odavaid jalgrattaid säästumarketist ja koduekstrast?
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
odavaid jalgrattaid säästumarketist ja koduekstrast?
Tere!
Kas kellelgi on selliste ratastega kogemusi ja kas neid on praegu veel kuskil müügil (hinnaklassis 1000-1500)??? Sest kasutatud ratast ma ei taha osta.
Suured tänud igasuguse info eest!
Kas kellelgi on selliste ratastega kogemusi ja kas neid on praegu veel kuskil müügil (hinnaklassis 1000-1500)??? Sest kasutatud ratast ma ei taha osta.
Suured tänud igasuguse info eest!
Re: odavaid jalgrattaid säästumarketist ja koduekstrast?
mis kasutatd rattal viga on???Põhimõtted?? Neid odavaid Saastamarketi ja KodutuExtra rattaid ei ole küll mõtet vaadata.Põhjuseid mitmeid:veloküss kirjutas:Tere!
Kas kellelgi on selliste ratastega kogemusi ja kas neid on praegu veel kuskil müügil (hinnaklassis 1000-1500)??? Sest kasutatud ratast ma ei taha osta.
Suured tänud igasuguse info eest!
1)odavad komponendid, mis lagunevad väga kiiresti
2)raske raam,mida on raske trepist üless tassida kui elad korterelamus
3)ei ole kiita sõidumugavus
4)välimus meenutab surnud kassi kes on uppunud
Selle 1500 krooni eest võid saada vbla mõne kasutatud ratta mis on paremate komponentidega ja kestab kauem.
Valik on muidugi sinu teha aga nagu Inglane ütleb:Ma ei ole sedavõrd rikas,et nii odavat asja osta.
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Aasta tagasi tõi ühe sellise firma omanik taolise saastratta testimiseks. See oli päris õudne. Ei ta veerenud, sõita oli jube raske ja tohutult ebamugav. Õnneks lagunes monstrum kuskil 30 km läbimise järel ära. Mina seega pääsesin kergekäeliselt võetud kohustusest. Firma huvi oligi veenduda, et ratas müümise ajal ära ei laguneks. Neid rattaid müüdigi pappkarbis, sest kokku panna neid korralikult ei õnnestunudki.
Kurb ainult, et sellise saastaga peab vaeva nägema just vaesem rahva pool.
Ostab sellise ratta ära ja pole enam raha ning ratast ka mitte. Kui jõukam vend nii toimib, võib ta seda käiku väikeseks koolirahaks nimetada ja loodetavasti edaspidi teab, mida ratta juures hinnata.
Nii siis arvan minagi, et uue saastratta raha eest on võimalik saada korralikum kasutatud ratas. Kasutatud ratta seisukorda peaks aga hindama kogemustega tegelane.
Kurb ainult, et sellise saastaga peab vaeva nägema just vaesem rahva pool.
Ostab sellise ratta ära ja pole enam raha ning ratast ka mitte. Kui jõukam vend nii toimib, võib ta seda käiku väikeseks koolirahaks nimetada ja loodetavasti edaspidi teab, mida ratta juures hinnata.
Nii siis arvan minagi, et uue saastratta raha eest on võimalik saada korralikum kasutatud ratas. Kasutatud ratta seisukorda peaks aga hindama kogemustega tegelane.
millega võrdlete sõidumugavuse koha pealt?
Mul mingit uhket firmakat pole kunagi olnud, vennasvabariikide odavad maastikurattad ikka. Kasutatud ratta puhul raske leida sirge jooksuga isendit. Kipuvad kaheksasse. Ja see võib olla "jäämäe veepealne tipp" või mis.
Ega nende odavate ratastega sõidud sõitmata ei jää. Kaks ratast on all ja edasi ka liigub. Garantii kehtib neile samamoodi kui teistele.
Lihtsalt asi pole päris "see". Umbes nagu Tiimarist ostetud odav kell - käib umbes seni kuni patarei pooltühi on ja siis on rohkem tolmukoguja, kui asjalik ese.
Lihtsalt asi pole päris "see". Umbes nagu Tiimarist ostetud odav kell - käib umbes seni kuni patarei pooltühi on ja siis on rohkem tolmukoguja, kui asjalik ese.
velo.clubbers.ee
Ritchey WCS QRS vektor
Ritchey WCS QRS vektor
Re: millega võrdlete sõidumugavuse koha pealt?
