Hullumeelne idee - tunnel.
Hullumeelne idee - tunnel.
Pikka aega on selline m?te meeles m?lkunud, et lahe alt v?iks läbi käia jalgrattatunnel. Kaks toru, üks käib üht, teine teist pidi. Algab lehterja suudmega ja l?ppeb saaliga, mille laes on suur ventilaator ja kust pääseb linna peale läbi ?hulüüsi. M?te siis selles, et vahepeal ventilatrsiooni ei olegi, tunneli l?pus olev ventilaator tekitaks tunnelisse 10-15m/s puhuva tuulet?mbuse. Sellise taganttuulega 2 tunniga Helsingisse j?udmine ei n?uaks suuremat pingutust. Noh siis muidugi m?nekilomeetritagused laiendid, kus kiiremad vennad saaksid vodkaratturitest mööda ja kus oleks kahte suunda ühendav lüüs ümberpöördujatele. Vahest ka m?ni toitlustusasutus ja muidugi ka turvakaamerad ja muud ohutust tagavad vigurid.
Kui Strandberg juba oma raudteesilla-ideega saatesse kutsuti ega saadetudki rohelise plangu taha, siis julgen minagi mokka paotada. Eks maailmas ole hullemaidki asju ellu viidud.
Kui Strandberg juba oma raudteesilla-ideega saatesse kutsuti ega saadetudki rohelise plangu taha, siis julgen minagi mokka paotada. Eks maailmas ole hullemaidki asju ellu viidud.
mustal taustal helendab must vari
Jalgratta tunnelit võrrelda raudteega, mnjah
Kodanik Strandberg teeks selle raudtee ikka selle nimel, et rahakotti krõbisevat juurde teenida ja selle projekti pealt tuleks nii mis mühiseb.
Jalgratta tunneli ehitus on niivõrd ebarentaabel ettevõtmine, et sellel peale ei tasu minutitki mõtlemisaega raisata - julm, aga tõsi.
Kodanik Strandberg teeks selle raudtee ikka selle nimel, et rahakotti krõbisevat juurde teenida ja selle projekti pealt tuleks nii mis mühiseb.
Jalgratta tunneli ehitus on niivõrd ebarentaabel ettevõtmine, et sellel peale ei tasu minutitki mõtlemisaega raisata - julm, aga tõsi.
Alles hiljuti ei raisatud m?tlemisaega eriti jalgrattateedele, aga tänapäeval v?ib vaid idioot projekteerida linnaläbiva magistraali ilma jalgrattateedeta. Tegelikult ma seda asja päris eraldi rattatunnelina ei käsitlekski, pigem oleks tegemist lihtsalt raudteetunneli ventilatsioonisahtidega, mis oleks avatud ka rattaliikluseks. Kas sinna puhutakse ?hku v?i imetakse sealt sealt välja on juba detailide küsimus.
Update: Ega see sild raudteejupiga, nagu strandberg välja käis, pole palju rentaablim. Tean lihtsalt vedurimajandust ja raudteeseadusi ka seestpoolt. Algse variandi puhul vajaks see sild depood, kus veerem iga päev tehnohooldes käiks, see omakorda vajab lukksepadearmeed, rattapaare tuleb regulaarselt lihvida, see omakorda vajab hiigeltreipinki, mis on ülikallis ja mida eestis on vaid üks Tapal... Normidest k?rvalekaldumise korral on korralikud trahvid jne blablablaaa.....
Update: Ega see sild raudteejupiga, nagu strandberg välja käis, pole palju rentaablim. Tean lihtsalt vedurimajandust ja raudteeseadusi ka seestpoolt. Algse variandi puhul vajaks see sild depood, kus veerem iga päev tehnohooldes käiks, see omakorda vajab lukksepadearmeed, rattapaare tuleb regulaarselt lihvida, see omakorda vajab hiigeltreipinki, mis on ülikallis ja mida eestis on vaid üks Tapal... Normidest k?rvalekaldumise korral on korralikud trahvid jne blablablaaa.....
Viimati muutis Soobel, 03. 11. 2004. 22:39, muudetud 1 kord.
mustal taustal helendab must vari
Oled sa kindel, et näiteks Pariisis saad nn siseringtee (Peripherique) idapoolsest otsast mugavalt ja TURVALISELT uue triumfikaareni sõita??Soobel kirjutas:Alles hiljuti ei raisatud m?tlemisaega eriti jalgrattateedele, aga tänapäeval v?ib vaid idioot projekteerida linnaläbiva magistraali ilma jalgrattateedeta.
