trebla
trebla
aeg on jõudnud nii kaugele, et välja ilmub harv ja haruldane ratturite liik, treblad . mida külmem ilm ning jäisem rada seda suurem on tõenäosus näha seda looduse imet vänderdamas vikerkaarevärvilistes dressides suusaradadel ning väikesematel kinnitrambitud lumega jalgradadel. trebla tempo on korralik, pulss punases ning käed juhtrauda muljutud. endal tuleb olla ettevaatlik et mitte ette sattuda. mõnel vaatlejal on õnnestunud paari laisemat isendit ka joomas näha, endal seda õnne pole antud olnud. nii et silmad lahti, ning ärge haruldast külalist maha magage. treblad kaovad loodusest koos esimese soojalaine ning ratturite tagasijõudmisega lõunalaagritest
talvekuulutajad A millest trebla??Mingi sõnaühend?
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
timbu-limbut oled lugenud? seal oli plekknukk mis tegi kõike tagur- ja äraspidi. ütles, et ta nimi on trebla. lõpus kui ta kuskil käpla pani siis kukkus tast üks hammakas välja ja kui puunukk pimpelsang oli hammaka tagasi pannud siis tegi ta kõike õigesti ja ta nimi oli hoopis albert. mängusajavabriku praaktoode ....veloman32 kirjutas:talvekuulutajad A millest trebla??Mingi sõnaühend?
www ehk vihjab ka asjaolule, et talvel tuleb suusatada, mitte rattaga sõita.
ses mõttes olen ma täielik trebla. rääkimata sellest, et see on mu kasutajanimi mõnigi aasta olnud hinnavaatluses jms foorumites worldwide.... järelikult olengi mina trebla . m.o.t.t. pean ainult vikerkaarevärvilise dressi veel hankima.
tegelikult tuli see mõte pähe kui nägin meie tippmägirattureid saalis trenni vihtumas, järgmine päev suuskadega trummis koperdades panin paari sellist tüüpi tähele keda varem pole ratta seljas näinud ei võistlustel ega muidu ühistreeningutel ja kes andsid ninast veri väljas tuld
samasuguseid tüüpe olen näinud ka suusatamises, lumelauasõidus jt. teistes tegevustes milles olen osalenud. mõtlema ei pannud ainult liikumisviis vaid ka intensiivsus ja pühendumus .
samasuguseid tüüpe olen näinud ka suusatamises, lumelauasõidus jt. teistes tegevustes milles olen osalenud. mõtlema ei pannud ainult liikumisviis vaid ka intensiivsus ja pühendumus .
käisime täna trummis jooksmas ja nägime treblat
mees tuli korraliku tempoga trummi ülemiselt suusaringil 2 korda vastu. mulle meeldib ka talvel pühapäeviti sõita , lumes sõit on omaette kaif, aga nädala sees mööda suusarada 2 km ringil kangutada, ei saa aru selle asja mõttest praegusel aastajal võib-olla valmistutakse cyclo crossiks? kesk-euroopas ju hooaeg pooleli ja MM-gi jaanuaris tulekul
mees tuli korraliku tempoga trummi ülemiselt suusaringil 2 korda vastu. mulle meeldib ka talvel pühapäeviti sõita , lumes sõit on omaette kaif, aga nädala sees mööda suusarada 2 km ringil kangutada, ei saa aru selle asja mõttest praegusel aastajal võib-olla valmistutakse cyclo crossiks? kesk-euroopas ju hooaeg pooleli ja MM-gi jaanuaris tulekul
Ja mina just ladusin majas leiduvast vanarauast paraja meesteka kokku, millega poleks kahju tööl käia. Sai isegi oma tuleristsed täna. Paar n?rka kohta tulid ka välja, tahab veel keevitamist. Selline ratloll, sobiks kandideerima pealinna koledaima ratta tiitlile.
Korraliku rattaga ei taha soola sees laamendada, sest see keemia, mida maha puistatakse ussitab isegi roostevabad kodarad läbi. Ei viitsi lihtsalt ratast igal kevadel restaureerida.
Korraliku rattaga ei taha soola sees laamendada, sest see keemia, mida maha puistatakse ussitab isegi roostevabad kodarad läbi. Ei viitsi lihtsalt ratast igal kevadel restaureerida.
mustal taustal helendab must vari
...