Egas need säästuka rattad sirgeks jää.veloküss kirjutas:Mul mingit uhket firmakat pole kunagi olnud, vennasvabariikide odavad maastikurattad ikka. Kasutatud ratta puhul raske leida sirge jooksuga isendit. Kipuvad kaheksasse. Ja see võib olla "jäämäe veepealne tipp" või mis.
kui on küss kasutatud ratta kaheksasse aetud jooksudes siis need saab ju sirgeks ajada kui just auto alt pole läbi käinud.
kuid vennasvabariikide pantherid või optimad on ka paremad kui säästukate hiinakad. olen ka korra sõbra meeleheaks temaga koos sellisega sõitma läinud, minuga pole ammu midagi nii õudset juhtunud.
kuid vennasvabariikide pantherid või optimad on ka paremad kui säästukate hiinakad. olen ka korra sõbra meeleheaks temaga koos sellisega sõitma läinud, minuga pole ammu midagi nii õudset juhtunud.
õu riiliAntti kirjutas:Garantii kehtib neile samamoodi kui teistele
Kes ja kus neid hooldab/remondib ?
Mingi suvaline maksimarketi laomehejorss tööpäeva lõpus ?
Hobby Halli ratastele tehti nt. mingi aeg garantiiremonti soomes.
Veloküss, tahad sa tõesti keset suve oma ratast kuu aega remondist oodata ?
Kui oled nõus ostam kasutatud autot, videomakki, korterit , siis miks mitte jalgratast. Rattad ei lagune üldjuhul mitte oma ea tõttu, vaid seepärast et nad saavad 0h hooldust peale ostmist. Kui sa uut või kasutatud Optimat hooldad, kestab 10 aastat.
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Mul on selles osas selline kogemus, et isa ostis õele sellise ratta.
Hakkas siis kodus seda ilmaimet kokku panema ja oh imet, mitte kuskile ei olnud pandud mitte mingisugust määret, jooksud olid juba roostes. Puhastas siis jooksud ära ja pani tavotti vahele. Sai siis kuidagi asjad niikaugele, et hakkas kumme pumpama ja ühel rattal oli ventiilikumm täitsa puru. Sai siis õde õue, sõitis natuke ja tuli varsti koju ratas käekõrval ja vasak pedaal peos, oli ära kukkunud. Seda proovis siis isa mitu nädalat sinna külge saada, kuid ei midagi, lõpuks ta miski ime läbi sai ka selle sinna külge.
Praegu võin niipalju öelda, et ratas küll liigub, kuid õde ei julge sellega pikki sõite ette võtta ja siis ta sõidabki kodu lähedal nii 2-4 km raadiuses.
Seega mina ikka soovitan panna raha natuke kõrvale ja osta parem korralikust rattapoest miski odavam ratas, kui Saastamarketi ratas.
Ise sõidan Scottiga ja olen rahul
Hakkas siis kodus seda ilmaimet kokku panema ja oh imet, mitte kuskile ei olnud pandud mitte mingisugust määret, jooksud olid juba roostes. Puhastas siis jooksud ära ja pani tavotti vahele. Sai siis kuidagi asjad niikaugele, et hakkas kumme pumpama ja ühel rattal oli ventiilikumm täitsa puru. Sai siis õde õue, sõitis natuke ja tuli varsti koju ratas käekõrval ja vasak pedaal peos, oli ära kukkunud. Seda proovis siis isa mitu nädalat sinna külge saada, kuid ei midagi, lõpuks ta miski ime läbi sai ka selle sinna külge.
Praegu võin niipalju öelda, et ratas küll liigub, kuid õde ei julge sellega pikki sõite ette võtta ja siis ta sõidabki kodu lähedal nii 2-4 km raadiuses.
Seega mina ikka soovitan panna raha natuke kõrvale ja osta parem korralikust rattapoest miski odavam ratas, kui Saastamarketi ratas.
Ise sõidan Scottiga ja olen rahul
Tartus olen Anne täikal selliseid rattaid müügil näinud.. Hinnaklass peaks ka sobivasse vahemikku jääma.
Ma ei ole nii rikas et osta sellise raha eest ebapraktiline lagunev ratas, millele tuleb alghinnaga võrreldes kordades pappi juurde käia, et saaks ainult MAX 10 km sõita. tõesti, ei julgeks üldse kaugemale sõita.
Tuttav ostis eelmise aasta kevadel Tallinnast samas hinnaklassis ratta, kogu aeg on tal kas kumm tühi ( kehv kummikvaliteet, nagunii pühapäevasõitja ei osta endale teisi kumme lisaks) või pidurid jukerdavad või on muud jamad. Kahe sõnaga: ratas seisab.
Kui (suhteliselt lühikese) aja jooksul jupid(vändad, pedaalid, kett, kassett, pidurid, kummid, jooksud) kõik välja vahetada siis läheb ratta lõpphind nagunii 3-4 K kanti.
Olen tähele pannud, et müüakse ka selliseid 2 amordiga rattaid, kus joogipudeli koht pole mitte toru peal vaid toru all... seal kuhu kõik pori otse pudelile lendab. Ma ei mõista, milline geenius sellise koha on joogipudelile välja mõelnud, pealegi sealt ei saa seda ju sõidu ajal kätte.
