FSA Alpha Drive

Rattadetailid ja abiained. Raamist õlideni.
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Vasta
peeter009
Rattur
Postitusi: 80
Liitunud: 11. 05. 2004. 17:56

FSA Alpha Drive

Postitus Postitas peeter009 » 07. 04. 2005. 15:42

tere!
kuna plaanis selline crankset endale muretseda, siis ootaksin teie arvamusi selle kohta.
eriti võiks kirjutada need kes ise kasutanud.
lugesin mtbr.com-ist, et see ikka täielik saast, et ainult piimajärel kõlbab käia, kas see on tõsi, on ta siis tõesti nii kehv?
kas tasub seda osta, arvestades, et ma sõidan omalõbuks, ei võistle, kuid ratast ka ei hellita just :roll:
Söidame mönuga

Kristiano
Rattur
Postitusi: 292
Liitunud: 15. 10. 2004. 17:59

Postitus Postitas Kristiano » 07. 04. 2005. 18:15

Ei tea küll mille poolest FSA saast on, aga igatahes olen sõitnud juba sellega viimased 4 kuud e. talvel ja erilist kulumist pole täheldanud. Minu poolest igati hea vänt, ka saab kettaid eraldi vahetada. Ülekanne 44/32/22
on igati sobiv mtb ratta kohta. Samuti kasutad enam keskmist hammakat, mistõttu on see valmistatud tugevamast sulamist(oli vist tugevdatud Alu ja väiksem ketas oli CrMo teras ja suurim hammakas kergem Alu) nii et igati läbi mõeldud lahendus. Ka on käpp nelja poldi kinnitusega e. kaalub vähem.

peeter009
Rattur
Postitusi: 80
Liitunud: 11. 05. 2004. 17:56

Postitus Postitas peeter009 » 07. 04. 2005. 18:26

Kristiano kirjutas: Samuti kasutad enam keskmist hammakat, mistõttu on see valmistatud tugevamast sulamist.

vot see koht jäi arusaamatuks, enamus ajast ikka kett suurimal hammakal :shock:
Söidame mönuga

Kristiano
Rattur
Postitusi: 292
Liitunud: 15. 10. 2004. 17:59

Postitus Postitas Kristiano » 07. 04. 2005. 21:10

No kui maanteel ja ilma vastutuuleta, siis jah 44T, mina sõidan siiski rohkem 32T kuna tihti puhub tuul vastu ning sõitsin ka talvel, mil ei saanud väga täiskiirust arendada. Metsa vahel on keskmine hammakas otstarbekam ning ka kett ei lähe niivõrd risti ja 27 -se puhul on kõik 9 taga hammakat kiiremas käeulatuses. Suurel esihammakal aga 5 kuna 2 hammast viivad keti liialt põiki s.t venitab keti välja.

peeter009
Rattur
Postitusi: 80
Liitunud: 11. 05. 2004. 17:56

Postitus Postitas peeter009 » 07. 04. 2005. 21:23

ok. eks see, millise ülekandega keegi sõidab, oleneb eelkõige sõidukohas ja muidugi sellest, palju jaksu on.
kuid jah, äkki keegi veel teab miskit pajatada sellisest cranksetist.
ja kuna ma ei taha loobuda 24 käigust, kas sellest võib probleem tekkida :roll:
24 käigu kett 27 käigule mõeldud esihammakatel :?:
Söidame mönuga

Kasutaja avatar
sqber
Rattur
Postitusi: 285
Liitunud: 10. 03. 2005. 14:11

Postitus Postitas sqber » 11. 04. 2005. 10:36

Sõidan sellisega. läbitud 1 suvega ~1500 km, sh. ka 4 maratoni. Hüppeid ei harrasta ja väga kõva jalaga ma pole. Siiamaani pole mingit kõveraks minemist täheldanud. Vahel on visanud keti jube lollilt maha (hammakate või hammaka ja raami vahele), kuid see võib olla tingitud ka käiguvahetaja kehvast regullist. Seni kuni pooleks pole läinud, seni sõidan edasi (või kuni seda ketti hammakaid jätkub, seejärel ilmselt vahetan kogu veomehanismi - crankset, kett, kassett, käikarid - välja)... praegu ei kiirusta.

Aga kui nüüd peaks tulema siia mingi väga negatiivsete kommentaaride sadu, siis võibolla mõtlen varem välja vahetamisele, sest ma ei taha, et katkise vändaga teele jääksin :?

Vasta

Mine “Jupid”