Tugevamad veljed

Rattadetailid ja abiained. Raamist õlideni.
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Vasta
tanelq
Rattur
Postitusi: 48
Liitunud: 17. 02. 2005. 21:46

Tugevamad veljed

Postitus Postitas tanelq » 18. 02. 2005. 14:57

Mõtlesin et ostan omale veidike tugevamad veljed . Velge on vaja maastikurattale , et äkki oskate soovitada midagi , või nõu anda hinnaklassis ?

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Re: Tugevamad veljed

Postitus Postitas erikr » 18. 02. 2005. 15:22

tanelq kirjutas:Mõtlesin et ostan omale veidike tugevamad veljed . Velge on vaja maastikurattale , et äkki oskate soovitada midagi , või nõu anda hinnaklassis ?
milline on hinnaklass?
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

tanelq
Rattur
Postitusi: 48
Liitunud: 17. 02. 2005. 21:46

Postitus Postitas tanelq » 18. 02. 2005. 15:26

mis hinnaklassis neid üldse on ? ise elan maal ja linna rattapoodi satun mitte väga tihti .
Võistlustel ma ei käi , rohkem hobi nii et väga proffe pole vaja

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 18. 02. 2005. 15:36

veidike tugevamad tähendab seda, et peaks olema topeltseinaga. vaata veloplussi varuosade hulgast, näed hinnaklassi kust peaksid ka sobiva leidma. Mavic X139 oleks hea ja kindel valik. võistlusratastele letihind 800-1000 suht kergesti
kui tahad olemasolevate rummude ja kodaratega lihtsalt uue pöia panna siis võib juhtuda, et pead ka uued kodarad võtma kuna pöidade efektiivne läbimõõt (ERD) on erinev.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

tanelq
Rattur
Postitusi: 48
Liitunud: 17. 02. 2005. 21:46

Postitus Postitas tanelq » 18. 02. 2005. 15:39

Eks ma uuri ;) tänud ! :)

Olts
Rattur
Postitusi: 536
Liitunud: 13. 05. 2003. 11:15

Postitus Postitas Olts » 18. 02. 2005. 16:34

oleneb ka sellest, et millised sul enne olid ja millest tugevamat vajad.
see rattasõit on viinud kõik mu finantsid ja .....

tanelq
Rattur
Postitusi: 48
Liitunud: 17. 02. 2005. 21:46

Postitus Postitas tanelq » 18. 02. 2005. 16:51

Ennem olid originaalveljed mida ikka rattale kaasa saab .
Kuna pidevalt metsas mütates kipuvad nad veidike kõveraks minema oleks väheke kõvemaid vaja .

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 18. 02. 2005. 17:20

tanelq kirjutas:Ennem olid originaalveljed mida ikka rattale kaasa saab .
Kuna pidevalt metsas mütates kipuvad nad veidike kõveraks minema oleks väheke kõvemaid vaja .
seda muidugi eeldusel, et ratta ladumiskvaliteet on korralik. kui aga on ebaühtlane kodarate pinge siis pole topeltpöid ka mingi imerohi
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kirsa
Rattur
Postitusi: 4004
Liitunud: 24. 02. 2003. 23:38

Postitus Postitas Kirsa » 18. 02. 2005. 17:38

Esiteks rattal on pöiad mitte veljed ja teiseks ainult tugev pöid ei aita, vaid loeb ka kodarate jämedus ja kvaliteet ning ladumise kvaliteet.
Kodarate katkemise põhjuseks on tihti ka (väsinud) rumm.

Väga kerged võistlemiseks loodud topeltpöiad ei pruugi näiteks 100kg kaaluva kodaniku jaoks piisavalt tugevad olla.

Mavicul on kohe eraldi seeriad vastavalt vajadustele ning kaalule.
Mavic 517/717 pöid on "tavaline" topelt võistluspöid. Kaal 420gr ja lubatud sõitja kaal kuni 90kg. 519/719 aga on kohe 40gr raskem ja natuke teise suunitlusega - sõitja kaalu pole piiratud ja on lubatud ka väike downhill.

Minu kaalule (75kg) oli "väga tugev" kombinatsioon Mavic xc717 pöid ja 32 DT comp 1.8/2mm kodarat. Kiirusega 30km/h poolemeetrisse liivaauku põrutades tuli pärast ainult 3-le kodarale pool tiiru keerata.

Kui kaalu rohkem siis soovitaks kindlalt DT comp + mavic 719.

Tuleb arvestada et korralik pöid maksab siinmail 1000 krooni tükk - seega odavam ja õigem lahendus oleks osta uued jooksud - siit või saksast.