Ma ei ole nii rikas et osta sellise raha eest ebapraktiline lagunev ratas, millele tuleb alghinnaga võrreldes kordades pappi juurde käia, et saaks ainult MAX 10 km sõita. tõesti, ei julgeks üldse kaugemale sõita.
Tuttav ostis eelmise aasta kevadel Tallinnast samas hinnaklassis ratta, kogu aeg on tal kas kumm tühi ( kehv kummikvaliteet, nagunii pühapäevasõitja ei osta endale teisi kumme lisaks) või pidurid jukerdavad või on muud jamad. Kahe sõnaga: ratas seisab.
Kui (suhteliselt lühikese) aja jooksul jupid(vändad, pedaalid, kett, kassett, pidurid, kummid, jooksud) kõik välja vahetada siis läheb ratta lõpphind nagunii 3-4 K kanti.
Olen tähele pannud, et müüakse ka selliseid 2 amordiga rattaid, kus joogipudeli koht pole mitte toru peal vaid toru all... seal kuhu kõik pori otse pudelile lendab. Ma ei mõista, milline geenius sellise koha on joogipudelile välja mõelnud, pealegi sealt ei saa seda ju sõidu ajal kätte.
..:: on the road again ::..
Kui kahest pudelist väheks jääb ja sadula taha panna ei taha, siis see koht on täitsa tarvitusel ka kvaliteetsetel ratastel. Mitte küll vist maastikusõiduks, vaid vist matkaratastel. Koos korralike porikaitsetega ei määrdu ta midagi hullusti. Ja kättesaamisel vaikselt kruiisides ei tohiks ka probleeme olla, kuigi pole katsetanud.gigabit kirjutas: Olen tähele pannud, et müüakse ka selliseid 2 amordiga rattaid, kus joogipudeli koht pole mitte toru peal vaid toru all... seal kuhu kõik pori otse pudelile lendab. Ma ei mõista, milline geenius sellise koha on joogipudelile välja mõelnud, pealegi sealt ei saa seda ju sõidu ajal kätte. :roll:
Kui ainult kodaraid pingutada suurema jõnksu korral, siis võivad jah kodarad lendama hakata. Ennem tuleb ikka velg ise sirgemaks väänata. Täpsemalt ei hakka selgitama, jätaks hooldusmeestele ka tööd tehaveloküss kirjutas:Et aga räägivad ju (siinsamas foorumites), et kodaratest pingutades hakkavad järgmisena kodarad minema. Sellepärast põengi. Ja olgem ausad, kogemust ka põle.erikr kirjutas:kui on küss kasutatud ratta kaheksasse aetud jooksudes siis need saab ju sirgeks ajada kui just auto alt pole läbi käinud.
.
Ükskord uurisin üht Citymarketis müüdavat vokki lähemalt. Selgus, et neil kasutatakse V-pidurite valmistamisel plastmassi (see osa, mis jääb trossi, raami ja klotsi vahele), sama oli ka väntadega, niiet ma ei imestaks, kui mõnel pedaal lihtsalt ära kukub küljest.
Olen kuulnud, et nende omahind kõigub 300... 400.- ümber.
Olen kuulnud, et nende omahind kõigub 300... 400.- ümber.
IRW päris hea seletus ikka (mitte pahapärast ) jahh see on plast kuid seal sees on ka plekkriba mitte et see pidurdax ja olex piduri nime all! aga siiski need ei ole pidurid ja sellist ratast ärge palun ostke teie remondiarve läheb suuremaksanthrax kirjutas:Ükskord uurisin üht Citymarketis müüdavat vokki lähemalt. Selgus, et neil kasutatakse V-pidurite valmistamisel plastmassi (see osa, mis jääb trossi, raami ja klotsi vahele), sama oli ka väntadega, niiet ma ei imestaks, kui mõnel pedaal lihtsalt ära kukub küljest.
Olen kuulnud, et nende omahind kõigub 300... 400.- ümber.
kusjuures tasub osta kasutatud jalgratast...
ostsin endale TREK 4700 3500 EEK eest üks suvi oli kasutatud (läbisõit 300 km) ja ei saa kurta selle üle... ainult piduriklotsid vahetasin ära... poes maksab kusjuures üle 7500 EEK
samas eelmine ratas oli poes 4000 ja sellega oli lausa võimatu sõita... mingi vuffel amort (pigem iluasi) ja paari nädala jooksul tuli vändamutter suure tee peal sõiduajal ära (ja kadunuks see jäigi) jne... igasugu jamad
kui ikka kasutatud ostad siis võid kindel olla, et see vastu peab, kui juba siiamaani on pidanud
ostsin endale TREK 4700 3500 EEK eest üks suvi oli kasutatud (läbisõit 300 km) ja ei saa kurta selle üle... ainult piduriklotsid vahetasin ära... poes maksab kusjuures üle 7500 EEK
samas eelmine ratas oli poes 4000 ja sellega oli lausa võimatu sõita... mingi vuffel amort (pigem iluasi) ja paari nädala jooksul tuli vändamutter suure tee peal sõiduajal ära (ja kadunuks see jäigi) jne... igasugu jamad
kui ikka kasutatud ostad siis võid kindel olla, et see vastu peab, kui juba siiamaani on pidanud
võta elult mis võtta annab ...