Isegi Barcelona, mis on üsna uus linn, ei paistnud rattateedega eriti silma.
Siin on räägitud, et Holland on ratturite paradiis - kas siis tõesti saab seal MNT rattaga kesklinnas vabalt 30km/h keskmist hoida...
IMHO on rattateid palju eelkõige põhjamaades - seal on ka linna maa odavam.
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.
Re: Hullumeelne idee - tunnel.
VOT SEE ON MEHEJUTTSoobel kirjutas:Pikka aega on selline m?te meeles m?lkunud, et lahe alt v?iks läbi käia jalgrattatunnel. Kaks toru, üks käib üht, teine teist pidi. Algab lehterja suudmega ja l?ppeb saaliga, mille laes on suur ventilaator ja kust pääseb linna peale läbi ?hulüüsi. M?te siis selles, et vahepeal ventilatrsiooni ei olegi, tunneli l?pus olev ventilaator tekitaks tunnelisse 10-15m/s puhuva tuulet?mbuse. Sellise taganttuulega 2 tunniga Helsingisse j?udmine ei n?uaks suuremat pingutust. Noh siis muidugi m?nekilomeetritagused laiendid, kus kiiremad vennad saaksid vodkaratturitest mööda ja kus oleks kahte suunda ühendav lüüs ümberpöördujatele. Vahest ka m?ni toitlustusasutus ja muidugi ka turvakaamerad ja muud ohutust tagavad vigurid.
Kui Strandberg juba oma raudteesilla-ideega saatesse kutsuti ega saadetudki rohelise plangu taha, siis julgen minagi mokka paotada. Eks maailmas ole hullemaidki asju ellu viidud.
Re: Hullumeelne idee - tunnel.
Minu kui ventilatsioonialal tegutseja eluunistus on näha töös seesugust ventikat mis 80 km pikusesse(niipalju see vahe vist ülelahemaaga on?) ja inimeste liikumiseks piisava läbimõõduga tunnelisse tekitaks ühtlase õhukiiruse 10-15m/sSoobel kirjutas:Algab lehterja suudmega ja l?ppeb saaliga, mille laes on suur ventilaator ja kust pääseb linna peale läbi ?hulüüsi. M?te siis selles, et vahepeal ventilatrsiooni ei olegi, tunneli l?pus olev ventilaator tekitaks tunnelisse 10-15m/s puhuva tuulet?mbuse.
way to go, soobel!
- tõeline siga
- Rattur
- Postitusi: 272
- Liitunud: 02. 06. 2004. 08:51
Re: Hullumeelne idee - tunnel.
Aga kuidas oleks 15 m/s tuules vastutuult tagasi sõita. Ei tea kas viiest tunnist piisab. Pigem pakuksin 6 tundi kuna väntama peab ju koguaeg ja jalga sirgu lasta ju ei saa. Samuti peab soomlastega kokkuleppele jõudma kas neil oleks lihtne ratastega siia sõita või meil sinna (tuule suund). Kui sommid tahavad osturallile tulles veelgi raha kokkuhoida siis tahavad nad kindlasti, et tagantuul oleks Helsingist. Siis teevad siin oma ostud ja laevaga tagasi. Nii, et probleeme tekib.Soobel kirjutas:...ventilaator tekitaks tunnelisse 10-15m/s puhuva tuulet?mbuse. Sellise taganttuulega 2 tunniga Helsingisse j?udmine ei n?uaks suuremat pingutust.
BRAINDEAD AND HAPPY
Einoh,tunneleid on mitu.Ühes on allatuul,teises ei ole tuult,kolmandas kerge vastutuul,neljandas juba päris burgaa.Või siis saad telefoniga SMS-i teel tellida omale sobiva tuule näiteks tunnelisse number 6.
Paldiski maantee insenerid ja leidurid oskaksid seda tunneliideed kindlasti täiendada.Nad mõtleksid veel kindlasti downhilleritele pika laskumise mööda tunnelit Hiinasse.
Kahe käega poolt
Paldiski maantee insenerid ja leidurid oskaksid seda tunneliideed kindlasti täiendada.Nad mõtleksid veel kindlasti downhilleritele pika laskumise mööda tunnelit Hiinasse.
