tere!
kuna plaanis selline crankset endale muretseda, siis ootaksin teie arvamusi selle kohta.
eriti võiks kirjutada need kes ise kasutanud.
lugesin mtbr.com-ist, et see ikka täielik saast, et ainult piimajärel kõlbab käia, kas see on tõsi, on ta siis tõesti nii kehv?
kas tasub seda osta, arvestades, et ma sõidan omalõbuks, ei võistle, kuid ratast ka ei hellita just
FSA Alpha Drive
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Ei tea küll mille poolest FSA saast on, aga igatahes olen sõitnud juba sellega viimased 4 kuud e. talvel ja erilist kulumist pole täheldanud. Minu poolest igati hea vänt, ka saab kettaid eraldi vahetada. Ülekanne 44/32/22
on igati sobiv mtb ratta kohta. Samuti kasutad enam keskmist hammakat, mistõttu on see valmistatud tugevamast sulamist(oli vist tugevdatud Alu ja väiksem ketas oli CrMo teras ja suurim hammakas kergem Alu) nii et igati läbi mõeldud lahendus. Ka on käpp nelja poldi kinnitusega e. kaalub vähem.
on igati sobiv mtb ratta kohta. Samuti kasutad enam keskmist hammakat, mistõttu on see valmistatud tugevamast sulamist(oli vist tugevdatud Alu ja väiksem ketas oli CrMo teras ja suurim hammakas kergem Alu) nii et igati läbi mõeldud lahendus. Ka on käpp nelja poldi kinnitusega e. kaalub vähem.
No kui maanteel ja ilma vastutuuleta, siis jah 44T, mina sõidan siiski rohkem 32T kuna tihti puhub tuul vastu ning sõitsin ka talvel, mil ei saanud väga täiskiirust arendada. Metsa vahel on keskmine hammakas otstarbekam ning ka kett ei lähe niivõrd risti ja 27 -se puhul on kõik 9 taga hammakat kiiremas käeulatuses. Suurel esihammakal aga 5 kuna 2 hammast viivad keti liialt põiki s.t venitab keti välja.
ok. eks see, millise ülekandega keegi sõidab, oleneb eelkõige sõidukohas ja muidugi sellest, palju jaksu on.
kuid jah, äkki keegi veel teab miskit pajatada sellisest cranksetist.
ja kuna ma ei taha loobuda 24 käigust, kas sellest võib probleem tekkida
24 käigu kett 27 käigule mõeldud esihammakatel
kuid jah, äkki keegi veel teab miskit pajatada sellisest cranksetist.
ja kuna ma ei taha loobuda 24 käigust, kas sellest võib probleem tekkida
24 käigu kett 27 käigule mõeldud esihammakatel
Söidame mönuga
Sõidan sellisega. läbitud 1 suvega ~1500 km, sh. ka 4 maratoni. Hüppeid ei harrasta ja väga kõva jalaga ma pole. Siiamaani pole mingit kõveraks minemist täheldanud. Vahel on visanud keti jube lollilt maha (hammakate või hammaka ja raami vahele), kuid see võib olla tingitud ka käiguvahetaja kehvast regullist. Seni kuni pooleks pole läinud, seni sõidan edasi (või kuni seda ketti hammakaid jätkub, seejärel ilmselt vahetan kogu veomehanismi - crankset, kett, kassett, käikarid - välja)... praegu ei kiirusta.
Aga kui nüüd peaks tulema siia mingi väga negatiivsete kommentaaride sadu, siis võibolla mõtlen varem välja vahetamisele, sest ma ei taha, et katkise vändaga teele jääksin
Aga kui nüüd peaks tulema siia mingi väga negatiivsete kommentaaride sadu, siis võibolla mõtlen varem välja vahetamisele, sest ma ei taha, et katkise vändaga teele jääksin