Kuskilt foorumis jooksis vist hiljuti läbi hea link, kus kurvitehnikat põhjalikult lahati ja seal oli koos selge põhjendusega välja toodud just seik, et kurvis tuleb ennast koos rattaga kallutada. Eip leidnud enam seda linki, aga mis raffas arvab, kuda käitub? Kallutab ennast või mitte, ma ikka proovin ennast kallutada.tõeline siga kirjutas:Jäta keha kurvis püsti ja kalluta ratast jalgevahel, peaks kah esimese kummi pidamisele aitama. Või harjuta talvel libedaga. Pärast tundub iga kruusatee kurv asfaldi kurvina.Gunnar kirjutas:Et selline tavaline kruusatee, mingid 90* kurvid ja mina võtan võrreldes teistega neid ikka vääga suure kaarega võisiis aeglaselt. Lihtsalt ei julge nagu, ebakindel tunne. Rõhk on 2.7-3.0. Tean, et peaksin tegelt tehnikat lihvima, aga kudagi ei tihka kurvis rohkem kallutada/kiiremini vändata. Päris laest ka hirm pole, kuna on old mitu juhtumit, kus esiratas suht lahjas kohas küljele liugu laseb, elionil on seda kaassõitjad isegi kommenteerinud positiivselt :)
Kurvi võtmise tehnika
Kurvi võtmise tehnika
http://www.frisbees.com/pages/jimmy2.html
http://www.freewheel.com/mvw/snider6.htm
http://www.bicyclesource.com/you/trail/
http://www.freewheel.com/mvw/snider6.htm
http://www.bicyclesource.com/you/trail/
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
- tõeline siga
- Rattur
- Postitusi: 272
- Liitunud: 02. 06. 2004. 08:51
Teoorias peaks asi kõlama, et mida rohkem kallutad, seda rohkem ühtib su keha raskuskeskme liikumine ratta liikumisega. Kui pidamine hea siis anna tuld. Kui pidamine kehvem siis kipub ratas alt ära vajuma kuna lisaks ratta kiirusele mõjub veel ka su oma keha kiirus. Kui sa nüüd selle asemel kallutaksid rohkem ratast ja jääksid ise sellevõrra rohkem püsti siis mõjub esirattale tiba väiksem jõud (ratta sama suure kalde juures), mis peaks sul lubama kurvi veidi kiiremini läbida ilma, et sul ratas alt ära ei vaju. Samas iga praktilise asja kohta teoreetiline loba ei pruugi sobida, arvestades loomulikult minu "tohutut" rattasõidu kogemust ja Eesti parimat kurviläbimise tehnikat.
erm... motokrossimeestel on mingi 500 cc ka raami vahel ning käe all rull, millega seda väge ja võimu reguleerida ja ratas ka pärast kurvist välja vedadaIntzz kirjutas:Kasutada võiks selle laadset tehnikat mis on motokrossi meestel - külgees (ilma tagumise pidurita) ja kurvi saad lennata oluliselt suurema kiirusega kui mingi kallutamisega.
No kui juba tsiklitega võrrelda siis...Intzz kirjutas:igasuguste kallutamistega ei tasu tegeleda lahtisel pinnasel. Kasutada võiks selle laadset tehnikat mis on motokrossi meestel - külgees (ilma tagumise pidurita) ja kurvi saad lennata oluliselt suurema kiirusega kui mingi kallutamisega.
PS: kinni tallatud lumiselrajal on seda kõige parem harjutada
Krossikad jah, panevad kurvi külg ees, kuid ringraja tsikli mehed on ise asfaldil juba peaaegu külitsi ja seda selleks, et tsikkel ise võimalikult püstises asendis oleks. Siis on rehvide puutepind asfaldiga suurem ning pidamine parem. Ise pigem järgiksin (kui oskaks/julgeks) sellist varianti.
Viimati muutis Rivo, 30. 11. 2004. 19:49, muudetud 1 kord.
Kurat, mida sa halad. Mina sõitsin "enne teid" kummidega mida vist keegi alla ei panekski, " pole rattaid ja selliseid mehi".
Ma sõitsin 10a. igasugu teedel, aasta läbi. Õppige sõitma ( ....... ) , Kurat, mida te halate. Sõitke. RATTASÕITJAT tuntakse sõidust, mitte sõnumite arvust.....................
Ma sõitsin 10a. igasugu teedel, aasta läbi. Õppige sõitma ( ....... ) , Kurat, mida te halate. Sõitke. RATTASÕITJAT tuntakse sõidust, mitte sõnumite arvust.....................
sellist reaktsiooni ma ootasingi
2 ati: sinuga on lihtne - lähme teeme paar katset
2 Rivo: eks sa proovi kallutada ennast lahtisel pinnasel, see piir millest rohkem kallutada enam ei taha on kergetulema...
Minu pakutud varjant ei ole kohustus ja ainus võimalus kurvi läbimiseks vaid lihsalt üks paljudest võimalustest.
2 ati: sinuga on lihtne - lähme teeme paar katset
2 Rivo: eks sa proovi kallutada ennast lahtisel pinnasel, see piir millest rohkem kallutada enam ei taha on kergetulema...
Minu pakutud varjant ei ole kohustus ja ainus võimalus kurvi läbimiseks vaid lihsalt üks paljudest võimalustest.
What F**K!?Road kirjutas:Kurat, mida sa halad. Mina sõitsin "enne teid" kummidega mida vist keegi alla ei panekski, " pole rattaid ja selliseid mehi".
Ma sõitsin 10a. igasugu teedel, aasta läbi. Õppige sõitma ( ....... ) , Kurat, mida te halate. Sõitke. RATTASÕITJAT tuntakse sõidust, mitte sõnumite arvust.....................
cycling is fun, but...it`s deem hard work.