Kahe käega poolt
- tõeline siga
- Rattur
- Postitusi: 272
- Liitunud: 02. 06. 2004. 08:51
Väga kõva soovitus, puki peal pole üldse mõnus uhada. Kuna trass oleks sedavõrd omapärane, siis ma olen veendunud, et annaks võimaluse korraldada ka tõsisel tasemel võistlusi. Sellega omakorda saaks Eestile rahvusvahelisel areenil positiivset tähelepanu kui sportlastele kõige enam mõtlev riik maailmas. Igal juhul rohkem kui ekspeditsiooniga Antarktikasse.
Sisuliselt saaks seda kasutada jalgratturid, jooksjad, rulluisutajad, kepikõndijad. Et ka suusatajad-uisutajad saaksid asja nautida, tuleks teha lisaks üks külm tunnel, kus pool käiku oleks lume, pool jää all. Lisaks ma saan aru on puudu sõudekanalitest -> veealune sõudekanal Tallinnast Helsingisse lööks jälle raudselt laineid rahvusvahelisel areenil.
Welcome to Estonia! Head mõtted saavad alati teoks! (kus on Hansapank, nemad ometi peaks ju selliseid ettevõtmisi toetama)
Sisuliselt saaks seda kasutada jalgratturid, jooksjad, rulluisutajad, kepikõndijad. Et ka suusatajad-uisutajad saaksid asja nautida, tuleks teha lisaks üks külm tunnel, kus pool käiku oleks lume, pool jää all. Lisaks ma saan aru on puudu sõudekanalitest -> veealune sõudekanal Tallinnast Helsingisse lööks jälle raudselt laineid rahvusvahelisel areenil.
Welcome to Estonia! Head mõtted saavad alati teoks! (kus on Hansapank, nemad ometi peaks ju selliseid ettevõtmisi toetama)
läks lahti
hakka pinda käima vastavatele onudele, kes nuppe keeravad. ja kui abi vaja, anna teada lendame paika.
seniks jõudu
seniks jõudu
Suurepärane idee, meenutab nooruses loetud Nõukogude ulmejutte, kus teadus ja tehnika olid sedavõrd arenenud, et miskit võimatu polnud Või siis JMKE laulu Soome-Eesti torust.
Nõmme torus (ons see valmis juba?) võiks katsetused teha, clubbersi rahvas kokku ning igaühel puhur või ventilaator kaasas
Väike hinnaarvutus kah: nõmme tunnel 8 m ja 2 MEEKi, Hellinna tunnel 80 km ja 80 000/8*2 = 20 000 Meeki ehk ca. pool aastasest riigieelarvest. Tagasi toru sama palju juurde....
Nõmme torus (ons see valmis juba?) võiks katsetused teha, clubbersi rahvas kokku ning igaühel puhur või ventilaator kaasas
Väike hinnaarvutus kah: nõmme tunnel 8 m ja 2 MEEKi, Hellinna tunnel 80 km ja 80 000/8*2 = 20 000 Meeki ehk ca. pool aastasest riigieelarvest. Tagasi toru sama palju juurde....
Füüsikast siis ka veidi. Noh, 80 km peal jääks ventilaatoriga hätta. Kui ka ei jääks, tekkiks meeletu r?hueerinevus tunneli otstes.
Kui teha Hiinasse downhill-tunnel, oleks ca kolmandik sellet tasane ja viimane kolmandik uphill.
Kuidas tagada sirge s?udetunneli p?hjas tasane vesi, kui see läheb otse silmapiiri alt Tallinnast Helsingisse?
Kui teha Hiinasse downhill-tunnel, oleks ca kolmandik sellet tasane ja viimane kolmandik uphill.
Kuidas tagada sirge s?udetunneli p?hjas tasane vesi, kui see läheb otse silmapiiri alt Tallinnast Helsingisse?
mustal taustal helendab must vari
Minu arust ka. Mis teema see on üldse Autor võiks osa võtta põhikooli ulmejuttude konkursist. Vastasel juhul alustan teemat: Suurepärane idee -köögikombain jalgratas-munavahustaja.Kuldar kirjutas:Ei tahaks küll kellegi mõttelendu kohitseda, aga vägisi meenutab see teema ühe türgi alama poja mõttelendu planeetidevahelise malekongressi korraldamisest Vasjukis.