Aga võibolla treenib täie auruga HE talvemaratoniks?! Ja samas need pühapäevased trennid lähevad kah ju suht kangutamiseks alati, vist.tarmo kirjutas:käisime täna trummis jooksmas ja nägime treblat
mees tuli korraliku tempoga trummi ülemiselt suusaringil 2 korda vastu. mulle meeldib ka talvel pühapäeviti sõita , lumes sõit on omaette kaif, aga nädala sees mööda suusarada 2 km ringil kangutada, ei saa aru selle asja mõttest praegusel aastajal võib-olla valmistutakse cyclo crossiks? kesk-euroopas ju hooaeg pooleli ja MM-gi jaanuaris tulekul
Raske Õppustel, Kerge Lahingus!
Twisted Mind Bikers
Twisted Mind Bikers
Re: ...
ei lähe. see on mingi laialtlevinud legend. aetakse mingit umbluud, et eec-i 50 seas olevad mehed on kohal, kole andmine tulebMarti kirjutas:Ja samas need pühapäevased trennid lähevad kah ju suht kangutamiseks alati, vist.
pühapäeval oli pundis üks mees kes eecil etappe võitnud. ei näinud teda kordagi rivi eesotsas tempot tegemas. pigem sõitis pundi lõpus rahulikult. sõidu keskmise kiiruse võib igaüks ise arvutada: 3 tunniga läbisime 40 km.
trebla
ehhehee, pagana hea nimi. Tegin ka nädalavahetusel Harkus ja Trummis ringe, meeletult vahva oli - libe nagu mudasel rajal aga sopaseks ei saa.. Takkajärgi on hea mõelda et nii mõnigi suusahunt sai muiata.. Samas ise uue suusaga ise küll peale ei raatsinud minna..
hmm, äkki peaks treblafoorumi tegema ja vormidressi tellima
hmm, äkki peaks treblafoorumi tegema ja vormidressi tellima
Life Must Be Fun !
täna hommikul, 8.28 nähtud treblat järvel, pärnu maanteel, liikus teine vaevaliselt nõmme poole.... filosofeerisin ning mõtisklesin (soojas autos) hommikuse hämaruse, katkematu liiklusvoolu, soolalumesopa ning rattafanatismi üle.... ei saanudki õiget sotti ning pidepunkt jäi leidmata....
õnneks on siin kõik ära seletatud
õnneks on siin kõik ära seletatud
järgmisel võistlusel lasen looma lahti...
Mis siin m?tiskleda?
Miks mina 12kuud aastas rattaga tööl käin?
1.Transpordiliigi hinnaeelis: peaaegu l?pmatus, vaid kummi ja keti?li kulu mitmesajakrooniste kuupiletite, bensuarvete ja kindlustuste vastu,
2.Kiirus. ühistransport saab iga kell kotti, samuti ka autod tipptunni ajal, eriti kui arvestada juurde ka hommikune mootorisoendus ja hilisem parkimiskoha otsimine.
Ilma vastu aitab ?ige riietus... Talv on isegi sügisest parem, kuna lumi ei tee märjaks.
Miks mina 12kuud aastas rattaga tööl käin?
1.Transpordiliigi hinnaeelis: peaaegu l?pmatus, vaid kummi ja keti?li kulu mitmesajakrooniste kuupiletite, bensuarvete ja kindlustuste vastu,
2.Kiirus. ühistransport saab iga kell kotti, samuti ka autod tipptunni ajal, eriti kui arvestada juurde ka hommikune mootorisoendus ja hilisem parkimiskoha otsimine.
Ilma vastu aitab ?ige riietus... Talv on isegi sügisest parem, kuna lumi ei tee märjaks.
mustal taustal helendab must vari
Kas sa pärast/enne tööd supermarketist, keemilisest puhastusest, lillepoest, PÖFFI ajal Plazast jne läbi sõitma ei pea s.t keegi teine (abikaasa/ema-isa vms) teeb sellise töö su eest ära?Soobel kirjutas:Mis siin m?tiskleda?
Miks mina 12kuud aastas rattaga tööl käin?
1.Transpordiliigi hinnaeelis: peaaegu l?pmatus, vaid kummi ja keti?li kulu mitmesajakrooniste kuupiletite, bensuarvete ja kindlustuste vastu,
2.Kiirus. ühistransport saab iga kell kotti, samuti ka autod tipptunni ajal, eriti kui arvestada juurde ka hommikune mootorisoendus ja hilisem parkimiskoha otsimine.
Ilma vastu aitab ?ige riietus... Talv on isegi sügisest parem, kuna lumi ei tee märjaks.
