105km kuigi ei eksinud, kummimõõt oli paigast ära.
Kalibreering piisavalt täpne mõlemal.
Mõningad muljed siis juba vaikselt ajalooks saavast võistlusest.
Üldine hinnag võistlusele on väga positiivne. Midagi hoopis erinevat, täitsa paras võimete ja ratta proovilepanekuks .
Tundub, et suureks komistuskiviks paljudele oli, kes kui palju eksis.
Endal rajalt suuri eksimisi ei olnud nii 50...300m mõningad korrad. Spidoka näit 103,7 km.
Kummideks olid SpeedMax A/O, mis töötasid minu puhul väga hästi. Selleks et heinamaal mingitki sõidumõnu oleks oli rehvirõhk suht väike.
Keskmine pulss 181, mis on peaaegu 10 lööki madalam tavalisest võistluse keskmisest. Max pulssi minu polar ei fikseeri.
Sõit kulges üles üle ootuste hästi...Ühtegi kukkumist ette ei tulnud...liialt ettevaatlik olin vist Raskeim hetk rajal oli peale Munakat asuval heinamaal ja sellele järgneval metsalõigul...selle läbisin teo sammul.
Segavateks faktoriteks olid terve sõidu logisev vasak vänt (esimeses TP-s arvasin, et finisisse küll ei jõua) ja alates Munamäge kummitama hakkanud pidurdusprobleemid. Aga nendes võib süüdistada vaid enda tegematajätmisi (viimaseks võistluseks ei raatsinud näiteks uusi klotse osta)
Kasutada oli 11 käiku 24-st, seda erinevatel põhjustel...siinkohal neid lahkama ei hakka.
Rada meeldis väga. Uus ja huvitav. Mõningad kohad olid trennist, EEC Haanjast ja Võru rattamaratonist tuttvad.
Sõiduajal kulus 6L jooki + 5 geeli + 3 banaani....sellest täitsa piisas.
Suur aitäh ürituse korraldajatele!
Üldine hinnag võistlusele on väga positiivne. Midagi hoopis erinevat, täitsa paras võimete ja ratta proovilepanekuks .
Tundub, et suureks komistuskiviks paljudele oli, kes kui palju eksis.
Endal rajalt suuri eksimisi ei olnud nii 50...300m mõningad korrad. Spidoka näit 103,7 km.
Kummideks olid SpeedMax A/O, mis töötasid minu puhul väga hästi. Selleks et heinamaal mingitki sõidumõnu oleks oli rehvirõhk suht väike.
Keskmine pulss 181, mis on peaaegu 10 lööki madalam tavalisest võistluse keskmisest. Max pulssi minu polar ei fikseeri.
Sõit kulges üles üle ootuste hästi...Ühtegi kukkumist ette ei tulnud...liialt ettevaatlik olin vist Raskeim hetk rajal oli peale Munakat asuval heinamaal ja sellele järgneval metsalõigul...selle läbisin teo sammul.
Segavateks faktoriteks olid terve sõidu logisev vasak vänt (esimeses TP-s arvasin, et finisisse küll ei jõua) ja alates Munamäge kummitama hakkanud pidurdusprobleemid. Aga nendes võib süüdistada vaid enda tegematajätmisi (viimaseks võistluseks ei raatsinud näiteks uusi klotse osta)
Kasutada oli 11 käiku 24-st, seda erinevatel põhjustel...siinkohal neid lahkama ei hakka.
Rada meeldis väga. Uus ja huvitav. Mõningad kohad olid trennist, EEC Haanjast ja Võru rattamaratonist tuttvad.
Sõiduajal kulus 6L jooki + 5 geeli + 3 banaani....sellest täitsa piisas.
Suur aitäh ürituse korraldajatele!
einoh, igal juhul müts maha , proffide järel logiseva rattaga kolmandaks sõita pole paha. vähemalt näha on , et joogi ja kütuse osas pole kokku hoitud. targalt sõidetud!JanisP kirjutas:Mõningad muljed siis juba vaikselt ajalooks saavast võistlusest.....
Sõiduajal kulus 6L jooki + 5 geeli + 3 banaani....sellest täitsa piisas.
Suur aitäh ürituse korraldajatele!