Met?tat ne vredno.
pole parata, kui füüsis sügisilmadega koormust ei saa, paneb mõte kontrollimatult lenduAndreK kirjutas:Minu arust ka. Mis teema see on üldse Autor võiks osa võtta põhikooli ulmejuttude konkursist. Vastasel juhul alustan teemat: Suurepärane idee -köögikombain jalgratas-munavahustaja.Kuldar kirjutas:Ei tahaks küll kellegi mõttelendu kohitseda, aga vägisi meenutab see teema ühe türgi alama poja mõttelendu planeetidevahelise malekongressi korraldamisest Vasjukis.
Met?tat ne vredno.
Asi kisub kurioosseks - teema pealkiri on "Hullumeelne idee..." aga siin hakati selle üle justkui t?siselt juurdlema? Nagu käsitleks ma seda t?siselt?
Inimene olla maailma ainus hull elusolend, seda hullust kammitseb vaid terve m?istus. Kahjuks käsitleb enamus ka komplekse terve m?istusena...
Inimene olla maailma ainus hull elusolend, seda hullust kammitseb vaid terve m?istus. Kahjuks käsitleb enamus ka komplekse terve m?istusena...
mustal taustal helendab must vari
KUKU klubis on sinu jaoks akna alla üks koht broneeritud. Kontra on ka oma rattaga seal, saate koos kodaraid lugeda ja tunnelit kaevata.Soobel kirjutas:Asi kisub kurioosseks - teema pealkiri on "Hullumeelne idee..." aga siin hakati selle üle justkui t?siselt juurdlema? Nagu käsitleks ma seda t?siselt?
Inimene olla maailma ainus hull elusolend, seda hullust kammitseb vaid terve m?istus. Kahjuks käsitleb enamus ka komplekse terve m?istusena...
Ja veelkord NO OFFENCE
Minu arust on tunnel suurepärane teema mida arutada. Niisama mingil teemal muliseda ja vaadata mida teised arvavad on päris lõbus. või räägime 24h kuidas kellegi xtr käigukas vahetabAndreK kirjutas: Minu arust ka. Mis teema see on üldse Autor võiks osa võtta põhikooli ulmejuttude konkursist. Vastasel juhul alustan teemat: Suurepärane idee -köögikombain jalgratas-munavahustaja.
Nii et andke tuld, laskem fantaasial lennata
In 2017 more than ever, it is clear that the hardtail is far from dead.
Ma ei ole selles päris kindel et see suurepärane teema on, aga jumala eest. Lihtsalt TÕESTI ei näe sellistel teemadel mingit mõtet.tarmo kirjutas:Minu arust on tunnel suurepärane teema mida arutada. Niisama mingil teemal muliseda ja vaadata mida teised arvavad on päris lõbus. või räägime 24h kuidas kellegi xtr käigukas vahetabAndreK kirjutas: Minu arust ka. Mis teema see on üldse Autor võiks osa võtta põhikooli ulmejuttude konkursist. Vastasel juhul alustan teemat: Suurepärane idee -köögikombain jalgratas-munavahustaja.
Nii et andke tuld, laskem fantaasial lennata
Alvaro küsis,
Mina vastan: Pofabor on selline asi: http://album.ee/?o=300127778
Net tema päritolu kohta midagi ei anna, samuti ka eesti ja soome vanarattahullud ei tea temast midagi. Ilmselt mingi pisikese kohaliku rattatöökoja toode kusagilt euroopast, enne s?da oli neid massiliselt. Isegi Eestis mitu tükki.
Konkreetse rattaga käis p[ruudi vanaisa enne s?da kiriku vahet, peale s?da aeti ta siis läbi ja mina korjasin tema pruudi vanematetalu vanarauahunnikust ja tuunisin-restaureerisin ta ära.
Mina vastan: Pofabor on selline asi: http://album.ee/?o=300127778
Net tema päritolu kohta midagi ei anna, samuti ka eesti ja soome vanarattahullud ei tea temast midagi. Ilmselt mingi pisikese kohaliku rattatöökoja toode kusagilt euroopast, enne s?da oli neid massiliselt. Isegi Eestis mitu tükki.
