24' käigulisest 27'ne - kas on reaalne?
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
24' käigulisest 27'ne - kas on reaalne?
On kellelgi kogemust - tahaks oma rattale seada 9'se kasseti -
ratas ise 6 aastat vana Team Racing, "vana kooli" XT juppidega.
Kas vanale rummule mahub kassett peale?
kas pean vahetama ka käiguka, või piisab vahetushoova asendamisest?
Keti vahetus arvatavasti paratamatu.
Kõik muljed/näpunäited antud teemal on teretulnud,
tänud ette!
ratas ise 6 aastat vana Team Racing, "vana kooli" XT juppidega.
Kas vanale rummule mahub kassett peale?
kas pean vahetama ka käiguka, või piisab vahetushoova asendamisest?
Keti vahetus arvatavasti paratamatu.
Kõik muljed/näpunäited antud teemal on teretulnud,
tänud ette!
Re: 24' käigulisest 27'ne - kas on reaalne?
marx30 kirjutas:On kellelgi kogemust - tahaks oma rattale seada 9'se kasseti -
ratas ise 6 aastat vana Team Racing, "vana kooli" XT juppidega. Mina sinu asemel säilitaks 8se variandi. tagahambad paksemad, kett vastupidavam.
Kas vanale rummule mahub kassett peale? Mahub
kas pean vahetama ka käiguka, Ei pea või piisab vahetushoova asendamisest Jah?
Keti vahetus arvatavasti paratamatu. Jah
Kõik muljed/näpunäited antud teemal on teretulnud, Esihammastik ja esikäikar sobivad 9se ketiga st jäta samaks, kui kulunud pole.
tänud ette!
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: 24' käigulisest 27'ne - kas on reaalne?
varem on siin sarnaseid teemasid olnud. olen ka ise kunagi sama läbi teinud.marx30 kirjutas:On kellelgi kogemust - tahaks oma rattale seada 9'se kasseti -
ratas ise 6 aastat vana Team Racing, "vana kooli" XT juppidega.
Kas vanale rummule mahub kassett peale?
kas pean vahetama ka käiguka, või piisab vahetushoova asendamisest?
Keti vahetus arvatavasti paratamatu.
Kõik muljed/näpunäited antud teemal on teretulnud,
tänud ette!
vahetusse läheb kindlasti kassett, parempoolne vahetus lenksul, kett ja soovitavalt ka esihammakad ja käigiuvaheti litrid. teatud esihammakad võivad 9-speed keti plaadid laiali suruda ja kett katki.
pead ka uue keti ja kasseti eluea seisukohalt vaatama kas esihammakad on veel normaalse hamba kujuga või hakkavad kiirelt ketti venitama mis omakorda panab tagakasseti hambad kähku nahka. 6 aastat ikkagi.
käiguvahetajad võivad samaks jääda kuigi teatud andmetel on 8- ja 9-käigulise esikäiguvaheti raamid erineva laiusega, eks pead vaatama kas hakkab korralikult eest vahetama või mitte.
Viimati muutis erikr, 20. 01. 2005. 13:33, kokku muudetud 2 korda .
Praegu 24 käiku, soov saada 27 käiku
Mul on Trek 4300
Shimano RM40 tagarumm; Matrix 750 pöiad
KÄIGUVAHETUSHOOVAD Shimano EF29
ESIVAHETAJA Shimano C050
TAGAVAHETAJA Shimano Alivio
VÄNDAD SR XCC150 42/34/24
TAGAHAMMASRATTAD SRAM 850 11-32, 8 käiku
Peale tagahammakate ja teise Käiguvaheti panemist tagumisele vahetajale, ja keti vahetuse, mis tuleks mul veel ära vahetada ja kas ei teki mul probleeme Hammakate vahetusel et ei mahu ära?
Ootan soovitusi just Trek rataste omanikelt aga teiste nõu on ka teretulnud.
Kasutasin enne ka otsingut kuid midagi kasulikku enda jaoks selle teema kohta ei leidnud.
Shimano RM40 tagarumm; Matrix 750 pöiad
KÄIGUVAHETUSHOOVAD Shimano EF29
ESIVAHETAJA Shimano C050
TAGAVAHETAJA Shimano Alivio
VÄNDAD SR XCC150 42/34/24
TAGAHAMMASRATTAD SRAM 850 11-32, 8 käiku
Peale tagahammakate ja teise Käiguvaheti panemist tagumisele vahetajale, ja keti vahetuse, mis tuleks mul veel ära vahetada ja kas ei teki mul probleeme Hammakate vahetusel et ei mahu ära?
Ootan soovitusi just Trek rataste omanikelt aga teiste nõu on ka teretulnud.
Kasutasin enne ka otsingut kuid midagi kasulikku enda jaoks selle teema kohta ei leidnud.
Re: Praegu 24 käiku, soov saada 27 käiku
et sul trek on ei muuda üldse asja. loed minu ja mardi jutu läbi ja talitad vastavalt.Ants1 kirjutas: Ootan soovitusi just Trek rataste omanikelt aga teiste nõu on ka teretulnud.
Kasutasin enne ka otsingut kuid midagi kasulikku enda jaoks selle teema kohta ei leidnud.
mida sa kardad, et millised hammakad ei mahu kuhu ära?