Rattaga on tööl kahtlemata hea käia, aga ei kujutaks ette, kuidas terve ostukäru täis toidukraami omale selga toppida. Ning samal ajal hoida ühes käes kuidagi lillekimpu. Sellepärast eelistan ikka tööautot (või ühistransporti, kui autot mõnikord kasutada ei saa). Rong tuleb Hiiult Baltijaama u. 20 minutiga.
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.
Uskuge mind, elu on ilus ja mõnus ka supermarketita, keemilise puhastuseta ja PÖFFita. Kui naisele on vaja lilled viia, siis viib need mees talle isegi siis, kui ainult kätel kõndida saab Tubli Soobel!LauriA kirjutas:Kas sa pärast/enne tööd supermarketist, keemilisest puhastusest, lillepoest, PÖFFI ajal Plazast jne läbi sõitma ei pea s.t keegi teine (abikaasa/ema-isa vms) teeb sellise töö su eest ära?
Rattaga on tööl kahtlemata hea käia, aga ei kujutaks ette, kuidas terve ostukäru täis toidukraami omale selga toppida. Ning samal ajal hoida ühes käes kuidagi lillekimpu. Sellepärast eelistan ikka tööautot (või ühistransporti, kui autot mõnikord kasutada ei saa). Rong tuleb Hiiult Baltijaama u. 20 minutiga.
Noh, muidugi, mis nii viga, kui ei peal olmemuredega oma pead vaevama Tõsi, PÖFF võiks ikka jääda.René kirjutas:Uskuge mind, elu on ilus ja mõnus ka supermarketita, keemilise puhastuseta ja PÖFFita. Kui naisele on vaja lilled viia, siis viib need mees talle isegi siis, kui ainult kätel kõndida saab Tubli Soobel!
Ning üsna hindmatu vaatepilt oleks vist see, kui lillemüüja nina ees üritad 300 kroonist kimpu omale särgi seljataskusse sättida.
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.
OT: Pööraks tähelepanu sõnavõtjatele.Teema pealkirjaks võiks olla:,,Ratas kui liiklusvahend''.Esialgsest teemast ei ole küll enam midagi järele jäänud.
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Ma olen ATX korpus tagapakikal mööda linna kimanud, aga Tallinna teed on nagu nad on ja teist korda enam ei sooviks. Põhiline probleem rattaga liiklemisel on ikkagi ratta järelvalveta jätmine.Kirsa kirjutas:Arvutijuppe, monitore ja arvuteid kahjuks rattaga eriti ei vea. Muidu tarvitaks ka mina ratast igapäevaselt rohkem.
Trebladest - elu ongi huvitavam, kui vahel midagi tavapärasest teistmoodi teha. Rulluisutajaid võiks ka rohkem olla. Kui on liiga libe, siis naastudega rattad alla ja tuld!
Mul ei ole autot ega igatse seda taga. Mul (meil) pole kombeks toidupoesLauriA kirjutas:Kas sa pärast/enne tööd supermarketist, keemilisest puhastusest, lillepoest, PÖFFI ajal Plazast jne läbi sõitma ei pea :roll: s.t keegi teine (abikaasa/ema-isa vms) teeb sellise töö su eest ära?
Rattaga on tööl kahtlemata hea käia, aga ei kujutaks ette, kuidas terve ostukäru täis toidukraami omale selga toppida. Ning samal ajal hoida ühes käes kuidagi lillekimpu. Sellepärast eelistan ikka tööautot (või ühistransporti, kui autot mõnikord kasutada ei saa). Rong tuleb Hiiult Baltijaama u. 20 minutiga.
käies nädala toiduvaru ette osta ning sa üllatud kui näed mis kõik rattakotti
ära mahub. Keemilise puhastuse teenuseid tarvitasin vast 3-4 aastat tagasi,
võibolla tuleb seda edaspidi tihedamini ette, sest lapsed jõuavad kooliikka.
Lilledega on asi muidugi hapu :-)
Üldiselt on see mugavuse ja kättevõtmise asi, kui iseloomu pole, siis ei
suudeta isegi suvel pidevalt sõita, rääkimata talvest. Oleneb millise
mugavusastmega keegi on harjunud ning kui palju ta on nõus mugavust
loovutama. Rattaga sõites kraami seljas vedamine on nõme, soovitan
rattakotte.