Falc(k)?on, ostetud säästukast- 2 nädalat vana.
Diagnoos: üks pedaal ära kukkunud, teine veel tolgendab läbi häda, tirr praak,käiguvahetaja kodaratesse jooksnud ja 3 nendest purustanud, trossid-kõrid jooksevad sealt kuhu komplekteerija ebapädev kujutlusvõime on nad suutnud mässida, koonused kutud(rummudes toimub üldse üks ilge varjatud kokkuhoid) jne. mitte miski ei toimi.
SAAST
Remont läks paljulapselisele maal elavale pereisale maksma 1100.-
Go figure...ilmselgelt ei jää see viimaseks remonditöökoja külastuseks sel suvel
Diagnoos: üks pedaal ära kukkunud, teine veel tolgendab läbi häda, tirr praak,käiguvahetaja kodaratesse jooksnud ja 3 nendest purustanud, trossid-kõrid jooksevad sealt kuhu komplekteerija ebapädev kujutlusvõime on nad suutnud mässida, koonused kutud(rummudes toimub üldse üks ilge varjatud kokkuhoid) jne. mitte miski ei toimi.
SAAST
Remont läks paljulapselisele maal elavale pereisale maksma 1100.-
Go figure...ilmselgelt ei jää see viimaseks remonditöökoja külastuseks sel suvel
Ningbo Saiguan Bicycle Co., Ltd on üks suuremaid kataloogirataste komplekteerijaid. Kui miski vidin küljest kukub, pöörduge nende poole
Ja-veel, kirjutavad nad endast sedamoodi:
Focus Markets:
North America
Western Europe
Eastern Europe
Eastern Asia
Mid East
Ja-veel, kirjutavad nad endast sedamoodi:
Focus Markets:
North America
Western Europe
Eastern Europe
Eastern Asia
Mid East
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Vaatasin ka korra seda agregaati säästukas lähemalt. Käiguvahetaja paistis sarnanevat shimano SISiga, mille kohta mul siiani halbu s?nu ei ole. Veljed olis zingitud terasest, seega sealpool varisemisohtu ei olnud. Ainsad kahtlased asjad olid rummud ja nende hiina rummudega on s?pradel kogemusi küll. Kui raha pole, aga lukksepakogemused on, siis mina ostaks selle ratta küll. Eks ta selline 80-date desna tase ole.
Veel meenus mulle 10aasta tagune juhtum, kus läksin ühe tüdrukuga matkale. V?ttis isa Ukraina. Tahtsin selle igaks juhuks üle vaadata, ent aeti minema: isa ratas, isa on seda hooldanud ja on väga heas korras!
Matka viimasel 10kilomeetril hakkas tüdruk koledal moel maha jääma, okei, teeme vahetust. Sina v?ta minu sportratas, ma siis proovin, kuidas see heas korras Ukraina liigub. Jopvusejoru, vasak vänt loksub 60kraadi ehk siis tüdruk sooritas kangelasteo - s?itis suurema osa matkast praktiliselt ühe jalaga!
Kui juba 10aastat tagasi ei saadud aru, et rattaga on midagi väga mäda, ei imesta üldse, kui praegusel ajal ostetakse odavalt üle perse koostatud velo, laotakse rattad alla ja minnakse kohe s?itma. Ei panda tähele, et koonusemutrid on lahti ja ratas kiilub kinni - aetakse rumm laiali, samuti ei panda tähele, et pedaal loksub. Loksub, kuni kukub. Siis avastatakse, et midagi on valesti.
Muide, ise ostsin m?nekümne krooni eest säästust spidomeetri. Ent selle koostamine n?udis ekstreemliigutusi - tuli k?vasti lihvida, et lafeti kontaktid spitomeetri omadega liitukisd. Vaja läks muukviile ja mikrokäia. Aga töö osas ma ei kurda - näitab täpselt ja on paar korda ka paduvihma saanud. Käib.
Matka viimasel 10kilomeetril hakkas tüdruk koledal moel maha jääma, okei, teeme vahetust. Sina v?ta minu sportratas, ma siis proovin, kuidas see heas korras Ukraina liigub. Jopvusejoru, vasak vänt loksub 60kraadi ehk siis tüdruk sooritas kangelasteo - s?itis suurema osa matkast praktiliselt ühe jalaga!
