Tugevamad veljed
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Tugevamad veljed
Mõtlesin et ostan omale veidike tugevamad veljed . Velge on vaja maastikurattale , et äkki oskate soovitada midagi , või nõu anda hinnaklassis ?
Re: Tugevamad veljed
milline on hinnaklass?tanelq kirjutas:Mõtlesin et ostan omale veidike tugevamad veljed . Velge on vaja maastikurattale , et äkki oskate soovitada midagi , või nõu anda hinnaklassis ?
veidike tugevamad tähendab seda, et peaks olema topeltseinaga. vaata veloplussi varuosade hulgast, näed hinnaklassi kust peaksid ka sobiva leidma. Mavic X139 oleks hea ja kindel valik. võistlusratastele letihind 800-1000 suht kergesti
kui tahad olemasolevate rummude ja kodaratega lihtsalt uue pöia panna siis võib juhtuda, et pead ka uued kodarad võtma kuna pöidade efektiivne läbimõõt (ERD) on erinev.
kui tahad olemasolevate rummude ja kodaratega lihtsalt uue pöia panna siis võib juhtuda, et pead ka uued kodarad võtma kuna pöidade efektiivne läbimõõt (ERD) on erinev.
seda muidugi eeldusel, et ratta ladumiskvaliteet on korralik. kui aga on ebaühtlane kodarate pinge siis pole topeltpöid ka mingi imerohitanelq kirjutas:Ennem olid originaalveljed mida ikka rattale kaasa saab .
Kuna pidevalt metsas mütates kipuvad nad veidike kõveraks minema oleks väheke kõvemaid vaja .
Esiteks rattal on pöiad mitte veljed ja teiseks ainult tugev pöid ei aita, vaid loeb ka kodarate jämedus ja kvaliteet ning ladumise kvaliteet.
Kodarate katkemise põhjuseks on tihti ka (väsinud) rumm.
Väga kerged võistlemiseks loodud topeltpöiad ei pruugi näiteks 100kg kaaluva kodaniku jaoks piisavalt tugevad olla.
Mavicul on kohe eraldi seeriad vastavalt vajadustele ning kaalule.
Mavic 517/717 pöid on "tavaline" topelt võistluspöid. Kaal 420gr ja lubatud sõitja kaal kuni 90kg. 519/719 aga on kohe 40gr raskem ja natuke teise suunitlusega - sõitja kaalu pole piiratud ja on lubatud ka väike downhill.
Minu kaalule (75kg) oli "väga tugev" kombinatsioon Mavic xc717 pöid ja 32 DT comp 1.8/2mm kodarat. Kiirusega 30km/h poolemeetrisse liivaauku põrutades tuli pärast ainult 3-le kodarale pool tiiru keerata.
Kui kaalu rohkem siis soovitaks kindlalt DT comp + mavic 719.
Tuleb arvestada et korralik pöid maksab siinmail 1000 krooni tükk - seega odavam ja õigem lahendus oleks osta uued jooksud - siit või saksast.
Kodarate katkemise põhjuseks on tihti ka (väsinud) rumm.
Väga kerged võistlemiseks loodud topeltpöiad ei pruugi näiteks 100kg kaaluva kodaniku jaoks piisavalt tugevad olla.
Mavicul on kohe eraldi seeriad vastavalt vajadustele ning kaalule.
Mavic 517/717 pöid on "tavaline" topelt võistluspöid. Kaal 420gr ja lubatud sõitja kaal kuni 90kg. 519/719 aga on kohe 40gr raskem ja natuke teise suunitlusega - sõitja kaalu pole piiratud ja on lubatud ka väike downhill.
Minu kaalule (75kg) oli "väga tugev" kombinatsioon Mavic xc717 pöid ja 32 DT comp 1.8/2mm kodarat. Kiirusega 30km/h poolemeetrisse liivaauku põrutades tuli pärast ainult 3-le kodarale pool tiiru keerata.
Kui kaalu rohkem siis soovitaks kindlalt DT comp + mavic 719.
Tuleb arvestada et korralik pöid maksab siinmail 1000 krooni tükk - seega odavam ja õigem lahendus oleks osta uued jooksud - siit või saksast.
levinud ja odav topeltpöid on Alexrims Adventure. Keegi müüs siin neid ka kasutatult vist. Aga ka uute hind on mõistlik: http://www.veloplus.ee/?show=tooted2&ma ... 50&id=1109.
Ise sõitsin sellistega 2 hooaega. Sinu vajadused katab kindlasti ära. .
Ise sõitsin sellistega 2 hooaega. Sinu vajadused katab kindlasti ära. .
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
-
- Rattur
- Postitusi: 1
- Liitunud: 13. 01. 2005. 10:10
aga kui mõttekas oleks osta üldse kasutatud ratas millel on topelpöiad all? ise ma siukseid kaks tükki ostnud. esimene on näha varastatud rataste topicus ja selle pöiad pidasid väga hästi vastu. teine (Classic) on mul olnud mõni nädal ja pole sellega sõitma veel jõudnudki. ühe eest maksin peugeot esinduses 2000.- ja teise eest komisjonipoes 1400.- kusjuures mõlemad rattad on alumiiniumraamiga ja kohe ostes täiesti rahuldavas seisukorras. muidugi see peugeot oli miski õnnetuse üle elanud ja raamile oli paar tuge juurde keevitatud - sellepärast maksis aint 2000, uuena maksis selline 7000.-
ainuüksi velgede eest oleks selliseid summasi palju küsitud, aga kui tõsta uue ja vana ratta pealt mõned asjad ringi, siis jääb järgi ju kaks komplektset ratast, millest ühe saab maha müüa - nii saab osa (või rohkemgi?) rahast tagasi.
ainuüksi velgede eest oleks selliseid summasi palju küsitud, aga kui tõsta uue ja vana ratta pealt mõned asjad ringi, siis jääb järgi ju kaks komplektset ratast, millest ühe saab maha müüa - nii saab osa (või rohkemgi?) rahast tagasi.
"tanelq"-mitu kodarat rummus on? 32? 36? Vastavalt sellele peaks ka pöia valima. Mul on 36k ja Mach1 210 pöid. Ise laotud, ise rihitud. Ma ei tea kas on hästi, a kõveraks ei kisu isegi kui ma räigelt matsu panen. Painutad külje maha või paned vastu puud, midagi! Muidugi kuskil on piir, a kaugel, ütleme. Ja ma jätsin veel nö "varu" ka, st ei keeranud kodaraid päris viimase "vindini". Ressursi on küll.
Ma 70kg, ja pöiad 300.-
...jätsin märkimata, et PRO kodarad on (venitatud).
Ma 70kg, ja pöiad 300.-
...jätsin märkimata, et PRO kodarad on (venitatud).