Mul on elu- ja töökoha, samuti kaupluste ning lasteaia vahemaad mõned
kilomeetrid, kui lasteaed kaugemal oleks, siis peaks talvel lasteaias
käies ühistransporti tarvitama. Kõige suurem mure rattaga liigeldes on
ikkagi ratta järelevalveta jätmine, mõnes kohas ei saa seda lihtsalt teha!
Nagu Veloman ütles on see ammu teemast väljas, aga kategoorilised
väited, et rattaga ei saa asju ajada, on mõttetud ning põhjustavad kindlasti
ka edaspidi vaidluseid.
Üks Tallinna põhimõttelisemaid ja järjekindlamaid treblasid on vist Nukuteatri näitleja Tarmo Männart, kes juba väga pikki aastaid sõitnud vaid jalgrattaga. Juhtusin just kuskilt lehest tema kohta ühte artiklit lugema, kuid ma tean, et temast ja rattast on juba väga ammu räägitud, kui lahutamatust sümbioosist.
Tore on see, et rattas?it on nii palju populaarsust v?itnud. Aastat 5-7tagasi liikus suvel niipalju rattureid, kui praegu talvel. Siis v?isin talvel vähemkäidavates kohtades jälgedelt lugeda, mitu korda ma tööl olen käinud - viimne kui jutt oli minu mustriga. Tänavu on vaid üks kord ?nnestunud värsket lund esimesena l?hestada, sedagi kl4.30 hommikul. Muidu on alati minu ees s?itnud veel 4-5 ratast.
mustal taustal helendab must vari
jäljepoiste brigaad, tegutsevad TallinnaskiSoobel kirjutas:Tore on see, et rattas?it on nii palju populaarsust v?itnud. Aastat 5-7tagasi liikus suvel niipalju rattureid, kui praegu talvel. Siis v?isin talvel vähemkäidavates kohtades jälgedelt lugeda, mitu korda ma tööl olen käinud - viimne kui jutt oli minu mustriga. Tänavu on vaid üks kord ?nnestunud värsket lund esimesena l?hestada, sedagi kl4.30 hommikul. Muidu on alati minu ees s?itnud veel 4-5 ratast.
Jah. Sool, see sool. Paar aastat olen korraliku rattaga talvel s?itnud, soola pärast on kevadised remondid v?tnud kordusrestaureerimise m??tu. Siit moraal - kui rattast kahju, aga treblada vaja, siis laduge kokku mingi ront, mille välimus ei koti, aga tehnika on töökindel. Näiteks midagi sellist: album_page.php?pic_id=2015
Mina nimetan teda peletiseks, sarnase stiiliga mootorrattad on ratloll'd. Päris ratloll see ei ole, kuna lisad on korralike poltidega kinnitatud, ?ige ratloll porilauad ja muud kulinad on reeglina teibi v?i prügimäelt leitud juhtmejuppidega kinnitatud. Korralikult lausroostes lenks ja porilaud on ka olemas, aga pole viitsinud kohale panna.
Mina nimetan teda peletiseks, sarnase stiiliga mootorrattad on ratloll'd. Päris ratloll see ei ole, kuna lisad on korralike poltidega kinnitatud, ?ige ratloll porilauad ja muud kulinad on reeglina teibi v?i prügimäelt leitud juhtmejuppidega kinnitatud. Korralikult lausroostes lenks ja porilaud on ka olemas, aga pole viitsinud kohale panna.
mustal taustal helendab must vari
1. Ära palun laienda ilusat trebla mõistet kõigi talvel jalgrattaga sõitvate persoonide üle. Talverattureid on igatsuguseid. Postiljon ei ole trebla. Poisike, kes tänavanurkadel tagakummi sahistab ja aeg-ajalt külili käib, ei ole trebla. Joogine naabri Jürka teel poodi ei ole trebla. Tööle sõitev kodanik ei ole trebla.Soobel kirjutas:1.
kui rattast kahju, aga treblada vaja,
siis laduge kokku mingi ront, mille välimus ei koti, aga tehnika on töökindel.
Trebla on rattur, kes külmale/lumele/libedusele/pimedusele vaatamata püüab säilitada oma rattasõitmise tihedust ja intensiivsust st rõhk on pigem õues väntamisel, kui suusa/lumelaua/ujumise /jõusaali treeningul. Trebla teeb/valib talveks ratta/jupid ja riietuse, et talisõit oleks fun ja ohutu ja soe ning annaks sarnase koormuse nagu oli kevad/suvi/sügis. Müttab rattaga seal, kus soola/inimesi võimalikult vähe.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.