Konkreetse rattaga käis p[ruudi vanaisa enne s?da kiriku vahet, peale s?da aeti ta siis läbi ja mina korjasin tema pruudi vanematetalu vanarauahunnikust ja tuunisin-restaureerisin ta ära.
mustal taustal helendab must vari
Minuarvates on see teema palju tõsisem teema kui see, kuidas xtr vahetab. Üldse ei viitsi enam lugeda kuidas xtr vahetab. Sest tegelt pole mingit vahet kuidas ta vahetab!!!!AndreK kirjutas:Ma ei ole selles päris kindel et see suurepärane teema on, aga jumala eest. Lihtsalt TÕESTI ei näe sellistel teemadel mingit mõtet.tarmo kirjutas:Minu arust on tunnel suurepärane teema mida arutada. Niisama mingil teemal muliseda ja vaadata mida teised arvavad on päris lõbus. või räägime 24h kuidas kellegi xtr käigukas vahetabAndreK kirjutas: Minu arust ka. Mis teema see on üldse Autor võiks osa võtta põhikooli ulmejuttude konkursist. Vastasel juhul alustan teemat: Suurepärane idee -köögikombain jalgratas-munavahustaja.
Nii et andke tuld, laskem fantaasial lennata
vahur kirjutas:Väike hinnaarvutus kah: nõmme tunnel 8 m ja 2 MEEKi, Hellinna tunnel 80 km ja 80 000/8*2 = 20 000 Meeki ehk ca. pool aastasest riigieelarvest. Tagasi toru sama palju juurde....
Selle 20000 milli võid kenasti veel mõne tuhandega korrutada IMHO (nagu kombeks öelda).Tglt oleks sellist tunnelit hädasti tarvis.Nagu teada on ratturil alati vastutuul ja kiirustreeninguid oleks ideaalne teha allatuulega ja seda veel 80 km .Samas arvan et rahvas tüdineb sellisest asjast suht kiiresti ära ja mõne aja pärast muutub see ebaotstarbeliseks.Need viinarallil ,,osalejad'' võivad algul suure hurraga rajale minna ja vbla ka kohale jõuda aga tasapisi leiavad ka nemad et mugavam oleks mõlemat otsa laevaga läbida.Ja kui selle eest raha küsida siis kahtlen kas keegi raatsiks 100.- (nagu keegi siin välja pakkus) selle ühe otsa peale kulutada.Aga kui tegudeks läheb olen mina poolt.
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Vahelduseks offseason perioodil täiesti normaalne teema. Või koristame naljanurga ka ära Minu arvates on see teema heaks indikaatoriks kuivõrd on kellelgi veel peale metsikut treenimist ja väsitavat hooaega säilinud loomingulist ja vaba mõtlemist. End vaid ratta ja radade tehniliste aspektidega terve aja piinavas ajus võib niivõrd labane ja mõttetu teema
arusaadavalt tekitada küllaltki tugeva hülgimisrektsiooni. Selle vastu aitab vaid lõõgastumine ja open your mind põhimõte. Positiivse kõrvalnähuna võib nii isegi silmaring ja mõttemaailm muutuda või täieneda
Seega olgem tolerantsed ja avatud. Kui miski ei ole arusaadav või personaalselt vastuvõetav, siis on vahel mõistlikum vaikida kui mõtetult kritiseerida. Loodan, et meie kollektiivne intelligents kaitseb meid ka hävitava lauslolluse eest.
arusaadavalt tekitada küllaltki tugeva hülgimisrektsiooni. Selle vastu aitab vaid lõõgastumine ja open your mind põhimõte. Positiivse kõrvalnähuna võib nii isegi silmaring ja mõttemaailm muutuda või täieneda
Seega olgem tolerantsed ja avatud. Kui miski ei ole arusaadav või personaalselt vastuvõetav, siis on vahel mõistlikum vaikida kui mõtetult kritiseerida. Loodan, et meie kollektiivne intelligents kaitseb meid ka hävitava lauslolluse eest.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Kommentaare kustutakse sellepärast, et foorumis _peab_ kommentaar vastama teemale. Eeldus on et foorum on suur ja lai ning inimene ei jõua kõike lugeda, vaid valib teemade järgi. See, et meie väikses foorumis kõik ära lugeda jõuab on veel erand.AndreK kirjutas:Ja kui tavaliselt absoluutselt iga veidigi rattateemast kõrvalekalduv kommentaar koristatakse umbes 10 sek jooksul ära, lastakse nüüd täiesti umbluu teemal vohada. Millest me siin räägime? Tunnel Helsingisse MY ASS!