Kui juba 10aastat tagasi ei saadud aru, et rattaga on midagi väga mäda, ei imesta üldse, kui praegusel ajal ostetakse odavalt üle perse koostatud velo, laotakse rattad alla ja minnakse kohe s?itma. Ei panda tähele, et koonusemutrid on lahti ja ratas kiilub kinni - aetakse rumm laiali, samuti ei panda tähele, et pedaal loksub. Loksub, kuni kukub. Siis avastatakse, et midagi on valesti.
Muide, ise ostsin m?nekümne krooni eest säästust spidomeetri. Ent selle koostamine n?udis ekstreemliigutusi - tuli k?vasti lihvida, et lafeti kontaktid spitomeetri omadega liitukisd. Vaja läks muukviile ja mikrokäia. Aga töö osas ma ei kurda - näitab täpselt ja on paar korda ka paduvihma saanud. Käib.
Ostsin paari aasta eest Koduextrast pojale sellise tonnise känkra. Noh, metsas lõhkumiseks. Papist karbis. Kokku ma seda ei saanudki, kuigi olen ca 30 aastat oma rattaid ise putitanud. See ratas oli tehtud, teate, riisipudrust. Keermed juba ette maha keeratud ja need mida üritasin pingutada normaalseks - rõhutan - normaalseks, muutusid olematuks. Hiinlaste arusaam tollist on vist ka veidi teistsugune, kui meil. 26" kummi küljel tähendas midagi nii suurt, et veljele seda ei saanudki. Õnneks sain oma kaifi sellest vokis juba õhtul kätte ja järgmisel päeval õnnestus see poodi tagasi viia. Sel hetkel sammus poe poole veel paar ärritatud isandat, papist karbid kaenla all... Üks mu ratastest on 4 aastse kasutuse (tõsi, üsna passiivse) järel ostetud Nishiki hübriid, mille eest maksin vist 300 fimmi. Igal juhul alla 1000 kr. Veel pole ta kordagi alt vedanud...
Järelmaksuga
Elementaarne, et kui kasutatud ratast osta ei soovi, siis saab ju osta uue ka järelmaksuga. Parem maksta järelmaksu korraliku ratta eest müüjale või pangale, kui et maksta muudkui järelmaksu juppide väljavahetamise eest ja pidevalt vanduda, kui jälle sõit pooleli jääb...
2010 tehtud 135 võistlust - ehk aitab nüüd juba?!
viewtopic.php?t=2062&highlight=coca+cola
Jutu põhjal pakuks, et kvalifitseerus küll.
---edit---
klassifitsseruda võis kah, dunno.
Jutu põhjal pakuks, et kvalifitseerus küll.
---edit---
klassifitsseruda võis kah, dunno.
Nägin kord sellist Haapsalus Rakseri rattapoes, oli vist sinna hooldada toodud (kui seal üldse midagi hooldada oli). Küsisin, et palju siuke maksta võiks (mingid coca reklaamimehed olla lehes rääkind, et 3500 EEKu). Müüja hakkas naerma ja ütles, et üle 500 krooni mitte mingil juhul.Soobel kirjutas:Kui juba raud on vedel, siis vist ei aita t?esti miski. Kas see cocacola eelmise aasta kampaaniaratas klassifitseerus samasse valdkonda? Olen ise näinud sellist vahetatud sadulaga.
Igatahes nägi see ratas nii vilets välja, et sõita poleks sellega julgenud (äkki läheb raam pooleks või tulevad rattad alt ära).
Kui tahad ratast odavalt kätte saada, osta kasutatud kvaliteetratas. Ise ostsin sõbralt ca 10 000 km sõitnud Olprani, tegin selle korda (tuli vahetada tirr, pedaalid, tagaratas ja trossid, värvisin ka raami üle) ja kokku läks asi mulle maksma umbes 1000 kr (ratta sain 150 kr eest, sõber oli hea ja ratas väga logu). Mõned jupid sain ka tasuta, kõik tööd tegin ise ära (olen selline tehnikainimene) ning kõik töötab siiani, kuigi olen ratast igatpidi piinanud ning sõitnud ka talvel (kusjuures slick kummiga ning pole kordagi kukkunud).
