Jalgratta MNT transportimiseks spets kott
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Hawaiis on olnud erinevaid kotte ja kohvreid. Kott sobib rohkem bussitranspordiks, kui lendad, siis kindlasti kohver. Olen kohanud ka pehmeid, kuid seest tugevdustega kotte (nagu muusikainstrumentide kohvrid), need on ilmselt kõige paremad, kuna kaalult kergemad.
Ratta saab transporditud ka uue ratta pakendiks olevas pappkastis, hea oleks siis teda natuke tugevdada ja enne lennukisse panemist oleks kasulik kiletada.
Ratta saab transporditud ka uue ratta pakendiks olevas pappkastis, hea oleks siis teda natuke tugevdada ja enne lennukisse panemist oleks kasulik kiletada.
Härradel on selle pappkastiga see probleem, et kaalunumbrid kipuvad lõhki minema. See jurakas nimelt kolm kilo kaaluma. Mina sain kogu lahtikäiva eemaldamisega kaalu 10,8 kg peale. Ei ole midagi teha, odava ja raske rattaga on vahel omad miinused.Arbo kirjutas:Hawaiis on olnud erinevaid kotte ja kohvreid. Kott sobib rohkem bussitranspordiks, kui lendad, siis kindlasti kohver. Olen kohanud ka pehmeid, kuid seest tugevdustega kotte (nagu muusikainstrumentide kohvrid), need on ilmselt kõige paremad, kuna kaalult kergemad.
Ratta saab transporditud ka uue ratta pakendiks olevas pappkastis, hea oleks siis teda natuke tugevdada ja enne lennukisse panemist oleks kasulik kiletada.
Üheks korraks kotti ostma hakata ei näe pointi, kui siis proovi laenutada. Aga keegi ei garanteeri sel juhul, et su ratas ka tervena kohale jõuab.
kui ratas on odav ja raske siis on seda ilma pakendita ilmselt ohutum transportida. siis vähemalt laadijad ei viska kohvrite alla.Alvaro kirjutas: Härradel on selle pappkastiga see probleem, et kaalunumbrid kipuvad lõhki minema. See jurakas nimelt kolm kilo kaaluma. Mina sain kogu lahtikäiva eemaldamisega kaalu 10,8 kg peale. Ei ole midagi teha, odava ja raske rattaga on vahel omad miinused.
Üheks korraks kotti ostma hakata ei näe pointi, kui siis proovi laenutada. Aga keegi ei garanteeri sel juhul, et su ratas ka tervena kohale jõuab.
tõmba raam mullikilega üle kui pelgad kriime.
mina olen vähemalt 5 korda sel moel rattaid trasportinud. täitsa ilma kattetta ei saa, "seatstayd", sadul ja muud väljaulatuvad otsad võivad kriimustatud saada.
3 kg on väga kerge karp, ma olen kaalunud neid 5-6 kg tuuri, samas kohvrid jäävad ca 10kg piirile või isegi ülespoole. Pappkastis ratas on kaalunud lennujaamas 15-18kg ja kohvris ratas ca 24-26kg ehk siis üle reeglina lubatud 20 kg piiriAlvaro kirjutas:Härradel on selle pappkastiga see probleem, et kaalunumbrid kipuvad lõhki minema. See jurakas nimelt kolm kilo kaaluma. Mina sain kogu lahtikäiva eemaldamisega kaalu 10,8 kg peale. Ei ole midagi teha, odava ja raske rattaga on vahel omad miinused.
Üheks korraks kotti ostma hakata ei näe pointi, kui siis proovi laenutada. Aga keegi ei garanteeri sel juhul, et su ratas ka tervena kohale jõuab.
viskad velo ilma mingi pakendita lennujaama check-inis sisse ja saad sihtkohas tervelt ja vigastutsteta kätte? vastus su küsimusele on laagiliselt jah. veel parem lahendus on kast või kohver. kott sobib ka muu übruse kaitsmiseks sitase ratta eest, ntx võid peale mudarallit visata pakitud ratta auto tagaistmele ja kodus pesed.-Ksürr- kirjutas:kas neid kotte on selleks vaja et transportimisel kriime ja mölke jms peale ei tuleks?