Ja minul pani küll see idee silmad särama - natuke järele mõeldes läheb tõesti igavaks ning kokku saavad 2 äärmust: meiesugused eelistavad seda talvisele pukisõidule ja teistele oleks see küsitava odavusega transpordimeetod eesti-soome vahel.
Ja oleme ausad, kui sellel hullumeelsel ideel poleks neid suuri vigu, siis ta oleks juba realiseeritud. :) Sellepärast ongi teema pealkiri "hullumeelne idee".
Minu kommentaar oli umbisikuline, mistõttu on kummaline (kuigi samas kuidagi oodatud) personaalne tagasiside. Eriti tolerantselt (st salliv, leplik, taluv) inimeselt. See selleks. Loodan, et edaspidi jääb isiklik dialoog pigem mail'i või isikliku sõnumi kanda. Avalikkust see vast niivõrd ei huvita.
Mainimata ei saa samas jätta seda, et murelikuks teeb mind nats järgnevas peituv väide
OT lõpp minu poolest.
Mainimata ei saa samas jätta seda, et murelikuks teeb mind nats järgnevas peituv väide
, mille kohaselt tohiks siin aktiivselt võtta vaid "tegijad". Siiralt kahju, et meie seltskonnas on isikuid kes kipuvad kinnistama sammaldunud klisheed sportlase ja intelligentsuse vahelisest korrelatsioonist.AndreK kirjutas:...Ja üks asi on ka siin maailmas kindel - Mati ei jaksa sõita aga jaksab palju rääkida. Open You mind on tore klishe. 10 points!
...
OT lõpp minu poolest.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
da Vincit, Edisoni etc. eristabki ju jaantatikatest see, et nad pakkusid oma "hullumeelsetele" ideedele välja konkreetse tehnilise lahenduse, mitte ei käinud õnnistegija ilmel mööda ilma oma nägemusi kuulutamas.
Teema algataja võtab nüüd poogna ja pliiatsi, arvutab välja vajaliku õhuvahetuse koguse ja kiiruse antud pikkusega-ristlõikega megagigasupertorule, selleks kasutatava turbiini(de) võimsuse ja tarbitava energiahulga.
Sobivat kirjandust leiad TTÜ raamatukogust või küsid mõne ventilatsiooni-inseneri käest.
Ja kui paberit, teadmisi, püsivust või auru napib, siis võiks oma ideede arsenali pisut revideerida.
P.S. Mitte midagi isiklikku! Lihtsalt mulle meeldiks jutt, mis on jutt.
Jutt, millel on saba ja sarved.
Teema algataja võtab nüüd poogna ja pliiatsi, arvutab välja vajaliku õhuvahetuse koguse ja kiiruse antud pikkusega-ristlõikega megagigasupertorule, selleks kasutatava turbiini(de) võimsuse ja tarbitava energiahulga.
Sobivat kirjandust leiad TTÜ raamatukogust või küsid mõne ventilatsiooni-inseneri käest.
Ja kui paberit, teadmisi, püsivust või auru napib, siis võiks oma ideede arsenali pisut revideerida.
P.S. Mitte midagi isiklikku! Lihtsalt mulle meeldiks jutt, mis on jutt.
Jutt, millel on saba ja sarved.
M.O.T.T.Kuldar kirjutas:da Vincit, Edisoni etc. eristabki ju jaantatikatest see, et nad pakkusid oma "hullumeelsetele" ideedele välja konkreetse tehnilise lahenduse, mitte ei käinud õnnistegija ilmel mööda ilma oma nägemusi kuulutamas.
Teema algataja võtab nüüd poogna ja pliiatsi, arvutab välja vajaliku õhuvahetuse koguse ja kiiruse antud pikkusega-ristlõikega megagigasupertorule, selleks kasutatava turbiini(de) võimsuse ja tarbitava energiahulga.
Sobivat kirjandust leiad TTÜ raamatukogust või küsid mõne ventilatsiooni-inseneri käest.
Ja kui paberit, teadmisi, püsivust või auru napib, siis võiks oma ideede arsenali pisut revideerida.