Kes pärast naerab, naerab pärast
Desna koha pealt ei tea, ent 1988.aastal sai vanem vend StartSosse, millel ei olnud mahakeeratud vindi t?ttu v?imalik esikoonuseid seada ja vasak vänt oli nii pehme, et kui k?veraks tallasid, v?isid käte vahel sirgeks väänata. T?sijutt! 10aastat tagasi ostsin oma eelmisele tuunitud uunikumile sosse tirri, mis pudenes paarikümne kilomeetri pärast laiali, sest tirrikoonuse vint oli miskipärast oluliselt suurem, kui tirrijuure vint, kushu see koonus käis. Ei teagi, kuidas see need 20km koos püsis, kokku tagasi ma teda enam ei saanud. Nagu M8 mutter M6 poldi otsas. Siis veel s?bra Turist, mis posti najalt külili kukkudes raami k?veraks sai... Kokkuv?tteks v?ib konstateerida: hiina imed ja vene savi, v?ta üks ja viska teist.
mustal taustal helendab must vari
Järelikult maksab korralik lihtsalt sõitmise ratas uuena kuskil alates 3000 ja kasutatuna (~3000-4000 km) 1000 kuni 3000 kr, kõik sõltub ostuhinnast ja tehn seisukorrast. Pole mõtet osta mingit saastamarkti vanarauda, sõidurõõmu sellega niikuinii ei saa. Juba Altus tükkidega ratas on üsna rääbakana palju korralikum kui brand new ratas made in säästukas. Nii et parem osta ikka kasutatud, sest selle raha eest saad rohkem ratast kui mingist säästumarketi "uuest" rattast.
Kes pärast naerab, naerab pärast
Falcon
See rattas on yks tõsine hunnik crappi. Olen ise nende hooldamisega vaeva näinud. Juba umbes 10 ratas ninaees. Inimene ostab sellise ratta om lapsele. Laseb tal kokku panna ning sis tuleb laps nuttes meile poodi et näe pidurid ei tööta ning sõitsin just väljas yhel autol peegli kyljest. Kohutavad saastad. Eks ma vahetasin tal ära pidusrid, koonused regullisin nii hösti kui vüimalik. Käiguvahetid ei olegi loodud toimima ilma igasõidujärgse uurimiseta. Käpad tulevad neil kogu aeg lahti, ning kes selle yhendumutri ära kaotab see ka ilma jääb, neid ei liigu. Total crapp. Ärge sellesse enda närve investeerige. Ennem ostke mingi kasutatud ratas või siis juba mingane classicu sugune asi. C'mon ratst oleks ikka vaja ju sõitmiseks.
One for the ride ...
nojah, lugesin kõik need kirjutatud kirjad... ja peale selle oman ka ise mõne sellise cocacola ja Saastamarketi ratta parandamise kogemust ! Teate ma ütlesin inimestele ilusti: et ei ole nõus töösse võtma!! Need rattad on lihtsalt selline praht, et noh kuulge inimesed..kuidas te nii loll suutsite olla ja selle eest raha välja panite ????? Olex pidand lisaks küsima! Igal tööl on garantii.....aga aint idioot annaks teile selle, remontides teie metalliseerunud pasahunnikut! Vaadake, kõik vene saast (Saljut, Desna, Aist, Turra jne.), on nende rataste kõrval korralikud! Nendega sai ju kahekesi ka sõita, isegi! Saastamarketi ratastest niipalju, et küll käisid inimesed, kellel poiss oli vastu puud sõitnud, velg sirge, a kahvli 1 pool,no jumala banaan! Kahvel plekist!!!! Siis üks parm tõi ratta, ja ütles:"et ratas 8sas, rihi natuke" , võtsin võtme, mõtlesin et proovin , ja pärast kerget keeramist, kaks kodarat hüppasid koos niplitega läbi pöia Oli veel mõned kokkupuuted, a nohh, ,teate ma ei viitsind rohkem närve rikkuda!
Minu isiklik arvamus on et tegu on petmisega, mille eest peaks kriminaalasja algatama nende müüjate vastu, ja karistus tuleks täide viia täie rangusega! ....sest ostsid ratta, said
Minu isiklik arvamus on et tegu on petmisega, mille eest peaks kriminaalasja algatama nende müüjate vastu, ja karistus tuleks täide viia täie rangusega! ....sest ostsid ratta, said
Minu isiklik arvamus on et tegu on petmisega, mille eest peaks kriminaalasja algatama nende müüjate vastu, ja karistus tuleks täide viia täie rangusega! ....sest ostsid ratta, said [/quote]
Petmisega..?!
Inimesel on valida - mis ratta ta ostab: kas ostab korraliku ja käib piisaval hulgal raha välja või ostab odava ja on valmis selleks, et kvaliteet ei ole kõige parem.
Tüüpiline eestlane on see, kes tahab saada korraliku asja selle eest raha mitte välja käies. Aga nii ei saa ju - majanduse põhitalad tulevad vastu..
Samas pole ratta ost mingi loto - sa ju ometi näed, mida sa ostad - keegi ei püüa kedagi petta.
Ma olen veendunud, et Saastamarketid ja muud pudupoed müüvad 1000 - 2000 krooniseid rattaid megalt läbi. Ning see ongi esimeseks etapiks paljudele ratturitele - leiad, et selle raha eest ikka ratast ei tule ning oled nõus järgmise velo eest rohkem pappi maksma.
