scirocco või elite
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
scirocco või elite
Küsimus selline:kumma maantee jooksu kasuks otsustada,kas Campagnolo Scirocco või Mavic Ksyrium Elite.
Re: scirocco või elite
ise valiks ilma ühegi kahtluseta Scirocco jooksud kuigi ka ksüüriumid pidid heasti lippama.Eero03 kirjutas:Küsimus selline:kumma maantee jooksu kasuks otsustada,kas Campagnolo Scirocco või Mavic Ksyrium Elite.
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Ise proovinud mõlemaid ning kogemused järgmised:
Scirocco veereb paremini, külgpaindele on vastupidavam, jäigem. Asjast tunned rohkem rõõmu, kui kiirus on üle 40 km/h. Sobib ülihästi selliseks odavama klassi eraldistardiks jne. Külgtuulega on tunduvalt parem kui Elite tänu G3 tehnoloogiale. Spurtides ei tule kohe kiirusega kaasa, aga paari vändapöörde järel salvestab raskem pöid kiiruse ning tunned, kuidas nn "hooratas" töötab. Miinuseks see, et ei sobi eriti hästi mägede ronimiseks ja kriteeriumi sõiduks oma veidi raskema kaalu pärast. Kergema kaaluga vendadel (-70 kg) võib tekkida raskusi kiiruse ülesse saamisel (spurdid). Kaal: 790 ja 1040g
Ksyrium Elite`i ei anna võrrelda Ksyrium SSC-ga, kuigi kiiremal vaatlusel ei paistagi erinevused nii suured. Võrreldes Campaga on Elite mõned grammid kergem, aga ei veere nii hästi. Võid ka poes ratta käima tõmmata ning näed kas siis, et Campa käib tunduvalt kauem ringi. Samas on Elite, aga universaalsem st mägesi/künkaid vallutada on kergem, toimib spurtides kiiremini ning juunioridel on kergem kedrata. Raskemal vennal paindub pöid liiga palju ning raskel tõusul võib kuulda, kuidas see vastu klotse käib. Alla 75 kg meestel ilmselt seda probleemi ei ole. Külgtuulega on Elitega raskem sõita ning eraldistardis ei õnnestu nagu kiirust ülesse saada. Kaal 775 ja 960 g.
Ühesõnaga need olid minu tähelepanekud ning kokkuvõtvalt võin öelda, et kui oled kergema kaaluga vend ja tahad neid ainukeseks jooksuks osta, siis mõtleksin universaalsema Elite poole.
Kui tahad aga kiirust nautida ning teatud sõitudel keskpärasusest parem olla, siis valiksin Scirocco. Sobib nö teiseks jooksuks.
Kui aga raha rohkem, siis tuleb hakata võrdlema SSC-d ja Eurust.
Scirocco veereb paremini, külgpaindele on vastupidavam, jäigem. Asjast tunned rohkem rõõmu, kui kiirus on üle 40 km/h. Sobib ülihästi selliseks odavama klassi eraldistardiks jne. Külgtuulega on tunduvalt parem kui Elite tänu G3 tehnoloogiale. Spurtides ei tule kohe kiirusega kaasa, aga paari vändapöörde järel salvestab raskem pöid kiiruse ning tunned, kuidas nn "hooratas" töötab. Miinuseks see, et ei sobi eriti hästi mägede ronimiseks ja kriteeriumi sõiduks oma veidi raskema kaalu pärast. Kergema kaaluga vendadel (-70 kg) võib tekkida raskusi kiiruse ülesse saamisel (spurdid). Kaal: 790 ja 1040g
Ksyrium Elite`i ei anna võrrelda Ksyrium SSC-ga, kuigi kiiremal vaatlusel ei paistagi erinevused nii suured. Võrreldes Campaga on Elite mõned grammid kergem, aga ei veere nii hästi. Võid ka poes ratta käima tõmmata ning näed kas siis, et Campa käib tunduvalt kauem ringi. Samas on Elite, aga universaalsem st mägesi/künkaid vallutada on kergem, toimib spurtides kiiremini ning juunioridel on kergem kedrata. Raskemal vennal paindub pöid liiga palju ning raskel tõusul võib kuulda, kuidas see vastu klotse käib. Alla 75 kg meestel ilmselt seda probleemi ei ole. Külgtuulega on Elitega raskem sõita ning eraldistardis ei õnnestu nagu kiirust ülesse saada. Kaal 775 ja 960 g.
Ühesõnaga need olid minu tähelepanekud ning kokkuvõtvalt võin öelda, et kui oled kergema kaaluga vend ja tahad neid ainukeseks jooksuks osta, siis mõtleksin universaalsema Elite poole.
Kui tahad aga kiirust nautida ning teatud sõitudel keskpärasusest parem olla, siis valiksin Scirocco. Sobib nö teiseks jooksuks.
Kui aga raha rohkem, siis tuleb hakata võrdlema SSC-d ja Eurust.
- Väntan visaduse levialas -