Re: Praegu 24 käiku, soov saada 27 käiku
Shimano ST-EF29 peaks olema combo-link ehk käikari ja pidurilink üheskoos. Kui selle välja vahetad pead ostma uue kas samuti combo (9-speed compatible) või eraldi uued shifteri ja pidurilingi.Ants1 kirjutas: KÄIGUVAHETUSHOOVAD Shimano EF29
Peale tagahammakate ja teise Käiguvaheti panemist tagumisele vahetajale, ja keti vahetuse, mis tuleks mul veel ära vahetada ja kas ei teki mul probleeme Hammakate vahetusel et ei mahu ära?
Ootan soovitusi just Trek rataste omanikelt aga teiste nõu on ka teretulnud.
Kasutasin enne ka otsingut kuid midagi kasulikku enda jaoks selle teema kohta ei leidnud.
Re: Praegu 24 käiku, soov saada 27 käiku
Kas vanale rummule mahub kassett peale?erikr kirjutas:et sul trek on ei muuda üldse asja. loed minu ja mardi jutu läbi ja talitad vastavalt.Ants1 kirjutas: Ootan soovitusi just Trek rataste omanikelt aga teiste nõu on ka teretulnud.
Kasutasin enne ka otsingut kuid midagi kasulikku enda jaoks selle teema kohta ei leidnud.
mida sa kardad, et millised hammakad ei mahu kuhu ära?
Nagu aru saan peab ikka mahtuma ja eks ma üritan vastavalt toimida.
Eks kui hätta jään küsin siin foorumis nõu.
Re: Praegu 24 käiku, soov saada 27 käiku
mahub jah, 9-ne ja 8-ne on sama laiad, 9-sel on hammakad ja nende vahed kitsamadAnts1 kirjutas:
Kas vanale rummule mahub kassett peale?
Nagu aru saan peab ikka mahtuma ja eks ma üritan vastavalt toimida.
Eks kui hätta jään küsin siin foorumis nõu.
- tõeline siga
- Rattur
- Postitusi: 272
- Liitunud: 02. 06. 2004. 08:51
[quote]Vahetusele mõtlen ka sellepärast, et piisavalt palju asfaldil sõites on olemasolevad käigupikkused "ära tüüdanud", või on see väga nõme argument ;)quote]
Siit võibolla ka soovitus, et pane maanteekassett, kui põhisõidud asfaldil, sest eks see 9-sase hooldus on ka suurusjärgu võrra kallim kui kaheksasel. Vahetus veel peale selle.
Siit võibolla ka soovitus, et pane maanteekassett, kui põhisõidud asfaldil, sest eks see 9-sase hooldus on ka suurusjärgu võrra kallim kui kaheksasel. Vahetus veel peale selle.
meie poodide kohta ei tea kuid mingi sell pani paar päeva tagasi saksa ebays müüki 200 8 speed 12-32 XTR kassetti hinnaga 50 eur tükkmarx30 kirjutas:Värskendan veidi veel oma vana teemat -
viimasel paaril aastal ei ole meie rattapoed enam kallimaid 8' kassette sisse ostnud, saadaval max. hinnaklass 400,- eek.
Ka see on põhjus, miks vana XT masinat upp'ida.
Või on keegi kusagil "kallimaid" kassette näinud?
marx
24'st on saanud nüüd 27'ne!
Ajaloo huvides panen kirja tegevused ja juppide hinnad, misläbi mu vana ratas 3 käiku juurde sai -
Deore lingid - ostetud läbi foorumi, 300,-
(võrreldes eelmiste XT linkidega pole suuremad asjad, aga see kajastub ka hinnas)
Kassett 9-ne - ostetud HE, 470,-
Kett (vist HQ) - ostetud HE, 390,- (mahub esihammastele ilusti ära)
Uued kõrid - ostetud HE, 60,-
Ümbertõstmine, hooldus HE's 150,-
Kokku läks asi maksma 1370,-
Täiendav kulutus tuleb veel sellest, et pean ostma maanteejooksudele ka 9'se maanteekasseti.
Et kas soovitan ka teistele - tunnetus on hoopis teine, kuigi seda oleks saavutanud ka teise hammaste arvuga 8' kassetti ostes. Mingi vaheldus ikka, minu puhul tasus vaeva ära.
Marx
Ajaloo huvides panen kirja tegevused ja juppide hinnad, misläbi mu vana ratas 3 käiku juurde sai -
Deore lingid - ostetud läbi foorumi, 300,-
(võrreldes eelmiste XT linkidega pole suuremad asjad, aga see kajastub ka hinnas)
Kassett 9-ne - ostetud HE, 470,-
Kett (vist HQ) - ostetud HE, 390,- (mahub esihammastele ilusti ära)
Uued kõrid - ostetud HE, 60,-
Ümbertõstmine, hooldus HE's 150,-
Kokku läks asi maksma 1370,-
Täiendav kulutus tuleb veel sellest, et pean ostma maanteejooksudele ka 9'se maanteekasseti.
Et kas soovitan ka teistele - tunnetus on hoopis teine, kuigi seda oleks saavutanud ka teise hammaste arvuga 8' kassetti ostes. Mingi vaheldus ikka, minu puhul tasus vaeva ära.
Marx