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 18. 02. 2005. 18:11

kirsa, kui loed kodaniku algse postituse läbi ja vaatad X139 hinda siis saad aru, et lagi ongi sealkandis kusagil. 40 eur /1000 eek on ilmne overkill
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

tanelq
Rattur
Postitusi: 48
Liitunud: 17. 02. 2005. 21:46

Postitus Postitas tanelq » 18. 02. 2005. 19:36

1000.- läheb jah veidike kalliks

tanelq
Rattur
Postitusi: 48
Liitunud: 17. 02. 2005. 21:46

Postitus Postitas tanelq » 18. 02. 2005. 19:50

pealegi kaalu mul kõigest 60 kg :roll:

Road
Rattur
Postitusi: 219
Liitunud: 21. 05. 2003. 13:34

Postitus Postitas Road » 18. 02. 2005. 20:12

Soovitan mõnd Remerxi pöida. Suht odav ja kui korralikult ringi laotud, kestab küll. Kaalust ma ei räägi.

Kirsa
Rattur
Postitusi: 4004
Liitunud: 24. 02. 2003. 23:38

Postitus Postitas Kirsa » 18. 02. 2005. 21:42

Odavamast otsast on Mavic X317 hea. 221 asendaja mis tootmisest maha võeti.

Kasutaja avatar
Corrosion
Rattur
Postitusi: 846
Liitunud: 02. 04. 2003. 16:58

Postitus Postitas Corrosion » 19. 02. 2005. 16:02

Kirsa kirjutas:Odavamast otsast on Mavic X317 hea.
Crossmaxiga võrreldes on jah odavam aga altuse juppidega rattale oleks sobilikum mingi alex vms pöid. Võibolla tuleks odavam foorumist lihtsalt kasutatud jooksud osta.
No Pain No Gain

raidolp
Rattur
Postitusi: 9
Liitunud: 05. 12. 2004. 21:56

Postitus Postitas raidolp » 19. 02. 2005. 21:41

:lol:
Viimati muutis raidolp, 21. 04. 2005. 14:42, muudetud 1 kord.

Kasutaja avatar
Andrus K
Rattur
Postitusi: 1745
Liitunud: 14. 05. 2003. 15:29

Postitus Postitas Andrus K » 21. 02. 2005. 08:48

levinud ja odav topeltpöid on Alexrims Adventure. Keegi müüs siin neid ka kasutatult vist. Aga ka uute hind on mõistlik: http://www.veloplus.ee/?show=tooted2&ma ... 50&id=1109.

Ise sõitsin sellistega 2 hooaega. Sinu vajadused katab kindlasti ära. .
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!

v2ikevenna
Rattur
Postitusi: 1
Liitunud: 13. 01. 2005. 10:10

Postitus Postitas v2ikevenna » 18. 03. 2005. 10:16

aga kui mõttekas oleks osta üldse kasutatud ratas millel on topelpöiad all? ise ma siukseid kaks tükki ostnud. esimene on näha varastatud rataste topicus ja selle pöiad pidasid väga hästi vastu. teine (Classic) on mul olnud mõni nädal ja pole sellega sõitma veel jõudnudki. ühe eest maksin peugeot esinduses 2000.- ja teise eest komisjonipoes 1400.- kusjuures mõlemad rattad on alumiiniumraamiga ja kohe ostes täiesti rahuldavas seisukorras. muidugi see peugeot oli miski õnnetuse üle elanud ja raamile oli paar tuge juurde keevitatud - sellepärast maksis aint 2000, uuena maksis selline 7000.-

ainuüksi velgede eest oleks selliseid summasi palju küsitud, aga kui tõsta uue ja vana ratta pealt mõned asjad ringi, siis jääb järgi ju kaks komplektset ratast, millest ühe saab maha müüa - nii saab osa (või rohkemgi?) rahast tagasi.

Kasutaja avatar
Pierre
Rattur
Postitusi: 197
Liitunud: 16. 06. 2004. 16:02

Postitus Postitas Pierre » 26. 03. 2005. 16:58

"tanelq"-mitu kodarat rummus on? 32? 36? Vastavalt sellele peaks ka pöia valima. Mul on 36k ja Mach1 210 pöid. Ise laotud, ise rihitud. Ma ei tea kas on hästi, a kõveraks ei kisu isegi kui ma räigelt matsu panen. Painutad külje maha või paned vastu puud, midagi! Muidugi kuskil on piir, a kaugel, ütleme. Ja ma jätsin veel nö "varu" ka, st ei keeranud kodaraid päris viimase "vindini". Ressursi on küll.

Ma 70kg, ja pöiad 300.-

8)

...jätsin märkimata, et PRO kodarad on (venitatud).

Vasta

Mine “Jupid”