JA üldse - selliste rataste hoolduse ja garantii eest muretsevad ju maaletoojad.
Petmisega..?!
Inimesel on valida - mis ratta ta ostab: kas ostab korraliku ja käib piisaval hulgal raha välja või ostab odava ja on valmis selleks, et kvaliteet ei ole kõige parem.
Tüüpiline eestlane on see, kes tahab saada korraliku asja selle eest raha mitte välja käies. Aga nii ei saa ju - majanduse põhitalad tulevad vastu..
Samas pole ratta ost mingi loto - sa ju ometi näed, mida sa ostad - keegi ei püüa kedagi petta.
Ma olen veendunud, et Saastamarketid ja muud pudupoed müüvad 1000 - 2000 krooniseid rattaid megalt läbi. Ning see ongi esimeseks etapiks paljudele ratturitele - leiad, et selle raha eest ikka ratast ei tule ning oled nõus järgmise velo eest rohkem pappi maksma.
JA üldse - selliste rataste hoolduse ja garantii eest muretsevad ju maaletoojad.
A paljud kes omale esimest korda ratast ostavad, ei tea, et nad odava raha eest prahti saavad. Arvatakse, et ratas on ratas !
Siis kirutakse, et need "väljamaa" rattad ei kõlba kuhugi ja ikka vene ratas oli ainuke õige ratas. No kurat!
Asja eest tuleb vastav raha välja käia ja seda asja ka KORRALIKULT HOOLDADA, siis ta ka kestab. Tean jobusid, kes piirduvad sellega, et korra aastas tilgutavad majapidamisõli laagrite vahele kui ratas liiga palju kiunuma hakkab ning 2 nädala pärast ei mäleta isegi seda, kuskohta õli sai lastud.
Nii see juba kord on, aga mitte kõik ei taha sellest aru saada.
Siis kirutakse, et need "väljamaa" rattad ei kõlba kuhugi ja ikka vene ratas oli ainuke õige ratas. No kurat!
Asja eest tuleb vastav raha välja käia ja seda asja ka KORRALIKULT HOOLDADA, siis ta ka kestab. Tean jobusid, kes piirduvad sellega, et korra aastas tilgutavad majapidamisõli laagrite vahele kui ratas liiga palju kiunuma hakkab ning 2 nädala pärast ei mäleta isegi seda, kuskohta õli sai lastud.
Nii see juba kord on, aga mitte kõik ei taha sellest aru saada.
Kes pärast naerab, naerab pärast
Enda kokkupuude odavate m6ttetute ratastega on ja'rgmised:
Phanter nimeline ratas lagunes minu edna alt a'ra kahe na'dalaga, st tagumised laagrid kulusid a'ra, viisin HE\sse hooldusesse ja peale seda andsin kiirelt ratta sugulasele a'ra, ise ostisn Auhtori Compacti asemele. Hiljem laenasin sugulase ka'est ratast, et s6braga koos s6itma minna.. Viljandi lossima'ed suutsid selle ratta tagumise v6lli pooleks teha.. Hilisem stat veel selle ratta kohta on see et kaks korda on tagumist ratast vahetatud
Tuli teine sugulane minu juurde ja kurtsi muret, et tema tuttav oli hinnapommist ostnud endale jalgratta aga ka'ikudega tiba nihu, aga mis puuduvad on need ka'ikude reguleerimise kruvid
Kolmas juhus oli enda emaga la'bida saastamarketit ja puht huvi pa'rast ja'in uurima seda myydavat jalgratast ja kukkusin kergelt irvitama, sest asi oli ka valesti kokku pandud Yritasin oma emale selgitada, et vat see on ratas mida osat ei tasu, aga tema vaidles vastu, et kunagises telesaates "33 kysimust" oli seal miski dialoog ja seal va'ideti et ei pea tingimata just kallist ratast ostma.. Va'hemalt minu pika veenmise peale s6idab ema ringi nyyd Authori\ga ja Altus ka'iguvahetusega
Aga mida ma soovitaks odavate rataste ostjatele, et ka heade ja kuulsate ratta mudelite osas on saadaval odavate hindadega rattaid, mille komponentide sobitus on tunduvalt parem ja t88kindlam ja kavliteetsemad.. Yhtlasi on ka garantii tunduvalt parem
Phanter nimeline ratas lagunes minu edna alt a'ra kahe na'dalaga, st tagumised laagrid kulusid a'ra, viisin HE\sse hooldusesse ja peale seda andsin kiirelt ratta sugulasele a'ra, ise ostisn Auhtori Compacti asemele. Hiljem laenasin sugulase ka'est ratast, et s6braga koos s6itma minna.. Viljandi lossima'ed suutsid selle ratta tagumise v6lli pooleks teha.. Hilisem stat veel selle ratta kohta on see et kaks korda on tagumist ratast vahetatud
Tuli teine sugulane minu juurde ja kurtsi muret, et tema tuttav oli hinnapommist ostnud endale jalgratta aga ka'ikudega tiba nihu, aga mis puuduvad on need ka'ikude reguleerimise kruvid
Kolmas juhus oli enda emaga la'bida saastamarketit ja puht huvi pa'rast ja'in uurima seda myydavat jalgratast ja kukkusin kergelt irvitama, sest asi oli ka valesti kokku pandud Yritasin oma emale selgitada, et vat see on ratas mida osat ei tasu, aga tema vaidles vastu, et kunagises telesaates "33 kysimust" oli seal miski dialoog ja seal va'ideti et ei pea tingimata just kallist ratast ostma.. Va'hemalt minu pika veenmise peale s6idab ema ringi nyyd Authori\ga ja Altus ka'iguvahetusega
Aga mida ma soovitaks odavate rataste ostjatele, et ka heade ja kuulsate ratta mudelite osas on saadaval odavate hindadega rattaid, mille komponentide sobitus on tunduvalt parem ja t88kindlam ja kavliteetsemad.. Yhtlasi on ka garantii tunduvalt parem
Kui te olete saanud täna hommikul hakkama 6 võimatu asjaga, miks siis mitte lisada sellele veel jalgrattasõit ?