P.S. Mitte midagi isiklikku! Lihtsalt mulle meeldiks jutt, mis on jutt.
Jutt, millel on saba ja sarved.
krt osad mehed on ikka väga tõsised mehed, fantaseerida ka pole lubatud, kohe vaja asi paberile panna, patent võtta ja pangast äriprojektile laenu taotlus sisse. te ikka jõuluvana uskusite väikesena või tahtsite enne salmi lugemist DNA proovi küsida autentsuse tõestamiseks.?
aga sellest tunnelist...üks me veel sõidame selles.
aga sellest tunnelist...üks me veel sõidame selles.
In 2017 more than ever, it is clear that the hardtail is far from dead.
hmm, fantast mis teema...
ja veel milline kuum teema selles hallis sügises
lust on vaadata kuidas mõni viitsib fanataseerida. kurb aga on see, et selle peale tüüpilised eestlased hakkavad üksteist tümitama
ja tegelikult vist ongi põhiliselt lõpuks sõnavõtud umbes sellised (ei taha siinjuures kellelegi näpuga näidata):
[quote=]Ma ei ole selles päris kindel et see suurepärane teema on, aga jumala eest. Lihtsalt TÕESTI ei näe sellistel teemadel mingit mõtet.[/quote]
imestama paneb samas see, et sõna võetakse teemal mis endale ei meeldi, kui kellegil meeldib pisut ulmeliselt mõelda siis miks mitte?
ja kui see ulmeline teema sestub veel ratastega siis kus siis veel kui mitte rattafoorumis, kas äkki delfi naistekas?
jõudu teile kes te viitsite halli argipäeva natuke erksust tuua...
ja veel milline kuum teema selles hallis sügises
lust on vaadata kuidas mõni viitsib fanataseerida. kurb aga on see, et selle peale tüüpilised eestlased hakkavad üksteist tümitama
ja tegelikult vist ongi põhiliselt lõpuks sõnavõtud umbes sellised (ei taha siinjuures kellelegi näpuga näidata):
[quote=]Ma ei ole selles päris kindel et see suurepärane teema on, aga jumala eest. Lihtsalt TÕESTI ei näe sellistel teemadel mingit mõtet.[/quote]
imestama paneb samas see, et sõna võetakse teemal mis endale ei meeldi, kui kellegil meeldib pisut ulmeliselt mõelda siis miks mitte?
ja kui see ulmeline teema sestub veel ratastega siis kus siis veel kui mitte rattafoorumis, kas äkki delfi naistekas?
jõudu teile kes te viitsite halli argipäeva natuke erksust tuua...
Muidu rongitunnelis ventilatsiooni polegi, rong vahetavat seal ise ?hku, toimides pumbakolvina. Eks ta ole ?ige küll, isegi kogetud, kuidas tipptunniaegne plekij?gi Pirita teel veab vastutuule pärituuleks. Kui sellel plekij?el piisavalt lähedal s?ita.
K?ige vähem hullumeelne lahendus olekski vaheseinaga pooleksjaotatud tunnel, Kummaski raudtee ja jalgrattatee. Raudtee ja rattatee vahel peaks olema mingi barjäär, mis välistaks mööduvate rongide ?hulöökide m?ju rattateele, samas laseks tuult niipalju läbi, et rongide veetavast tuulest ratturidki osa saaks.
Muidu ei osanud oodata, et see m?ttelend sellise vahu üles keerutab.
K?ige vähem hullumeelne lahendus olekski vaheseinaga pooleksjaotatud tunnel, Kummaski raudtee ja jalgrattatee. Raudtee ja rattatee vahel peaks olema mingi barjäär, mis välistaks mööduvate rongide ?hulöökide m?ju rattateele, samas laseks tuult niipalju läbi, et rongide veetavast tuulest ratturidki osa saaks.
Muidu ei osanud oodata, et see m?ttelend sellise vahu üles keerutab.
mustal taustal helendab must vari
tunneli teema on taas ellu äratatud seekord tallinn - pärnu. peagi näeme esimesi vihaseid postitusi kohalikelt tunnelivastasteltdamn kirjutas:Pooldan kahe käega ....nii võiks tunnel viia esmalt pärnust tallinna ja siis..... .....aga ega?s ankrut saa lumme heita.
elagu tunnelid - tuleviku treeningpaigad