Kunagi müüdi Hobby Hallis selliseid rattaid nagu Blue Fox vms. Sõber ostis selle ja esimesel sõidul läks kett pooleks, paari kuuga kadusid pidurid ja järgmine aasta ostis uue ratta (Marin). Üks tuttav hakkas samasuguse rattaga ujumast tagasi tulema ja rattal lendasid tagahammakad ükshaaval tükkideks, koju jõudes polnud ühtki hammakat alles.
- vigurivänt
- Rattur
- Postitusi: 798
- Liitunud: 27. 09. 2004. 07:49
Mul sõber ostis ka pojale.Poole tunniga läks kett pooleks.Tal poeg sajakilone kah,aga see ei loe.Viis kohe tagasi,sai s...st lahti.tont2 kirjutas:Kunagi müüdi Hobby Hallis selliseid rattaid nagu Blue Fox vms. Sõber ostis selle ja esimesel sõidul läks kett pooleks, paari kuuga kadusid pidurid ja järgmine aasta ostis uue ratta (Marin). Üks tuttav hakkas samasuguse rattaga ujumast tagasi tulema ja rattal lendasid tagahammakad ükshaaval tükkideks, koju jõudes polnud ühtki hammakat alles.
Sellise rattaga sõitis mul isa ca 8a. tööle - koju - kuhu vaja ning praegu on õelaps juba 2a veel otsa kärutanud ja ratas veel kestab ning ei kavatsegi surra. Kõigele lisaks pole sel siiani vahetatud ei ketti ega kassetti. Tirri kuulid läksid kahjuks peale 2a kandiliseks aga need vahetas ta korralike vene kuulide vastu. Korraliku hooldusega kestavad ka odavad rattad. Keegi kusagil ütles, et kiru meest aga mitte mehe mütsi.tont2 kirjutas:Kunagi müüdi Hobby Hallis selliseid rattaid nagu Blue Fox...
Need hobby halli king foxid ja blue foxid on juhtumisi palju vastupidavamad rattad kui säästuka omad, kohe nagu teisest klassist - kallimad ka - 4000 eek(omal ajal hobby hally's) vs. 1000 eek. Mul sõidavad ka sugulased sellega juba 9-ndat aastat. Äärmisi käike ei saa enam kasutada, aga noh edasi liigub ja pooleks pole midagi murdunud.
Lihtsalt "low performance" ratas.
Lihtsalt "low performance" ratas.
kunagi kui esimesed rattad hobby halli tulid sai ka yks ostetud. (kus juures sellel ajal see väga odav ei tundunudki) elukaaslase isa sõitis sellega 5-6 aastat ja siis sai talle scott antud. põhimõtteliselt võiks selle blue foxiga veel praegugi sõita aga ega see ratas pole algusest peale miskit kriitikat kannatanud. sõitma hakates on kohe aru saada millega on tegemist. kui peaks valima kas odav uus saast või kasutatud norm ratas siis igal juhul viimane variant. ise myysin eelmisel aastal oma vana KHS pro 2k eest ära. need kaks ratast pole oma vahel võrreldavad.
Sellisest hallist Blue Foxist kõik 8 aastat tagasi alguse saigi... Ostsin kasutatuna mingi alla tonni vist. Aastakese pidas päris ilusti vastu, siis myysin täitsa toimivana veel sama hinna eest maha. Kahjuks edasist ratta saatust ei tea aga vast toimis veel mingi aja. Säästuka omad on raudselt kehvemad!